0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Lifting Night Cream

کرم شب ورونیک مدل لیفتینگ

شناسه کالا: 822879
شناسه کالا: 822879
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
999,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم شب ورونیک مدل لیفتینگ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

شل شدن و افتادگی پوست از مشکلاتی است که افراد با افزایش سن، کاهش وزن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، مصرف دخانیات و غیره  با آن مواجه می‌شوند. روش‌های زیادی برای درمان افتادگی پوست وجود دارد؛ یکی از کم‌هزینه‌ترین و بی‌خطر‌ترین راه‌های رفع این مشکلات پوستی استفاده از کرم شب ورونیک است.

کمپانی ورونیک (Veronique) یک برند معتبر است که محصولات خود را درلاین مراقبت از پوست، تحت لیسانس فرانسه تولید می‌کند. برند ورونیک با تاکید بر استفاده از مواد با کیفیت و مرغوب، سعی در ارائه محصولاتی با کارایی بالا دارد. طراحی بسته بندی زیبا و خاص ورونیک نیز یکی از ویژگی‌های برجسته این برند است.

مشتریان ورونیک به دلیل کیفیت بالا، نتایج مطلوب و طراحی جذاب محصولات، تجربه مثبتی را از استفاده از این برند داشته‌اند.

قابل ذکر است برند ورونیک به منظور رفع نیاز‌های مصرف کنندگان خود، به طور مداوم محصولات جدید عرضه می‌کند و به روزرسانی‌ها و اصلاحات لازم را اعمال می‌کند؛ به همین دلیل، برند مذکور در بازار مراقبت از پوست، شناخته شده است و محصولات آن مورد توجه مشتریان زیادی قرار دارد.

محصولات برند ورونیک شامل  کرم‌های‌ ضد آفتاب، ضد لک، ضد جوش، روشن کننده، جوان‌کننده، ضد چروک و لیفتینگ، کرم پاک کننده پوست، لوسیون های بدن و غیره است.

یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند کرم شب ورونیک مدل لیفتینگ نام دارد که در داروخانه آنلاین صبا موجود است.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی کرم لیفتینگ ورونیک (Lifting Night Cream) بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

 


 

کرم شب چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم شب یک محصول پوستی است که در شب و در فرآیند خواب پوست استفاده می‌شود. در طول روز، پوست با عوامل محیطی مانند آفتاب، آلودگی و استرس روبرو می‌شود و نیاز به ترمیم دارد؛ در این شرایط  کرم شب می‌تواند به پوست کمک کند.

کرم‌های شب عمدتا غنی شده با ترکیبات و مواد مغذی هستند که هدف اصلی آن‌ها تغذیه، ترمیم و بازسازی پوست در شب است.

برخی از کرم‌های شب مانند کرم شب ورونیک حاوی ترکیباتی از جمله آنتی اکسیدان‌ها، پپتید‌ها و عوامل نرم کننده هستند که علاوه بر تغذیه پوست در طول شب از علائم پیری مربوط به کاهش کلاژن و الاستین جلوگیری می‌کند و باعث طراوت و جوانی پوست می‌شوند. این محصول سفت کننده قوی پوست صورت است که خاصیت ارتجاعی پوست را بهبود می‌دهد.

 


 

نحوه تاثیر گذاری کرم شب ورونیک مدل لیفتینگ روی پوست چگونه است؟

کرم شب ورونیک به سبب برخورداری از پپتید‌ها و رتینول، فعالیت تولید کلاژن را تقویت می‌کند. کلاژن تاثیر به سزایی در حفظ سفتی و انعطاف پوست دارد، لایه بیرونی پوست را تحریک کرده و به نوسازی و ترمیم سریع‌تر پوست کمک می‌کند.

این نیز گفتنی است که رتینول موجود در کرم لیفتینگ ورونیک می‌تواند لایه مرده پوست را پاکسازی کند و ظاهر جوان و شفافی به پوست ببخشد.

 


 

ترکیبات موجود در کرم شب ورونیک مدل لیفتینگ

مواد اولیه موجود در کرم لیفتینگ ورونیک عبارتند از:

آکوا، پی ای جی -۷گلیسیریل کوکوات، سوربیتان اولئات، کاپریلیک/ کاپریک تری گلیسیرید، کربومر، تری پی پی جی -۳ میریستیل اتر سیترات، سوربیتان لورات، هیدروکسی متوکسی فنیل پروپیل متیل متوکسی بنزوفوران، گلیسرین، آنفلتیوپسیس کونسینا اکسترکت، آرشیدیل الکل، بهنیل الکل، آرشیدیل گلوکوزاید، پردیو ۵۰۰، ترهالوس، پنتنیل گلایکول، بتا گلوکان، عصاره دانه هوردئوم ولگار، سدیم هیالورونات، کاپریلیل گلایکول، پروتئین کلاژن هیدرولیز شده، دایمتیکون/ وینیل دایمتیکون کراس پلیمر، سیلیکا، سرامید ۳، سرامید ۶، سرامید ۱، فیتوسفنگوزین، کلسترول، سدیم لوریل لاکتیلات، زانتان گام، گلوکز آمین هیدروکلریک اسید، لامیناریا دیجیتاتا اکسترکت، ساکارومیسز سرویسیا اکسترکت، اوره، ایزوپروپیل ایزواستئارات، ایزوپروپیل پالمیتات، روغن جوجوبا، روغن آرگان، روغن ماکادمیا، فسفولیپیدز، رتینیل پالمیتات، آسکوربیل پالمیتات، توکوفریل استات، فیتونادی اون، پنتوتنیک اسید، عصاره هسته انگور، پی ای جی -۴۰ هیدروژنیتد کستراویل، توکوفرول، الکل، اسید لاکتیک، فنوکسی اتانول، ا.د.ت.آ، اسانس، آب دیونیزه

