0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Anti Imperfection BB Cream SPF30

کرم رنگی بهبود دهنده پوست چرب درمایونیک با SPF30

شناسه کالا: 824412
شناسه کالا: 824412
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
564,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم رنگی بهبود دهنده پوست چرب درمایونیک با SPF30
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

افراد دارای پوست چرب در هنگام آرایش با مشکلات زیادی روبرو می‌شوند و ممکن است در طول روز بارها نیاز به تمدید آرایش داشته باشند. به طور مثال، ممکن است کرم پودر آن‌ها بر اثر تعریق آب شده و باعث برق زدن صورتشان شود، یا اینکه چربی محصولات آرایشی در منافذ پوست آن‌ها نفوذ کند و موجب ایجاد جوش شود.

به طور کلی، این قضیه ممکن است PH طبیعی پوست را به هم بزند و باعث تولید سبوم بیشتری شود. در نتیجه پوستتان چرب و چرب‌تر و براقیت آن نیز بیشتر می‌شود. اما راه حل چیست؟ افراد دارای پوست چرب باید از چه محصولاتی استفاده کنند که مدام نگران برق زدن صورت به ویژه در نواحی خطوط خنده و پیشانی نباشند؟

بهترین راه حل استفاده از یک زیرساز مناسب پوست قبل از آرایش است. بی بی کرم‌ها محصولاتی هستند که به صورت چند منظوره در مراکز آرایشی یا داروخانه‌های آنلاین عرضه می‌شوند. کاربرد آرایشی این محصولات در پر کردن ناهمواری‌های صورت مثل چین و چروک، لک و جای جوش است که پوست شما را صاف و زیبا می‌کند و برای یک آرایش ملایم آماده می‌کند.

کرم رنگی بهبود دهنده پوست چرب درمایونیک با SPF30 یک محصول عالی برای پوشاندن عیب و نقص صورت در هنگام آرایش است. علاوه بر این، به عنوان یک محصول کنترل چربی و ضد جوش نیز عمل می‌کند و با تنظیم PH پوست قادر است چربی پوست را کنترل و از ایجاد جوش بر اثر مواد آرایشی جلوگیری کند.

 


 

محصولات پاک کننده چربی چه کاربردی دارند؟

پاک کننده‌های چربی، محصولاتی هستند که از ترکیبات قدرتمند برای از بین بردن چربی و تنظیم PH پوست برخوردار هستند. این محصولات اغلب برای پوست‌های چرب فرموله می‌شوند و با تنظیم ترشح چربی از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کنند.

معمولا پاک کننده‌های چربی علاوه بر خاصیت ضد جوش و کنترل چربی خود، حاوی مواد آبرسان هم هستند که از این طریق باعث حفظ رطوبت پوست شده و از دهیدراته شدن و کشیده شدن پوست جلوگیری می‌کنند.

کرم بهبود دهنده پوست درمایونیک، از جمله محصولات مراقبت پوستی است که باعث تنظیم ترشح چربی پوست و جلوگیری از ایجاد آکنه می‌شود. همچنین این محصول خاصیت پوشانندگی دارد و با ایجاد یک لایه مات روی پوست، از برق زدن پوستتان در هنگام تعریق جلوگیری می‌کند.

برخورداری از فیلتر ضد آفتاب SPF30 از دیگر ویژگی‌های خوب این محصول است که از پوست صورت در برابر اشعه مضر خورشید جلوگیری می‌کند و اجازه نمی‌دهد چین و چروک یا لک در پوست شما ایجاد شود.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم رنگی بهبود دهنده پوست چرب درمایونیک با SPF30 بر پوست

کاربرد اصلی کرم بهبود دهنده پوست چرب درمایونیک به عنوان یک بی بی کرم، کاور و پوشاندن عیوب و نواقص صورت مثل چین و چروک، لک، کک و مک، خطوط اخم و سیاهی زیر چشم است. با استفاده از این محصول می‌توانید رنگ پوست خود را یکرنگ و یکنواخت کنید و با پر کردن ناهواری‌های صورت خود، یک زیر ساز مناسب برای میکاپ ایجاد کنید.

گفتنی است که کرم بهبود دهنده پوست درمایونیک برای پوست‌های چرب و مختلط فرموله شده است و حاوی ترکیبات و مواد موثر از جمله آبرسان و مرطوب کننده است. در واقع این کرم پوست شما را آبرسانی می‌کند و با تنظیم ترشح چربی پوست مانع ایجاد جوش می‌شود. یکی از فواید کاهش چربی پوست، پاک شدن منافذ از چربی و آلودگی است که در نتیجه آن جوش‌های زیر پوستی و چرکی از بین می‌روند.

