0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Anti Wrinkle Cream With Retinol

کرم ضد چروک ریچلند حاوی رتینول

شناسه کالا: 824362
شناسه کالا: 824362
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
721,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد چروک ریچلند حاوی رتینول
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

با افزایش سن، روند کلاژن سازی پوست به تدریج کند ‌می‌شود و باعث شل شدن پوست، ایجاد چین و چروک و پیری پوست ‌می‌شود. البته عوامل دیگری هم وجود دارند که چین‌وچروک‌های ریز یا عمیق پوست را افزایش ‌می‌دهند، مانند قرار گرفتن در معرض نور خورشید که باعث تبخیر آب سطحی پوست ‌می‌شود و به مرور چین و چروک ایجاد ‌می‌کند. اخم کردن نیز یکی دیگر از عواملی است که باعث ایجاد چروک و در اصطلاح خط اخم در پیشانی ‌می‌شود.

برای از بین بردن چین و چروک پوست، راهکارهای زیادی وجود دارد که برخی از آن‌ها خانگی است، برخی دیگر استفاده از دستگاه‌های لیزری است و در نهایت داشتن یک روتین مراقبتی روزانه و استفاده از محصولات ضد چروک و لیفتینگ است. کرم‌های ضد چروک ‌می‌توانند با قرار گرفتن در یک روتین روزانه، چروک‌های ناشی از اخم، آفتاب و افزایش سن را بهبود ببخشند. این محصولات، خطوط عمیق و سطحی را محو ‌می‌کنند و پوست صورت را جوان‌تر و با نشاط‌تر نشان ‌می‌دهند.

کرم ضد چروک ریچلند Richland یکی از محصولات مراقبتی پوست است که برای از بین بردن چین و چروک و خطوط پیشانی و اخم کاربرد دارد. این محصول حاوی رتینول است که از ویژگی‌های بارز آن باید به ترمیم لایه بالایی پوست، از بین بردن چین و چروک، بستن منافذ پوست و کاهش جوش اشاره کنیم.

 


 

کرم ضد چروک و لیفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم ضد چروک همانطور که از نامش پیداست، قاتل چین و چروک‌های صورت است! این محصولات حاوی ترکیبات لیفت دهنده و جوانساز هستند که کلاژن سازی پوست را تحریک ‌می‌کنند و به بازسازی پوست و به دنبال آن، محو شدن خطوط اخم و خنده کمک ‌می‌کنند. کرم‌های لیفتینگ، با افزایش خاصیت ارتجاعی و همچنین بالا کشیدن پوست، موجب جوانسازی پوست صورت ‌می‌شوند و روند پیری پوست و ایجاد چروک را به تعویق ‌می‌اندازند.

کرم ضد چروک ریچلند حاوی رتینول یک کرم ضد چروک و لیفتینگ است که از طریق تحریک پوست به تولید کلاژن و الاستین، باعث ایجاد سلول‌های جدید پوستی ‌می‌شود و در نتیجه خطوط خنده و خطوط پیشانی را به تدریج محو ‌می‌کند.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد چروک ریچلند Richland حاوی رتینول

کرم ضد چروک ریچلند، از مواد و ترکیبات با فرمولاسیون قدرتمند ساخته شده است که از میان آن‌ها ‌می‌توان به رتینول، روغن آووکادو، آلانتوئین، روغن دانه گلرنگ، روغن آفتابگردان، پرو ویتامین B5 و ویتامین E اشاره کرد.

رتینول یکی از مشتقات ویتامین A است که به بهبود و ترمیم بافت پوست کمک ‌می‌کند و باعث جوانسازی پوست ‌می‌شود. این ماده چین و چروک‌های ریز و سطحی را از بین ‌می‌برد و با تحریک پوست به کلاژن سازی باعث کاهش چین و چروک ‌می‌شود. همچنین این ماده منافذ باز پوست را کوچک ‌می‌کند و احتمال بروز جوش را کاهش ‌می‌دهد. روغن آووکادو یک آنتی اکسیدان است و ‌می‌تواند از پوست در برابر اثرات مخرب رادیکال آزاد محافظت کند. در نتیجه باعث کاهش چین و چروک ‌می‌شود و روند پیری پوست را کند ‌می‌کند. ناگفته نماند که این ماده موجب کلاژن سازی ‌می‌شود و به دنبال آن پوست شما را جوان و شاداب‌تر ‌جلوه می‌دهد.

آلانتوئین نیز خاصیت مرطوب کنندگی و ضد التهاب دارد و ‌می‌تواند روند بازسازی سلول‌ها را تسریع کند. این ماده از خشکی پوست جلوگیری ‌می‌کند و باعث نر‌می ‌و لطافت پوست ‌می‌شود. روغن آفتابگردان موجود در کرم ضد چروک ریچلند، از پیری پوست جلوگیری ‌می‌کند و یک آنتی اکسیدان و ضد التهاب است. این ماده به رشد سلول‌ها کمک ‌می‌کند و جای زخم را نیز ترمیم ‌می‌کند.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد چروک ریچلند حاوی رتینول

  • کاهش چین و چروک‌های سطحی
  • کاهش خطوط اخم و خطوط لبخند
  • جوانسازی و لیفت پوست صورت
  • افزایش رشد سلول‌های پوستی
  • تحریک پوست به کلاژن سازی
  • کمک به بازسازی سلول‌های پوستی و ترمیم جای زخم
  • تنظیم ترشح چربی پوست و کاهش بروز آکنه
  • آنتی اکسیدان و محافظت از پوست در برابر عوامل مخرب محیطی
  • نرم کننده و مرطوب کننده پوست
  • غیر کومدون زا (غیر جوش زا)

 


 

مزایای مصرف کرم ضد چروک ریچلند Richland حاوی رتینول

با قرار دادن کرم ضد چروک ریچلند در روتین روزانه خود، ‌می‌توانید چین و چروک‌های سطحی و ریز صورتتان را محو کنید. این محصول، حاوی مواد آنتی اکسیدان است که از ایجاد لک بر اثر عوامل محیطی جلوگیری ‌می‌کند و با بستن منافذ، احتمال بروز آکنه را کاهش ‌می‌دهد. همچنین، کرم ضد چروک ریچلند حاوی رتینول و ترکیبات بی نظیر دیگر است که پوست صورت را لیفت و محکم ‌می‌کند و باعث جوان به نظر رسیدن پوست ‌می‌شود.

نحوه مصرف کرم ضد چروک ریچلند حاوی رتینول

برای استفاده از کرم ضد چروک ریچلند Richland حاوی رتینول، کاغی است مقداری از آن را روی پوست تمیز خود بمالید و به صورت دورانی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

فقط دقت داشته باشید که این محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید و در شرایط دمایی مناسب و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

 


 

کرم ضد چروک ریچلند حاوی رتینول برای چه افرادی مناسب است؟

کرم ضد چروک ریچلند برای افراد دارای چروک، پیری پوست، افتادگی و شل شدگی پوست مناسب است.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید کرم ضد چروک ریچلند حاوی رتینول، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

جدول ترکیبات کرم ضد چروک ریچلند حاوی رتینول

ترکیبات

مقدار

رتینول

*

روغن دانه گلرنگ

*

روغن آووکادو

*

آلانتوئین

*

پرو ویتامین B5

*

ویتامین E

*

 

 

کرم ضد چروک ریچلند حاوی رتینول
کرم ضد چروک ریچلند حاوی رتینول
قیمت:
721,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;