0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: ضد آفتاب

Acnex Tinted Sunscreen Cream Spf60

کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنکس مناسب برای پوست چرب با SPF60

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب شماره رنگ:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
248,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنکس مناسب برای پوست چرب با SPF60
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پریم یک برند داخلی تولید محصولات آرایشی بهداشتی است که در زمانی کوتاه توانست به خوبی رضایت افراد زیادی را کسب کند. این برند داخلی توسط دکتر اخوی در سال 1396 تاسیس شد و کار خود را با هدف تولید محصولات با کیفیت با توجه به معضلات پزشکی و مراقبت ویژه از پوست آغاز کرد. در فرمولاسیون محصولات پریم ترکیبات منحصر به فردی به کار رفته که مورد تایید متخصصین پوست قرار گرفته است. این نیز گفتنی است که این برند داخلی، موفق به کسب گواهینامه‌های SASO،ISO و HALAL شده است. از مهم‌ترین ویژگی محصولات پریم برابری آن با برندهای مطرح اروپایی و قیمت مناسب و پایین آن است. یکی از بهترین محصولات موجود در سبد فروش پریم کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنکس مناسب برای پوست چرب با SPF60 که در ادامه قصد معرفی آن را داریم. با ما همراه باشید.

 

ضد آفتاب چیست و چه کاربردی دارد؟

اشعه‌های نور آفتاب آسیب‌های جدی و گاه جبران‌ ناپذیری به پوست وارد می‌کنند؛ مانند: پیری زودرس،  بروز انواع چین و چروک، لک، افتادگی پوست، کک ومک، کاهش قدرت دفاعی پوست و در نهایت بروز بیماری‌های پوستی و سرطان پوست. بنابراین برای پیشگیری از موارد ذکر شده استفاده از ضد‌‌آفتاب به عنوان یک کرم مراقبت از پوست ضروری است. ضد آفتاب‌ها با ایجاد لایه‌ای محافظ روی پوست، مانع از رسیدن اشعه‌های مضر به پوست و در نهایت موجب سلامت و زیبایی آن می‌شوند. این نکته نیز گفتنی است که تنها انتخاب یک ضد آفتاب خوب و مرغوب برای مراقبت از پوست کافی نیست؛ چرا که لازم است هر فردی ضد آفتاب مناسب با پوست خود را استفاده کند. کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنکس مناسب برای پوست چرب با SPF60 یکی از بهترین ضد آفتاب‌ها برای افرادی است که پوستی مستعد آکنه دارند.

 

نحوه تاثیرگذاری کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنکس روی پوست چگونه است؟

کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنکس با SPF60 دارای فیلترهای موثر بوده که ضمن حفاظت حداکثری از پوست در مقابل اشعه‌های UVB ، UVA و IR تاثیر طولانی مدت روی پوست می‌گذارد. ترکیبات به کار رفته در فرمولاسیون این محصول خاصیتی ضد باکتریای داشته و به تنظیم ترشح چربی پوست کمک می‌کند. این محصول با بافتی سبک و فاقد چربی در سه رنگ زیبا تولید شده که ضمن مراقبت از پوست و کاهش چربی آن پوشش خوبی دارد و موجب براق شدن پوست نمی‌شود.

 

ترکیبات موجود در کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنکس

مواد اولیه به کار رفته در کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنکس عبارتند از: آب دیونیزه، اکتیل متوکسی سینامات، تیتانیوم دی اکساید، بوتیلن گلیکول، دایمتیکون، اکتوکریلن، متیل بنزیلیدن کامفور، بوتیل متوکسی دی بنزوئیل متان، امولسی فایر، کاپریلیل گلیکول، گلیسرین، کاربومر، NDGA، اولینولیک اسید، عصاره اسپیره کوهی، پلی آکریل آمید، ایزو پارافین، لورت ۷، رنگ مجاز آرایشی و بهداشتی، نگهدارنده.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

تیتانیوم دی اکساید

یکی از فیلترهای به کار رفته در این محصول تیتانیوم دی اکساید است که از جمله فیلترهای فیزیکی ایمن و بی ضرر اشعه UVB، با کم‌ترین جذب پوستی و حداقل عوارض بوده که با بازتاب اشعه فرابنفش همچون سپری عمل می‌کند. تیتانیوم دی اکساید از پوست در برابر اشعه UVB ، UVA2 و نور مرئی به طور کامل محافظت می‌کند.