بی بی کرم درمایونیک با SPF30 عرضه شده است و قادر است از پوست شما در برابر نور خورشید محافظت کند. این محصول، از جذب اشعه UVB توسط پوست جلوگیری می‌کند و با بازتاب کردن آن، مانع ورود این اشعه به پوست و بیماری‌های پوستی مانند سرطان، لک و... می‌شود.

در ادامه باید اشاره کنیم که این محصول به رنگ بژ طبیعی ساخته شده است و با ایجاد افکت مات روی پوست شما، مانع برق زدن پوست در هنگام تعریق می‌شود.

 


 

ویژگی‌های کرم رنگی بهبود دهنده پوست چرب درمایونیک با SPF30

  • کاور و پوشانندگی عالی
  • قابلیت محو کردن انواع چین و چروک، لک، جای جوش، کک و مک
  •  دارای رنگ بژ طبیعی
  •  ایجاد افکت مات روی پوست و جلوگیری از برق زدن آن بر اثر تعریق
  •  تنظیم ترشح چربی پوست و کوچک کردن منافذ
  • جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه
  • دارای SPF30 و محافظت از پوست در برابر اشعه مضر خورشید
  • آبرسانی و مرطوب کننده پوست
  • مناسب برای پوست‌های چرب و مختلط

 


 

مزایای مصرف کرم رنگی بهبود دهنده پوست چرب درمایونیک با SPF30

کرم بهبود دهنده پوست چرب درمایونیک به عنوان یک بی بی کرم، مزایای متعددی را ارائه می‌دهد. این کرم عملکردی چند منظوره دارد که هم به عنوان زیرساز آرایش مورد استفاده قرار می‌گیرد و هم به عنوان محصول مراقبت از پوست شناخته می‌شود.

چه چیزی بهتر از این که با استفاده از این محصول می‌توانید هم لک و تیرگی پوست خود را بپوشانید و هم با کوچک کردن منافذ و تنظیم ترشح چربی پوست، مانع ایجاد جوش و آکنه شوید! در نتیجه دیگر نگران برق زدن صورت بر اثر تعریق نیستید و در عوض از افکت مات و زیبای این کرم روی صورت خود لذت می‌برید.

نحوه مصرف کرم رنگی بهبود دهنده پوست چرب درمایونیک

برای استفاده از بی بی کرم رنگی درمایونیک تنها کافی است مقداری از کرم را روی پوست تمیز صورت و گردن خود بمالید و به آرامی‌ ماساژ دهید تا جذب شود. برای این کار از گونه شروع کنید و به سمت شقیقه‌ها پیش بروید.

توجه داشته باشید که:

  • قبل از استفاده از محصول، بهتر است کمی‌‌‌ از آن را بر روی پوست دست خود تست کنید و از عدم آلرژی به آن مطمئن شوید.
  •  این محصول به هیچ وجه جایگزین ضد آفتاب نیست و قابلیت محافظت از پوست شما در برابر آفتاب در مدت زمان طولانی را ندارد.
  • محصول را در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

کرم رنگی بهبود دهنده پوست چرب درمایونیک با SPF30 برای چه افرادی مناسب است؟

کرم بهبود دهنده درمایونیک برای پوست‌های چرب و مختلط فرموله شده است و برای زیرسازی آرایش و جلوگیری از ایجاد جوش بر اثر چربی مواد آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول با تناژ رنگی بژ طبیعی در داروخانه صبا به فروش می‌رسد.

 


 

یادداشت پایانی

امروزه با پیشرفت فناوری، مردم به سمت خرید اینترنتی روی آورده‌اند و محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین خرید می‌کنند. این کار علاوه بر مشاهده قیمت و اطلاعات محصول، به شما کمک می‌کند جزئیات زیادی را در مورد محصول انتخابی خود مطالعه کنید و همواره بهترین تصمیم را متناسب با پوست خود بگیرید. داروخانه صبا، یک داروخانه آنلاین با انواع محصولات از جمله لوازم آرایشی، مکمل‌های دارویی، محصولات مراقبت از پوست و مکمل‌های ورزشی است که می‌تواند در خریدی بهتر به شما کمک کند.

برای خرید کرم رنگی بهبود دهنده پوست چرب درمایونیک با SPF30، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. یا اینکه با کارشناسان فروش ما از طریق شماره 02141971 تماس گرفته و ضمن مشاوره، سفارش مورد نظر خود را ثبت کنید.

 

 

کرم رنگی بهبود دهنده پوست چرب درمایونیک با SPF30
کرم رنگی بهبود دهنده پوست چرب درمایونیک با SPF30
قیمت:
564,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;