0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Intense Mela Cream

کرم ضد لک و روشن کننده اسکین وان مدل اینتنس ملا

شناسه کالا: 821657
شناسه کالا: 821657
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
259,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد لک و روشن کننده اسکین وان مدل اینتنس ملا
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم ضد لک و روشن کننده اسکین وان مدل اینتنس ملا

کرم اسکین وان (Intense Mela Cream) یکی از بهترین کرم‌های ضد لک موجود در بازار است. کرم اسکین وان ضد لک هر نوع لک روی صورت را از بین می‌برد و سبب زیبایی فوق‌العاده و افزایش اعتماد به نفس در افراد می‌شود. لک‌های ناشی از اشعه آفتاب، بالارفتن سن، بارداری و اقدامات درمانی و غیره همگی را با بهره از این کرم می‌توانید درمان یا شدت آنها را روی پوست کاهش دهید. نکته قابل توجه اینجاست که این کرم ضمن روشن نمودن پوست، سبب یکدست شدن رنگ پوست نیز خواهد شد.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد لک و روشن کننده اسکین وان بر پوست

روشنایی و جوانی پوست، همواره از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و استفاده از ترکیبات طبیعی و عوامل موثر در افزایش سلامت و زیبایی پوست، امروزه توسط بسیاری از افراد ترجیح داده می‌شود. یکی از این عوامل موثر، آلفا آربوتین است که از گیاه بیربری به دست می‌آید. این ترکیب نه تنها دارای ویژگی‌هایی مشابه هیدروکینون را دارد بلکه از پایداری و اثر بیشتری نیز برخوردار است و بدون اثرات جانبی مخرب هیدروکینون، پوست را روشن‌تر می‌کند و از تشکیل ملانین جلوگیری می‌کند. همچنین، با جذب پرتوهای ماوراء بنفش نور خورشید، از اثرات ضار آنها جلوگیری می‌کند. کرم ضد لک skin one با دارا بودن آلفا آربوتین در ترکیبات خود، سبب روشنی پوست شده و زیبایی و درخشندگی پوست صورت را دو برابر می‌کند.

رتینول یا ویتامین A خالص نیز از دیگر ترکیبات مفید برای پوست است. این ویتامین، با تحریک سنتز کلاژن و الاستین، به تقویت پوست و رفع خطوط و چروک‌های آن کمک می‌کند. در نتیجه با توجه به وجود ویتامین A در اسکین وان، شما با مصرف آن می‌توانید پس از مدتی به تقویت پوست خود کمک کنید و از بین رفتن خطوط چروک را روی پوستتان مشاهده نمایید.

ویتامین C نیز یکی از مهم‌ترین ویتامین‌ها برای سلامتی پوست است. با خاصیت آنتی اکسیدانی، ویتامین C به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند و در عین حال با محدود کردن آنزیم مسئول تولید ملانین، لکه‌های تیره روی پوست را روشن و از تشکیل آنها جلوگیری می‌کند. همچنین، خاصیت پیشگیری‌کننده و درمانی ویتامین C، باعث شده که افراد بسیاری از مزایای آن برای پوست خود بهره ببرند. کرم ضد لک اسکین وان سرشار از ویتامین سی بوده و فرد با بهره از آن می‌تواند روشنی پوست خود را تضمین کند.

بنابراین با وجود این ترکیبات در ضد لک اسکین وان شما می‌توانید علاوه بر از بین بردن لک روی صورت، روشنی و تقویت پوست خود را نیز تضمین کنید.

 

 


 

آیا کرم ضد لک اسکین وان خوبه

نظرات در مورد کرم ضد لک اسکین وان در اغلب مقالات و همچنین سایت‌های معتبر مثبت بوده و گویی اغلب مصرف‌کنندگان پس از یک دوره مصرف ضد لک اسکین وان احساس رضایتمندی از این محصول داشتند. بنابراین شما با مطالعه نظرات می‌توانند انتخاب درست‌تری در خرید داشته باشید.

 

 


 

ویژگی‌های کرم ضد لک و روشن کننده اسکین وان

کرم روشن کننده اسکین وان دارای برخی ویژگی‌های منحصر به فردی است. این ویژگی‌ها سبب شده تا بسیاری از مصرف‌کننده از استفاده این محصول مراقبت پوستی احساس رضایت کنند. برخی از ویژگی‌های کرم اسکین وان به شرح زیر است:

  • آنتی اکسیدان و لایه بردار
  • مناسب برای هر نوع پوست
  • رفع سریع انواع لک تیره
  • کاهش تولید ملانین
  • روشن کننده قوی
  • غیر کمدون زا
  • تحت لیسانس فرانسه

 


 

مزایای مصرف کرم ضد لک و روشن کننده اسکین وان

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید کرم ضد لک و روشن کننده اسکین وان برای پوست مزایای فوق‌العاده زیادی دارد که برخی از آنها عبارت است از:

  • لایه‌بردای قوی پوست و در نتیجه از بین بردن انواع لک
  • کاهش تولید ملانین پوست و در نتیجه روشن‌کننده پوست
  • شفاف‌کننده و درخشندگی دوباره پوست
  • جلوگیری از چین و چروک و در نتیجه جوانسازی پوست

نحوه مصرف کرم ضد لک و روشن کننده اسکین وان

کرم شب اسکین وان باید شب‌ها قبل از خواب کمی روی پوست بزنید و به صورت کامل مالش دهید تا جذب پوست شود. بهتر است قبل از مصرف جهت بهبودی بیشتر، از یک متخصص پوست یا پزشک داروخانه برای استفاده آن سوال بپرسید و براساس نظر پزشک استفاده کنید.

شرایط نگهداری

این محصول را باید در دمای خشک و خنک و به دور از دسترس کودکان و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

هشدارهای مصرف

  • قبل از مصرف هر نوع کرم بر روی صورت، ابتدا بر روی پوست تست شود.
  • با توجه به نوع پوست خود و با مشورت پزشک استفاده شود.
  • از تماس با چشم بپرهیزید.

 


 

کرم ضد لک و روشن کننده اسکین وان مناسب چه کسانی است؟

اغلب افراد بزرگسال (خانم‌ها و آقایان) می‌توانند برای رفع لک و روشن شدن پوست خود از این محصول بهره بگیرند. این محصول پس از یک دوره مصرف کامل انواع لک‌های پوستی را از بین خواهد برد و سبب بهبود وضعیت پوست می‌شود.

 

 


 

ترکیبات کرم ضد لک و روشن کننده اسکین وان

کرم روشن کننده اسکین وان از ترکیبات موثری درست شده که برخی از آنها عبارت است از: آب، پی ای جی -۸ استئارات، ستئاریل ایتل هگزانوات، گلیسیریل استئارات، استئاریل هپتانوات، ستیل الکل، بوتیل استئارات، اولیو گلیسرایدز، استئاریل کاپریلات، ستیل پالمیتات، سوربیتان سسکواولئات، استئاریک اسید، توکوفرول، پتاسیم هیدروکسید، ستو استئاریل الکل، گلیسرول مونو استئاریت، پروپیلن گلایکول، تری پلارگونین، نگهدارنده بر پایه فنوکسی اتانول، متیل پارابن، پروپیل پارابن، بوتیل پارابن، کاپرلیک تری گلیسرید، پنتیلن گلیکول، فنیل اتیل رزورسینول، بیزابولول، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، پلی اکریل آمید، سی ۱۴-۱۳ ایزو پارافین، لورت  ۷، پتاسیم آزلوئیل دی گلیسینات، آربوتین، فسفولیپیدز، رتینول، سدیم آسکوربیل فسفات، اسانس.

کرم ضد لک و روشن کننده اسکین وان مدل اینتنس ملا
کرم ضد لک و روشن کننده اسکین وان مدل اینتنس ملا
قیمت:
259,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;