0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Hydrating Sunscreen Cream With SPF30+

کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ سیلکر با SPF30

شناسه کالا: 824673
شناسه کالا: 824673
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
295,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ سیلکر با SPF30
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم ضد آفتاب یک محصول مراقبتی است که برای محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید استفاده می‌شود. کمپانی سیلکر با توجه به درخواست بازار و نیازهای افراد محصولی را طراحی و عرضه کرده، که همزمان دو عمل ضد آفتاب و مرطوب کنندگی را برای پوست انجام می دهد، این محصول پرکاربرد و عالی با نام  کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ سیلکر  Hydrating Sunscreen Cream With SPF30+، است که ترکیبات آن شامل عوامل ضد آفتاب مانند فیلترهای مادون قرمز و UV و همچنین ترکیبات مرطوب کننده مانند هیالورونیک اسید و روغن‌های طبیعی می‌شود.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی محصول ذکر شده که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مقرون به صرفه موجود است؛ بپردازیم. با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ سیلکر بر پوست چگونه است؟

عمده‌ترین تاثیر کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ سیلکر، محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید (UVA و UVB) است؛ اشعه UVB باعث سوختگی و قرمزی پوست، اشعه UVA سبب به وجود آمدن چین و چروک‌های زودرس و لکه‌های پوستی می‌شود. این کرم ضد آفتاب با پوشش دهی کامل پوست و فیلتر کردن اشعه‌های مضر، مانع از رسیدن آسیب به سطح پوست و ایجاد مشکلات جدی می‌شود.

کرم مذکور علاوه بر موارد گفته شده با بهره گیری از ترکیبات خاص و منحصر به فرد خود، مانع از خشکی و ترک خوردگی پوست شده و به پوست نرمی و لطافت می‌بخشد و همچنین پوست را تقویت کرده و در شفافیت و جوان سازی پوست نیز تاثیرگذار است.

 


 

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ سیلکر

مواد اولیه موجود در کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده سیلکر عبارت است از:

پروپیلن گلایکول، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، دی کاپریلیل کربنات، گلیسیرین ،پیس اتیل هگزیل فنول متوکسی فنیل تریازین، اسید استئاریک، پلی اکریلامید، لورت 7، ایزو پارافین، ستئاريل الكل، اتیل هگزیل تریازون، روغن برگ درخت چای، سدیم هیالورونات ، آلانتويين، فنوکسی اتانول، ویتامین ای ،استات تری اتانول آمین، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آب، گلیسیریل مونو استئارات ، دایمتیکون، آلكيل بنزوات c12-15.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ سیلکر را آورده‌ایم:

پروپیلن گلایکول

پروپیلن گلایکول به عنوان یک مرطوب کننده در این کرم می‌تواند از پیری زودرس پوست  جلوگیری و به افزایش طراوت پوست کمک کند. در ضمن این ترکیب می‌تواند در جذب سایر مواد موثر محصولات آرایشی پوست نیز موثر باشد. در واقع منجر به افزایش نفوذ پوست شده و در نتیجه سایر مواد مغذی بهتر در پوست جذب می شوند.

گلیسیرین

خاصیت بارز و اصلی گلیسیرین جذب و حفظ رطوبت بیشتر پوست است. و باعث هیدراته شدن پوست شده همچنین ظاهر پوست را احیا می‌کند و به آن احساس نرمی و لطافت می‌دهد. گلیسیرین در اکثر کرم‌های مراقبتی و آرایشی وجود دارد. گلیسیرین خالص؛ بافتی شفاف و چسبناک دارد و ممکن است روی پوست شما لیز و چرب باشد.

روغن برگ درخت چای

روغن درخت چای از برگ‌های درخت بومی استرالیا به نام Melaleuca Alternifolia تهیه می‌شود. این روغن دارای خواص آنتی‌اکسیدانی، ضدعفونی و ضد التهابی است که برای بهبود سطح سلامت پوست و مو ضروری است. به ارمغان آوردن پوستی درخشان، سالم و عاری از هرگونه بیماری وظیفه‌ای است که روغن درخت چای به خوبی از عهده انجام آن برمی‌آید.

آلانتوئین

آلانتوئین به صورت پودر سفید و کریستال مانند است و در محصولات مراقبت پوستی، خاصیت مرطوب کنندگی، محافظت، تسکین دهنده و ضد التهاب دارد. آلانتوئین یک عامل کراتولیتیک ملایم است که تکثیر سلول‌های اپیدرمی را بهبود و باعث بازسازی پوست آسیب دیده می‌شود.

ویتامین ای (E)

ویتامین E دارای خواص بسیار زیادی مانند مرطوب کردن پوست، بازسازی پوست و ازبین‌بردن لکه‌ها است؛ به طور کلی این ویتامین‌ موجب تقویت و مراقبت از پوست و جلوگیری از آسیب‌دیدن آن می‌شود. ویتامین E یکی از ویتامین‌های پر استفاده و پر کاربردی است که در اکثر محصولات آرایشی وجود دارد؛ بنابراین تولید کننده این محصول برای انتقال قابلیت‌های ذکر شده به پوست، از ویتامین E در ساختار کرم استفاده کرده است.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ سیلکر

  • محافظت از پوست در برابر اشعه‌های UV
  • حفظ و تعادل رطوبت و آبرسان قوی پوست
  • بدون ایجاد رد سفیدی روی پوست
  • مقاوم در برابر تعریق و شستشو
  • مناسب برای انواع پوست
  • ضد حساسیت و آلرژی
  • جذب سریع و سبک
  • حاوی ویتامین E
  • فاقد پارابن

 


 

مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ سیلکر 

استفاده از کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ سیلکر Hydrating Sunscreen Cream With SPF30+ مانع از آسیب دیدن پوست توسط اشعه‌های ماورا بنفش (UV) شده و سبب پیشگیری از بروز سوختگی، لکه‌های پوستی و از همه مهم‌تر سرطان پوست که ناشی از اشعه‌های مضر خورشید است؛ می‌شود. همچنین این کرم ضد آفتاب با برخورداری از فرمولاسیونی درجه یک موجب کاهش علائم پیری پوست مانند چین و چروک و لک‌های قهوه‌ای می‌شود.

در ضمن گفتنی است، محصول مذکور به سبب دارا بودن عناصری مانند گلیسیرین، هیالورونیک، روغن برگ درخت چای و ویتامین E علاوه بر حفظ رطوبت پوست از خشکی پوست جلوگیری کرده و در نهایت پوستی نرم و لطیف برای شما به ارمغان می‌آورد.

نحوه مصرف  کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ سیلکر 

قبل از مصرف به نکات زیر توجه کنید :

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 


 

استفاده از کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ سیلکر برای چه افرادی مناسب است؟

به طور کلی استفاده از کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ سیلکر برای همه به ویژه افرادی که دائم در معرض نور خورشید قرار می‌گیرند، بسیار مناسب است. در واقع، استفاده از این محصول می‌تواند علاوه بر جلوگیری از مشکلات پوستی ناشی از نور خورشید به حفظ رطوبت و نرمی پوست کمک شایانی کند بنابراین یک گزینه عالی برای افرادی با پوستی خشک و دهیدراته است.

 

 

کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ سیلکر با SPF30
کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده بی رنگ سیلکر با SPF30
قیمت:
295,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;