0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Lightening & Regenerating Cream

کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت حاوی ویتامین سی

شناسه کالا: 821982
شناسه کالا: 821982
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
367,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت حاوی ویتامین سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت حاوی ویتامین سی

داشتن پوستی شفاف و بدون لک، خواسته قلبی تمامی خانم‌ها است و ایجاد انواع لک‌های پوستی روی سطح آن موجب کاهش اعتماد به نفس در آن‌ها می‌شود. به طور طبیعی زمانی که سن افزایش می‌یابد، بر تعداد این لک‌های پوستی افزوده شده و میزان شفافیت و درخشندگی پوست را کاهش می‌دهند. اما با داشتن یک روتین مراقبت پوستی مناسب و استفاده از کرم‌های روشن کننده و ضد لک صورت، می‌توان میزان این لک‌ها را کاهش داد و فرآیند تیره شدن پوست را کندتر کرد.

کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت با فرمولاسیون مخصوصی که دارد، میزان تولید ملانین در پوست را کاهش داده و از این طریق به کمرنگ‌تر شدن این لک‌ها کمک بسزایی می‌کند. این محصول دارای مقادیر مناسبی ویتامین C در ترکیبات خود بوده و موجب روشن شدن رنگ پوست می‌شود. از این رو افرادی که از این کرم استفاده می‌کنند در طولانی مدت تاثیرات شگفت‌انگیز آن را روی سطح پوست‌شان احساس خواهند کرد. بنابراین برای داشتن پوستی شفاف و بدون لک می‌توانید از این کرم روشن کننده استفاده کنید.

در ادامه برای آشنایی بیشتر با کرم روشن کننده لایسل، آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دادیم و مزایا و همچنین نحوه اثرگذاری آن بر پوست را برای شما شرح دادیم. برای خرید این محصول از داروخانه آنلاین، ما را تا انتها این متن همراهی کنید.

 


 

روشن کننده و ضدلک چیست و چه کاربردی دارد؟

سرم‌های روشن کننده و ضد لک صورت در کاهش لکه‌های پوستی نقش دارند و از ایجاد دوباره آن‌ها روی سطح پوست جلوگیری به عمل می‌آورند. یکی از وظایف این سرم‌ها که می‌توان به آن اشاره نمود، تنظیم تولید ملانین بوده که سبب تیرگی رنگ پوست می‌شود. با کنترل و تنظیم تولید و ترشح ملانین، تیرگی پوست کاهش پیدا می‌کند و رنگ پوست به سمت روشنی و شفاف شدن می‌رود. این محصول علاوه بر خاصیت روشن‌کنندگی می‌توانند موجب شاداب شدن پوست نیز باشد.

کرم‌های روشن‌کننده از پوست در برابر اشعه‌ ماوراء بنفش خورشید که عامل اصلی ایجاد لک روی سطح آن است، محافظت می‌کند. کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت حاوی ویتامین سی دارای ترکیبات منحصر به فردی است و به شما در داشتن پوستی شفاف و صیقلی کمک می‌کند. این سرم‌ها همچنین در آبرسانی به پوست نقش داشته و مانع از دهیدراته شدن آن می‌شوند. بنابراین شما با مصرف یک دوره کامل از این محصول لطافت و زیبایی را می‌توانید به پوست خود هدیه دهید.

شما می‌توانید کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت را از داروخانه آنلاین تهیه و به صورت روزانه از آن استفاده کنید. پس از سفارش این محصول از داروخانه صبا می‌توانید آن را در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت حاوی ویتامین سی بر پوست

کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت، فرمولاسیون مخصوص به خود را دارد و حاوی 20درصد ویتامین سی به فرم لیپوزومال پایدار است. این محصول با داشتن ویتامین سی به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی شناخته شده است و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

مصرف این کرم همچنین موجب روشن‌تر شدن رنگ پوست، احیا شدن آن، تحریک کلاژن‌سازی، کاهش چین و چروک، کاهش آسیب‌های وارده از سوی اشعه‌های مضر خورشید و... می‌شود. کرم روشن کننده لایسل میزان رطوبت پوست را افزایش می‌دهد و از دهیدراته شدن آن جلوگیری می‌کند. از سویی دیگر این کرم برای درمان التهابات ناشی از درماتیت آتوپیک، پسوریازیس و آکنه نیز مناسب است.

