0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Sun Pro Sunscreen Cream Spf 60

کرم ضد آفتاب بی رنگ سی گل مدل سان پرو مناسب برای انواع پوست با SPF60

شناسه کالا: 302179
شناسه کالا: 302179
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
149,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب بی رنگ سی گل مدل سان پرو مناسب برای انواع پوست با SPF60
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

برند ایرانی سی گل حدود 30 سال است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی و مراقبت از پوست فعالیت دارد. این برند توسط دکتر اخوی تاسیس شد و در تمام این سال‌ها تمام سعی خود را کرده‌ که برای تولید محصولی با کیفیت ضمن رقابت با برترین برندهای داخلی و خارجی با برندهایی نظیر لانکوم، فلورمار و غیره همکاری داشته باشد.

سی گل برای تولید محصولات خود از بهترین و بروزترین تجهیزات و همچنین بهترین فرمولاسیون استفاده می‌کند. در سبد فروش این شرکت محصولات متنوعی وجود دارد از جمله کرم ضد آفتاب بی رنگ سی گل مدل سان پرو که در ادامه قصد معرفی آن را داریم.  با ما همراه باشید.

 


 

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

نور آفتاب یکی از آن عوامل مهم و اساسی در بروز پیری زودرس پوست است. قرار گرفتن طولانی‌مدت و بدون پوشش مناسب‌ در مقابل نور مستقیم خورشید سبب سوختگی، بروز چین و چروک، لک، تشدید التهابات پوستی می‌شود. در برخی موارد طول موج‌هایی که به عمق پوست نفوذ پیدا می‌کنند باعث بروز سرطان و سایر بیماری‌های خطرناک می‌شود.

به همین دلیل است که استفاده مرتب از ضد آفتاب بسیار مورد تاکید است تا به واسطه آن از آسیب‌های جدی که به پوست وارد می‌شود جلوگیری شود. رم ضد آفتاب بی رنگ سی گل مدل سان پرو یکی از ضد آفتاب‌های قوی است که به خوبی می‌تواند از پوست محافظت کند.

 


 

نحوه تاثیرگذاری کرم ضد آفتاب بی رنگ سی گل بر پوست چگونه است؟

 کرم ضد آفتاب بی رنگ سی گل مدل سان پرو از پوست در مقابل اشعه ماورا بنفش و همچنین رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. وجود ترکیباتی آنتی اکسیدانی نظیر ویتامین E در این کرم موجب افزایش قدرت دفاعی پوست شده و ضمن مراقبت از پوست در برابر انواع آلودگی‌ها موجب شادابی و جوانی آن نیز می‌شود.

سایر ترکیبات موجود در فرمولاسیون کرم ضد آفتاب بی رنگ سی گل مدل سان پرو موجب افزایش رطوبت پوست شده و از بروز آفتاب‌سوختگی نیز جلوگیری می‌کند.

 


 

 

 

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب بی رنگ سی گل مدل سان پرو

مواد اولیه به کار رفته در کرم ضد آفتاب بی رنگ سی گل مدل سان پرو عبارتند از:

آب مقطر، ستیل الکل، گلیسرین، پلی آکریلامید۱۳_۱۴ ایزوپارافین، لورت ۷، دی اکسید تیتانیوم، آلومینا، کاپریلیک کاپریک تری گلیسرید، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، تری کنتانیل پی وی پی ایزوآیکوزان، ویتامین ایی E، روغن جوانه‌ی گندم، دکسپانتنول، عصاره‌ی آلوئه ورا، سوکروز، پالمیتات گلیسریل استئارات، صمغ زانتان، نگهدارنده، اسانس.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در کرم ضد آفتاب سی گل مدل سان پرو را آورده‌ایم:

دی اکسید تیتانیوم

از فیلترهای به کار رفته در این ضد آفتاب تیتانیوم دی اکساید است که از جمله فیلترهای فیزیکی ایمن و بی ضرر اشعه UVB، با کم‌ترین جذب پوستی و حداقل عوارض بوده که با بازتاب اشعه فرابنفش همچون سپری عمل می‌کند. گفتنی است که تیتانیوم دی اکساید از پوست در برابر اشعه UVB ، UVA2 و نور مرئی به طور کامل محافظت می‌کند(EWG).

ویتامین E

ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است که از غشای سلولی محافظت می کند. این ویتامین پوست قادر است روند پیری پوست را کند کرده و با خاصیت ضد التهابی خود از پوست در مقابل انواع آسیب‌های محیطی به ویژه آسیب‌های ناشی از اشعه ماوراء بنفش محافظت کند.

از دیگر خواص ویتامین E برای پوست؛ مقاوم کردن قشر بیرونی پوست است؛ ضمن اینکه با تحریک رگ‌های خونی، به جریان پیدا کردن خون زیر پوست کمک کرده و سبب درمان بیشتر بیماری‌های پوستی و بهبود سریع‌تر آفتاب‌سوختگی و زخم‌ می‌شود.

روغن جوانه گندم

این روغن‌ گیاهی از ویتامین‎های مفید و اسیدهای چرب ضروری برخوردار بوده که ضمن حفظ شادابی و سلامت پوست موجب افزایش استحکام شبکه پروتئینی و تقویت پوست نیز می‌شود.

 

 


 

ویژگی‌های  کرم ضد آفتاب بی رنگ سی گل مدل سان پرو

  • حفاظت از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB و IR
  • جلوگیری از پیری زودرس پوست
  • مقاوم در برابر آب و تعریق
  • آبرسان قوی پوست
  • مناسب انواع پوست

 


 

مزایای استفاده از  کرم ضد آفتاب بی رنگ سی گل مدل سان پرو

فرمولاسیون کرم ضد آفتاب سی گل مدل سان پرو طوری طراحی شده که ضمن محافظت از پوست در برابر انواع اشعه‌های مضر با تغذیه و آبرسانی سلول‌های پوست از پیری پوست پیشگیری کرده و پوستی شاداب و با طراوت را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.

 


 

نحوه مصرف  کرم ضد آفتاب بی رنگ سی گل چگونه است؟

 قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 


 

استفاده از  کرم ضد آفتاب بی رنگ سی گل برای چه افرادی مناسب است؟

ترکیبات به کار رفته در این محصول سی گل به طوری است که استفاده از آن را برای تمام افراد با انواع پوست مناسب کرده است. علاوه بر این  کرم ضد آفتاب سی گل مدل سان پرو، بی رنگ بوده و برای بانوانی که تمایلی به استفاده از کرم‌های ضد آفتاب رنگی ندارند و حتی آقایان گزینه‌ای مناسب است.

 


 

خرید  کرم ضد آفتاب بی رنگ سی گل مدل سان پرو

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

سی گل یکی از برندهای معتبر و با سابقه ایرانی است که محصولاتی مناسب با آب و هوا و در خواست مصرف‌کنندگان ایرانی تولید و عرضه می‌کند. یکی از محبوب‌ترین تولیدات این برند پر آوازه  کرم ضد آفتاب بی رنگ سی گل مدل سان پرو است که علاوه بر کیفیت بالا از قیمت مناسبی نسبت به محصولات مشابه خود نیز برخوردار است.

کرم ضد آفتاب بی رنگ سی گل مدل سان پرو مناسب برای انواع پوست با SPF60
کرم ضد آفتاب بی رنگ سی گل مدل سان پرو مناسب برای انواع پوست با SPF60
قیمت:
149,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;