0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Anti Wrinkle Eye Cream

کرم ضد چروک دور چشم ژنوبایوتیک

شناسه کالا: 825437
شناسه کالا: 825437
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
582,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد چروک دور چشم ژنوبایوتیک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم ضد چروک دور چشم ژنو بایوتیک

کرم ضد چروک دور چشم ژنو بایوتیک (Geno Biotic Anti Wrinkle Eye Cream 15ml) یک کرم فوق‌العاده برای جلوگیری از چروک اطراف چشم. ضد چروک دور چشم ژنوبایوتیک حاوی مواد بسیار مغذی و موثر نظیر عصاره چیراتا، ویتامین C و هیالورونیک اسید بوده که به افزایش تولید کلاژن کمک می‌کند و از ایجاد چین و چروک در اطراف چشم جلوگیری می‌نماید. این محصول همچنین رطوبت مورد نیاز بافت اطراف چشم را تامین کرده از پیری و چین‌وچروک‌های پنجه کلاغی پوست را حفظ می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد چروک دور چشم ژنو بایوتیک بر پوست

کرم ضد چروک دور چشم ژنو بایوتیک (Geno Biotic Anti Wrinkle Eye Cream 15ml) یک محصول ایرانی قدرتمند است که به کاهش چروک‌های سطحی و پنجه کلاغی در اطراف چشم کمک می‌کند. ناحیه حساس پوست دور چشم یکی از نقاط آشکار پیری پوست است و به همین دلیل توصیه می‌شود از سن ۲۵ سالگی با استفاده از کرم‌های ضد چروک دور چشم شروع به مراقبت کنید تا پوستتان جوان، سالم و پرانرژی باقی بماند.

این کرم ضد چروک و لیفت با افزایش تولید کلاژن در سلول‌های پوست، به کاهش چروک‌های عمیق کمک می‌کند. علاوه بر این، مواد مغذی در این محصول به پوست دور چشم تغذیه می‌رساند و خستگی آن را برطرف می‌کند. تشکیل یک لایه محافظ هم به جلوگیری از از دست دادن رطوبت سلول‌ها کمک می‌کند و به هیدراته کردن بافت دور چشم می‌پردازد.

ویتامین C به عنوان یک ویتامین معجزه‌آسا در زمینه سلامت پوست شناخته می‌شود. این ویتامین مسئول افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست است، که به ترمیم و بازسازی نواحی آسیب‌دیده پوست کمک می‌کند. ویتامین C تاثیر مثبت در کاهش لکه‌های پوستی دارد، چروک‌های صورت را بهبود می‌بخشد و حالت کشسانی پوست را افزایش می‌دهد. این ویتامین همچنین با تسهیل ساخت سلول‌های جدید، مقابله با رادیکال‌های آزاد، جلوگیری از خشکی پوست، رفع زبری، کاهش علائم اگزما، افزایش شادابی پوست، لایه برداری از سلول‌های مرده، پیشگیری از تغییر رنگ پوست، افزایش جریان خون و کاهش خطر ابتلا به عفونت‌های مرتبط با پوست، از خواص شگفت‌انگیز ویتامین C است. خوشبختانه، ویتامین C یکی از ترکیبات کلیدی در کرم ضد چروک دور چشم ژنوبایوتیک است که به بهبود سطح سلامت پوست کمک می‌کند.

برای خرید کرم ضد چروک دور چشم ژنو بایوتیک می‌توانید همین حالا از طریق فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا اقدام نمایید و پس از ثبت سفارش آن را درب منزل تحویل بگیرید.

 

 


 

ویژگی‌های کرم ضد چروک دور چشم ژنو بایوتیک

برخی از ویژگی‌های متمایزکننده کرم ضد چروک دور چشم ژنوبایوتیک عبارت است از:

  • رطوبت‌رسان قوی با حفظ رطوبت طبیعی پوست دور چشم
  • حاوی عصاره چیراتا، ویتامین C و هیالورونیک اسید
  • برطرف‌کننده چروک‌های سطحی و پنجه کلاغی
  • کلاژن‌سازی قوی در سلول‌های پوست
  • کاهش عمق چروک‌های عمیق

 


 

مزایای مصرف کرم ضد چروک دور چشم ژنو بایوتیک

  • کلاژن‌سازی قوی در سلول‌های پوست
  • کاهش عمق چروک‌های عمیق و برطرف کننده چروک‌های سطحی و پنجه کلاغی اطراف چشم
  • تغذیه رسانی بالا و زدودن خستگی دور چشم
  • رطوبت رسانی قوی با حفظ رطوبت طبیعی پوست دور چشم
  • آنتی اکسیدان قوی و مهار کننده رادیکال‌های آزاد

نحوه مصرف کرم ضد چروک دور چشم ژنو بایوتیک

جهت استفاده از کرم ضد چروک دور چشم ژنوبایوتیک باید ابتدا آن را به پوست دور چشم بزنید و به انگشت به صورت دورانی دور چشمان ماساژ دهید. بهتر است از این کرم صبح و شب روی پوست تمیز استفاده کنید. چرا که در این حالت اثربخشی بیشتری خواهد داشت.

شرایط نگهداری

این کرم را باید در جایی خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید و دسترس کودکان قرار دهید. پس از مصرف درب محصول را به خوبی ببندید تا از نفوذ آلودگی به درون آن جلوگیری کنید.

هشدارهای مصرف

به طور کلی تاکنون عارضه یا حساسیت خاصی برای کرم دور چشم ژنوبایوتیک گزارش نشده است اما با این وجود در صورت بروز کوچکترین حساسیت پوستی باید مصرف آن را متوقف کنید. همچنین کرم نباید با چشم به صورت مستقیم در تماس باشد. در صورت تماس مستقیم با چشم باید حتما چشمان خود را با آب ولرم بشویید.

اگر پوست حساسی دارید، قبل از مصرف مقدار کمی از کرم را روی پوست دست (بازو) تست کنید.

 


 

کرم ضد چروک دور چشم ژنو بایوتیک مناسب برای چه افرادی است؟

همه افراد بزرگسال برای جلوگیری از چین و چروک دور چشم از سن 25 سالگی به بعد باید از کرم‌های ضد چروک دور چشم بهره بگیرند. کرم ضد چروک دور چشم ژنوبایوتیک مناسب برای افراد بزرگسال (خانم‌ها و آقایان) است.

 


 

ترکیبات کرم ضد چروک دور چشم ژنو بایوتیک

شی باتر، گلیسریل استئارات و پی ای جی ۱۰۰ استئارات، سدیم هیالورونات، نیاسینامید، -O-۳ اتیل آسکوربیک اسید، اسکوآلن، اسید سوکسینیک ومالتودکسترین، گلیسیرین و عصاره سلول‌های بنیادی گل یخ و زانتان گام، سدیم پی سی ای، عصاره گیاه چیراتا، آمونیوم آکریلویل دی متیل تورات/ وی پی کو پلیمر، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسیرین، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، دی سدیم ا.د.ت.ا، آب دیونیزه

کرم ضد چروک دور چشم ژنوبایوتیک
کرم ضد چروک دور چشم ژنوبایوتیک
قیمت:
582,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;