0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Rejuvenating & Energizing & Lifting Cream For Men

کرم ضد چروک ریچلند مناسب برای آقایان

شناسه کالا: 824364
شناسه کالا: 824364
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
504,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد چروک ریچلند مناسب برای آقایان
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

استفاده از محصولات مراقبت از پوست در بسیاری از خانم‌ها جا افتاده است و روزانه از روتین مناسب پوست خود استفاده می‌کنند. اما این قضیه برای آقایان فرق می‌کند و هنوز هم نیازی در استفاده از محصولات مراقبت پوستی نمی‌بینند. اما پوست بدن و صورت، روی ظاهر هر شخص تاثیر دارد و باید جدی گرفته شود.

درست است که پوست آقایان با پوست خانم‌ها متفاوت است و دیرتر دچار چروک و پیر پوستی می‌شود. اما آقایان به دلیل استفاده از ژیلت یا ماشین ریش تراش ممکن است به پوست خود آسیب وارد کنند، که این خود در دراز مدت باعث ایجاد چین و چروک و افتادگی پوست می‌شود. برای جلوگیری از این مشکل، باید از محصولات ضد چروک و لیفتینگ استفاده کرد تا علاوه بر از بین بردن چروک‌ها، باعث جوانسازی و شادابی پوست شود.

کرم ضد چروک ریچلند مناسب برای آقایان ساخته شده است و قادر است خطوط ریز و سطحی را از بین ببرد و پوست را صاف و یکدست کند. این محصول، حاوی مواد مرطوب کننده و آبرسان است که باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، سفت و محکم شدن آن می‌شود. در ادامه سعی داریم شما را با این کرم ضد چروک آقایان بیشتر آشنا کنیم تا بهتر بتوانید برای خرید محصول خود تصمیم گیری کنید.

 

 


 

کرم ضد چروک و لیفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم ضد چروک یک محصول فوق‌العاده برای از بین بردن چروک‌های پوستی، خطوط خنده، خطوط پیشانی و خطوط اخم است. این محصول، چروک‌های ریز و سطحی را محو می‌کند و صورت شما را صاف و یکدست نشان می‌دهد. کرم‌های ضد چروک به دلیل برخورداری از فرمولاسیون بالا، پوست را تغذیه و آبرسانی می‌کنند و باعث جوان شدن پوست و درخشان به نظر رسیدن آن می‌شوند. همچنین در برخی کرم‌های لیفتینگ از موادی با خاصیت کوچک کننده منافذ باز استفاده می‌شود که تا با تنظیم ترشح چربی پوست از بروز احتمالی جوش و آکنه جلوگیری کنند.

کرم ضد چروک ریچلند آقایان یکی از محصولات خوب لیفتینگ و کاهش دهنده چین و چروک است که مخصوص پوست ضخیم آقایان ساخته شده است. این محصول، آسیب‌های ناشی از اصلاح صورت را بهبود می‌دهد و با محو کردن خطوط اخم و لبخند، به جوان‌تر شدن پوست کمک می‌کند.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد چروک ریچلند Richland

کرم ضد چروک آقایان ریچلند، برای انواع پوست مناسب است. این محصول، حاوی ترکیبات قدرتمند با اثرگذاری سریع است که همانند تزریق بوتاکس عمل می‌کند و ظاهر پوست را صاف و یکدست نشان می‌دهد.

در ساخت این کرم ضد چروک از ترکیباتی مانند گلیسیرین، اسکوالان، عصاره خیار، عصاره جو، شی باتر، کافئین، ساکارز و آرژیرلین استفاده شده است که هر کدام خواص بی نظیری به این کرم بخشیده اند. اسکوالان یک ماده مرطوب کننده و نرم کننده پوست است که خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد و در نتیجه باعث لیفت و جوانسازی پوست می‌شود. گلیسیرین نیز یک ماده آبرسان و مرطوب کننده است که علاوه بر جوانسازی پوست، به از بین رفتن جوش و آکنه کمک می‌کند و یک لایه برداری ملایم از پوست انجام می‌دهد؛ در نتیجه خطوط ریز را محو می‌کند.

شی باتر یک ماده رطوبت دوست است که منافذ پوست را قفل می‌کند و از تبخیر سطحی آب میان بافتی پوست جلوگیری می‌کند. بنابراین مانع خشکی پوست می‌شود و چربی پوست را متعادل می‌کند. عصاره خیار نیز باعث ایجاد حس خنکی در پوست می‌شود و PH پوست را متعادل می‌کند. همچنین این ماده با سرکوب ملانژها از تغییر رنگ پوست جلوگیری می‌کند. لایه برداری ملایم از دیگر خواص بی نظیر عصاره خیار است که به از بین بردن چروک‌های پوستی کمک می‌کند. عصاره جو و کافئین نیز خاصیت آنتی اکسیدان دارند و از پوست در برابر عوامل محیطی و رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کنند، در نتیجه مانع ایجاد چین و چروک می‌شوند.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد چروک ریچلند

  • کاهش چین و چروک، خطوط اخم، خطوط لبخند و خطوط پیشانی
  • نرم و مرطوب کننده پوست
  • حفظ رطوبت لایه اپیدرم و جوانسازی پوست
  • جلوگیر یاز مسدود شدن منافذ
  • متعادل کردن ترشح چربی در پوست
  • جلوگیری از خشکی پوست و کشیدگی و خارش ناشی از آن
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و لیفتینگ صورت
  • از بین بردن لک و تیرگی
  • یکرنگ کردن پوست
  • مناسب برای آقایان

 


 

مزایای استفاده از کرم ضد چروک ریچلند

همانطور که می‌دانید پوست آقایان به دلیل ترشح هورمون تستوسترون کمی ‌ضخیم‌تر است و ممکن است محصولات موجود در بازار برای آن‌ها جوابگو نباشد. کرم ضد چروک ریچلند Richland مناسب برای پوست ضخیم آقایان طراحی شده است که به راحتی جذب پوست می‌شود و به بازسازی سلول‌ها و رفع چین و چروک کمک می‌کند. این محصول فوق العاده، خطوط ریز صورت را محو می‌کنند و پوست شما را صاف و یکدست می‌کنند. همچنین با استفاده از این کرم ضد چروک و لیفتینگ می‌توانید لک‌های تیره روی پوست خود را برطرف کنید و رنگ پوست را یکنواخت کنید.

نحوه مصرف کرم ضد چروک ریچلند

برای استفاده از کرم ضد چروک ریچلند تنها کافی است پوست خود را با شوینده مناسب بشویید. سپس کمی ‌از کرم را برداشته و به صورت دورانی روی پوست خود ماساژ دهید تا جذب شود.

توجه داشته باشید که:

  • از تماس این محصول با چشم و دهان خودداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.
  • محصول را در دمای مناسب و به دور از تابش مستقیم خورشید قرار دهید.
  • پس از استفاده درب محصول را محکم ببندید.

 


 

کرم ضد چروک ریچلند برای چه افرادی مناسب است؟

کرم ضد چروک ریچلند مناسب برای آقایان ساخته شده است و می‌تواند چین و چروک‌ها و پیری پوست را بهبود ببخشد.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید کرم ضد چروک ریچلند مناسب برای آقایان، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

جدول ترکیبات کرم ضد چروک ریچلند

ترکیبات

مقدار

عصاره جو

*

عصاره خیار

*

شی باتر

*

اسکوالان

*

گلیسرین

*

کافئین

*

آرژیرلاین

*

ساکارز

*

 

 

 

 

کرم ضد چروک ریچلند مناسب برای آقایان
کرم ضد چروک ریچلند مناسب برای آقایان
قیمت:
504,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;