0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Oily To Combination Skin Invisible Sunscreen Cream

کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست چرب با SPF50+

شناسه کالا: 823626
شناسه کالا: 823626
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
344,100 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست چرب با SPF50+
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

درسال‌های اخیر تحقیقاتی در مورد گیاهان پرخاصیت دریایی انجام شده که از عصاره گیاهان دریایی محصولات آرایشی بهداشتی تولید کنند. در همین راستا بایومارین که یک برند ایرانی است تحت لیسانس فرانسه محصولاتی با کیفیت برای مراقبت از پوست تولید کرده است.

این برند داخلی با وارد کردن مواد اولیه از فرانسه و بهره بردن از دانش روز دنیا یکی از بهترین و محبوب‌ترین برندهای تولید محصولات مراقبت از پوست شناخته شده است. بایومارین با استفاده از خواص جلبک‌های دریایی محصولات زیادی نظیر لایه بردار، آبرسان و مرطوب کننده، ضد آفتاب و ضد چروک و غیره وارد بازار کرده است.

 در ادامه قصد داریم یکی از برترین محصولات این برند داخلی در خط ضد آفتاب را با نام کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست چرب با SPF50+ معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


 

ضدآفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

ضد آفتاب‌ها محصولات مراقبتی هستند که از مهم‌ترین وظایف آن‌ها می‌توان محافظت از پوست در برابر نور خورشید و اشعه‌های فرابنفش و جلوگیری از قرمزی، التهاب، آفتاب سوختگی، چین و چروک، پیری زودرس، انوع بیماری‌های پوستی و سرطان پوست اشاره کرد. بنابراین استفاده از یک ضدآفتاب خوب برای پیشگیری از بروز مشکلات پوستی گفته شده ضروری است کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست چرب با SPF50 که منشا دریایی دارد گزینه بسیار مناسب برای افرادی است که زمانی طولانی را زیر نور آفتاب می‌گذرانند.


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان بر پوست چگونه است؟

کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان با برخورداری از جلبک‌های دریایی ضمن تامین رطوبت مورد نیاز پوست و آبرسانی عمیق؛ با اس پی بالای خود از پوست در برابر اشعه‌های خطرناک خورشید UVA  و UVB  محافظت کرده و در حفظ  شادابی و لطافت پوست تاثیر به سزایی دارد.

این ضد آفتاب فاقد روغن‌های جوش زا بوده به همین سبب از بروز آکنه، کک ومک و لک‌های پوستی  پیشگیری می‌کند.


 

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین

مواد اولیه به کار رفته در این ضد آفتاب عبارتند از:

اتیل هگزیل متوکسی سینامات، اکتوکرالین، اتیل هگزیل سالیسیلات، گلیسیرین، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، متیلن بیس-بنزوتریازول تترا متیل بوتیل فنل، سدیم لاکتات، ستیل فسفات، استایرن/ اکریلات کوپریمل، دی اکسید تیتانیوم میکرونیزه، ستیل پالمیتات، عصاره کاراگینان، عصاره پلانکتون، گلیسریل استئارات، PEG-۱۰۰ استئارات، بوتیل گلیکول دی کاپریلات/ دی کاپرات، مخلوط پارابن ها در فنوکسی اتانول، اوره، میکا، پلی متیل متاکریلات، پروپیلن گلیکول، کلاژن  هیدرولیز شده، ستئاریل الکل، تری اتانول آمین، سدیم PCA، هیالورونیک اسید، روغن دانه انگور، سدیم اسکوربیل فسفات، اتیل هگزیل تریازون، توکوفرول، اکتوین، ژل برگ آلوئه ورا، اکریلات/ C۱۰-۳۰ آلکیل آکریلات کراس پلیمر، رتینیل پالمیتات، متیل بنزیلیدن کامفر، پانتنول، دی سدیم ا.د.ت.آ، اسانس، آب دیونیزه.

