0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Sunscreen Cream SPF63

کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیلا مناسب برای انواع پوست با SPF63

شناسه کالا: 301459
شناسه کالا: 301459
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیلا مناسب برای انواع پوست با SPF63
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

محصولات برند دکتر ژِیلا از جمله محصولات آرایشی بهداشتی است که در مدت زمانی کوتاه موفق به کسب رضایت بالای مشتری شد و همان ضمن ورود به بازار نامش بر سر زبان‌ها افتاد.

این برند شناخته شده ایرانی زیر مجموعه شرکت ایران آوندفر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی کشور است که موفق به کسب گواهینامه سامانه مدیریت کیفیت، الگوی ISO 9000 در صنایع آرایشی، بهداشتی و شوینده شده است.

محصـولات تخصصی دکتر ژیلا تحت نظر بهترین متخصصان پوست طراحی شده و مورد تایید بسیاری از پزشکان و متخصصان حاذق برای پیشگیری و درمان انواع مشکلات پوستی هستند.

در سبد فروش محصولات این برند ضد آفتاب‌، مرطوب کننده‌ و نرم کننده، پاک کننده‌ و محصولات تخصصی پوست وجود دارد. در ادامه قصد معرفی یکی از محبوب‌ترین محصولات مراقبتی این برند با نام کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیلا مناسب برای انواع پوست با SPF63 را داریم. با ما همراه باشید.

 


 

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

نور آفتاب با تابش پرتوهای خود فواید زیادی را برای بدن به همراه دارد اما همین پرتو‌ها می‌توانند آسیب‌های فراوانی را به پوست وارد کنند. از بیشترین آسیب‌های وارد شده به پوست از طریق اشعه UV می‌توان به ایجاد لک، کک و مک، آفتاب‌سوختگی و حتی سرطان‌های پوستی اشاره کرد. به همین سبب است که اغلب متخصصین پوست تاکید زیادی روی استفاده مداوم از ضد ‌آفتاب دارند. کرم ضد آفتاب SPF63 دکتر ژیلا با چربی کنترل شده و ترکیبات خاص خود به خوبی می‌تواند از پوست در مقابل عوامل آسیب‌زا محافظت کند.

 


 

نحوه تاثیرگذاری کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیلا روی پوست چگونه است؟

کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیلا با برخورداری از فیلترهای فیزیکی جهت پوشانندگی بهتر، کره‌های پلیمری منحرف کننده پرتو UV و بهره گرفتن از تکنولوژی روز دنیا جهت افزایش اس پی اف یک سپر عالی است که به خوبی در مقابل انواع تشعشعات مضر از پوست مراقبت می‌کند.

این ضد آفتاب حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین، روغن و عصاره گیاهی است که ضمن داشتن تاثیر ضد التهابی و ضد قرمزی پوست، موجب نرمی و لطافت آن نیز می‌شود.

 


 

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیل

مواد اولیه به کار رفته در کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیلا با SPF63 عبارتند از:

پارسول 1789، پارسول 5000، پارسول MCX، پونگامول، کمپلکس تیتانیوم دی اکساید ،روغن آووکادو، کره های پلیمری افزاینده ی SPF، اتیل هگزیل تریازین، اتیل هگزیل سالیسیلات، عصاره بابونه، عصاره برگ زیتون، روغن جوانه گندم، آلانتوئین، عصاره آلوئه ورا، عصاره چای سبز و کریزانتیلیس، ویتامین C پایدار و B5، دایمتیکون، پارابن ها، امولسیفایرها.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

پارسول 1789

این ماده از جدیدترین جاذب‌های شیمیایی مورد تأیید FDA برای فیلتراسیون پرتو UVA است. که البته  در ایران برای اولین بار در فراورده‌های دکتر ژیلا به کار رفته است.

پونگامول

این ترکیب تأثیر شگفت‌انگیزی در حفظ پوست در مقابل پرتوهای UV، خصوصاً UVA دارد. دانه های پونگامیا از دیرباز به صورت سنتی در درمان ضایعات پوستی و رماتیسم استفاده می شده. به تازگی کشف شده که به رفع زیان‌های وارده به پوست ناشی از عوامل محیطی و اشعه  UV نیز کمک شایانی می‌کند.

 SunSpheres (کره های توخالی پلیمری)

این کره‌ها از آب پر شده، غیر قابل رؤیت هستند و در اثر تابش نور بر روی پوست نیز احساس نمی‌شوند. این ترکیب نقش کلیدی در افزایش SPF دارد به طوری که باعث شکست و انحراف هر چه بیشتر پرتوهای UV شده و در نتیجه جذب توسط جاذب‌های فعال UV افزایش پیدا می‌کند. مزیت استفاده از ماده مذکور این است که استفاده  از جاذب‌‌های شیمیایی کاهش می‌یابد، در حالی که SPF افزایش یافته و در نهایت احتمال بروز حساسیت به سایر جاذ ب‌های شیمیایی نیز به حداقل می‌رسد.

