در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

کرم ضد آفتاب رنگی بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست چرب با SPF50+

3IN1 Oily To Combination Skin Light Beige Sunscreen Cream

شناسه محصول: 823628
شناسه محصول: 823628
دسته بندی: ضد آفتاب
آماده ارسال
497,000 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : پوست چرب
  • مناسب برای : خانم ها
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

بایومارین یک از برندهای ایرانی است که در زمینه تولید محصولات مراقبتی پوست به روشی نوین فعالیت می‌کند. محصولات بایومارین منشا گیاهان دارویی دریای دارد که با تکیه بر علم روز دنیا و فرمولاسیونی منحصر به فرد تولید و عرضه می‌شوند.

این برند داخلی محصولات خود را با همکاری لابراتوار بایوتک مارین فرانسه (Biotech Marine) و در لابراتوار پارس حیان تولید می‌کند.

بایومارین کار خود را در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با شعار تجربه سبک جدید زندگی آغاز کرد و در ادامه با تولید انواع محصولات نظیر لایه بردار، روشن کننده، بازسازی‌کننده، ضد چروک و لیفتینگ، مرطوب کننده و آبرسان، شوینده و پاک کننده، کنترل چربی  ضد جوش، ضد آفتاب و غیره توانست رضایت بسیاری از مشتریان را کسب کند.

در ادامه این نوشتار قصد داریم یکی از بهترین محصولات این کمپانی را با نام کرم ضد آفتاب رنگی بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست چرب با SPF50+ معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


ضدآفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

ضد آفتاب‌ها از ضروری‌ترین کرم‌های مراقبتی یا بهتر است بگوییم دارویی بدون نسخه هستند که همچون سپری در برابر آسیب‌های نور خورشید از پوست مراقبت می‌کنند.

این محصولات مراقبتی انواع مختلفی دارند یکی از آن‌ها ضد آفتاب‌هایی مناسب پوست چرب هستند که ضمن برخورداری از ترکیباتی فاقد چربی به کاهش جوش و آکنه نیز کمک می‌کنند. کرم ضد آفتاب رنگی بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست چرب با SPF50+ یکی از همین نوع کرم‌ها است که با فرمولاسیونی خاص برای افرادی با پوست چرب طراحی و تولید شده است.


نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب رنگی بایومارین بر پوست چگونه است؟

کرم ضد آفتاب رنگی بایومارین مدل آکوا سان با برخورداری از جلبک‌های دریایی ضمن تامین رطوبت مورد نیاز پوست و آبرسانی عمیق؛ با اس پی اف بالای خود از پوست در برابر اشعه‌های خطرناک خورشید UVA  و UVB  محافظت کرده و در حفظ  شادابی و لطافت پوست نیز تاثیر به سزایی دارد.

این محصول فاقد روغن‌های جوش زا بوده به همین سبب از بروز آکنه، کک ومک و لک‌های پوستی  پیشگیری کرده و علاوه بر این لک‌ها و چروک‌های موجود را از بین می‌برد.


ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب رنگی بایومارین

مواد اولیه به کار رفته در کرم ضد آفتاب رنگی بایومارین عبارتند از:

جووننس، کلاژن دریایی، آکوافیکول LD، پانتنول ویتامین E، سدیم اسکوربیل فسفات، سدیم PCA، خزه دریایی دریایی، گلیسریل آسکوربات، کاپریلولیل سالیسیلیک اسید، هیالورونات سدیم، سپیک کنترل A5، پالمیتول الیگوپپتید، پالمیتول الیگوپپتید

در ادامه توضیحی مختصر از برخی مواد موثره در این محصول را آورده‌ایم:

عصاره جلبک دریایی

این عصاره شامل گونه‌های مختلفی از جلبک‌های سبز و قهوه‌ای است که برای تغذیه و تقویت سلول‌های پوستی استفاده می‌شود.

سالیسیلیک اسید

این ترکیب برای تسکین التهابات و پاکسازی منافذ پوستی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سدیم PCA

 از دیگر ترکیبات به کار رفته در کرم ضد آفتاب رنگی بایومارین سدیم PCA است.  این ماده یکی از اجزای فاکتورهای طبیعی مرطوب‌کننده پوست (NMF) بوده و از خاصیت آبرسانی و افزایش رطوبت پوست برخوردار است. بسیاری از متخصصین در ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی آبرسانی سدیم PCA را بسیار موثرتر از آبرسان‌های دیگر همچون گلیسرین و پروپیلن‌گلایکول می‌دانند.

کلاژن دریایی

 در فرایند کلاژن سازی پوست این ترکیب باعث شده پوست سریعتر کلاژن تولید کند و به پوست حالت لیفت بدهد واز افتادگی پوست جلوگیری کند. همچنین خاصیت ارتجاعی دارد که موجب می‌شود زبری و خشکی پوست از بین برود.


 ویژگی‌های کرم ضد آفتاب رنگی بایومارین

  • محافظت پوست در برابر اشعه های UVA و UVB
  • جوانسازی و ضد پیری زودرس پوست
  • فاقد چربی و روغن‌های جوش زا
  • رفع چین و چروک های ریز پوست
  • ماندگاری بالا در برابر تعریق و شستشو


مزایای مصرف کرم ضد آفتاب رنگی بایومارین مدل آکوا سان

از مهم‌ترین مزایای مصرف کرم ضد آفتاب رنگی بایومارین طراحی فرمولاسیون آن است که عملکردی چندگانه دارد.

وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی در این محصول اثر ضد پیری دارد و پوست را شاداب‌تر و جوان‌تر می‌کند و همچنین در صورت مصرف مداوم التهابات پوستی را از بین برده و ضایعه‌های پوستی را ترمیم می‌کند. این  نیز گفتنی است که جلبک دریایی در از بین بردن آکنه که بر اثر چربی بیش از حد پوست است اثر به سزایی دارد.

از دیگر مزایای کرم رنگی بایومارین  فاقد چربی بودن آن است که یک پیشنهاد عالی برای افرادی است که از چربی بیش از حد پوست خود ناراضی هستند.


نحوه مصرف کرم ضد آفتاب رنگی بایومارین مدل آکوا سان

 قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید


  استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی بایومارین برای چه افرادی مناسب است

 کرم ضد آفتاب رنگی بایومارین فاقد روغن‌های چرب بوده به همین دلیل پیشنهاد ما برای مصرف این کرم به افرادی با پوست چرب و دارای آکنه، لک و کک و مک است.

این نیز گفتنی است که محصول مذکور به دلیل دارا بودن خاصیت کلاژن سازی جلبک دریایی انعطاف‌پذیری خوبی به پوست داده و باعث شادابی و طراوت پوست می‌شود.

این نیز گفتنی است که این ضدآفتاب با ایجاد لایه‌ای یکنواخت و هماهنگ با رنگ طبیعی پوست همچون یک کرم آرایشی عمل کرده و علاوه بر محافظت از پوست جلوه‌ زیبایی به پوست ببخشد.


خرید کرم ضد آفتاب رنگی بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست چرب با SPF50+

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

یادداشت پایانی

ضد آفتاب‌ها از جمله کرم‌های مراقبتی هستند که وجود آن‌ها در روتین مراقبت از پوست بسیار ضروری است. یکی از بهترین ضد آفتاب‌های موجود در داروخانه صبا کرم ضد آفتاب رنگی بایومارین مدل آکوا سان مناسب برای پوست چرب با SPF50+ است که در این نوشتار سعی داشتیم به طور مختصر به معرفی آن بپردازیم. امیدواریم مفید واقع شده باشد.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس