0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
مقایسه

Skin Plast Serum

کرم ضد چروک قوی درماگور مدل اسکین پلاست

شناسه کالا: 812983
شناسه کالا: 812983
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
899,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد چروک قوی درماگور مدل اسکین پلاست
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

ضد چروک‌ها کرم‌هایی هستند که به افزایش کلاژن‌سازی در پوست کمک کرده و همزمان با از بین بردن سلول‌های مرده پوست، سبب شفاف‌تر به نظر رسیدن پوست و شادابی آن می‌شوند. کرم ضد چروک قوی درماگور مدل اسکین پلاست Skin Plast Serum از نمونه محصولات ضد چروکی است که با به کارگیری آخرین و موثرترین متدهای پیشگیری و رفع چین و چروک تهیه شده است.

فرانسه در زمینه تولید و صادرات محصولات آرایشی بهداشتی از کشورهای پیشرو در این زمینه است و برند‌های لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست فرانسویی همیشه در سراسر جهان جز محصولات پرفروش بوده و هستند. از محبوب‌ترین برندهای این کشور، برند درماگور است. پژوهشگران فرانسوی در لابراتوارهای مجهز برند درماگور، تمام تلاش خود را کرده‌اند که محصولات آن‌ها نه تنها خاصیت آرایشی بلکه خاصیت دارویی نیز داشته باشند.

در ادامه به بررسی و معرفی یکی از محصولات این برند یعنی کرم ضد چروک قوی درماگور مدل اسکین پلاست پرداخته‌ایم؛ که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار دارد. با ما همراه باشید:

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد چروک قوی درماگور بر پوست چگونه است؟

امروزه پیشرفت‌های علم بیوتکنولوژی این امکان را در اختیار بشر قرار داده است تا بسیاری از پروتئین‌ها، مواد حیاتی، آنزیم‌ها و هورمون‌ها را مشابه سازی نموده و از خواص آن ها بهره گیرند. یکی از مواد حاصل از این فن آوری کمپلکس MDI است که یکی از مهارکننده‌های کلاژن ساز قوی محسوب می‌شود. در کرم ضد چروک قوی درماگور از خواص معجزه آسای این ترکیب جهت افزایش میزان کلاژن پوست و مبارزه با پیری استفاده شده است.

گفتنی است که این محصول حاوی ویتامین E است که این ویتامین سرشار از آنتی اکسیدان بوده و به همین علت یک تقویت کننده پوست محسوب می‌شود؛ همچنین علائم چین و چروک اولیه را کاهش داده و خاصیت ارتجاعی پوست را نیز بهبود می‌بخشد.

 


 

ترکیبات موجود در کرم ضد چروک قوی درماگور مدل اسکین پلاست

مواد اولیه به کار رفته در این محصول عبارتند از:

ستیل اتیل هگزانوات، اتیل هگزیل پالمیتات، لاکتیک اسید، توکوفریل استات، روغن هسته زردآلو        گلیسیرین، هیالورونیک اسید، ویتامین E

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره موجود در کرم ضد چروک قوی درماگور پرداخته‌ایم:

ستیل اتیل هگزانوات

این ماده در نرم کردن، تسکین و روان‌سازی پوست کارایی قابل توجهی دارد. همچنین با تشکیل یک لایه محافظ؛ همچون یک سپر از دفع آب پیشگیری می‌کند.

اتیل هگزیل پالمیتات

این ماده جایگزین مناسبی برای روغن‌های معدنی است. استفاده از این ماده در محصولات آرایشی و بهداشتی موجب نرمی و لطافت پوست می شود. قابلیت پخش شوندگی و چسبندگی خوبی دارد و از بروز خارش و سوزش پوست جلوگیری می‌کند.

لاکتیک اسید

لاکتیک اسید یکی از موادی است که ریشه طبیعی دارد و پوست را به صورت موثری لایه برداری می‌کند بدون آن که اثری منفی روی آن داشته باشد. اسید لاکتیک یکی از اسیدهای آلفا هیدروکسی است که در شیر ترش شده یافت می‌شود و به نرم شدن و درخشان شدن و متعادل شدن PH پوست کمک می‌کند و به آرامی سلول‌های مرده پوست را از سطح آن می‌زداید.

