0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Progena Eye Contour Cream

کرم ضد چروک دور چشم سین بیونیم مدل پروژنا

شناسه کالا: 822446
شناسه کالا: 822446
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
599,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد چروک دور چشم سین بیونیم مدل پروژنا
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پوست اطراف چشم بسیار نازک و حساس است، زیرا هیچ چربی محافظی زیر آن وجود ندارد، بنابراین رسیدگی و مراقبت از نواحی اطراف چشم از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از کرم دور چشم سین بیونیم یک راهکار موثر در کاهش چین و چروک، تیرگی و پف زیر چشم است.

کمپانی سین بیونیم synbionyme یک برند فرانسوی است که در سال 2015 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست آغاز کرده است. این برند مطرح در تلاش است با استفاده از ترکیبات طبیعی و فرمولاسیون‌های خاص در لابراتوار‌های معتبر، محصولاتی با کیفیت و اثر بخشی بالا تولید و به بازار عرضه کند.

محصولات برند مذکور شامل کرم‌های مرطوب کننده‌، سرم‌ها، ژل کرم شفاف کننده، کرم شوینده، کرم ضد آفتاب و ضد لک، کرم ضد چروک دور چشم و غیره است.

یکی از پرطرفدارترین محصولات این برند کرم ضد چروک دور چشم سین بیونیم مدل پروژنا نام دارد که در داروخانه آنلاین صبا موجود است.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی این کرم ضد چروک سین بیونیم Progena Eye Contour Cream بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

 


 

کرم ضد چروک دور چشم چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم ضد چروک دور چشم یک محصول آرایشی و مراقبتی پوست است که به طور خاص برای مراقبت و بهبود نواحی حساس پوست دور چشم طراحی شده است. این کرم‌ها معمولا حاوی ترکیباتی هستند که به کاهش ظاهر چروک‌ها، خطوط ریز و تیرگی‌های پوست دور چشم کمک بسزایی می‌کند.

کرم ضد چروک سین بیونیم دارای بافتی بسیار سبک و اثرگذاری بالایی است که با جذب سریع آن در پوست؛ برای استفاده زیر آرایش نیز مناسب است.

 


 

نحوه اثر‌گذاری کرم ضد چروک دور چشم سین بیونیم بر پوست چگونه است؟

کرم ضد چروک سین بیونیم از موادی مانند پپتید‌ها، آنتی اکسیدان‌ها و رتینول برخوردار است که به تقویت کلاژن پوست کمک بسزایی می‌کنند. همچنین گفتنی است کرم مذکور، حاوی مواد فعالی است که به تقویت و آبرسانی پوست اطراف چشم کمک می‌کند و علائم پیری و چروک‌های ناشی از رطوبت کم در این ناحیه را کاهش می‌دهد.

 


 

ترکیبات موجود در کرم ضد چروک دور چشم سین بیونیم مدل پروژنا

مواد اولیه موجود دراین کرم عبارتند از:

آب، گلیسرین، سیکلوپنتاسیلکوکسان، سلولز، پروپاندیول، سیکلوهگزاسیلوکسان، بوتیلن گلیکول، سدیوم دکستران سولفات، نیاسینامید، توکوفریل، فراکسینوس اکسلسیور بارک، آسکوربیل تترا ایزو پالمیتات، اسید گلیکولیک، سیلانترپول، هیدروکسی پروپیل سیکلودکسترین، سدیوم کربوکسیمتیل، بتا گلوکان، پالمیتویل تریپپتاید-38، پلی آکزیلات کراس پلیمر-6، هیدروکسی اتیل آکریلات، پلی سوربات-60، سوربیتان ایزواستئارت، سدیم هیدروکساید، فنوکسی تانول کلرفنسین و هم‌چنین ویتامین B3 E و بتا گلوکان است.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در کرم ضد چروک سین بیونیم

 را آورده‌ایم:

گلیسرین

گلیسرین موجود در این کرم ضد چروک باعث حفظ رطوبت در پوست دور چشم شده و به آن نرمی و لطافت می‌بخشد ضمن اینکه این ماده به عنوان یک آنتی اکسیدان برای روشن کردن لکه‌های تیره که بر اثر آسیب‌های ناشی از پرتو‌های مضرUV و افزایش سن به وجود آمده؛ به کار رفته است.

نیاسینامید

نیاسینامید یکی از انواع ویتامین‌های B3 است که به کنترل چربی پوست کمک کرده بدون اینکه موجب خشکی پوست شود.

دیگر کاربرد نیاسینامید که به آن نیکوتین آمید نیز گفته می‌شود تحریک کلاژن سازی در پوست است که از به وجود آمدن چین و چروک پیشگیری می‌کند.

