0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Intense Anti Aging Face Cream

کرم ضد چروک صورت درماتیپیک

شناسه کالا: 819741
شناسه کالا: 819741
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
359,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد چروک صورت درماتیپیک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

چین و چروک‌ها یکی از خطوط مزاحمی ‌هستند که بر اثر حرکت عضلات صورت مثل اخم کردن، خندیدن و ... به وجود می‌آیند. همچنین با گذشت زمان و افزایش سن، شاهد چین و چروک‌هایی هستیم که بر اثر شل شدن و افتادن پوست به وجود می‌آیند. تنها راه خلاص شدن از شر این خطوط مزاحم در صورت، استفاده از کرم‌های ضد چروک و لیفتینگ است. این محصولات چین و چروک‌های استاتیک (چین و چروک‌های ناشی از اخم و ...) و چین و چروک‌های دینامیک (چین و چروک‌های ناشی از پیری و افتادگی پوست) را درمان می‌کنند و با جوانسازی و لیفت پوست، شما را چند سال جوان‌تر نشان می‌دهند.

یکی از محصولات خوب در زمینه لیفت صورت، کرم ضد چروک صورت درماتیپیک است که از مواد موثر و مفیدی ساخته شده است و قادر است پوست شما را صاف و یکدست کند. این کرم به دلیل خاصیت ضد چروک و لیفتینگ خود، چین و چروک‌های استاتیک و دینامیک شما را از بین می‌برد و پوست شل صورت را لیفت و سفت می‌کند. ناگفته نماند که این محصول حاوی مواد آبرسان است و رطوبت مورد نیاز پوست را هم تأمین می‌کند.

 


 

کرم ضد چروک و لیفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

 به طور کلی، پوست ما بر اثر از دست دادن کلاژن و تحلیل رفتن الاستین در لایه زیرین پوست، استحکام و کشسانی خودش را از دست می‌دهد و به تدریج چروک و افتاده می‌شود. کاربرد کرم لیفتینگ و ضد چروک، جلوگیری از ایجاد چروک در پوست و شل شدن آن است. در واقع یک کرم ضد چروک به پوست شما کمک می‌کند تا کلاژن سازی را افزایش بدهد و با تامین رطوبت مورد نیاز، مجدداً استحکام قبل را به دست بیاورد.

در تولید محصولات لیفتینگ از ترکیبات بسیار قوی و قدرتمندی استفاده می‌شود که بعضی از آن‌ها در همان استفاده اول، اثرات شگفت انگیز خود را بر روی پوست نشان می‌دهند. معمولا در اکثر ترکیبات این نوع محصولات، از مواد آبرسان، جوان کننده، کلاژن ساز و استحکام بخش استفاده می‌شود که هر شرکت بسته به آزمایشات و تحقیقات خود از آن‌ها استفاده می‌کند.

کرم ضد چروک صورت Dermatypique یکی از همین محصولات لیفتینگ پوست است که با آبرسانی پوست و افزایش کلاژن سازی، انواع چین و چروک‌های سطحی و عمیق پوست را از بین می‌برد و پوست شما را صاف و یکدست می‌کند. همچنین این محصول، استحکام پوست را افزایش می‌دهد و آن را سفت و محکم‌تر می‌کند.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد چروک صورت درماتیپیک

کرم ضد چروک درماتیپیک از آن دسته کرم‌هایی است که وجودش برای هر خانمی ‌لازم است و حتماً باید داخل کیف یا روی میز آرایش باشد. این محصول حاوی مواد موثره نظیر هیالورونیک اسید، ماتریکسیل و رتینیل پالمیتات است که این سه ماده در کنار هم یک ترکیب قوی را تشکیل می‌دهند و برای کلاژن سازی پوست، سرعت بخشیدن به تولید سلول‌های پوستی و رفع چین و چروک‌ها عالی هستند. همچنین در این محصول از عصاره آلوئه ورا استفاده شده است که پوست را آبرسانی می‌کند و دارای خواص ضد چروک، ضد پیری پوست، ضد التهاب و آنتی اکسیدان است. از دیگر ترکیبات موجود در کرم ضد چروک درماتیپیک باید به شی باتر با خاصیت ضد التهابی و آبرسانی پوست، ویتامین F با خاصیت محافظت از پوست، سرامیدها با خاصیت جوانسازی پوست و همچنین آبرسان قدرتمند آکواکسیل اشاره کنیم.

 

 


 

ویژگی‌های کرم ضد چروک صورت درماتیپیک

از ویژگی‌های کرم لیفتینگ و ضد چروک درماتیپیک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از بین بردن چین و چروک‌های سطحی و عمقی پوست
  • جوانسازی و استحکام پوست
  • لیفتینگ و حجم دهنده پوست
  • آبرسان و مرطوب کننده پوست
  • افزایش کلاژن سازی در پوست
  • برطرف کردن افتادگی و شل شدگی پوست
  • چلوگیری از پیری پوست
  • مناسب برای انواع پوست

 


 

مزایای کرم ضد چروک صورت Dermatypique

همانطور که در بالا گفته شد، کرم ضد چروک درماتیپیک سرشار از مواد و ترکیبات موثری است که خاصیت آبرسانی دارند و بعلاوه باعث تولید کلاژن در پوست می‌شوند. این محصول، حالت کشسانی پوست را تقویت می‌کند و با ایجاد استحکام مانع از شل شدن و پیری پوست در افراد سن بالا می‌شود. به طور کلی با این محصول، پوستی شاداب و جوان خواهید داشت که همه به شما غبطه خواهند خورد!

نحوه مصرف کرم ضد چروک صورت درماتیپیک

برای استفاده از کرم ضد چروک Dermatypique و از بین بردن چین و چروک‌های پوست بهتر است به صورت زیر عمل کنید:

  • ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب بشویید.
  • مقداری از کرم را بر روی پوست خود بزنید.
  • از قسمت مرکز به سمت بیرون ماساژ دهید تا جذب پوست شد.

توجه داشته باشید که:

  • از این محصول دو بار در طول روز، صبح بعد از بیدار شدن از خواب و شب‌ها قبل از خواب استفاده کنید.
  • پس از استفاده، درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را به دور از دسترس کودکان قرار دهید.
  • محصول را به دور از تابش مستقیم نور خورشید و در شرایط محیطی مناسب قرار دهید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است. با مراجعه به سایت داروخانه صبا می‌توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از اطلاع از قیمت، جزئیات و اطلاعات محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید.

برای خرید کرم ضد چروک صورت درماتیپیک، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

کرم ضد چروک  صورت درماتیپیک
کرم ضد چروک صورت درماتیپیک
قیمت:
359,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;