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

روغن آرگان

روغن آرگان حاوی مقادیر زیادی از ویتامین E، اسیدهای چرب ضروری و آنتی اکسیدان است ویتامین E که در روغن آرگان وجود دارد در خنثی کردن ر‌ادیکال‌های آزاد تاثیر زیادی دارد. علاوه بر این؛ روغن آرگان رطوبت پوست را افزایش داده و درخشندگی و کشسانی پوست را بازمی‌گرداند.

روغن جوجوبا

روغن جوجوبا موجود در کرم شب ورونیک پوست را مرطوب کرده و مانع از بروز چین و چروک در آن می‌شود. این روغن همچنین روند پیری پوست را کند نموده و نرمی و لطافت را به آن باز می‌گرداند.

عصاره هسته انگور

از دلایل به کار بردن روغن هسته انگور در این کرم شب لیفت وجود ترکیبات پلی فنول مانند پروآنتوسیانیدین‌ها آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی در آن است که از پیری زودرس پوست، چین و چروک‌های ریزجلوگیری می‌کند.

توکوفرول (ویتامین E)

یک ترکیب ضد اکسیدان قوی است که به عنوان ماده تاثیر گذار در محافظت از پوست دربرابر آسیب‌های ناشی از اکسیداسیون استفاده می‌شود. ویتامین E سرشار از آنتی‌اکسیدان است، آنتی‌اکسیدان روی گردش خون اثر می‌گذارد به همین دلیل می‌تواند سبب به تاخیر انداختن چین و چروک صورت شود.

 


 

کرم شب ورونیک مدل لیفتینگ چه ویژگی‌هایی دارد؟

  • حاوی روغن جوجوبا، آرگان، ماکادمیا و عصاره هسته انگور

  • جلوگیری از شلی و افتادگی پوست
  • اصلاح حجم از دست رفته پوست
  • ضد التهاب و ضد حساسیت
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • استحکام پوست صورت
  • مناسب برای انواع پوست
  • تغذیه و بازسازی پوست
  • فاقد پارابن

 


 

مزایای استفاده از کرم شب ورونیک مدل لیفتینگ چیست؟

از مزیت‌های بارز کرم لیفت ورونیک Lifting Night Cream می‌توان به بازگرداندن حجم از دست رفته پوست صورت با اثرگذاری سریع در مدت زمان کوتاه اشاره کرد.

کرم شب ورونیک مدل لیفتینگ خاصیت ارتجاعی دارد؛ همچنین حاوی مواد مغذی، ویتامین‌ها و عصاره‌های گیاهی است که پوست را تغذیه و ترمیم عمقی کرده و باعث بهبود سلامت و کیفیت پوست می‌شود.

این نیز گفتنی است که کرم شب ورونیک در تحریک تولید کلاژن، الاستین و حذف سلول‌های مرده پوست نیز تاثیر بسزایی دارد.

نحوه مصرف کرم شب ورونیک مدل لیفتینگ چگونه است؟

  • ابتدا صورت خود را با آب و شوینده مناسب پوست خود تمیز کنید
  • مقدار اندکی از کرم را روی پوست خود بزنید و به آرامی آن را در همه قسمت‌های صورت پخش کنید
  • کرم را روی پوست صورت خود ماساژ دهید تا به طور کامل جذب پوست شود
  • برای جذب بهتر، کرم را روی صورتتان با حرکات دورانی و رو به بالا ماساژ دهید
  • برای  نتیجه بهتر، توصیه می‌شود به طور منظم هر شب استفاده شود

 


 

استفاده از کرم شب ورونیک مدل لیفتینگ برای چه افرادی مناسب است؟

کرم شب ورونیک معمولا برای افرادی که نشانه‌های پیری پوست را احساس می‌کنند مفید است این علائم می‌توانند شامل چروک‌ها، افتادگی پوست، کاهش الاستیسیته و جمع شدگی پوست باشند.

همچنین به افرادی که می‌خواهند فرآیند پیری را پیشگیری و کنترل کنند، توصیه می‌شود.

 


 

 خرید کرم شب ورونیک مدل لیفتینگ

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

اگر از شلی و افتادگی پوست خود ناراحتید یا نگران افتادگی پوست همزمان با افزایش سن خود هستید، پیشنهاد ما یک محصول فوق العاده به نام کرم شب ورونیک است که برای سفتی و استحکام پوست صورت و گردن گزینه بسیار مناسبی است. محصولی که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم؛ در داروخانه صبا با قیمتی مناسب عرضه می‌شود.

 

 

 

 

 

 

کرم شب ورونیک مدل لیفتینگ
کرم شب ورونیک مدل لیفتینگ
قیمت:
999,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;