0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Age Reversal Complex Anti Aging Eye Cream

کرم ضد چروک قوی دور چشم کمپودرما مدل ایج ریورسال

شناسه کالا: 824499
شناسه کالا: 824499
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد چروک قوی دور چشم کمپودرما مدل ایج ریورسال
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم ضد چروک قوی دور چشم کمپودرما مدل ایج ریور سال Age Reversal Complex Anti Aging Eye Cream از جمله محصولات مراقبتی است که با به کارگیری مواد طبیعی و فناوری بیوتکنولوژی، قدرت جلوگیری فوق العاده‌ای از بروز چین و چروک‌ها را دارد.

برند کمپودرما محصول مشترک دو کشور فرانسه و آلمان است. این برند در کشور آلمان تولید و با استفاده از فرمولاسیون ویژه کشور فرانسه به حد اعلا رسیده و روانه بازار جهانی شده است. محصولات برند کمپودرما در 4 لاین تخصصی پوست‌های چرب، پوست‌های خشک، پوست‌های دارای لک و جوانسازی و لیفتینگ پوست تولید می‌شوند تا افراد با در نظر گرفتن نوع مشکل مربوط به پوست خود از محصولات باکیفیت آن بهره ببرند. یکی از محصولات این برند معتبر کرم ضد چروک قوی دور چشم کمپودرما است که در داروخانه آنلاین صبا با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار دارد.

در ادامه قصد داریم تا به بررسی و معرفی محصول ذکر شده بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد چروک قوی دور چشم کمپودرما بر پوست چگونه است؟

بروز پیری پوست و نمایان شدن خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم از عواملی است که سبب نگرانی افراد در کاهش زیبایی چهره محسوب می‌شود. استعمال دخانیات، تغذیه ناسالم، آلودگی‌های محیط زیست و افزایش سن از عوامل تسریع در بروز پیری پوست به ویژه در ناحیه اطراف چشم است.

کرم ضد چروک قوی دور چشم کمپودرما یک تغذیه کننده پوست است که با مواد مغذی موجود در ترکیباتش به سفت شدن پوست دور چشم کمک کرده و با آبرسانی سبب می‌شود تا پوست احیا شود و شادابی خود را بازیابد.

این محصول با به کارگیری متریال با کیفیت و مکانیزم اصولی یک احیا کننده پوست است که با لیفت اطراف چشم به پیشگیری و رفع خطوط ایجاد شده در اطراف چشم می‌پردازد.

 


 

ترکیبات موجود در کرم ضد چروک قوی دور چشم کمپودرما

مواد اولیه به کار رفته در این محصول کمپودرما عبارت است از:

آب، اتیل اکسین پالمیتات، کاپریلیک تری گلیسرید، گلیسرین، ستت-۲، ستئارت-۲۵، گلیسریل استئارت، ستیل پالمیتات، ستئاریل الکل، فنوکسی تانول، پارفیوم لیکوییدوم، لائوریل الکل، سیکلوپنتاسیلوکسان، میریستیل الکل، بنزوئیک اسید، دهیدرواستیک اسید، اتیل هگزیل گلیسرین، سدیم پلی اکریلات، تری پی پی جی -۳، میریستیل اتر سیترات، سوربیتان لائورات، تریدست-۶، هیدروکسی تیل آکریلات، پنتیلن گلایکول، دایمتیکون ۱۰۰، بوتروسپرموم، پارکی باتر، گلیسریل روسینات، اولئا اروپین اویل، سدیم پلی اکریلات، اتیل اکسیل کوکوات، پی پی جی-۳ بنزوئیل اتر مریستات، پلی سوربات ۲۰، الیبیزا جولیبریسین بارک، داروتوساید، تری هالوزپنتیلن گلایکول، بتا گلوکان، هوردوم وولگار، سدیم هیالورونات، هگزاندیول کاپریلیل گلایکول، بوتیلیتد هیدروکسی تولون، عطر، دی سدیم EDTA.

در ادامه به بررسی برخی مواد موثره در کرم ضد چروک قوی دور چشم کمپودرما پرداخته‌ایم:

کاپریک تری گلیسیرید

کاپریک تری گلیسیرید را می‌توان به عنوان جایگزین روغن‌های گیاهی در فرمولاسیون استفاده کرد. از خواص دیگر این ماده می‌توان به ترمیم کنندگی پوست و عامل جلوگیری از خشکی پوست نیز اشاره کرد. با توجه به اینکه روغن‌های گیاهی جذب بهتری روی پوست دارند؛ کاپریلیک کاپریک تری گلیسیرید باعث سهولت جذب مواد مغذی داخل پوست می‌شود.