 


 

ویژگی‌های کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت حاوی ویتامین سی

کرم روشن کننده برند لایسل مدل اسمارت حاوی ویتامین‌ سی یک انتخاب عالی است. این محصول ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که موجب تمایز آن نسبت به سایر محصولات شده است. برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصول به شرح زیر است:

  • نقش شاداب‌کنندگی دارد و پوست را به خوبی بازسازی می‌کند.
  • از شل شدن پوست جلوگیری کرده و مانع از افتادگی آن می‌شود.
  • به روشن شدن پوست کمک می‌کند.
  • خاصیت احیاکنندگی دارد.
  • به صورت عمقی پوست را آبرسانی می‌کند.
  • برای انواع پوست مناسب است.
  • دارای ویتامین C در ترکیبات خود است.
  • میزان تولید کلاژن را افزایش می‌دهد.

 


 

مزایای مصرف کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت حاوی ویتامین سی

همانطور که در بالاتر مطالعه کردید، کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت دارای ویژگی‌های فراوانی است و به روشن شدن رنگ پوست و افزایش شادابی آن کمک می‌کند. در ادامه برای شناخت بهتر این محصول، برخی دیگر از مزیت‌ها استفاده از آن را برایتان آوردیم که به شرح زیر است:

  • ویتامین C موجود در این محصول خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد مراقبت می‌کند.
  • برخی از مواد تشکیل‌دهنده این کرم در سنتز کلاژن نقش داشته و موجب افزایش قوام و سفتی پوست می‌شوند.
  • ترکیبات فعال کرم روشن کننده لایسل، موجب کاهش آسیب‌های ناشی از اشعه خورشید، تجمع و تولید ملانین و همچنین رفع جایگاه جوش و آکنه می‌شود.

نحوه مصرف کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت حاوی ویتامین سی

همواره متخصصان پوست توصیه می‌کنند که پیش از استفاده از محصولات مراقبت پوستی، صورت خود را به خوبی با آب ولرم و مایع شوینده مخصوص نوع پوستتان شسته و تمامی آلودگی‌های احتمالی موجود روی سطح آن را حذف کنید.

برای انجام این کار ابتدا صورت خود را با آب ولرم نم‌دار کنید و بعد از آن مقدار مناسبی از ژل شستشو صورت را کف دست ریخته و به تمامی نواحی صورت بزنید. بعد از گذشت 1 الی 2 دقیقه آبکشی را انجام دهید تا زمانی که مطمئن شوید دیگر آثاری از کف روی پوست شما نمانده است.

اکنون در این مرحله مقداری از کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت حاوی ویتامین سی را روی پوست خود زده و به آرامی به حالت دورانی ماساژ دهید تا کاملا جذب آن شود. توصیه می‎شود برای دریافت نتیجه بهتر از این محصول روزی دوبار روی لک‌های صورت زده بزنید و پس از آن از ضد آفتاب استفاده کنید.

کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت حاوی ویتامین سی برای چه کسانی مناسب است؟

کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت حاوی ویتامین سی، برای استفاده خانم‌های بزرگسال با انواع پوست مناسب است. این محصول خاصیت روشن‌کنندگی دارد و به افزایش شفافیت پوست شما کمک می‌کند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

برای خرید کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت حاوی ویتامین سی، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

ترکیبات کرم کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت حاوی ویتامین سی

کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت حاوی ویتامین سی دارای فرمولاسیون ویژه است. این محصول به بازسازی سلول‌های آسیب‌دیده پوست کمک می‌کند و موجب شادابی آن می‌شود. در ادامه برخی از ترکیبات تشکیل‌دهنده این محصول را نام بردیم که عبارتند از:

گلیسریل ستئارات، پی ای جی-۱۰۰، ستئارات آراچیدیل الکل، آراچیدیل گلوکزید، شی باتر، پالمیتیک/ ستئاریک تری گلیسیرید، گلیسرید‌های زیتون، روغن کالندولا، بیزابولول، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، پروتئین کلاژن هیدرولیز شده، روغن آووکادو، گلیسرین، ۳-گلیسریل آسکوربات، لسیتین، کوآنزیم کیو-، آسکوربیل تترا ایزوپالمیتات، توکوفرول، دکسپنتنول، روغن آرگان، توکوفریل استات، آلانتوئین، آلوئه ورا، سدیم پی سی آ، ا.د.ت.آ، اسانس، آب دیونیزه

 

 

کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت حاوی ویتامین سی
کرم روشن کننده لایسل مدل اسمارت حاوی ویتامین سی
قیمت:
367,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;