توکوفریل استات

توکوفریل استات نوعی ویتامین E و یک آنتی اکسیدان است که به مبارزه با آسیب رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند و بهبود پوست را سرعت می‌بخشد تا علائم پیری را کاهش دهد. همچنین این ترکیب در محصولات مراقبت از پوست، رطوبت لازم را فراهم می‌کند و لایه‌ای محافظ روی پوست تشکیل می‌دهد تا از خروج رطوبت جلوگیری کند.

روغن هسته زردآلو

این روغن برای رفع چروک‌های پوستی بی‌نظیر است. ابتدا پوست را نرم و مرطوب می‌کند و سپس به جنگ عامل اصلی چین و چروک پوست یعنی رادیکال‌های آزاد می‌رود و هم‌زمان به تولید و بازسازی کلاژن‌های از دست رفته پوست می‌پردازد.

گلیسیرین

گلیسیرین به عنوان یک مرطوب‌کننده، رطوبت را از هوا می‌گیرد و به پوست منتقل می‌کند. بنابراین به حفظ رطوبت و سلامت پوست کمک می‌کند. از دیگر فواید گلیسیرین اثر نرم کنندگی و سفت کنندگی پوست است.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد چروک قوی درماگور

  • حاوی روغن هسته زردآلو برای جلوگیری از تخریب کلاژن پوست و افزایش طول عمر سلول‌های پوست
  • کمک به ساخت کلاژن و الاستین برای پیشگیری از پیری پوست
  • رفع چروک‌های سطحی و کاهش عمق چین و چروک‌ها
  • ضد چروک قوی با خاصیت تقویت‌کنندگی پوست
  • کمک به استحکام و سفت شدن پوست
  • سرشار از آنتی اکسیدان و ویتامین E
  • مرطوب کننده و آبرسان

 


 

مزایای استفاده از کرم ضد چروک قوی درماگور مدل اسکین پلاست چیست؟

در کرم ضد چروک قوی درماگور از خواص معجزه آسای ترکیب روغن هسته زردآلو جهت افزایش میزان کلاژن پوست و مبارزه با پیری استفاده شده است. استفاده از این روغن به عنوان ضد چروک و لیفتینگ و همچنین مهار کننده موثر با افزایش عمر سلول‌های پوست، باعث افزایش اثرات ضد چروکی این محصول می‌شود.

همچنین در فرمولاسیون این فرآورده؛ مواد آنتی اکسیدان فوق العاده موثر جهت جلوگیری از اکسیداسیون چربی‌های سلولی نیز به کار رفته است تا بتواند ساختمان پوست را به طور کامل محافظت کند. اسید هیالورونیک موجود در این محصول از عوامل اساسی برای رفع چین و چروک‌ و حفظ تراکم بافت پوست است.

نحوه مصرف کرم ضد چروک قوی درماگور

قبل از مصرف به نکات زیر توجه فرمایید:

  • ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب تمیز کنید
  • پیش از مصرف، مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • روزانه در دو نوبت، مقداری از کرم ضد چروک را روی پوست صورت بمالید و خوب ماساژ دهید تا زمانی که به خوبی جذب پوست شود
  • بعد از هر بار مصرف کرم ضد چروک درب محصول را کاملا ببندید
  •  این محصول را دور از نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • کرم را دور از دسترس کودکان قرار دهید
  • برای کسب نتیجه دلخواه به صورت مداوم از این محصول استفاده کنید

 


 

استفاده از کرم ضد چروک قوی درماگور برای چه افرادی مناسب است؟

آن هنگام که سن بالا می رود؛ بدن قادر به تولید کلاژن نیست و همین امر سبب می‌شود پوست نتواند زیبایی و طراوت خود را حفظ کند و به مرور زمان شکسته شده و به صورت چروک روی پوست نمایان می‌شود. در این میان عوامل دیگری نیز هستند که روند پیری پوست و چروک شدن را تسریع می‌بخشند.

برای بازگرداندن شادابی پوست و احیای آن، استفاده از کرم ضد چروک قوی درماگور مدل اسکین پلاست Skin Plast Serum یک گزینه بدون عوارض و کم هزینه به شمار می‌آید چرا که این فرآورده با فرمولاسیون قوی، در بازه زمانی کمتر از یک ماه و استفاده مرتب از آن، زمینه را برای پر شدن خطوط چهره و رفع چین و چروک‌های پوست صورت فراهم می‌کند و در نهایت شاهد شادابی پوست خود خواهید شد.

کرم ضد چروک قوی درماگور مدل اسکین پلاست
کرم ضد چروک قوی درماگور مدل اسکین پلاست
قیمت:
899,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;