0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Anti Aging Eye Cream

کرم ضد چروک دور چشم درمالوگ

شناسه کالا: 824612
شناسه کالا: 824612
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
195,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد چروک دور چشم درمالوگ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

همه ما می‌دانیم که پوست اطراف چشم بسیار حساس و نازک است بنابراین مراقبت و رسیدگی به این قسمت از پوست بسیار مهم است. کرم دور چشم یک محصول مراقبت از پوست است که به منظور کاهش چروک و خطوط ریز در اطراف چشم استفاده می‌شود. کمپانی درمالوگ در همین راستا، برای از بین بردن لک، پف، سیاهی دور چشم و همچنین برای آبرسانی و تغذیه پوست اطراف چشم محصولی به نام کرم ضد چروک دور چشم درمالوگ Anti Aging Eye Cream را با استفاده از مواد مرغوب و فرمولاسیون نوین تولید و عرضه کرده است.

این محصول عالی و کاربردی که در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی به معرفی آن پردازیم در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی عالی توزیع می‌شود. با ما همراه باشید.


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد چروک دور چشم درمالوگ بر پوست چگونه است؟

غده‌های چربی وظیفه آبرسانی پوست را بر عهده دارند اما چون ناحیه اطراف چشم غده‌های چربی کمتری نسبت به سایر قسمت‌ها دارند؛ نیازمند به رسیدگی و مراقبت بیشتری هستند.

کرم ضد چروک دور چشم درمالوگ دارای فرمولاسیون خاص و منحصر به فردی است که رطوبت لازم برای پوست ظریف اطراف چشم را تامین می‌کند و همچنین انعطاف پذیری پوست این قسمت را افزایش می‌دهد که سبب جلوگیری از چین و چروک، لک، سیاهی و پف چشم می‌شود؛ علاوه بر این، استفاده‌ منظم از محصول مذکور در به تاخیر انداختن علائم پیری زودرس کمک شایانی می‌کند.


 

ترکیبات موجود در کرم ضد چروک دور چشم درمالوگ

مواد اولیه موجود در این کرم دور چشم درمالوگ عبارت است از:

نیاسین آمید، گلیسرین، پی ای جی-8، سیکلوپنتاسیلوکسان، پالمیتوئیل گلیسین، عصاره دانه(آلفا آلفا) مدیکاگو ساتیوا،کلاژن هیدرولیز شده(منشا پشم گوسفند)، پی ای جی-100 استئارات، گلیسریل استئارات، دایمتیکون، سدیم آسکوربیل فسفات، فنوکسی اتانول، هسپریدین متیل چالکون، استئارات-20، دی پپتید-2، پالمیتوئیل تترا پپتید-7، توکوفریل استات، پنتنول، پلی آکریلامید، سی 13-14 ایزوپارافین، لورت-7 ، آلانتوئین، کافئین، اتیل هگزیل گلیسرین، سدیم هیالورونات، اسانس مجاز آرایشی بهداشتی، آب دیونیزه

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در کرم ضد چروک دور چشم درمالوگ را آورده‌ایم:

نیاسین آمید

نیاسین آمید یکی از مشتقات ویتامین B3 است که با نام نیکوتینامید نیز شناخته می‌شود. این محصول در کرم‌ها و محصولات موضعی پوستی وجود دارد که در دوز‌های مختلف تولید می‌شوند. از خواص این ماده می توان به کاهش التهاب و قرمزی، کاهش چین و چروک، محافظت از پوست در برابر نور خورشید وغیره اشاره کرد.

عصاره دانه(آلفا آلفا) مدیکاگو ساتیوا

جوانه آلفا آلفا، نهال‌های نابالغ گیاه آلفاست که نام علمی آن مدیکاگو ساتیوا است. عصاره دانه(آلفا آلفا) یک ضد التهاب بسیار قوی است و دارای خواص ضد پیری، نظیر کاهش چین و چروک و لکه‌های پوست است. آنتی اکسیدان‌های موجود در آن باعث زیبایی و سلامت پوست شده و همچنین پوست را درخشان می‌کنند.

گلیسیرین

گلیسیرین یک ماده رطوبت دهنده است که به سبب این خاصیت در بسیاری از محصولات پوستی از جمله ضد آفتاب و ضد چروک‌ها استفاده می‌شود. این ماده قابلیت حفظ رطوبت پوست را دارد از خشکی آن پیشگیری کرده و باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود.