 

 توکوفریل

یک ترکیب ضد اکسیدان قوی است که به عنوان ماده تاثیر گذار در محافظت از پوست دربرابر آسیب‌های ناشی از اکسیداسیون استفاده می‌شود. ویتامین E سرشار از آنتی‌اکسیدان است، آنتی‌اکسیدان روی گردش خون اثر می‌گذارد به همین دلیل می‌تواند سبب به تاخیر انداختن چین و چروک صورت شود.

 بتا گلوکان

بتا گلوکان‌ها قندهای پلی ساکاریدی هستند که در دیواره‌های سلولی یافت می‌شوند و در مراقبت از پوست برای تسکین و آرامش پوست تحریک شده استفاده می‌شود، و همچنین در سفت و جمع شدن خطوط ریز و چین و چروک پوست تاثیر بسزایی دارد. همچنین بتاگلوکان در از بین بردن اگزما، زخم و سوختگی کاربرد دارد.

پروپاندیول

پروپاندیول Propandiol به عنوان نرم‌کننده، توانایی نرمی و تسکین‌دهندگی پوست را دارد. با استفاده از پروپاندیول، یک لایه محافظ  در سطح پوست ایجاد شده و به پوست در حفظ رطوبت و آبرسانی کمک می‌کند.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد چروک دور چشم سین بیونیم مدل پروژنا

  • رطوبت رسان و کاهش دهنده علائم پیری و خطوط زیر چشم
  • دارای خاصیت ضد چروک و سفت کننده
  • تسکین دهنده پوست حساس دور چشم
  • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی
  • دارای ساختار سبک و فاقد پارابن
  • رفع تیرگی‌ها و پف دور چشم
  • قابلیت جذب سریع پوست
  • مناسب برای انواع پوست
  • حاوی ویتامین B3  وE
  • تقویت کننده بافت پوست

 


 

مزایای استفاده از کرم ضد چروک دور چشم سین بیونیم مدل پروژنا

کرم ضد چروک سین بیونیم Progena Eye Contour Cream علاوه بر تقویت سد دفاعی پوست، حاوی مواد ضد‌التهابی است که باعث بهبود جریان خون در این ناحیه شده که تورم و سیاهی زیر چشم، همچنین علائم خستگی را کاهش می‌دهد.

ضمن اینکه کرم دور چشم سین بیونیم تولید کلاژن را افزایش می‌دهد. کلاژن، پروتئینی است که برای بهبود ساختار و انعطاف  پوست بسیار مهم است. با افزایش تولید کلاژن، پوست به تدریج شاداب و سفت می‌شود. بنابراین استفاده از این محصول در نهایت پوستی جوان و با طراوت را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.

نحوه مصرف کرم ضد چروک دور چشم سین بیونیم مدل پروژنا

قبل از مصرف به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا قسمت مورد نظر را با آب و شوینده مناسب پوست خود تمیز کنید
  • پیش از مصرف، مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • مقداری از کرم ضد چروک را دور چشم خود بمالید و خوب ماساژ دهید تا زمانی که به خوبی جذب پوست شود
  • بعد از هر بار مصرف کرم ضد چروک دور چشم ، درب محصول را کاملا ببندید
  •  کرم ضد چروک را  دور از نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • کرم  را دور از دسترس کودکان قرار دهید

استفاده ازکرم ضد چروک دور چشم سین بیونیم  برای چه افرادی مناسب است؟

مصرف این کرم ضد چروک سین بیونیم برای افرادی که علائم پیری مانند چروک‌ها، خطوط ریز پنجه کلاغی، پف و تیرگی زیر چشم و ترک‌های پوستی دارند گزینه مناسبی است. همچنین استفاده از این کرم ضد چروک و لیفتینگ به افرادی که در معرض عوامل زیست محیطی مضر مانند اشعه‌های نور خورشید، آلودگی هوا، مصرف دخانیات و استرس قرار دارند نیز توصیه می شود.

 


 

خرید کرم ضد چروک دور چشم سین بیونیم مدل پروژنا

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

اگر شما هم به دنبال یک محصول مراقبت پوستی هستید که به کاهش تیرگی، پف، چروک‌ دور چشم و به تعویق انداختن پیری پوست کمک کند، پیشنهاد ما استفاده از کرم ضد چروک سین بیونیم

است که با فرمولاسیون منحصر به فرد خود پوست اطراف چشم را تغذیه و مرطوب می‎‌کند.

محصولی که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم در داروخانه صبا با قیمتی مقرون به صرفه موجود است.

 

 

 

 

 

 

 

کرم ضد چروک دور چشم سین بیونیم مدل پروژنا
کرم ضد چروک دور چشم سین بیونیم مدل پروژنا
قیمت:
599,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;