0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Brightening Cream

کرم روشن کننده بایومارین مدل آکوا تون

شناسه کالا: 823638
شناسه کالا: 823638
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
413,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم روشن کننده بایومارین مدل آکوا تون
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

مراقبت از پوست مسئله‌ای است که این روزها به دغدغه اغلب افراد به ویژه بانوان تبدیل شده است. داشتن پوستی زیبا، صاف و بی نقص آرزوی تمام بانوان شیک پسند و امروزی است. در همین راستا کمپانی‌های داخلی و خارجی متعددی وارد کار شده‌اند تا با تولید محصولات مراقبتی پوستی شفاف و زیبا را برای تمام افراد به ارمغان آورند.

بایومارین یکی از بهترین برندهای ایرانی است که با همکاری لابراتوار بایوتک مارین فرانسه (Biotech Marine) و در لابراتوار پارس حیان محصولات بهداشتی خوب و با کیفیتی را تولید می‌کند.

این برند داخلی فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با شعار تجربه سبک جدید زندگی آغاز کرد و در ادامه با تولید انواع محصولات نظیر لایه بردار، روشن کننده و ضد لک، بازسازی‌کننده، ضد چروک و لیفتینگ، مرطوب کننده و آبرسان، شوینده و پاک کننده، کنترل چربی،  ضد جوش، ضد آفتاب و غیره گام‌های بلندی به سمت موفقیت برداشته است.

محصولات بایومارین منشا گیاهی آن هم گیاهان دریایی دارد که با تکیه بر پیشرفته‌ترین روش‌های تولید و فرمولاسیونی منحصر به فرد تولید و عرضه می‌شوند.

از جمله محصولات بایومارین که در سبد فروش داروخانه صبا نیز وجود دارد؛ کرم روشن کننده بایومارین مدل آکوا تون است.

در ادامه قصد داریم به معرفی و بررسی Brightening Cream بپردازیم. با ما همراه باشید.


 

کرم روشن کننده و ضد لک چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم روشن کننده و ضد لک، یک محصول مراقبت از پوست است که با استفاده از ترکیبات خاص، به کاهش لک‌های پوست و روشن کردن آن کمک می‌کند. به طور معمول این کرم‌ها سرشار از عصاره‌های گیاهی، ویتامین C، آربوتین و هیدروکینون هستند که موجب بهبود رنگ پوست و کاهش لک‌های آن خواهد شد.

یکی از کرم‌های روشن کننده و ضد لک مطرح؛ کرم روشن کننده بایومارین است که می‌تواند به ترمیم پوست و پیشگیری از بروز لک‌های جدید نیز کمک کند.


 

 

 

نحوه تاثیرگذاری کرم روشن کننده بایومارین مدل آکوا تون بر پوست چگونه است؟

کرم روشن کننده بایومارین مدل آکوا تون دارای فرمولاسیونی منحصر به فرد است که ترکیبات خاصی در ساخت آن به کار رفته از جمله عصاره آلوئه ورا، ویتامین E و C، روغن های گیاهی و عصاره گل های طبیعی که همگی آن‌ها تاثیر به سزایی در زیبایی پوست دارند.

همانطور که از نام این کرم مشخص است اولین تاثیر آن روشن کنندگی پوست است و با مصرف مرتب آن پوست به طور قابل توجهی روشن و صاف خواهد شد. این نیز گفتنی است که این کرم باعث کاهش لک‌های پوستی و افزایش تولید کلاژن در پوست خواهد شد و در نهایت پوستی شاداب و جوان را برای شما به ارمغان خواهد آورد.


 

ترکیبات موجود در  کرم روشن کننده بایومارین مدل آکوا تون

ترکیبات موجود در این کرم عبارتند از عصاره گل بلیس پرنیس، گلیسیرین، بیوتین، عصاره خزه دریایی، عصاره ریشه لیکوریس، پروتئین سویا، عصاره آلوئه ورا، ویتامین E و C، روغن‌های گیاهی و عصاره گل‌های طبیعی.

این نیز گفتنی است که Brightening Cream حاوی مواد ضد التهاب و حساسیت است که موجب بهبود سلامت پوست خواهد شد.


 

مزایای مصرف کرم روشن کننده بایومارین مدل آکوا تون چیست؟

کرم روشن کننده بایومارین موجب نرمی و لطافت پوست شده و از خشکی و ترک پوست پیشگیری می‌کند.

از دیگر تاثیرات آن بر پوست حفظ سلامت آن است. این محصول قابلیت تسکین التهابات و حساسیت‌های پوست را دارد و سبب بهبود سطح pH پوست می‌شود.

مصرف مداوم این کرم موجب افزایش طراوت و جوانی پوست شده و با بهبود تغذیه و حفظ رطوبت طبیعی پوست از پیری زودرس آن پیشگیری می‌کند.

نحوه مصرف کرم روشن کننده بایومارین مدل آکوا تون

توصیه می‌شود قبل از مصرف صورت را با مواد شوینده مناسب شستشو داده و خشک کنید. از این کرم در صبح و شب به صورت یکنواخت روی پوست مالیده و ماساژ دهید.


 

 

استفاده از کرم روشن کننده بایومارین مدل آکوا تون برای چه افرادی مناسب است؟

مصرف این محصول برای افرادی که از پوست خشک و خسته خود ناراضی هستند، گزینه‌ای بسیار مناسب است. این کرم برای افرادی که از لک‌های پوستی، جای جوش و جای زخم رنج می‌برند و خواهان روشن شدن و تقویت پوست خود هستند نیز انتخابی فوق‌العاده است.


 

خرید کرم روشن کننده بایومارین مدل آکوا تون

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

وجود لک‌های مزاحم روی پوست آزرده خاطرتان کرده؟ با وجود کرم روشن کننده بایومارین دیگر جای نگرانی نیست. این کرم با برخورداری از ترکیبات گیاهی قوی به خوبی پوست را تقویت کرده و موجب درخشش و شادابی پوست خواهد شد.

کرم روشن کننده بایومارین مدل آکوا تون یکی از محصولات مرغوب موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

 

کرم روشن کننده بایومارین مدل آکوا تون
کرم روشن کننده بایومارین مدل آکوا تون
قیمت:
413,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;