0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Tinted Sunscreen Cream With SPF50

کرم ضد آفتاب رنگی روشن کننده سیسپرسا با SPF50+

شناسه کالا: 825275
شناسه کالا: 825275
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
495,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب رنگی روشن کننده سیسپرسا با SPF50+
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم ضد آفتاب رنگی روشن کننده سیسپرسا با SPF50+

کرم ضد آفتاب رنگی روشن کننده سیسپرسا با SPF50+ (Cyspersa SPF50 Sun Defense 50 Ml) با ترکیبات موثر و آنتی اکسیدانی، علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های خورشید، دارای ویژگی‌های ضد چروک، ضد لک، و روشن‌کنندگی بالا است. این محصول نه تنها به حفاظت از پوست در مقابل نور خورشید کمک می‌کند، بلکه خاصیت‌های افزوده‌ای مانند مقابله با چین و چروک، کاهش لکه‌های پوستی و افزایش روشنایی پوست را نیز ارائه می‌دهد. این ضد آفتاب گزینه‌ای مناسب برای استفاده روزانه و همچنین جزء روتین‌های درمانی ضد لک محسوب می‌شود.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب رنگی روشن کننده سیسپرسا بر پوست صورت

کرم ضد آفتاب رنگی روشن کننده سیسپرسا با SPF50+ (Cyspersa SPF50 Sun Defense 50 Ml) با بهره از بالاترین کیفیت فیلترهای محافظ نور خورشید، از پوست زیبا و بدون لک شما در برابر نور خورشید بیشترین محافظت را می‌کند. این محصول با دارا بودن خواص آنتی اکسیدانی بالا، ویتامین‌ ث و نیاسینامید پوست را در برابر اشعه UV محافظت نموده و سبب بهبود طراوت و زیبایی پوست و همچنین روشن‌شدن هر چه بیشتر آن می‌شود. بنابراین پوست پس از مدت زمان کوتاهی زیبا، شاداب و بدون لک خواهد شد. رنگ طبیعی و گرم این ضد آفتاب زیبایی رنگ‌های مختلف پوست را تاکید می‌کند.

این ضد آفتاب مناسب برای انواع پوست است و به طور کلی دارای خواص آنتی‌اکسیدانی، ضد چروک و ترکیبات ضد التهاب و ضد قرمزی است که از پوست در مقابل اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌نماید. برای خرید این ضد آفتاب، می‌توانید به سایت داروخانه آنلاین "صبا" مراجعه نمایید.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب رنگی روشن کننده سیسپرسا

همانطور که در بالا نیز مطالعه کردید، کرم ضد آفتاب رنگی روشن کننده سیسپرسا برای انواع پوست مناسب بوده و فواید بسیار زیادی دارد. بنابراین شما با بهره از این کرم می‌توانید علاوه بر حفاظت از پوست در برابر نور خورشید، سبب زیبایی هر چه بیشتر آن نیز شوید. برخی از ویژگی‌های مصرف کرم ضد آفتاب رنگی روشن کننده سیسپرسا که سبب محبوبیت آن شده، عبارت است از:

  • آنتی اکسیدان قوی برای محافظت در برابر رادیکال‌های آزاد
  • مناسب برای استفاده روزانه و روتین‌های درمانی ضد لک
  • محافظت بسیار موثر در برابر نور خورشید
  • ضد چروک و محرک کلاژن سازی
  • ضد لک و روشن کننده
  • مناسب انواع پوست

 


 

مزایای مصرف کرم ضد آفتاب رنگی روشن کننده سیسپرسا

  • ضدلک و روشن کننده به واسطه ویتامین C و نیاسینامید
  • آنتی اکسیدان قوی برای محافظت در برابر رادیکال‌های آزاد
  • ضد چروک و محرک کلاژن‌سازی به واسطه ویتامین C 
  • محافظت بسیار موثر در برابر آفتاب
  • سبک و زود جذب، بدون احساس چربی پس از مصرف
  • مناسب برای استفاده روزانه و نیز روتین‌های درمانی ضد لک
  • مناسب انواع پوست شامل پوست‌های خشک، نرمال، چرب و مستعد جوش

