در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

کرم روز بهبود دهنده لک ورونیک با +SPF30

Day Cream Illuminating

شناسه محصول: 821590
شناسه محصول: 821590
تولید کننده: ورونیک - Veronigue ورونیک - Veronigue
ناموجود
متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست. می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
به من اطلاع بده ناموجود - به من اطلاع بده
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

روزانه عوامل مهاجم محیطی با نفوذ به پوست سبب بروز اختلال در عملکرد سلول‌های پوست شده و علاوه بر اینکه ظاهری ناخوشایند برای پوست ایجاد می‌کنند، سبب تسریع روند پیری پوست و بروز علائم پیری زودرس آن می‌شوند. بدین ترتیب محافظت از پوست و تقویت مداوم به سلول‌های پوست بسیار حائز اهمیت است. از اقدامات مهم برای حفظ شادابی و زیبایی پوست، محافظت روزانه و تقویت آن است. خرید کرم روز ورونیک یکی از بهترین روش‌ها برای تغذیه و مراقبت از پوست است.

برند ورونیک محصولات متنوعی را در پاریس فرموله کرده و در داروخانه‌‌ها و بازار عرضه می‌کند؛ از جمله محصولات مرغوب و با کیفیت این برند خوش نام در خط روشن کننده و ضدلک صورت کرم ضد لک ورونیک است که در بالاترین کیفیت تولید می‌شود.

کرم روز بهبود دهنده لک ورونیک با +SPF30 از جمله تولیدات عالی و چند منظوره ورونیک است که در داروخانه آنلاین صبا نیز عرضه می‌شود. در ادامه قصد معرفی Day Cream Illuminating را داریم. با ما همراه باشید.


کرم روز و شب چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم روز و شب دو نوع کرم مراقبت از پوست هستند که برای استفاده در روز و شب توصیه می‌شوند.

کرم روز به عنوان یک محافظ برای پوست عمل کرده و در برابر آفتاب، آلودگی‌ها، دهیدراته شدن و سایر عوامل آسیب‌زا از پوست محافظت می‌کند. این محصول نظیر کرم ضد لک ورونیک حاوی فاکتور حفاظت از آفتاب (SPF) است که پوست را در برابر اشعه UVB و UVA مقاوم می‌کند. همچنین، کرم روز با حفظ رطوبت پوست، از خشک شدن آن پیشگیری می‌کند.

در واقع کرم روز و شب برای حفاظت و تغذیه پوست بسیار مفید هستند و بهتر است از هر دو نوع کرم در طول شبانه روز استفاده شود.

کرم روز ورونیک یکی از محصولات پوستی است که با ترکیبات خاص خود، به بهبود وضعیت پوست کمک می‌کند. این کرم روز با فرمولاسیون منحصر به فرد خود نظیر عصاره‌های گیاهان طبیعی و ویتامین‌های مفید سبب تقویت پوست می‌شود.


نحوه تاثیرگذاری کرم روز بهبود دهنده لک ورونیک روی پوست چگونه است؟

کرم روز ورونیک (Day Cream Illuminating) در لابراتوارهای پاریس به طور منحصر به فردی فرموله شده است. این کرم روز با برخورداری از  +SPF30 ضمن محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید و انواع عوامل آسیب زا؛ با از بین بردن لکه‌های تیره و درمان چروک‌ها؛ سبب یکدست شدن رنگ آن شده و پوستی روشن، درخشان و صاف را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

در این کرم ضد لک ورونیک از مواد درجه یکی استفاده شده که علاوه بر پاکسازی پوست از سلول‌های مرده؛ با تحریک لایه‌های زیرین پوست سبب افزایش ترشح کلاژن شده و پوست را جوان و شاداب می‌کند.


ترکیبات موجود در کرم روز بهبود دهنده لک ورونیک

آکوا، پی ای جی-۷ گلیسیریل کوکوات، سوربیتان اولئات، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسیرید، کربومر، تری- پی پی جی-۳ میریستیل اتر سیترات، سوربیتان لورات، اسکارولیدل، گلیسیرین، هیپوکسیس روپری ریزوم (استارفلاور) اکسترکت، کیسالپینیا اسپینوسا گام، سدیم بنزوات، پتاسیم سوربات، پیروس مالوس (اپل) فروت اکسترکت، پودر عصاره برگ آلوئه باربادنسیس، مگنزیوم آسکوربیل فسفات، عصاره برگ روبوس ایدیوس (راسپیری)، عصاره برگ/گل لئونتوپودیوم آلوپینوم، عصاره هیدرولیز شده ویولا تریکالر، ویتیز وینیفرا (گریپ) سید اکسترکت، پی ای جی-۴۰ هیدروژنیتد کاستر اویل، توکوفرول، الکل، رزورسینول، بیس-اتیل هگزیل اکسی فنول متوکسی فنیل تریازین، متیلن بیس-بنزوتریازولیل تترا متیل بوتیل فنول، دسیل گلوکوزاید، پروپیلن گلایکول، زانتان گام، آکریلات سی ۱۰-۳۰ آلکیل آکریلات کراس پلیمر، دکسپنتنول، توکوفریل استات، آسکوربیک اسید، آلانتوئین، اسید لاکتیک، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، ا د ت آ، اسانس، آب دیونیزه

