0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Acnesel Anti Acne Cream

کرم ضد جوش لایسل مدل آکنه سل

شناسه کالا: 815923
شناسه کالا: 815923
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
272,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد جوش لایسل مدل آکنه سل
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم ضد جوش لایسل مدل آکنه سل

یکی از معضلاتی که نوجوانان و جوانان در سن بلوغ با آن مواجه می‌شوند، داشتن جوش در سطح پوست است. از سویی دیگر بسیاری از افراد که پوستی چرب دارند بیشتر در معرض زدن جوش و آکنه قرار می‌گیرند، به همین جهت افراد در تمامی سنین به دنبال راهی برای رهایی از جوش‌های صورت خود هستند. استفاده از محصولات کنترل چربی و ضد جوش، کمک بسزایی به درمان این جوش‌ها می‌کند

کرم ضد جوش لایسل مدل آکنه سل، با فرمولاسیون ویژه‌ای که دارد از رشد باکتری‌هایی که منجر به ایجاد جوش می‌شوند، جلوگیری می‌کند و از این طریق مانع از ایجاد جوش در سطح پوست می‌شود. این محصول همچنین به دلیل ترکیبات موثر بسیاری که دارد، به کنترل چربی پوست کمک کرده و سبوم اضافی را جذب می‌کند.

در ادامه به بررسی تخصصی کرم ضد جوش و همچنین نحوه اثرگذاری آن روی پوست پرداخته‌ایم. برای آشنایی بیشتر با این محصول و خرید از داروخانه آنلاین، ما را تا انتهای این مطلب همراهی فرمایید.

 


 

کنترل چربی و ضد جوش چیست و چه کاربردی دارد؟

محصولات کنترل چربی و ضد جوش، میزان ترشح سبوم از غدد چربی پوست را کنترل می‌کنند و از این طریق مانع از ایجاد جوش و آکنه روی سطح پوست می‌شوند. این محصولات همچنین با ترکیبات فعالی که دارند، به درمان التهابات پوستی کمک کرده و از قرمزی و تورم در پوست جلوگیری می‌کنند.

جوش روی صورت به دلایل مختلفی ایجاد می‌شود. در برخی مواقع در اثر تغییرات داخلی بدن مانند تغییر هورمون‌ها جوش‌ها روی صورت ایجاد می‌شوند و در برخی مواقع هم در اثر عوامل بیرونی مانند آلودگی و آلاینده‌ها روی سطح پوست جوش‌ها ایجاد می‌شوند. به همین منظور در حالت اول شما باید به مراجعه به پزشک مشکل را حل کنید و با مصرف دارو، جوش‌های خود را از بین ببرید. اما در حالت دوم شما باید از یک شوینده و پاک کننده پوست جهت شستشوی صورت بهره بگیرید و سپس از کرم ضد جوش و کنترل چربی استفاده کنید. در این حالت نه تنها آلودگی‌ها از روی پوست شما پاک می‌شود، بلکه چربی روی سطح پوست نیز کاملا کنترل خواهد شد.

کرم ضد جوش لایسل مدل آکنه سل، یکی از بهترین محصولات مراقبت پوستی است و با ترکیبات آنتی اکسیدانی که دارد، سلامت پوست صورتتان را تضمین می‌کند و موجب از بین رفتن جوش و آکنه از روی پوست می‌شود. در حقیقت این کرم با دارا بودن فرمولاسیون ویژه و خاص به شما پوستی سالم، سلامت، صاف و بدون هیچگونه جوشی را هدیه می‌دهد. شما می‌توانید انواع محصولات ضدجوش را، از فروشگاه داروخانه آنلاین صبا تهیه و آن را پس از سفارش در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد جوش لایسل مدل آکنه سل بر پوست

کرم ضد جوش لایسل مدل آکنه سل، دارای فرمولاسیون مخصوص به خود است. گلیسیرین موجود در این محصول خاصیت رطوبت‌رسانی بالایی دارد و موجب افزایش طراوت و شادابی پوست می‌شود. این ماده از ایجاد چین و چروک روی سطح پوست جلوگیری کرده و پوست را منعطف می‌سازد. همچنین گلیسیرین خاصیت ضدعفونی‌کنندگی دارد و جریان خود را نیز در لایه‌های زیرین پوست افزایش می‌دهد.

برخی از ترکیبات تشکیل‌دهنده این محصول از رشد باکتری‌هایی که سبب ایجاد جوش می‌شوند، جلوگیری می‌کند و در از بین رفتن انواع جوش‌های سرسیاه و سرسفید نیز موثر هستند. کرم ضد جوش لایسل به نرم شدن پوست کمک کرده و میزان چربی ترشح شده از غدد چربی پوست را، کنترل می‌کند.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد جوش لایسل مدل آکنه سل

برخی از ویژگی‌های کرم ضدجوش آکنه سل عبارت است از:

  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی است و سلامت پوست را تضمین می‌کند.
  • از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و عوامل آسیب‌زننده محیطی، محافظت می‌کند.
  • قدرت دفاعی پوست را در برابر عفونت‌های پوستی تقویت می‌کند.
  • در از بین رفتن انواع جوش سرسیاه و سرسفید موثر است.
  • از رشد باکتری‌های بیماری‌زا جلوگیری می‌کند.
  • از ایجاد جوش و التهابات موضعی جلوگیری می‌کند.
  • عوارض ناشی از آلودگی‌های محیطی را رفع می‌‌کند.
  • برای پوست‌های چرب و مستعد جوش مناسب است.
  • به از بین رفتن علائم آکنه کمک می‌کند.
  • سبب نرم شدن پوست می‌شود.
  • میزان ترشح چربی را کنترل می‌کند.
  • سبوم اضافی پوست را جذب می‌کند.
  • منافذ پوست را بهبود می‌بخشد.

 


 

مزایای مصرف کرم ضد جوش لایسل مدل آکنه سل

همانطور که در بخش‌های بالاتر مطالعه کردید، کرم ضد جوش لایسل مدل آکنه سل دارای ویژگی‌های مثبت فراوانی است و از پوست در برابر عوامل آسیب‌زننده به آن، مراقبت می‌کند. در ادامه برخی دیگر از مزیت‌های استفاده از این محصول را برایتان شرح دادیم:

  • روغن کالاندولا موجود در این کرم دارای خواص بی‌نظیری است. این ماده ضدالتهاب و مرطوب‌کننده بوده و رنگدانه‌ها را یکنواخت می‌کند.
  • بیزابولول نیز دارای خواص ضدالتهابی است و به بازسازی پوست کمک می‌کند و میزان آکنه را کاهش می‌دهد. این ماده همچنین مانع از بروز زودرس علائم پیری می‌شود و آفتاب سوختگی را درمان می‌کند.

 


 

نحوه مصرف کرم ضد جوش لایسل مدل آکنه سل

متخصصان پوست توصیه می‌کنند که  پیش از استفاده از محصولات مراقبت پوستی، پوست خود را به خوبی شستشو دهید تا هرگونه آلودی احتمالی روی سطح آن، از بین برود. برای استفاده از کرم ضد جوش لایسل مدل آکنه سل، ابتدا لازم است که پوست صورت خود را به خوبی همراه با آب ولرم و شوینده مخصوص پوستتان بشویید تا آلودگی‌های موجود روی پوست حذف شوند. پس از آن به کمک یک دستمال کاغذی یا حوله لطیف سطح پوست را به طور کامل خشک کنید.

در مرحله بعدی پس از انجام روتین پوستی خود، مقداری از کرم ضد جوش را روی انگشت دست خود قرار داده و به آرامی روی مناطق آسیب‌دیده و دارای جوش زده و ماساژ دهید تا مواد به خوبی جذب پوست شود. برای دریفات نتیجه بهتر از کرم ضد جوش لایسل، می‌توانید از آن دوبار در روز، یک نوبت در صبح و یک نوبت در شب استفاده کنید.

 


 

کرم ضد جوش لایسل مدل آکنه سل برای چه کسانی مناسب است؟

کرم ضد جوش لایسل مدل آکنه سل، برای آقایان و بانوانی که پوست چرب و مستعد جوش دارند، مناسب است. این محصول یک نوع ضدجوش موضعی بوده و میزان ترشح چربی از پوست را کنترل می‌کند و از این طریق از ایجاد انواع جوش‌های سرسیاه و سرسفید روی پوست، جلوگیری می‌کند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

 

 

کرم ضد جوش لایسل مدل آکنه سل
کرم ضد جوش لایسل مدل آکنه سل
قیمت:
272,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;