0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Pigmasel Lightening Cream

کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل

شناسه کالا: 815769
شناسه کالا: 815769
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
272,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی
 

کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل

تمامی افراد به دنبال داشتن پوستی صاف و شفاف هستند و ظهور هرگونه لک روی سطح پوست موجب ناراحتی و کاهش اعتماد به نفس آن‌ها می‌شود. به طور معمول با قرار گرفتن در معرض نور خورشید و انواع آلودگی‌های محیطی، پوست شما دستخوش تغییراتی شده و شفافیت اولیه خود را از دست می‌دهد. از این رو استفاده از کرم‌های روشن کننده و ضدلک صورت کمک بسزایی به حفظ سلامت پوست شما می‌کند.

کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل دارای فرمولاسیون منحصر به فردی است و خاصیت روشن‌کنندگی و ضدلکی دارد. این محصول به از بین رفتن لکه‌های پوستی کمک می‌کند و سبب صاف و یکنواخت شدن سطح پوست می‌شود.

برای آشنایی بیشتر با این محصول، نحوه اثرگذاری آن بر پوست و همچنین ویژگی‌های آن را برایتان شرح دادیم. در صورتی که قصد خرید کرم ضدلک لایسل مدل پیگماسل از داروخانه آنلاین را دارید، ما را تا انتها این مطلب همراهی کنید.

 


 

روشن کننده و ضدلک چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم‌های روشن کننده و ضدلک صورت با ترکیبات منحصر به فردی که دارند، در کاهش لکه‌های پوستی نقش بسزایی داشته و از ابتدا مانع از ظهور آن‌ها روی سطح پوست می‌شوند. این محصولات تولید ملانین که سبب تیرگی پوست می‌شود را تنظیم می‌کنند.

از سویی دیگر محصولات روشن‌کننده، از پوست شما در برابر اشعه ماوراء بنفش خورشید که بسیار مضر است و عامل اصلی ایجاد کک و مک روی سطح پوست به حساب می‌آید، محافظت کرده و موجب روشن‌تر شدن رنگ پوست شما می‌شوند.

کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل از بهترین مواد اولیه تولید شده است و موجب کمرنگ‌تر شدن لکه‌های پوستی می‌شود. این محصول پوست را به خوبی  تغذیه کرده و استحکام و قوام آن را افزایش می‌دهد. شما می‌توانید محصولات مراقبت پوستی را به آسانی از داروخانه آنلاین خریداری کرده و در روتین مراقبت پوستی خود قرار دهید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل بر پوست

کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل دارای فرمولاسیون ویژه‌ای است و به کاهش لکه‌های پوستی و همچنین افزایش شفافیت پوست کمک می‌کند. مواد آنتی اکسیدانی موجود در این کرم، روند پیر شدن پوست را کند می‌کند و از آن در برابر آلودگی‌های محیطی و همچنین رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

این کرم به عنوان یک عامل بیولوژیکی قدرتمند عمل کرده و توانایی پوست را در برابر عوامل اکسیدکننده نظیر اشعه فرابنفش خورشید و دیگر خطرات پوستی افزایش می‌دهد و از این طریق از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. کرم ضد لک لایسل همچنین به وسیله تحریک مکانیسم دفاعی پوست، عملکرد پوست را بهبود می‌بخشد.

ویژگی‌های کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل

  • خاصیت روشن‌کنندگی و شفاف‌کنندگی دارد.
  • مانع از پیری زودرس پوست از طریق تحریک مکانیسم دفاعی پوست می‌شود.
  • علائم لک‌های پوستی ناشی از جایگاه جوش، ملاسما و غیرهمسانی پوست را کاهش می‌دهد.
  • توانایی پوست در برابر عوامل اکسیدکننده مانند اشعه فرابنفش را افزایش می‌دهد.
  • از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و دیگر عوامل آلوده‌کننده محیطی محافظت می‌کند.
  • دارای مواد آنتی اکسیدانی است.
  • لک‌های ناشی از افزایش سن را از بین می‌برد.
  • برای انواع پوست خوب بوده و تمامی افراد می‌توانند از آن استفاده کنند.

