0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Medacnyl Sunscreen Cream Spf50

کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل مناسب برای پوست چرب با SPF50

شناسه کالا: 810679
شناسه کالا: 810679
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل مناسب برای پوست چرب با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

سین بیونیم این برند فرانسوی تولید محصولات روزانه مراقبت از پوست را از سال 2017 آغاز کرد و در همان سال با دستی پر و با عرضه  13 محصول غنی از پرو- بی 3 وارد بازار جهانی شد.

این برند موفق فرانسوی محصولات متنوعی در لاین‌های مختلفی همچون  ضدآفتاب، محصولات جوان کننده و محصولات تخصصی مراقبت از پوست با هدف درمان مشکلات اصلی پوست و متعادل کردن و تقویت سدهای دفاعی آن تولید کرده است.

در لابراتوارهای سین بیونیم یک سیستم دفاعی چندگانه به نام پرو- بی 3 عرضه شده که بر 3 سد ضروری اپیدرم تاثیر می‌گذارد که عبارتند از:

میکروبیوتای پوست؛ پرو- بی 3 از طریق تقویت نقش دفاعی باکتری‌های مفید پوستی موجب برقراری مجدد تعادل در میکروبیوتای پوست می شود.

ایمنی: این کمپلکس از سدهای ایمنی اپیدرم که توسط اشعه‌های UV آسیب دیده‌اند، محافظت می‌کند.

لایه شاخی: با تقویت ساخت ترکیبات اصلی پوست، آن را قوی‌تر می‌کند.

در ادامه یکی از محصولات پرطرفدار سین بیونیم را با نام کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل مناسب برای پوست چرب با SPF50 معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

 


 

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

ضد آفتاب‌ها یکی از مدافعان سلامت پوست هستند که همچون سپری از پوست در برابر پرتوهای مضر نور آفتاب مراقبت می‌کنند.

دو دسته از پرتوهای ماورا بنفش خورشید برای پوست بسیار مضر هستند. این دو پرتو اشعه‌های UVA و UVB نام دارند که موجب عوارض و بیماری‌های زیادی از جمله آفتاب سوختگی، پیری زودرس، ایجاد لک و کک و مک، بروز چین و چروک و در نهایت سرطان پوست می‌شود.

برای پیشگیری از مشکلات نام برده و حفظ سلامت پوست لازم است که از ضد آفتابی مرغوب و مناسب پوست استفاده کرد تا ضمن تقویت سلول‌های پوست و مراقبت از آن در مقابل پرتوهای مضر نور آفتاب موجب حفظ طراوت و شادابی آن نیز شود.

کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل مناسب برای پوست چرب با SPF50  با ترکیبات فوق‌العاده خود یک محافظ عالی برای پوست است.

 


 

 

نحوه تاثیرگذاری کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل روی پوست چگونه است؟

ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم با برخورداری از بهترین فیلترهای UVA و UVB یک محافظت عالی از پوست در برابر نور آفتاب ارائه می‌دهد.

این محصول حاوی ترکیبات آنتی سبوریک فوق‌العاده‌ای است که ضمن کنترل چربی پوست؛ در جمع کردن منافذ باز پوست و جلوگیری از پیری زودرس نیز تاثیر به سزایی دارد.

کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل در کنار برخورداری از بافتی سبک و فاقد چربی دارای مواد مرطوب‌کننده بوده که همین امر موجب افزایش رضایت مصرف‌کنندگان شده است.

 


 

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل

ترکیبات ضد آفتاب مداکنیل سین بیونیم عبارتند از:

آب، متیلن بیزبنزوتریازولیل تترامیل بوتیل فنول، دیپیوتیل آیدیپات،  کربنات دیکاپرییل، ستئارات-۲۰،  سیکلوپنتازیلوکسان،  بوتیل متاكسییدید بنزیلیل متان، سیکلوهاکسیلوکسان، گلیسرین، آب برگ کاملیا سینسینس،  بیز-اتیل هگزیلوسیفنول متوکسیفنیل تریازین، دسیل گلوکوزید، اتیل هگزیل تیروزان،  بوتیلن گلیکول، زینک PCA، توکوفرول،  عصاره بذر شنبلیله هيدروليز شده، روغن دانه یونجه (لیندن)، کربوکسی متیل بتا گلوکان سدیم، سدیم پلی آکریل،  عطر، صمغ زاناتان، پروپیلن گلیکول، دیاتکته گلوتامات تتراسدیم،  اسید سیتریک، کلرپنزین،  بنزوات سدیم، o-cymen-۵-ol، پتاسیم سوربیت.

در ادامه توضیحی مختصر از برخی مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

آووبنزن

این ترکیب ضمن اینکه از پوست در برابر موج‌های نوری UVB نگهداری می‌کند بلکه باعث بازتاب و پخش موج‌های نوری UVA نیز می‌شود. این در حالی است که آووبنزن در مدت ۳۰ دقیقه در برخورد با نور آفتاب شکسته خواهد شد، بنابراین باید برای پایداری آن از اکتوکرایلن استفاده کنند.

اکتوکریلن (‌Octocrylene)

اکتوکریلن (‌Octocrylene) دیگر فیلتر موجود در ضدآفتاب سین بیونیم مداکنیل است. این ماده یک ترکیب شیمیایی جذب‌کننده اشعه UVB و UVA2 و پایدار در برابر نور خورشید است که علاوه بر خاصیت مرطوب‌کنندگی، اثر و پایداری دیگر فیلترهای شیمیایی را افزایش می‌دهد و در کنار آووبنزن محافظت خوبی در برابر اشعه UVA (عامل اصلی سرطان و پیری پوست) ایجاد می‌کند.

تینوسرب ام

دیگر فیلتر موجود در  کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل تینوسرب(تینوزورب) ام است. تینوسرب M،‌ از جمله فیلترهای شیمیایی جذب‌کننده و بازتاب دهنده هر دو اشعه UVA و UVB است که علاوه بر محافظت از پوست در برابر هر دو اشعه،‌ اثر و پایداری سایر فیلترها را افزایش می‌دهد. جذب پوستی تینوسرب M بسیار ناچیز بوده و موجب تحریک و حساسیت پوستی نمی‌شود و با فیلتر دیگر به کار رفته در این ضدآفتاب یعنی تینوسرب اس کاملا سازگار است.

camellia sinensis leaf extract

عصاره چای سبز دیگر ماده طبیعی به کار رفته در ضد آفتاب مداکنیل سین بیونیم است. این ماده یک آنتی‌اکسیدان قدرتمند و محافظ پوست در برابر آسیب‌های اشعه فرابنفش و ضد سرطان پوست است. به دلیل خاصیت ضدالتهابی در درمان بیماری التهابی پوست مانند روزاسه، آکنه و درماتیت آتوپیک موثر است. ضمن این که خاصیت ضد میکروبی و ضد باکتریایی چای سبز آن را به ترکیبی ایده‌آل برای پوست‌های چرب تبدیل می‌‌کند.

عصاره دانه شنبلیله

عصاره دانه شنبلیله است به سبب معطر کردن و نرم‌کنندگی پوست در این محصول به کار رفته است.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل

  • تقویت سدهای دفاعی طبیعی پوست با برخورداری از کمپلکس پرو-بی۳
  • محافظت بسیار بالا را در برابر اشعه‌های مضر UVA و UVB
  • دارای آنتی سبورییک و تنظیم کننده ترشح چربی پوست
  • دارای بافتی سبک، زود جذب و بدون چسبندگی
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست ناشی از آفتاب
  • جمع کننده منافذ باز پوست
  • آبرسان قوی پوست

 


 

مزایای مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل چیست؟

از مهم‌ترین مزیت این محصول می‌توان به ترکیبات عالی آن اشاره کرده که کمپلکسی از فیلترهای ضد آفتاب در آن وجود دارد؛ علاوه بر این کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل دارای بافتی سبک و زود جذب بوده که برای افرادی با پوست چرب آزاردهنده نیست و به راحتی می‌توانند از آن بهره ببرند.

 


 

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل

قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 


 

استفاده از کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل برای چه افرادی مناسب است؟

این ضد آفتاب با بافتی سبک، فاقد چربی و زود جذب گزینه‌ای مناسب برای تمام افرادی است که پوستی چرب و مستعد آکنه دارند.

 کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل فاقد رنگ بوده بنابراین برای استفاده روزانه آقایان نیز مناسب است.

 


 

خرید کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل مناسب برای پوست چرب با SPF50

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

ضد آفتاب یکی از ضروریاتی است که باید در روتین مراقبت از پوست وجود داشته باشد؛ یکی دیگر از موارد مراقبت از پوست استفاده از مرطوب‌کننده است.کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل مناسب برای پوست چرب با SPF50 یک محصول با عملکرد چندگانه است که ضمن محافظت از پوست آن را تقویت کرده و با خاصیت آبرسانی موجب نرمی و لطافت آن می‌شود.

 

 

کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل مناسب برای پوست چرب با SPF50
کرم ضد آفتاب بی رنگ سین بیونیم مدل مداکنیل مناسب برای پوست چرب با SPF50
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;