در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

کرم رطوبت رسان دست و ناخن بایومارین مدل آکوا سافت

Hand & Nail Moisturizing Cream

شناسه محصول: 823633
شناسه محصول: 823633
دسته بندی: مرطوب کننده
آماده ارسال
287,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : دست و ناخن
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

یکی از برندهای ایرانی که تا کنون محصولات با کیفیتی را با همکاری لابراتوار بایوتک مارین فرانسه (Biotech Marine) و در لابراتوار پارس حیان تولید کرده بایومارین است.

این برند داخلی فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با شعار تجربه سبک جدید زندگی آغاز کرد و در ادامه با تولید انواع محصولات نظیر لایه بردار، روشن کننده، بازسازی‌کننده، ضد چروک و لیفتینگ، مرطوب کننده و آبرسان، شوینده و پاک کننده، کنترل چربی ضد جوش، ضد آفتاب و غیره گام‌های بلندی به سمت موفقیت برداشته است.

محصولات بایومارین منشا گیاهی آن هم گیاهان دریای دارد که با تکیه بر پیشرفته‌ترین روش‌های تولید و فرمولاسیونی منحصر به فرد تولید و عرضه می‌شوند.

کرم رطوبت رسان دست و ناخن بایومارین مدل آکوا سافت یکی از بهترین محصولات عرضه شده توسط این کمپانی است که در ادامه قصد معرفی آن را داریم. با ما همراه باشید.


مرطوب کننده و آبرسان چیست و چه کاربردی دارد؟

مرطوب کردن پوست یک از بهترین روش‌ها برای داشتن پوستی شاداب و با طراوت است.

پس از پوست صورت رسیدگی به پوست دست‌ها در اولویت قرار دارد چرا که دست‌ها بیشتر در معرض آسیب‌هایی همچون مواجهه طولانی مدت با اشعه ماوراء بنفش نور خورشید، استفاده طولانی مدت و متناوب از شوینده‌ها قوی و عوارض ناشی از انجام مانیکورهای متعدد هستند بنابراین پوست دست و ناخن‌ها زودتر دچار فرسودگی می‌شوند.

برای پیشگیری از بروز آسیب‌های ممکن استفاده از رطوبت رسانی قوی و البته دو منظوره پیشنهاد می‌شود. کرم رطوبت رسان دست و ناخن بایومارین مدل آکوا سافت با آبرسانی قوی و تقویت کردن پوست موجب استحکام ناخن‌ها و نرمی و لطافت دست‌ها می‌شود.


 نحوه تاثیرگذاری کرم رطوبت رسان دست و ناخن بایومارین چگونه است؟

کرم رطوبت رسان دست و ناخن بایومارین با برخورداری از ترکیباتی منحصر به فرد همچون عصاره خزه ایرلندی و کلاژن دریایی موجب رطوبت رسانی عمیق و طولانی مدت پوست دست می‌شود. طراحی فرمولاسیون این کرم رطوبت رسان دست و ناخن موجب افزایش تقویت و استحکام ناخن‌ها، حفظ سلامت پوست و در نهایت افزایش زیبایی دستان خواهد شد.

این کرم با ذخیره رطوبت در پوست و کاهش دفع آب پوست دست سبب افزایش طراوت آن می‌شود.

استفاده مدام از این محصول در رفع لک‌ها و تیرگی‌هایی که بر اثر آسیب‌های نور خورشید و پیری به وجود آمده‌اند نیز تاثیر به سزایی دارد.


ترکیبات کرم رطوبت رسان دست و ناخن بایومارین

مواد اولیه موجود در این کرم عبارتند از:

کلاژن دریایی، اوره، الیگوژلین، شی باتر، سدیم اسکوربیل فسفات، بیوتین، خزه دریایی. گلیسیرین، روغن بادام شیرین، روغن آووکادو، روغن جوجوبا، روغن دانه انگور، ژل آلوئه ورا.

در ادامه توضیحی مختصر از برخی مواد اولیه موجود در این محصول را آورده‌ایم:

شی باتر

یکی از مواد به کار رفته در این کرم شی باتر است. این ترکیب حاوی مقادیر زیادی اسید چرب و ویتامین بوده که در نرم کنندگی و رطوبت‌رسانی به پوست نقش بسزایی دارد. به علاوه این ترکیب خواص ضد التهابی و التیام بخشی نیز دارد و در رفع چین و چروک و لک پوستی نیز موثر است.