 سیکلوپنتاسیلوکسان

 سیکلوپنتاسیلوکسان یک ماده متداول در محصولات مراقبت از پوست و بدن است که برای بهبود بافت فرمولاسیون استفاده می‌شود و به محصولات کمک می‌کند تا روی پوست صاف و یکنواخت شوند. همچنین دارای مزیتی است که به عنوان یک سد محافظ برای پوست عمل می‌کند و از پوست در برابر از دست دادن رطوبت و همچنین ورود آلرژی‌ها و باکتری‌ها محافظت می‌کند.

 اتیل هگزیل گلیسیرین

 اتیل هگزیل گلیسیرین به عنوان یک ماده نگهدارنده پوست با قابلیت مرطوب کردن مؤثر استفاده می‌شود. این ماده با استفاده از فنوکسی اتانول در مواد آرایشی مورد استفاده قرار می‌گیرد تا از رشد میکروبی محافظت بهتری داشته باشد.

 داروتوساید

عصاره داروتوساید از نوعی درختچه هندی معروف به دست می‌آید. این عصاره سرشار از مواد نرم کننده بوده و موجب تسکین التهابات پوستی و افزایش کلاژن سازی پوست می‌شود.

 سدیم هیالورونات

هیالورونات یک ماده طبیعی در بدن و پوست است و با ایجاد یک لایه محافظ در منطقه آسیب دیده؛ زخم‌های پوستی را ترمیم کرده و از پوست محافظت می‌کند.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد چروک قوی دور چشم کمپودرما

  • پیشگیری و رفع خطوط اطراف چشم
  • کمک به استحکام و سفت شدن پوست
  • فاقد مواد مضر از جمله پارابن
  • دارای خاصیت لیفتینگ قوی
  • دارای خاصیت لیفتینگ قوی
  • کاهش آثار پیری در پوست
  • مغذی و تقویت کننده پوست
  • آبرسان و مرطوب کننده
  • فرمولاسیون فرانسوی

 


 

مزایای استفاده از کرم ضد چروک قوی دور چشم کمپودرما چیست؟

پوست اطراف چشم به سبب نازکی، نسبت به سایر نواحی صورت حساسیت بیشتری برخوردار است و همین امر سبب می‌شود تا خطوط ریز و درشت در اطراف چشم زودتر نمایان شود. همچنین کلاژن که مهم‌ترین عامل برای شادابی و جوانی پوست است کاهش یافته و پوست طراوت خود را از دست می‌دهد. کرم ضد چروک قوی دور چشم کمپودرما به درمان اینگونه مشکلات شتافته و با کلاژن سازی و احیای پوست، مانند یک معجزه‌گر عمل می‌کند.

با استفاده مداوم از این محصول ضد چروک و لیفتینگ به وضوح شاهد استحکام پوست خواهید بود و از معجزه لیفت فوق‌العاده آن روی پوست خود شگفت زده می‌شوید.

نحوه مصرف کرم ضد چروک قوی دور چشم کمپودرما

قبل از مصرف به نکات زیر توجه کنید :

  • ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب تمیز کنید
  • روزانه دو مرتبه مقداری از کرم ضد چروک را روی پوست خود بمالید
  • با سر انگشتان خود کرم را به طور ملایم و آرام آرام به سمت خارج ماساژ دهید تا جذب پوست شود
  • از برخورد با هرگونه زخم‌های پوستی جلوگیری شود
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

 


 

استفاده از کرم ضد چروک قوی دور چشم کمپودرما برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که به هر دلیلی دچار عارضه بروز خطوط پنجه کلاغی اطراف چشم خود شده‌اند و از این مسئله رنج می‌برند می‌توانند با استفاده از کرم ضد چروک قوی دور چشم کمپودرما مدل ایج ریور سال Age Reversal Complex Anti Aging Eye Cream به رفع و پیشگیری از آن بپردازند. این محصول با فرمولاسیون فرانسوی خود به طور قطع یک گزینه با کارایی بالا، بدون عوارض و به صرفه برای مبارزه با پیری و چروک اطراف چشم است. همچنین این کرم ضد چروک دور چشم کمپودرما به گونه‌ای طراحی شده که برای هر نوع پوستی، اعم از خشک، مختلط یا چرب مناسب است.

 

کرم ضد چروک قوی دور چشم کمپودرما مدل ایج ریورسال
کرم ضد چروک قوی دور چشم کمپودرما مدل ایج ریورسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده