0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Anti Spot Cream

کرم ضد لک دلبستو مناسب برای انواع پوست

شناسه کالا: 823045
شناسه کالا: 823045
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
426,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد لک دلبستو مناسب برای انواع پوست
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
 

لکه‌ها زمانی ایجاد می‌شوند که منافذ روی پوست شما مسدود می‌شوند و توسط باکتری‌های معمولی بی‌ضرر روی سطح پوست عفونی می‌شوند. بیشتر لکه‌ها چیزی بیش از یک تحریک نیستند، اما گاهی اوقات لکه‌ها می‌توانند نشانه‌ای جدی تر باشند. به عنوان مثال، لکه‌های شدید می‌تواند نشان‌دهنده آکنه باشد، که در صورت عدم درمان صحیح می‌تواند منجر به زخم شدن پوست شود. کرم ضدلک دلبستو مناسب برای انواع پوست با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد به شما در رفع لکه‌های پوستی کمک کرده و طروات و شادابی را برای شما به ارمغان می‌آورد. کرم ضدلک لایه‌برداری ملایم داشته و جایگاه جوش و لکه‌های قهوه‌ای را از بین می‌برد. کرم‌های روشن کننده و ضد لک را می‌توانید به آسانی از داروخانه آنلاین خریداری کرده و مصرف نمایید. در ادامه کرم دلبستو و همچنین نحوه اثرگذاری آن را برای شما شرح داده‌ایم. برای آشنایی بیشتر با کرم ضدلک دلبستو ما را تا انتهای این مطلب همراهی فرمایید.

 


 

کرم ضد لک چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم‌های ضدلک و کرم‌های روشن کننده و ضدلک با ترکیبات به خصوصی که دارند، در کاهش لکه‌های پوستی نقش داشته و از پایه مانع از پدیدار شدن آن‌های روی سطح پوست می‌شوند. این محصولات تولید ملانین که سبب تیرگی پوست می‌شود را تنظیم می‌کنند. از سویی دیگر از پوست شما در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید که بسیار مضر بوده و عامل اصلی ایجاد لک روی سطح پوست است، محافظت کرده و موجب روشن‌تر شدن رنگ پوست می‌شوند.

کرم ضدلک، از بهترین مواد اولیه ساخته شده و باعث کمرنگ‌تر شدن لکه‌های پوستی می‌شود. این محصول پوست را به خوبی  تغذیه کرده و استحکام و قوام آن را افزایش می‌دهد. شما می‌توانید محصولات مراقبت پوستی را به آسانی از داروخانه آنلاین خریداری کرده و از آن‌ها استفاده نمایید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضدلک دلبستو مناسب برای انواع پوست

کرم ضدلک دلبستو مناسب برای انواع پوست، دارای ترکیبات ویژه‌ای بوده که نقش موثری در روشن شدن رنگ پوست و افزایش شفافیت آن دارند. این محصول لایه‌برداری ملایمی داشته و به از بین رفتن سلول‌های مرده پوست کمک می‌کند. همچنین در بازسازی بافت آسیب‌دیده پوست نقش داشته و موجب ترمیم جایگاه جوش، زخم و... می‌شود. استفاده از این کرم برای تمامی افراد با نوع پوست‌های مختلف مناسب بوده و بافت سبکی داشته که سبب جذب سریع آن می‌شود.

 


 

ویژگی‌های کرم ضدلک دلبستو مناسب برای انواع پوست

  • لایه‌بردار ملایم بوده و کمک به حذف سلول‌های مرده از سطح پوست می‌کند.
  • سبب درخشندگی و شفافیت پوست می‌شود.
  • برای انواع پوست‌ها مناسب است.
  • آبرسانی به پوست را به صورت عمقی انجام داده و مانع از ایجاد چین و چروک می‌شود.
  • موجب کمرنگ‌تر شدن لکه‌های پوستی می‌شود.
  • موجب بازسازی سلول‌های پوست می‌شود.
  • باعث ترمیم جایگاه جوش می‌شود.
  • دارای بافت سبکی بوده که به سرعت جذب پوست می‌شود.

 


 

مزایای مصرف کرم ضدلک دلبستو مناسب برای انواع پوست

کرم ضدلک دلبستو مناسب برای انواع پوست، دارای ویژگی‌های فراوانی بوده که در بخش بالا به آن اشاره کردیم. این محصول با ترکیبات منحصر به فردی که دارد سبب از بین رفتن لکه‌های پوستی شده و درخشندگی و طراوت را برای شما به ارمغان می‌آورد. در ادامه برخی دیگر از مزیت‌های استفاده از این کرم را برای شما آورده‌ایم که عبارتند از:

  • با دارا بودن ترکیبات روشن کننده قوی، سبب کمرنگ‌تر شدن لکه‌های پوستی شده و از ایجاد لکه‌های جدید نیز جلوگیری می‌کند.
  • لایه‌برداری ملایم داشته و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد و سبب فعال شدن کلاژن‌سازی در آن می‌شود. از این رو نقش موثری در افزایش استحکام و انعطاف‌پذیری پوست داشته و تیرگی‌ها و چین و چروک‌های جزئی را محو می‌کند.

نحوه مصرف کرم ضدلک دلبستو مناسب برای انواع پوست

بهتر است پیش از استفاده از کرم ضدلک دلبستو صورت خود را به خوبی بشویید. برای انجام این کار در ابتدا صورت خود را همراه با آب ولرم نمدار کرده و پس از آن مقداری از شوینده مخصوص نوع پوستتان را کف دست ریخته و به آرامی روی صورت ماساژ دهید تا کاملا کف کنید. بعد از گذشت 1 الی 2 دقیقه با آب ولرم آبکشی کرده و به کمک دستمال کاغذی یا حوله لطیف، خیسی صورتتان را پاک کنید. در مرحله بعدی مقدار مشخصی از کرم ضدلک دلبستو را روی انگشت دست خود قرار داده و به تمامی نواحی صورت و گردن زده و به صورت دورانی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. برای دریافت نتیجه بهتر از این محصول، روزانه دوبار، یک نوبت در صبح و یک نوبت در شب از آن استفاده نمایید.

 

 


 

کرم ضدلک دلبستو برای چه کسانی مناسب است؟

کرم ضدلک دلبستو برای آقایان و بانوانی که روی سطح پوست صورتشان لک‌های قهوه‌ای و تیره دارند مناسب بوده و با ترکیبات ویژه‌ای که دارد خاصیت روشن‌کنندگی داشته و سبب کمرنگ‌تر شدن لک‌ها می‌شود.

 


 

ترکیبات کرم ضدلک دلبستو مناسب برای انواع پوست

کرم ضدلک دلبستو از بهترین مواد اولیه ساخته شده است و انواع لک‌های ایجاد شده روی سطح پوست را از بین برده و سبب روشن شدن پوست شما می‌شود.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

 

 

کرم ضد لک دلبستو مناسب برای انواع پوست
کرم ضد لک دلبستو مناسب برای انواع پوست
قیمت:
426,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;