تیتانیوم دی اکساید

از دیگر مواد به کار رفته در کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیلا تیتانیوم دی اکساید است که از جمله فیلترهای فیزیکی ایمن و بی‌ضرر اشعه UVB، با کم‌ترین جذب پوستی و حداقل عوارض است که با بازتاب اشعه فرابنفش همچون سپری عمل می‌کند. تیتانیوم دی اکساید از پوست در برابر اشعه UVB ، UVA2 و نور مرئی به طور کامل محافظت می‌کند.

 روغن جوانه گندم

این روغن‌ گیاهی از ویتامین‎های مفید و اسیدهای چرب ضروری برخوردار بوده که با شادابی و حفظ سلامت پوست موجب افزایش استحکام شبکه پروتئینی و تقویت پوست نیز می‌شود. علاوه بر این سبب تسریع بهبود زخم‌ها و سوختگی شده و در از بین بردن خارش و سوزش پوست‌های خشک و ترک خورده، به خصوص اگزما نیز تاثیرگذار است. ضمن اینکه در پوست‌های دچار آفتاب‌سوختگی  جریان خون را بهبود بخشیده و سبب ترمیم سلول‌ها می‌شود.

روغن آووکادو

این روغن گیاهی ضمن کمک به سلامت بدن موجب افزایش رطوبت پوست، افزایش سطح کلاژن سازی و در نهایت ترمیم پوست می‌شود.

روغن آووکادو حاوی ویتامین E,A,D بوده و دارای قابلیت نفوذ فوق العاده‌ای به پوست است و می‌تواند لایه‌های مختلف پوست را تغذیه کند و سبب کاهش لک هایووکادو پیری و التیام آفتاب سوختگی و زخم شود. این روغن گیاهی بهترین ماسک جهت رفع چین و چروک صورت و جلوگیری از پیدایش آن است علاوه بر آن قادر است خشکی و خارش ناشی از پسوریازیس را برطرف کند.

 آلانتویین

این ترکیب گیاهی یک التیام بخش قوی است که با تسریع بازسازی و تکثیر سلولی، بافت آسیب دیده را ترمیم می‌کند. این ماده در درمان تاول، زخم، آفتاب‌سوختگی، اگزما و پسوریازیس نیز تاثیرگذار است.

عصاره برگ زیتون

دیگر ترکیب موجود در محصول مورد بحث عصاره برگ زیتون است. این ماده قادر است علایم خشکی و کم‌آبی پوست را کاهش دهد و در پیشگیری از چین و چروک پوست تاثیرگذار باشد. از دیگر فواید این عصاره می‌توان به کاهش آسیب اشعه UVB به پوست و تسریع در فرایند بهبود زخم زخم اشاره کرد.

 

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیلا

  • قدرت حفاظتی بالا در برابر اشعه‌های مضر فرابنفش
  • ضد التهاب و ضد قرمزی پوست
  • ضد چروک پوستی
  • التیام دهنده پوست
  • مرطوب کننده

 


 

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیلا

مهم‌ترین مزیت استفاده از کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیلا می‌توان به وجود  پلیمرهای منحرف کننده پرتوهای فرابنفش در فرمولاسیون آن اشاره کرد. این کره‌ها برای نخستین بار است که در یک ضد آفتاب ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. وجود این ترکیب در ضد آفتاب دکتر ژیلا علاوه بر افزایش اس پی اف آن موجب شده که از بروز هرگونه حساسیت که ممکن است از سایر فیلترهای شیمیایی ایجاد شود پیشگیری کند.

دیگر مزیت این کرم برخورداری از روغن‌ها و عصاره‌های گیاهی است که موجب حفظ طراوت، نرمی و لطافت پوست شده و از سوی دیگر به بهبود التهاب و قرمزی پوست و کاهش تعریق نیز کمک می‌کند.

 


 

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیلا

قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 


 

استفاده از کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیلا برای چه افرادی مناسب است؟

مقدار چربی به کار رفته در کرم ضد آفتاب دکتر ژیلا کنترل شده است بنابراین آن را برای انواع پوست قابل مصرف کرده است. استفاده از این کرم برای افرادی که پوست‌های تحت درمان دارند یا

بعد از پیلینگ و لیزر نیز توصیه می‌شود.

این نیز گفتنی است که محصول مورد بحث بی رنگ بوده بنابراین گزینه‌ای مناسب برای استفاده روزانه آقایان و همچنین بانوانی است که علاقه‌ای به استفاده از کرم‌های آرایشی رنگی ندارند.

 


 

خرید کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیلا

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

استفاده از کرم ضد آفتاب یکی از مهم‌ترین اصول روتین مراقبت از پوست به شمار می‌آید. بسیاری از پزشکان راز داشتن پوستی سالم و زیبا را استفاده مداوم از ضد آفتاب می‌دانند. دکتر ژیلا با تولید کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیلا مناسب برای انواع پوست با SPF63 علاوه بر اینکه یک سپر فوق‌العاده و ضد حساسیت برای پوست تولید کرده است به حفظ طراوت و جوانی پوست نیز کمک شایانی می‌کند.

کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیلا مناسب برای انواع پوست با SPF63
کرم ضد آفتاب بی رنگ دکتر ژیلا مناسب برای انواع پوست با SPF63
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;