 توکوفریل استات

توکوفریل استات نوعی ویتامین E است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند، در سرعت بهبود پوست موثر و علائم پیری را کاهش می‌دهد. همچنین این ترکیب خاصیت مرطوب کنندگی نیز دارد و در محصولات مراقبت از پوست، رطوبت لازم را فراهم می‌کند و مانع محافظ روی پوست تشکیل می‌دهد تا از خروج رطوبت جلوگیری کند.


 

 

ویژگی‌های کرم ضد چروک دور چشم درمالوگ

  • رفع چروک و خطوط ریز کنار چشم
  • بهبود گردش خون در اطراف چشم
  • رفع سیاهی و پف دور چشم
  • مناسب برای انواع پوست
  • ضد حساسیت و آلرژی
  • افزایش کلاژن سازی
  • فاقد پارابن

 

مزایای استفاده از کرم ضد چروک دور چشم درمالوگ چیست؟

یکی از مزایای بارز استفاده از کرم ضد چروک دور چشم درمالوگ Anti Aging Eye Cream، کاهش ظاهر چروک‌های ناشی از پیری و خطوط پنجه کلاغی چشم است. کرم دور چشم درمالوگ حاوی ترکیباتی سرشار از پپتیدها، آنتی اکسیدان‎‌ها و اسیدهای چرب است که در تقویت و بهبود انعطاف پذیری پوست حساس اطراف چشم تاثیر بسزایی دارد.

همچنین این کرم به ترمیم و تغذیه پوست اطراف چشم کمک کرده و به دلیل برخورداری از اسید‌های چرب و روغن‌های معدنی، به پوست این ناحیه رطوبت مورد نیاز را رسانده و آن را نرم و مرطوب نگه می‌دارد.

این نیز گفتنی است که نواحی اطراف چشم معمولا نسبت به عوامل خارجی مانند اشعه ماورا بنفش، آلودگی هوا حساس است؛ استفاده از کرم ضد چروک دور چشم باعث می‌شود پوست دور چشم مقاومت بیشتری در برابر این عوامل پیدا کرده و از پوست محافظت کند.

نحوه مصرف  کرم ضد چروک دور چشم درمالوگ

قبل از استفاده از کرم دور چشم به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا قسمت مورد نظر را با آب و شوینده مناسب پوست خود تمیز کنید
  • پیش از مصرف، مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • مقداری از کرم ضد چروک را دور چشم خود بمالید، با نوک انگشت و به آرامی خوب ماساژ دهید تا زمانی که به خوبی جذب پوست شود
  • بعد از هر بار مصرف کرم دور چشم ، درب محصول را کاملا ببندید
  •  کرم دور چشم را  دور از نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • کرم  را دور از دسترس کودکان قرار دهید

 

استفاده از کرم ضد چروک دور چشم درمالوگ برای چه افرادی مناسب است؟

همان طور که می‌دانیم، با بالا رفتن سن، پوست حساس دور چشم دچار کاهش تدریجی کلاژن سازی می‌شود و خطوط ریز در این ناحیه  که ناشی از روند طبیعی پیری است، به وجود می‌آید. استفاده از کرم ضد چروک دور چشم درمالوگ به عنوان یک کرم ضد چروک و لیفت کننده برای کلاژن سازی و جلوگیری از چین و چروک‌های ریز بسیار موثر است. بنابراین محصول مذکور برای افرادی که خواهان جلوگیری از علائم پیری و خطوط پنجه کلاغی هستند، گزینه بسیار مناسبی است.

قابل ذکر است اگر پوست شما به طور طبیعی خشک است یا به طور مداوم به تغییرات دما حساسیت نشان می‌دهد، این کرم دور چشم درمالوگ به عنوان یک آبرسان عالی برای اطراف چشم عمل کرده، پوست اطراف چشم را تغذیه و رطوبت طبیعی آن را حفظ می‌کند و در نهایت موجب جوانی و شادابی چهره می‌شود.

 

کرم ضد چروک دور چشم درمالوگ
کرم ضد چروک دور چشم درمالوگ
قیمت:
195,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;