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب رنگی روشن کننده سیسپرسا

برای استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی روشن کننده باید قبل از هر چیزی پوست را تمیز و خشک کنید.  در صورت قرار گرفتن در معرض نور خورشید، توصیه می‌شود هر دو ساعت یکبار از این محصول استفاده کنید و آن را تمدید نمایید.در طول دوره درمان لک‌های پوستی، حتی در زمان‌هایی که در معرض نور آفتاب نیستید، توصیه می‌شود هر سه ساعت یکبار از این محصول استفاده کنید. زمان تمدید کرم ضد آفتاب برای محافظت از پوست صورت امری و مهم و تاثیرگذار است.

شرایط نگهداری

برای نگهداری درست از کرم ضد آفتاب سیسپرسا باید آن را در جایی خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید و دسترس کودکان قرار دهید. همچنین اگر در کیف با خود آن را حمل می‌کنید، تویوپ را در جایی تحت فشار قرار ندهید. چرا که در این حالت به محض باز کردن درب محصول، همه محتویات کرم به بیرون خارج می‌شود.

هشدارهای مصرف

تاکنون هیچگونه عارضه یا حساسیت پوستی از کرم ضد آفتاب سیسپرسا گزارش نشده است. اما با این وجود لازم است بدانید که باید حتما قبل از مصرف آن را در یک نقطه از پوست (پوست ساعد دست) تست کنید. همچنین این کرم برای استعمال خارجی بوده و به محض تماس با چشم، چشمان خود را با آب ولرم بشویید.

 

 


 

کرم ضد آفتاب رنگی روشن کننده سیسپرسا مناسب برای چه کسانی است؟

کرم ضد آفتاب روشن کننده و ضد لک سیسپرسا یک ضد آفتاب شیمیایی است که با خاصیت آنتی‌اکسیدانی ویتامین C و نیاسینامید، علاوه بر محافظت از پوست در برابر آسیب‌های اشعه UV و نور مرئی، می‌تواند در کاهش لک و تیرگی پوست موثر باشد. این محصول حاوی ترکیباتی نظیر سدیم آسکوربیل فسفات، نیاسینامید، و پالمیتویل تری پپتاید ۸ است، که به دلیل خاصیت ضد التهابی بسیار قوی، برای پوست‌های مستعد التهاب و قرمزی، و همچنین پوست‌های مستعد لک، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

ترکیبات موجود در این کرم قادرند رادیکال‌های آزاد ایجاد شده ناشی از تماس پوست با اشعه UV را خنثی کنند و از پیری پوست جلوگیری نمایند. ویتامین C موجود در این ضد آفتاب همچنین به تحریک کلاژن‌سازی و جوانسازی پوست می‌پردازد.

ترکیبات کرم ضد آفتاب رنگی روشن کننده سیسپرسا

همانطور که در ابتدا مطالعه کردید، کرم ضد آفتاب رنگی روشن کننده سیسپرسا حاوی ترکیبات مفید و موثری است که برای پوست فواید بسیار زیادی دارد. برخی از این ترکیبات عبارتند از: آب دیونیزه، اتیل هگزیل متیوکسی سینامید، PEG۱۰۰ استئارات، گلیسیرین، دایمتیکون، بوتیل متوکسی دیبنزولیل متان، فسفات، هیدروکسی اتیل آکریلات سدیم آکریلول دایمتیل کوپلیمر، دی سدیم ا د ت ا، پروپیلن گلیکول، متیل پارابن، پروپیل پارابن، CI۷۷۸۹۱، CI۷۷۴۹۲، CI۷۷۴۹۱، CI۷۷۴۹۹.

 

 

 

 

کرم ضد آفتاب رنگی روشن کننده سیسپرسا با SPF50+
کرم ضد آفتاب رنگی روشن کننده سیسپرسا با SPF50+
قیمت:
495,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;