اکتوکریلن

اکتوکریلن دیگر ترکیب موجود در کرم ضد آفتاب پریم است. این ترکیب شیمیایی جذب‌کننده اشعه UVB و UVA2 و پایدار در برابر نور خورشید است. این ماده علاوه بر خاصیت مرطوب‌کنندگی، اثر و پایداری دیگر فیلترهای شیمیایی از جمله آووبنزن را افزایش می‌دهد و در ترکیب با آووبنزن محافظت خوبی در برابر اشعه UVA (عامل اصلی سرطان و پیری پوست) ایجاد می‌کند.

گلیسیرین

گلیسیرین از جمله ترکیباتی است که در چربی طبیعی پوست یافت می‌شود. این ماده روی پوست همچون فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده پوست عمل می‌کند. برخورداری  از این ترکیب برای حفظ رطوبت طبیعی پوست بسیار ضروری است چرا که با افزایش سن، آسیب‌های محیطی و استفاده از مواد مضر ذخیره فاکتورهای طبیعی مرطوب‌کننده پوست دچار افت می‌شود.

 

ویژگی‌های کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنکس

  • تحریک عملکرد آنتی باکتریایی پوست
  • غیر کومدون زا و فاقد چربی
  • پیشگیری از تکثیر باکتری
  • دارای خواص ضد التهابی
  • تنظیم ترشح چربی
  • ضد براقی

 

مزایای مصرف کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنکس

از جمله مزایای استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی پریم کاور یکنواخت و یک دستی است که ایجاد می‌کند. این محصول به خوبی از پوست در مقابل اشعه‌ مضر آفتاب محافظت کرده و به سبب برخورداری از تکنولوژی کمپلکس Ac.net ترشح چربی پوست را کنترل کرده و با ترکیبات آنتی باکتریال خود از بروز انواع جوش و آکنه پیشگیری می‌کند.

 

نحوه مصرف کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنکس

 قبل از استفاده از ضد آفتاب به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف ضد آفتاب، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • 15 الی 20 دقیقه پیش از قرار گرفتن در نور آفتاب، ضدآفتاب را روی پوست مالیده تا به خوبی جذب پوست شود
  • لازم است که هر 2 الی 3 ساعت مصرف ضدآفتاب تمدید شود، چرا که اثر آن از بین می‌رود (برای تمدید آن لازم نیست که ضد آفتاب قبلی شسته شود.)
  • در هوای ابری نیز از ضد آفتاب استفاده کنید
  • ضمن مصرف ضد آفتاب از لباس‌های مناسب و همچنین کلاه نقاب‌دار استفاده کنید
  • در استفاده از ضد آفتاب سخاوتمند باشید

 

استفاده از کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنکس برای چه افرادی مناسب است؟

ترکیبات غیر کمدون زا و بافت سبک و فاقد چربی کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنکس آن را تبدیل به گزینه‌ای بسیار ایده آل و مناسب برای افرادی کرده است که پوستی چرب و مستعد آکنه دارند.

 

خرید کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنکس

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

 

یادداشت پایانی

شرکت پریم با تولید کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنکس مناسب برای پوست چرب با SPF60 ضد آفتابی عرضه کرده که با ترکیبات منحصر به فرد خود علاوه بر محافظت از پوست در مقابل پرتوهای مضر خورشید با تنظیم چربی پوست از بروز جوش و آکنه نیز پیشگیری می‌کند. 

کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنکس مناسب برای پوست چرب با SPF60
کرم ضد آفتاب رنگی پریم مدل آکنکس مناسب برای پوست چرب با SPF60
قیمت:
248,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;