0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Very Dry To Atopic Skin Cleansing Cream

کرم شوینده ملایم درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و آتوپیک

شناسه کالا: 823788
شناسه کالا: 823788
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
359,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم شوینده ملایم درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و آتوپیک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم شوینده‌ها، محصولی مناسب برای شستشو پوست‌های حساس هستند. این محصولات با بافت کرمی خود می‌توانند صورت را از آرایش و آلودگی به خوبی پاک کنند.

درماتیپیک یکی از برندهای ایرانی تحت لیسانس فرانسه است و به عنوان یکی از برترین برندهای محصولات مراقبت پوستی با شعار "پوستی بهتر شایسته شماست" کار خود را در این حوزه آغاز کرده است. در ادامه به بررسی و توضیح کرم شوینده ملایم درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و آتوپیک

Very Dry To Atopic Skin Cleansing Cream پرداخته‌ایم. لازم به ذکر است این محصول بی‌نظیر با قیمتی مقرون به صرفه در داروخانه آنلاین صبا در اختیار مشتریان قرار دارد. با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم شوینده ملایم درماتیپیک بر پوست چگونه است؟

کرم شوینده ملایم درماتیپیک پاک کننده‌ای منحصر به فرد و محصولی مناسب پوست‌های خیلی خشک و آتوپیک است. این کرم شوینده به تقویت لایه هیدرولیپیدیک پوست کمک می‌کند و با ترکیباتی که دارد، التهابات پوستی را کاهش داده و پوست را نرم و ملایم می‎کند. این یک کرم پاکسازی کننده قوی است، که آلودگی و مواد آرایشی را بصورت عمقی از روی پوست پاک کرده و در عین حال رطوبت طبیعی و مورد نیاز پوست را نیز تامین می کند.

 


 

 ترکیبات کرم شوینده ملایم درماتیپیک

مواد اولیه به کار رفته در این محصول عبارتند از:

آکوا(آب)، سدیم کوکویل گلوتامات، دی سدیم لورت سولفوساکسینات، دی سدیم کوکوآمفودی استات، دسیل گلوکوزاید، روغن دانه اونا ساتیوا (اوت)، زایلیتیل گلوکوزاید، انیدروزایلیتول، زایلیتول، سرامید ان پی، سرامید ای پی، سرامید ای او پی، فیتوسفینگوسین، کلسترول، سدیم لوریل لاکتیلات، کربومر، زانتان گام، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسیرین، پنتیلن گلایکول، گلیسیرین، فروکتوز، اوره، سیتریک اسید، سدیم هیدروکسید، مالتوز، سدیم پی سی ای، سدیم کلراید، سدیم لاکتات، ترهالوز، آلانتوئین، سدیم هیالورونات، گلوکز، دی پنتنول، توکوفرویل استات، پروتئین هیدرولیز شده شیر، زینک پی سی ای، پی ای جی/پی پی جی-۱۲۰/۱۰ تری متیلوپروپان تری اولئات، لورت-۲، ا د ت آ، آب دیونیزه.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در کرم شوینده ملایم درماتیپیک پرداخته‌ایم:

 فنوکسی اتانول

فنوکسی اتانول در درجه اول به عنوان تثبیت کننده و نگهدارنده استفاده می‌شود اما حاوی مزایای دیگری همچون کاهش رشد باکتریایی و کاهش رشد قارچ‎ها و مخمرها در محصولات است. همچنین این ماده عمر محصولات را افزایش دهید و از تغییر رنگ یا بوی نامطبوع محصولات خود جلوگیری می‌کند.

 گلیسیرین

گلیسیرین به عنوان یک مرطوب‌کننده، رطوبت را از هوا می‌گیرد و به پوست منتقل می‌کند. بنابراین به حفظ رطوبت و سلامت پوست کمک می‌کند. از دیگر فواید گلیسیرین اثر نرم کنندگی و سفت کنندگی پوست است.

اوره

اوره هم لایه بردار و هم آبرسان پوست است. همینطور این ماده نفوذ پذیری پوست رو برای مواد مراقبتی بیشتر کرده و باعث می‌شود تا این مواد بیشتر در اپیدرم نفوذ کنند. اوره به نرم شدن پوست خشک، زبر یا ضخیم در نتیجه اگزما، پسوریازیس یا سایر بیماری‌های پوستی کمک می‌کند.

 توکوفریل استات

توکوفریل استات نوعی ویتامین E و یک آنتی اکسیدان است که به مبارزه با آسیب رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند و بهبود پوست را سرعت می‌بخشد تا علائم پیری را کاهش دهد. همچنین این ترکیب در محصولات مراقبت از پوست، رطوبت لازم را فراهم می‌کند و لایه‌ای محافظ روی پوست تشکیل می‌دهد تا از خروج رطوبت جلوگیری کند.

 

 پروتئین هیدرولیز شده شیر

از آنجا که پروتئین شیر نفوذ خوبی در پوست دارد برای بازسازی سلول‌ها مفید است. اسیدهای آمینه موجود در آن می‌توانند به سلول‌های مرده و آلوده پوست متصل شده و با آب شسته شوند. بنابراین، می‌توان از آن به عنوان پاک کننده استفاده کرد. پروتئین شیر همچنین پوست را مرطوب نگه می‌دارد و عفونت‌های آلرژیک مانند بثورات و لکه های تیره پوست را کاهش می‌دهد.

 


 

 ویژگی‌های کرم شوینده ملایم درماتیپیک

  • التیام بخش و کمک به پوست آسیب دیده
  • مناسب پوست خیلی خشک و آتوپیک
  • عدم ایجاد کشیدگی در پوست
  • سازگار با PH پوست
  • پاک کننده ملایم پوست
  • ضد التهاب و خارش

 


 

 مزایای استفاده از کرم شوینده ملایم درماتیپیک چیست؟

کرم شوینده ملایم درماتیپیک که در در دسته شوینده و پاک کننده صورت داروخانه آنلاین صبا موجود است؛ با عوامل پاک کننده ملایم و فاکتورهای مرطوب کننده طبیعی فرموله شده است تا ضمن التیام بخشیدن به التهابات پوستی، به ملایم تر و نرم تر شدن پوست کمک کند. همچنین استفاده این کرم شوینده ایرانی به تقویت لایه هیدرولیپیدیک پوست نیز کمک می کند. این محصول پاکسازی صورت را بدون مواد حساسیت زا انجام می‌دهد و پوستی تمیز و درخشان را برای فرد به ثمر می‌رساند.

 

 نحوه مصرف کرم شوینده ملایم درماتیپیک

قبل از استفاده به موارد زیر توجه فرمایید:

  • ابتدا پوست صورت خود را با مقداری آب خیس کنید
  • مقداری از کرم شوینده را روی پوست خود ماساژ دهید تا آلودگی‌ها را پاک کند
  • پس از اطمینان از پاکسازی، مجدد با مقداری آب، کرم شوینده را از روی صورت خود بشویید
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

 استفاده از کرم شوینده ملایم درماتیپیک برای چه افرادی مناسب است؟

کرم شوینده ملایم درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و آتوپیک Very Dry To Atopic Skin Cleansing Cream یک شوینده ایده آل برای افراد مبتلا به درماتیت آتوپیک و اگزمای حاد است تا التهابات پوستی، قرمزی و خارش را به طور کامل تسکین دهد. این محصول به طور خاص برای افراد با پوست حساس فرموله و تولید شده است.

کرم شوینده ملایم درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و آتوپیک
کرم شوینده ملایم درماتیپیک مناسب برای پوست خشک و آتوپیک
قیمت:
359,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;