گلیسیرین

گلیسیرین از جمله ترکیباتی است که در چربی طبیعی پوست یافت می‌شود. این ماده روی پوست همچون فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده پوست عمل می‌کند. برخورداری از این ترکیب برای حفظ رطوبت طبیعی پوست بسیار ضروری است چرا که با افزایش سن، آسیب‌های محیطی و استفاده از مواد مضر ذخیره فاکتورهای طبیعی مرطوب‌کننده پوست دچار افت می‌شود.

روغن بادام شیرین

روغن بادام شیرین حاوی مواد مغذی بسیاری برای پوست است. این مواد شامل انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی، اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان‌ها می شود. اثرات روغن بادام شیرین در رطوبت رسانی به پوست اثبات شده است. به علاوه این ترکیب ضمن حفظ نرمی و لطافت پوست در رفع لک‌های پوستی و چین و چروک نیز تاثیرگذار است.

روغن دانه انگور

روغن هسته انگور نیز از دیگر ترکیبات موثر در این محصول است. این روغن یک لایه چربی سبک اما موثر را روی پوست ایجاد می‌کند. به طوری که فرد این لایه چربی را حس نخواهد کرد. علاوه بر اینکه لطافت و نرمی را برای پوست به ارمغان می‌آورد؛ یک محافظ خوب است و از پوست در برابر انواع آلودگی‌های محیطی نیز محافظت می‌کند.


ویژگی‌های کرم رطوبت رسان دست و ناخن بایومارین مدل آکوا سافت

  • دارای اثر رطوبت رسانی عمیق و طولانی مدت
  • جلوگیری از خشکی و دهیدراته شدن پوست
  • جلوگیری از دفع رطوبت طبیعی پوست
  • تقویت کننده و استحکام بخش ناخن‌ها
  • کمک به رفع لک و تیرگی پوست
  • دارای بافتی سبک

مزایای مصرف کرم رطوبت رسان دست و ناخن بایومارین

از مهم‌ترین مزایای مصرف این محصول فرمولاسیون خاص و بافت سبک آن است. این محصول با برخورداری از گیاهان دریایی دارویی ضمن حفظ سلامت پوست و ناخن‌ها با داشتن مواد مغذی سبب تقویت سلول‌ها و افزایش استحکام ناخن‌ها می‌شود.

استفاده مداوم از این محصول به رفع تیرگی و پیری پوست کمک می‌کند.

نحوه مصرف کرم رطوبت رسان دست و ناخن بایومارین چگونه است؟

قبل از استفاده به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از استفاده از این کرم موضع مورد نظر را با شوینده مناسب شسته و خشک کنید
  • مقدار مناسبی از فرآورده را روی دست مالیده و از ناخن‌ها تا مچ ماساژ دهید تا جذب پوست شود
  • می‌توانید این محصول را روزی دوبار استفاده کنید
  • بعد از هر بار مصرف مرطوب کننده و آبرسان، درب محصول را کاملا ببندید
  • دور از دسترس کودکان، نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • در صورت بروز هرگونه تغییر ناگهانی و حساسیت، مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید

استفاده از کرم رطوبت رسان دست و ناخن بایومارین مدل آکوا سافت برای چه افرادی مناسب است؟

کرم رطوبت رسان دست و ناخن بایومارین با برخورداری از ترکیبات معجزه‌آسا گزینه‌ای مناسب برای مصرف همه افرادی است که در پی داشتن دست‌های زیبا و جوان هستند. بافت سبک و مناسب این محصول برای انواع پوست مناسب بوده و به خوبی از دهیدراته شدن پوست پیشگیری کرده و موجب نرمی و لطافت آن می‌شود.


خرید کرم رطوبت رسان دست و ناخن بایومارین مدل آکوا سافت

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

داشتن دست‌هایی زیبا و سالم برای هر کسی مهم است. استفاده از کرم مرطوب کننده‌‌ای مغذی و البته دو منظوره یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای تقویت ناخن‌ها و حفظ جوانی پوست است. کرم رطوبت رسان دست و ناخن بایومارین مدل آکوا سافت یکی از بهترین محصولات موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس