0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Sunscreen Tinted Cream Spf50

کرم ضد آفتاب رنگی الارو مناسب برای انواع پوست با SPF50

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب شماره رنگ:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
588,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب رنگی الارو مناسب برای انواع پوست با SPF50
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

در سال 2007 بود که برند خوش‌آوازه فرانسوی الارو فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و مو آغاز کرد. این برند محبوب فرانسوی نام خود را از  سه کلمه زن، زیبایی و آب وام گرفته است. الارو با شعار حفظ وقار و زیبایی کار خود را شروع کرد و برای رسیدن به این شعار محصولات درموکازمتیکی را در لابراتوارهای پیشرفته و با تکیه بر علم روز دنیا در زمینه پوست و مو تولید و و عرضه کرده است. یکی از محصولات پر طرفدار الارو کرم‌های ضد آفتاب آن است. در ادامه این مطلب قصد داریم کرم ضد آفتاب رنگی الارو مناسب برای انواع پوست با SPF50 را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

نور آفتاب با تابش پرتوهای فرابنفش فواید زیادی را برای بدن به همراه دارد اما همین پرتو‌ها می‌توانند آسیب‌های فراوانی را به پوست وارد کنند. از بیشترین آسیب‌های وارد شده به پوست از طریق اشعه UV می‌توان به ایجاد لک، کک و مک، آفتاب‌سوختگی و حتی سرطان‌های پوستی اشاره کرد. بنابراین برای پیشگیری از بروز موارد مذکور باید حتما استفاده از ضد آفتاب را در برنامه روتین مراقبت از پوست قرار داد. کرم ضد آفتاب رنگی الارو مناسب برای انواع پوست با SPF50 با بهره مندی از فیلتر‎های پیشرفته UVA و UVB از عوارض نور آفتاب برای پوست به خوبی پیشگیری می‌کند.

 

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب رنگی الارو روی پوست چگونه است؟

کرم ضد آفتاب الارو با بهره‌مندی از اس پی اف بالا محافظت خوبی در مقابل پرتوهای ماورا بنفش خورشید ارائه می‌دهد.  این محصول از ترکیبات ویژه‌ای برخوردار است که به عنوان ضد چروک، مرطوب‌کننده و آبرسان نیز به خوبی عمل می‌کند؛ به طوری که قادر است بخش مهمی از چروک‌های ایجاد شده در پوست ناشی از آفتاب و رادیکال‌های آزاد را برطرف کند.

 

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب بی رنگ الارو

مواد اولیه به کار رفته در  کرم ضد آفتاب الارو عبارتند از: آب، ‎دی ایزو پروپیل سباکات، ‎اتیل هگزیل متوکسی سینامات، ‎اکتوکرایلن، ‎بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، ‎۴- متیل بنزیلیدن کامفر، ‎گلیسرین، ‎گلیسریل استئارات، ‎PEG-100 استئارات، ‎تیتانیوم دی اکساید، ‎سرامید-۲، ‎تری بهنیل، ‎پالمیتویل الیگوپپتید،‎PEG-10 ‎، استرول کلزا، ‎ستئاریل الکل، ‎ستئارت-۲۰، ‎C12-15 آلکیل بنزوات، ‎پتاسیم ستیل فسفات، ‎پلی آکریل آمید، ‎دایمتیکون، ‎سیلیکا، ‎C13-14 ایزو پارافین، ‎متیل ایزو تیازولینون، ‎کلرفنسین، ‎لورت-۷، ‎پروپیلن گلیکول، ‎دی سدیم.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

تیتانیوم دی اکساید

این ماده برای احساس سبکی روی پوست به صورت اولترافاین تهیه شده است و در نقش فیلتر فیزیکی در این محصول عمل می‌کند. تیتانیوم دی اکساید از جمله فیلترهای فیزیکی ایمن و بی‌ضرر اشعه UVB، با کم‌ترین جذب پوستی و حداقل عوارض است که با بازتاب اشعه فرابنفش از پوست محافظت می‌کند. تیتانیوم دی اکساید از پوست در برابر اشعه UVB ، UVA2 و نور مرئی به طور کامل محافظت می‌کند.

گلیسیرین

گلیسیرین از جمله ترکیباتی است که در چربی طبیعی پوست یافت می‌شود. این ماده روی پوست همچون فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده پوست عمل می‌کند. برخورداری  از این ترکیب برای حفظ رطوبت طبیعی پوست بسیار ضروری است چرا که با افزایش سن، آسیب‌های محیطی و استفاده از مواد مضر ذخیره فاکتورهای طبیعی مرطوب‌کننده پوست دچار افت می‌شود.

درماکسیل

Dermaxyl از دیگر ترکیبات موثر در این محصول است. این ماده برای مبارزه با پیری و رفع چین و چروک‌های پوست موثر بسیار تاثیرگذار است. وجود ترکیبات آبرسان و مرطوب کننده در کنار درماکسیل سبب شده است که کرم ضد آفتاب الارو علاوه بر خاصیت محافظتی که در برابر پرتوهای مضر خورشید دارد از بروز چین و چروک‌های پوستی نیز پیشگیری کند.

 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب رنگی الارو

  • دارای فیلتر محافظتی در برابر اشعه UVA,UVB,IR
  • حاوى درماکسیل ضد چروک و پیرى پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس و ایجاد لک
  • دارای پوشش کرم پودری
  • مرطوب‌کننده و آبرسان
  • دارای ماندگاری بالا
  • دارای بافتی سبک
  • فاقد پارابن

 

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی الارو

از مهم‌ترین مزایای این محصول الارو عملکرد چند گانه آن است که می‌تواند به حفظ رطوبت طبیعی پوست، حفاظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و استرس، پیشگیری از آفتاب سوختگی، پیری زودرس و سرطان پوست کمک کند.

 

نحوه استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی الارو چگونه است؟

 قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 

استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی الارو برای چه افرادی مناسب است؟

بافت سبک و فاقد پارابن کرم ضد آفتاب الارو آن را برای استفاده انواع پوست مناسب کرده است. این محصول الارو به سبب رنگ جذابی که دارد می‌تواند یک جایگزین عالی برای کرم‌های آرایشی باشد.

 

 

خرید کرم ضد آفتاب رنگی الارو

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

یادداشت پایانی

یکی از رازهای برخورداری از پوستی سالم و زیبا استفاده مداوم از ضد آفتاب است چرا که نور آفتاب با پرتوهای مضری که دارد مشکلات زیادی را برای پوست ایجاد می‌کند از جمله: بروز چین و چروک، لک و کک و مک و در نهایت ریسک ایجاد سرطان پوست.  کرم ضد آفتاب رنگی الارو مناسب برای انواع پوست با SPF50 علاوه بر اینکه یک سپر عالی در برابر پرتوهای مضر خورشید است یک آبرسان و ضد چروک خوب است که در صورت استفاده مداوم موجب شادابی و زیبایی پوست می‌شود.

 

کرم ضد آفتاب رنگی الارو مناسب برای انواع پوست با SPF50
کرم ضد آفتاب رنگی الارو مناسب برای انواع پوست با SPF50
قیمت:
588,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;