0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Sunscreen Anti Redness Cream Spf50

کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل ضد قرمزی مناسب برای پوست حساس با SPF50

شناسه کالا: 818952
شناسه کالا: 818952
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
399,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل ضد قرمزی مناسب برای پوست حساس با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

یکی از دغدغه‌های افراد با پوست حساس این است که با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید، پوستشان به شدت می سوزد و در اطراف بینی و گونه‌هایشان التهاب و قرمزی ایجاد می‌شود. اما یک ضد آفتاب خوب می‌تواند این قرمزی و التهاب را کاهش بدهد و مانع سوختن پوست شود. به شرطی که این ضد آفتاب متناسب با پوست حساس آن‌ها ساخته شده باشد و حاوی موادی باشد که از قرمزی و التهاب پوست کم کند.

اگر پوست حساسی دارید و به محض قرار گرفتن در آفتاب دچار التهاب پوستی می‌شوید، کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل ضد قرمزی همان ضد آفتابی است که می‌خواهید! این محصول، برای پوست‌های حساس فرموله شده و حاوی مواد و ترکیبات آنتی اکسیدان و ضد التهاب است که از اریتما و قرمزی پوستی جلوگیری می‌کند. گفتنی است که این ضد آفتاب با فاکتور SPF50 عرضه می‌شود و این قابلیت را دارد که 98درصد فوتون‌های نوری را بازتاب کند و مانع رسیدن آن‌ها به لایه‌های پوست شود. ضمن اینکه این کرم بافت نرم و سبکی دارد و به سرعت جذب پوست می‌شود.

 


 

 کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک

ضد آفتاب‌ها یکی از مهم ترین محصولات مراقبت از پوست هستند که حتما باید در روتین روزانه مورد استفاده قرار بگیرند. درواقع ضد آفتاب یک لایه محافظتی بر روی پوست ایجاد می‌کند و ضمن محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر آفتاب، از ورود آن‌ها به داخل پوست نیز جلوگیری می‌کند. ضد آفتاب‌ها حاوی بهترین مواد محافظتی، فیلترها و تکنولوژی‌های به روز هستند تا بتوانند در برابر اشعه UV و آسیب‌های آن به DNA سلولی جلوگیری کنند. همانطور که می‌دانید، نور خورشید باعث افزایش تولید ملانین و سلول‌های رنگدانه ای در پوست می‌شود. این رنگدانه‌ها در یک ناحیه از بدن تجمع می‌کنند و باعث ایجاد لک می‌شوند. اما یک کرم ضد آفتاب، تولید ملانین‌ها را به حداقل می‌رساند و مانع لک یا کک و مک بر اثر نور خورشید می‌شود. همچنین این محصولات سدی محافظتی در برابر اشعه UVB و ابتلا به سرطان پوستی هستند.

کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل ضد قرمزی نیز حاوی مواد و فیلترهای به‌روز است که نور خورشید را بازتاب می‌کنند و مانع آفتاب سوختگی، لک، التهاب و قرمزی پوست می‌شوند.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک

کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل ضد قرمزی دارای بافت نرم و سبک است که به راحتی جذب پوست می‌شود و اثری از سفیدی باقی نمی‌گذارد. این محصول، برای پوست‌های حساس فرموله شده است، پوست‌هایی که با قرار گرفتن در معرض آفتاب به شدت دچار آفتاب سوختگی می‌شوند، پوستشان قرمز و ملتهب شده و شروع به خارش می‌کند. کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک، به دلیل برخورداری از بیزابولول قابلیت خوبی در فروکش کردن التهاب پوست دارد. این ماده یک ضد التهاب قوی است که از گیاه بابونه به دست می‌آید و خاصیت التیام و تسکین پوست را بر عهده دارد. همچنین این ماده از ایجاد قرمزی و سوزش در پوست حساس جلوگیری می‌کند و با قابلیت آنتی اکسیدانی خود، از پوست در برابر عوامل محیطی محافظت می‌کند. ضمن این که این محصول حاوی سدیم لاکتات است که پوست را نرم و لطیف می‌کند و مانع خشک و پوسته پوسته شدن آن می‌شود.

از همه مهم‌تر، کرم ضد آفتاب ضد قرمزی درماتیپیک، مجهز به فیلترهای نوآورانه تینوسرب ام و اس است که اشعه UV را بازتاب می‌کنند و از پوست در برابر اشعه فرابنفش محافظت می‌کنند. این فیلترها ضد التهاب هستند و مانع قرمزی و اریتما پوستی می‌شوند.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل ضد قرمزی

  • کاهش التهاب و قرمزی ناشی از آفتاب سوختگی
  • دارای بافت سبک و زود جذب
  • بدون ایجاد سفیدی بر روی پوست
  • محافظت از پوست در برابر اشعه UV
  • دارای فاکتور SPF و درجه حفاظتی بالا
  • مقاوم در برابر تعریق و آب
  • فاقد چربی
  • مناسب برای پوست‌های حساس

 


 

مزایای مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل ضد قرمزی

مزیت کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل ضد قرمزی مناسب برای پوست حساس با SPF50 این است که برای پوست‌های حساس ساخته شده است و حاوی مواد ضد التهاب است که از قرمزی پوست جلوگیری می‌کند. همچنین این محصول بافت زود جذبی دارد و احساس چربی و سنگینی روی پوست ایجاد نمی‌کند. با مصرف این کرم دیگر نگران خارش و التهاب پوست در اثر نور آفتاب نیستید.

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل ضد قرمزی

15 تا 20 دقیقه قبل از خروج از منزل و قرار گرفتن در معرض آفتاب، کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل ضد قرمزی را روی پوست خود بمالید تا جذب شود. می توانید هر 2 ساعت یکبار مصرف ضد آفتاب را تمدید کنید.

ضمناً:

  • محصول را دور از دسترس کودکان و در شرایط دمایی مناسب قرار دهید.
  • در صورت بروز حساسیت، مصرف ضد آفتاب را متوقف کنید.

 


 

ترکیبات و مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب بی رنگDermatipique

مواد و عناصر به کار رفته در در کرم ضد آفتاب و ضد قرمزی Dermatipique عبارتند از:

بیس-اتیل هگزیل اکسی فنول متوکسی فنیل تریازین، متیلن بیس-بنزوتریازولیل تترا متیل بوتیل فنول، آکوادسیل گلوکوزاید، پروپیلن گلایکول، زانتان گامپلی آکریلامید، سی 4-13 ایزوپارافین، لورت-7کربومر، سوربیتان اولئات، پارافینیوم لیکوئیدیوم (پارافین مایع)، پلی سوربات 80، کاپریلیک.کاپریک تری گلیسیرید، تری دست 6، بوتیلن گلایکولپنتیلن گلایکول، هیدروکسی فنیل پروپامیدوبنزوئیک اسید، ایزو پروپیل میریستات، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، بیزابولول، آکوا، لسیتین، الکل، سدیم لاکتات، عصاره پورفیرا آمبیلیکالیس، فنوکسی اتانل، دی سدیم ا د ت ، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است. با مراجعه به سایت داروخانه صبا می‌توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از اطلاع از قیمت، جزئیات و اطلاعات محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید.

برای خرید کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل ضد قرمزی مناسب برای پوست حساس با SPF50، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

 

 

 

 

کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل ضد قرمزی مناسب برای پوست حساس با SPF50
کرم ضد آفتاب بی رنگ درماتیپیک مدل ضد قرمزی مناسب برای پوست حساس با SPF50
قیمت:
399,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;