0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: کرم روز و شب

Intense Night Cream

کرم ضد چروک قوی شب لایسل

شناسه کالا: 824334
شناسه کالا: 824334
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد چروک قوی شب لایسل
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم ضد چروک قوی شب لایسل

پیر شدن پوست روندی اجتناب‌ناپذیر است و تمامی افراد با افزایش سن، دچار آن خواهند شد. اما با این حال بسیاری از ما به دنبال راهی برای کاهش سرعت پیر شدن پوست هستیم. با افزایش سن، پوست درخشش طبیعی خود را از دست داده و در نهایت چین و چروک‌ها روی سطح آن پدیدار می‌شوند.

در کنار استفاده از ضدآفتاب‌ها و همچنین کمتر قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدون استفاده از محصولات مراقبت پوستی، کرم روز و شب نیز نقش پررنگی در کاهش سرعت پیری پوست دارد. کرم ضد چروک قوی شب لایسل دارای ترکیبات موثری است که موجب تسریع سنتز پروتئین و همچنین تحریک کلاژن‌سازی در پوست می‌شوند.

در ادامه به بررسی کرم ضد چروک قوی شب لایسل پرداخته‌ایم و نحوه اثرگذاری آن بر پوست و همچنین مزایا استفاده از آن را برایتان شرح دادیم. در صورتی که قصد خرید این محصول از داروخانه آنلاین را دارید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی فرمایید.

 


 

کرم روز و شب چیست و چه کاربردی دارد؟

تمایز اولیه بین کرم روز و شب در بافت و مواد تشکیل‌دهنده آن است. کرم روز سبک‌تر بوده و حاوی SPF و مواد روشن‌کننده پوست مانند ویتامین C است. از طرف دیگر کرم شب غنی‌تر و غلیظ‌تر است و از اجزای فعالی مانند اسید گلیکولیک و رتینول تشکیل شده است.

هر دو برای سلامت پوست مهم هستند و لازم است که آن‌ها را بخشی از روتین مراقبت از پوست خود قرار دهید. توصیه می‌شود همیشه کرم‌های خود را بر اساس نوع پوست خود انتخاب کنید تا بهترین نتیجه را از مصرف آن‌ها به دست آورید. شما می‌توانید انواع محصولات مراقبت پوستی را از داروخانه آنلاین خریداری کرده و استفاده کنید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد چروک قوی شب لایسل بر پوست

کرم ضد چروک قوی شب لایسل برای استفاده در شب مناسب است و نمی‌توان آن را در طول روز استفاده کرد، چرا که قدرت محافظتی آن به نسبت کرم‌های مخصوص روز ضعیف‌تر است و قابلیت محافظت از پوست در برابر آلودگی‌ها، اشعه فرابنفش خورشید و رادیکال‌های آزاد را به اندازه کرم‌های مخصوص روز ندارد.

این محصول به پوست حالت کشسانی می‌دهد و از این طریق مانع از ایجاد چین و چروک روی سطح پوست می‌شود. کرم ضد چروک لایسل رطوبت پوست را حفظ کرده و به تقویت و ترمیم سلول‌های پوستی کمک می‌کند و سبب حفظ استحکام و خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود.

 


 

ویژگی‌های کرم ضد چروک قوی شب لایسل

  • خاصیت آبرسانی، احیاکنندگی و روشن‌کنندگی پوست را دارد.
  • ترمیم‌کننده و تغذیه‌کننده سلول‌های پوستی است.
  • به رفع خستگی پوست کمک کرده و انرژی‌دهنده است.
  • خاصیت آنتی‌اکسیدانی ضد چروکی دارد.
  • به جوانسازی پوست کمک می‌کند.
  • برای انواع پوست مناسب است.