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی از مواد موثره موجود در کرم روز ورونیک را آورده‌ایم:

گلیسیرین

گلیسیرین از جمله ترکیباتی است که در چربی طبیعی پوست یافت می‌شود. این ماده روی پوست همچون فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده پوست عمل می‌کند. برخورداری  از این ترکیب برای حفظ رطوبت طبیعی پوست بسیار ضروری است چرا که با افزایش سن، آسیب‌های محیطی و استفاده از مواد مضر ذخیره فاکتورهای طبیعی مرطوب‌کننده پوست دچار افت می‌شود.

اسید لاکتیک

اسید لاکتیک موجود در کرم ضد لک ورونیک با پاکسازی پوست و همچنین تحریک لایه‌های زیرین پوست به تولید کلاژن؛ علاوه بر لایه‌برداری عمیق پوست؛ آن را جوان و شاداب می‌کند. از دیگر خواص این ماده خاصیت مرطوب کنندگی قوی آن است که موجب نرمی و لطافت پوست خواهد شد.

کربومر (Carbomer)

از دیگر مواد به کار رفته در  این محصول کربومر است. که می‌تواند فرمولاسیون‌های مایع را به فرم ژل درآورد به طوری که روی پوست چسبناک نبوده و حس خوشایندی ایجاد کند.


ویژگی‌های کرم روز بهبود دهنده لک ورونیک با +SPF30

  • محافظت از پوست در برابر انواع آسیب‌های محیطی
  • کمک به یکدست شدن رنگ پوست
  • دارای ترکیبات 100درصد طبیعی
  • کاهش‌دهنده خطوط و چروک
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی
  • دارای خاصیت ضدآفتابی
  • دارای خاصیت آبرسانی
  • بهبود دهنده لک


مزایای استفاده از کرم روز بهبود دهنده لک ورونیک با +SPF30

از مهم‌ترین مزایای استفاده از کرم روز ورونیک ترکیبات طبیعی آن است که ضمن بهبود رنگ و رفع چروک‌های پوست هیچ آسیبی به پوست وارد نکرده و پوستی شفاف، جوان، نرم و لطیف را به مصرف‌کننده هدیه خواهد داد.

این کرم ضد لک ورونیک با برخورداری از +SPF30 به خوبی از پوست در برابر عوامل آسیب‌رسانی نظیر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند.

نحوه مصرف کرم روز بهبود دهنده لک ورونیک

روزها روی صورت و گردن از کرم روز ورونیک استفاده کنید

توجه داشته باشید که؛

  • کرم را دور از دسترس اطفال و نور مستقیم خورشید قرار دهید
  • در صورت بروز حساسیت مصرف محصول را قطع کنید
  • بعد از هربار مصرف، درب محصول را کاملا ببندید
  • از تماس با چشم‌ها بپرهیزید و در صورت تماس چشم‌ها را با آب فراوان شست و شو دهید


استفاده از کرم روز بهبود دهنده لک ورونیک با +SPF30 برای چه افرادی مناسب است؟

ترکیبات شگفت‌انگیز این محصول ورونیک خاصیت آبرسانی دارد بنابراین برای افرادی

پوست‌های خشکی دارند گزینه‌ای بسیار عالی است زیرا به نرم شدن این نوع پوست کمک می‌کند.

این نیز گفتنی است که ورونیک در ساخت محصولات خود از جدیدترین و موثرترین ترکیبات 100درصد طبیعی استفاده می‌کند. از این رو تمام محصولات این برند نظیر کرم روز ورونیک فاقد پارابن، ترکیبات به دست آمده از حیوانات، سولفات و روغن‌های مینرال بوده بنابراین برای افرادی با پوست حساس نیز گزینه‌ای مناسب است.


خرید کرم روز بهبود دهنده لک ورونیک با +SPF30

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.


یادداشت پایانی

لکه‌های تیره روی پوست تحت شرایط مختلفی مثل قرار گرفتن در معرض آفتاب، افزایش سن، بارداری، استفاده از داروهای هورمونی و غیره بروز پیدا می‌کنند. اگر به دنبال محصولی برای خلاصی از این لکه‌های مزاحم هستید که ضمن روشن شدن پوست به رفع چین و چروک آن نیز کمک کند پیشنهاد ما به شما استفاده از کرم روز ورونیک که با ترکیبات گیاهی خود سبب حفظ جوانی و شادابی پوستتان خواهد شد.

کرم ضد لک ورونیک یکی از محصولات مرغوب موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار نیز به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

 


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس