0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Eyebrow Vitalize And Anti Hair Loss Herbal Cream

کرم ضدریزش و تقویت کننده ابرو سریتا

شناسه کالا: 301724
شناسه کالا: 301724
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
234,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضدریزش و تقویت کننده ابرو سریتا
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

داشتن ابروهای زیبا و پر آرزوی هر خانمی ‌است که به زیبایی خود اهمیت می‌دهد. اما به دلایل مختلف مانند ژنتیک، تاثیرات هورمونی، رژیم غذایی اشتباه و کمبود ویتامین ها ممکن است ابروهای شما دچار ریزش شوند و با خالی شدن قسمتی از ابرو مواجه شوید. در این موارد برخی از خانم ها به تاتو و هاشور ابرو روی می‌آروند تا قسمت‌های خالی ابروهای خود را به این صورت پر کنند.

اگر شما هم از ریزش ابرو رنج می‌برید و تکه‌هایی از ابروهایتان خالی شده است، به پیشنهاد داروخانه آنلاین صبا از کرم ضد ریزش و تقویت کننده ابرو سریتا استفاده کنید. این محصول تار ابروهای شما را ضخیم‌تر می‌کند و باعث رویش مجدد آن‌ها در قسمت‌های خالی می‌شود.

ضمن این که این کرم با خاصیت تقویت کننده و ترمیم کننده خود، به بازسازی و احیا موهای آسیب دیده ابرو کمک می‌کند و همچنین با افزایش گردش خون باعث تغذیه ابرو و فولیکول‌ها می‌شود. به موجب این امر تارهای ابرو تقویت شده و در نتیجه رشد آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

گفتنی است که این تقویت مژه و ابرو از ترکیبات عالی و کاملا گیاهی ساخته شده است که هیچ آسیبی به ابرو وارد نمی‌کند. در ادامه سعی کرده‌ایم شما را بیشتر با خواص و ترکیبات این محصول کاربردی آشنا کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

 


 

ترکیب اصلی کرم ضد ریزش و تقویت کننده ابرو سریتا چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم ضد ریزش ابرو سریتا حاوی ترکیبات کاملا گیاهی است که موجب تقویت ابروها می‌شود. در ساخت این محصول از 5 گیاه فوق‌العاده مانند عصاره مریم گلی، عصاره رزماری، عصاره بابونه، عصاره گزنه و عصاره نعناع فلفلی استفاده شده است.

عصاره مریم گلی باعث افزایش گردش خون در پوست سر می‌شود و از این طریق، تامین مواد غذایی برای رشد مو را افزایش می‌دهد؛ در نتیجه به رشد مو کمک می‌کند. البته این ماده نقش موثری در جلوگیری از ریزش مو هم دارد و در عوض آن باعث تقویت آن‌ها می‌شود.

عصاره رزماری از قدیم الایام یک محرک عالی برای رشد مو محسوب می‌شده است. این ماده با تحریک محل ریزش مو باعث رویش مجدد ابروهای از دست رفته و در نتیجه پر شدن ابروها می‌شود.

عصاره بابونه نیز حاوی مواد موثری است که از ریزش ابرو بر اثر عوامل ژنتیکی جلوگیری می‌کند و این پروسه را به تعویق می‌اندازد. ضمن اینکه این ماده با خاصیت ضد التهاب همراه است و از ابروها در برابر عوامل محیطی جلوگیری می‌کند.

عصاره نعناع فلفلی باعث تسکین و خنکی در پوست ابرو می‌شود. عصاره گزنه نیز محرک عصب است و بی حسی اندام را برطرف می‌کند. همچنین باعث تقویت ابرو و رویش مجدد موها در این ناحیه می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد ریزش و تقویت کننده ابرو سریتا

همانطور که در بخش قبل دیدید، کرم تقویت کننده ابرو سریتا به دلیل برخورداری از ترکیبات قوی و گیاهی که دارد، یک گزینه عالی برای تقویت ابرو و مژه محسوب می‌شود. این محصول قادر است ریزش مو ابرو را متوقف کند و با افزایش گردش خون در پوست ابرو موجب تغذیه و اکسیژن رسانی به فولیکول‌ها شود.

این امر باعث تقویت پیاز ابرو می‌شود و ضمن ترمیم بافت‌های آسیب دیده به رویش مجدد ابروهای شما نیز کمک می‌کند. لازم به ذکر است که این محصول، استحکام و ضخامت ابروها را افزایش می‌دهد و از این طریق موجب پرپشت‌تر شدن ابرو و پر شدن قسمت‌های خالی نیز می‌شود.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد ریزش و تقویت کننده ابرو سریتا

  • موثر در رویش مجدد ابرو
  • جلوگیری از ریزش ابرو
  • افزایش استحکام و ضخامت تار ابرو
  • پر پشت تر کردن ابروها
  • ترمیم و بازسازی تارهای آسیب دیده
  • تقویت ابروهای رنگ شده
  • افزایش گردش خون در پوست
  • تغذیه ابرو و فولیکول‌های مویی
  • ترکیبات گیاهی و بدون حساسیت
  • حاوی عصاره‌های گیاهی
  • حاوی ترکیبات ویتامینه (B5 و B6)
  • عدم ایجاد خشکی در ابرو
  • مناسب برای ابروهای رنگ شده، تاتو کارده و تیغ زده

 


 

 مزایای مصرف کرم ضد ریزش و تقویت کننده ابرو سریتا

از ترکیبات موجود در کرم ضد ریزش ابرو سریتا تنها به عصاره‌های گیاهی اشاره کردیم. اما علاوه بر این‌ها، از ترکیبات ویتامینه B5 و B6 نیز در این محصول استفاده شده است که تاثیر بسزایی در رویش مجدد ابروها دارند.

این ویتامین‌ها با افزایش گردش خون در پوست سر و حفظ رطوبت مورد نیاز ابرو، تغذیه رسانی به فولیکول‌های مو را بهبود می‌بخشند و از ریزش ابرو جلوگیری می‌کنند. همچنین باعث افزایش رشد ابرو و پرپشت‌تر شدن ان نیز می‌شوند. این ویژگی، کرم تقویت کننده ابرو سریتا را به یک گزینه عالی برای ابروهای رنگ شده، تاتو شده و تیغ زده تبدیل کرده است.

نحوه مصرف کرم ضد ریزش و تقویت کننده ابرو سریتا

برای استفاده از کرم تقویت کننده ابرو سریتا تنها کافی است روزی 2 بار (صبح و شب) مقداری از کرم را روی ابروهای خود بمالید و در مسیر رویش ابروها ماساژ دهید تا جذب شود.

توجه داشته باشید که:

  • از تماس محصول با چشم‌ها و دهان بپرهیزید.
  • محصول را در دسترس کودکان قرار ندهید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

 


 

کرم ضد ریزش و تقویت کننده ابرو سریتا برای چه افرادی مناسب است؟

کرم ضد ریزش ابرو سریتا برای تقویت ابرو و جلوگیری از ریزش آن‌ها ساخته شده است. این محصول یک انتخاب عالی برای ابروهای رنگ شده، تاتو شده و تیغ زده محسوب می‌شود.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید کرم ضد ریزش و تقویت کننده ابرو سریتا، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 


 

جدول ترکیبات کرم ضد ریزش و تقویت کننده ابرو سریتا

ترکیبات

مقدار

عصاره رزماری

*

عصاره گزنه

*

عصاره نعناع فلفلی

*

عصاره بابونه

*

عصاره مریم گلی

*

پرو ویتامین B5

*

ویتامین B6

*

 

 

 

 

 

 

 

 

کرم ضدریزش و تقویت کننده ابرو سریتا
کرم ضدریزش و تقویت کننده ابرو سریتا
قیمت:
234,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;