در ادامه توضیحی مختصر از برخی مواد موثره در این محصول را آورده‌ایم:

آلوئه ورا

ترکیب عصاره آلوئه ورا در کرم ضد آفتاب بایومارین از بیماری‌های پوستی که بر اثر اشعه‌های مضر خورشید برای پوست به وجود می‌آید جلوگیری و با پیری زودرس مقابله می‌کند. ضمن اینکه عصاره آلوئه ورا کار اکسیژن رسانی به پوست را هم بر عهده دارد که باعث ترمیم بافت‌های آسیب دیده پوست می‌شود.

روغن هسته انگور

از دلایل به کار بردن  روغن هسته انگور در  این کرم ضد آفتاب وجود ترکیبات پلی فنول مانند پروآنتوسیانیدین‌ها آنتی اکسیدان‌های بسیار قوی در آن است که از پیری زودرس پوست، چین و چروک‌های ریز و لک‌‌های قهوه‌ای رنگ ناشی از بالا رفتن سن جلوگیری می‌کند.

کلاژن دریایی

 در فرایند کلاژن سازی پوست این ترکیب باعث شده پوست سریعتر کلاژن تولید کند و به پوست حالت لیفت بدهد واز افتادگی پوست جلوگیری کند. همچنین  خاصیت ارتجاعی دارد که موجب می شود زبری و خشکی پوست از بین برود.

 اتیل هگزیل متوکسی سینامات

 اتیل هگزیل متوکسی سینامات (INCI) یا اوکتینوکسات (USAN) یک ترکیب الی است  در کرم ضد آفتاب بایومارین به کار رفته این ماده قادر است از سوختگی پوست در برابر اشعه UVB خورشید جلوگیری می‌کند.


 

 ویژگی‌های کرم  بی رنگ ضد آفتاب بایومارین

  • محافظت پوست در برابر اشعه های UVA و UVB
  • حاوی جلبک های دریایی و کلاژن هیدرولیز شده
  • جوانسازی و ضد پیری زودرس پوست
  • فاقد چربی و روغن های جوش زا
  • حفظ رطوبت و شادابی پوست
  • رفع چین و چروک های ریز پوست
  • ماندگاری بالا در برابر تعریق و شستشو

 

مزایای مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان

از مهم‌ترین مزایای مصرف این کرم ضد آفتاب که منشا دریایی دارد استفاده از جلبک‌های دریایی در ترکیب این کرم است که به دلیل دارا بودن آنتی اکسیدان قوی اثر ضد پیری دارد و پوست را شاداب‌تر و جوان‌تر می‌کند و همچنین در صورت مصرف مداوم التهابات پوستی را از بین برده و ضایعه‌های پوستی را ترمیم می‌کند. این  نیز گفتنی است که جلبک دریایی در از بین بردن آکنه که بر اثر چربی بیش از حد پوست است اثر به سزایی دارد.

از دیگر مزایای کرم بی رنگ بایومارین  فاقد چربی بودن آن است که یک پیشنهاد عالی برای افرادی است که از چربی بیش از حد پوست خود ناراضی هستند.


 

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان

 قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 

  استفاده از کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین برای چه افرادی مناسب است

 

 این ضد آفتاب فاقد روغن‌های چرب بوده به همین دلیل پیشنهاد ما برای مصرف این کرم به افرادی با پوست چرب و دارای آکنه، لک و کک و مک است.

این نیز گفتنی است که محصول مذکور به دلیل دارا بودن خاصیت کلاژن سازی (جلبک دریایی)  انعطاف‌پذیری خوبی به پوست داده و باعث شادابی و طراوت پوست می‌شود.


 

خرید کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست چرب با SPF50+

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

ضد آفتاب‌ها از بهترین مدافعان سلامت پوست هستند که استفاده از آن‌ها ضرورت بسیاری دارد.

یکی از بهترین ضد آفتاب‌های موجود در داروخانه صبا کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست چرب با SPF50+ است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.

 

 
کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست چرب با SPF50+
کرم ضد آفتاب بی رنگ بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست چرب با SPF50+
قیمت:
344,100 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;