 


 

مزایای مصرف کرم ضد چروک قوی شب لایسل

همانطور که در بخش بالا نیز به آن اشاره کردیم، کرم ضد چروک قوی شب لایسل دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و به حفظ سلامت پوست شما کمک بسزایی می‌کند. در ادامه برای آشنایی بهتر با این محصول، دیگر مزیت‌های استفاده از این کرم را برایتان شرح دادیم:

  • سرامید موجود در این کرم سبب نفوذپذیری بهتر آب در پوست می‌شوند و رطوبت مورد نیاز آن را تامین می‌کنند.
  • هیالورونیک اسید خاصیت نرم‌کنندگی و رطوبت‌کنندگی دارد و میزان آب پوست را در حالت تعادل حفظ می‌کند. این ماده همچنین سبب افزایش استحکام پوست نیز شده و مانع از ایجاد چین و چروک روی سطح آن می‌شود.
  • آکواکسیل یک کمپلکس جدید و موثر در بازسازی پروتئین‌ها و چربی‌های پوست است و سبب حفظ رطوبت پوست می‌شود و تعادل آب را در لایه‌های مختلف پوستی حفظ می‌کند.

 


 

نحوه مصرف کرم ضد چروک قوی شب لایسل

پیش از استفاده از کرم ضد چروک قوی شب لایسل، لازم است صورت خود را به خوبی با مایع مخصوص شستشو دهید. برای انجام این کار در ابتدا صورت خود را همراه با آب ولرم نمدار کرده و پس از آن مقداری از شوینده مخصوص نوع پوستتان را کف دست ریخته و به آرامی روی صورت ماساژ دهید تا کاملا کف کنید. بعد از گذشت 1 دقیقه با آب ولرم آبکشی کنید و به کمک دستمال کاغذی یا حوله لطیف، خیسی صورتتان را پاک کنید.

در مرحله بعدی مقداری از کرم ضد چروک شب لایسل را روی انگشت دست خود قرار داده و به تمامی نواحی صورت و گردن زده و به صورت دورانی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. این محصول برای استفاده در شب مناسب است، به همین جهت قبل از به خواب رفتن از آن استفاده کنید تا بیشترین نتیجه را از کرم ضد چروک لایسل دریافت نمایید.

 


 

کرم ضد چروک قوی شب لایسل برای چه کسانی مناسب است؟

کرم ضد چروک قوی شب لایسل برای آقایان و بانوان بزرگسال مناسب است و با ترکیبات فعالی که دارد، فرآیند پیر شدن پوست را به تاخیر می‌اندازد و سبب جوانسازی پوست شما می‌شود.

 


 

ترکیبات کرم ضد چروک قوی شب لایسل

کرم ضد چروک قوی شب لایسل دارای فرمولاسیون ویژه‌ای است که سبب شادبی و جوانسازی پوست صورت می‌شود و از آن در برابر عوامل تخریب‌کننده پوستی محافظت می‌کند. ترکیبات تشکیل‌دهنده این که عبارتند از:

پلاسپرز کیو بی ای، ستیل الکل، ایزواستئاریل ایزواستئارات، پتاسیم ستیل فسفات، ستیل استئارات، استئاریک اسید ،کو آنزیم کیوتن، کمپلکس ویتامین‌های (A، B5، B6، C، D، E)، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، سدیم پی سی آ، سدیم لاکتات، پرودی 500، شی باتر، آکواکسیل، بوتیلن گلایکول، عصاره‌های گیاهی ( انانتیا کلرانتا ، پلیگونیوم آویکولار ، جوانه گندم ) اولئانولیک اسید، ان هیدروکسی سوکسینامید، چریسین، پالمیتویل اولگوپپتاید، پالمیتویل تتراپپتاید-7، پروتئین هیدرولیز شده شیر، سرامید، بیزابولول، گلیسرین، پالمیتویل تری پپتاید-5، هیدروکسی اتیل سلولز، ایزوپروپیل میریستات، روغن جوجوبا، کلاژن، میتوکینیل، اوره، سیتریک اسید، سدیم هیدروکساید، مالتوز، سدیم کلراید، سدیم لاکتات، تری‌هالوز، آلانتوئین، هیالورونیک اسید، گلوکوز وآب دیونیزه


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

کرم ضد چروک قوی شب لایسل
کرم ضد چروک قوی شب لایسل
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;