 


 

مزایای مصرف کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل

همانطور که در بالاتر مطالعه کردید، کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل ترکیبات فعال منحصر به فردی داشته و به افزایش کیفیت پوست و کاهش لک‌ها کمک بسزایی می‌کند. تعدادی دیگر از مزیت‌های این محصول به شرح زیر هستند:

  • روغن آرگان موجود در این کرم دارای مواد آنتی اکسیدانی و اسیدهای چرب ضروری بوده و به ترمیم پوست، از بین بردن آکنه‌ها و تسکین التهابات پوستی کمک بسزایی می‌کند و از آن در برابر عوامل آسیب‌زننده محیطی مراقبت می‌کند.
  • روغن زیتون نیز همانند روغن آرگان دارای مواد آنتی اکسیدانی است و موجب آبرسانی به پوست، لایه‌برداری سطحی و درمان لک‌های پوستی می‌شود.
  • روغن کالاندولا خاصیت ضدمیکروبی و ضدالتهابی دارد و به بهبود اگزمای پوستی، بثورات و جای جوش و آکنه کمک می‌‌کند.
  • عصاره برگ آلوئه‌ باربادنسیس برگرفته از آلوئه‌ورا نژاد گل زرد است و در روشن شدن رنگ پوست و آبرسانی به سلول‌های آن نقش دارد.

 


 

نحوه مصرف کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل

توصیه می‌شود قبل از استفاده از کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل صورت خود را به خوبی بشویید. برای انجام این کار در ابتدا صورت خود را همراه با آب ولرم نمدار کنید و پس از آن مقدار معینی از شوینده مخصوص نوع پوستتان را کف دست بریزید و به آرامی روی صورت ماساژ دهید تا به خوبی کف کنید. بعد از گذشت 1 الی 2 دقیقه با آب ولرم آبکشی کرده و به کمک دستمال کاغذی یا حوله لطیف، خیسی صورتتان را پاک کنید.

در مرحله بعدی مقدار مشخصی از کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل را روی انگشت دست خود قرار داده و به تمامی نواحی صورت و گردن زده و به حالت دورانی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. برای دریافت نتیجه بهتر از این محصول، روزانه دوبار، یک نوبت در صبح و یک نوبت در شب از آن استفاده کنید.

 

 


 

کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل برای چه کسانی مناسب است؟

استفاده از کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل برای آقایان و بانوان بزرگسال که پوست آن‌های دارای کک و مک است، مناسب خواهد بود. این محصول با ترکیبات فعال خود، به روشن شدن رنگ پوست شما کمک می‌کند.

 


 

ترکیبات کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل

کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل دارای فرمولاسیون مخصوص به خود است و خاصیت روشن‌کنندگی، شفاف‌کنندگی و یکدست‌کنندگی دارد و به پوست شما طراوات و شادابی می‌بخشد. ترکیبات فعال موجود در این کرم لک‌های پوستی را تا حد قابل قبولی کاهش می‌دهند. برخی از ترکیبات تشکیل‌دهنده کرم ضد لک لایسل عبارتند از:

پی ای جی-7 گلیسریل کوکوآت، سوربیتان اولئات کاپریلیک/ کاپریک تری گلیسیرید، کاربومر، تری-پی پی جی-میریستیل اتر سیترات، سوربیتان لاورات ،پلی اکریلامیدوسی 14-13 ایزوپارافین و لاورت-7، سالیسیلیک اسید، سی ام گلوکان، آربوتین، روغن آرگان، شی باتر، سیم ریپیر، موم زنبور عسل، روغن زیتون، روغن کالاندولا، گلیسیرین، بیزابولول، عصاره برگ آلوئه باربادنسیس، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، سیلیکون الاستومر، میتوکینیل، اسانس و آب دیونیزه.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

 

 

 

کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل
کرم ضد لک لایسل مدل پیگماسل
قیمت:
272,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;