0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Anti Wrinkle Cream

کرم ضد چروک لاکویینتا

شناسه کالا: 824148
شناسه کالا: 824148
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
662,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم ضد چروک لاکویینتا
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

بدیهی است که با گذشت زمان و افزایش سن، پوست شروع به پیر شدن می‌کند. در اصطلاح، به این روند "پیری بیولوژیکی پوست" گفته می‌شود. گفتنی است که مجموعه‌ای از عوامل ژنتیکی و اپی ژنتیکی (خارجی، محیطی و رفتاری) می‌توانند روی پوست تاثیر بگذارند و باعث بروز مشکلات گوناگون شوند که بارزترین آن‌ها چین و چروک است. از دست دادن درخشندگی، کاهش استحکام پوست و تراکم پوستی نیز از دیگر مواردی است که به تدریج در طول زندگی ظاهر می‌شوند. اگر از محصول پوستی با عملکردهای خاص و مناسب استفاده کنیم، می‌توانیم مستقیماً روی هر یک از این موارد تأثیر بگذاریم و روند بروز آن‌ها را کندتر کنیم. یا می‌توانیم با انجام یک درمان جامع و شخصی‌شده ضد پیری که توسط متخصصان ارائه می‌شود، همه آنها را به یکباره برطرف کنیم.

استفاده از محصولات ضد چروک و لیفتینگ از جمله راهکارهایی است که با کمترین آسیب به پوست نسبت به روش‌های دیگر، باعث از بین بردن چین و چروک‌ها می‌شود. یکی از محصولات خوب در این حوزه، کرم ضد چروک لاکویینتا است که قادر است چین و چروک‌های صورت را محو کند و پوست شما را جوانسازی و لیفت کند. با استفاده از این کرم، پوستی درخشان و شفاف خواهید داشت که در آن هیچ اثری از خطوط ریز و پیری پوست دیده نمی‌شود. در ادامه می‌توانید اطلاعات مربوط به این محصول را مطالعه و پس از آن نسبت به خرید اقدام کنید.

 


 

کرم ضد چروک و لیفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم‌های ضد چروک محصولاتی هستند که خطوط و چین و چروک‌های ناشی از پیری پوست را، چه به تنهایی و چه در کنار استفاده از سایر محصولات مراقبتی، کاهش می‌دهند. پایه و اساس کرم‌های ضد چروک، مواد آبرسان و تحریک کننده کلاژن هستند که رطوبت از دسته رفته و کاهش تولید کلاژن بر اثر افزایش سن را جبران می‌کنند و با این روند، به جوانسازی پوست و پر کردن چین و چروک‌ها کمک می‌کنند. از دیگر کاربردهای کرم ضد چروک و لیفتینگ این است که سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برند و امکان رشد سلول‌های جدید در سطح پوست را فراهم می‌کنند. در نتیجه، پیری پوست را بهبود می‌دهند و موجب جوانسازی و لیفت صورت می‌شوند.

کرم ضد چروک لاکویینتا La Quinta که این صفحه به آن اختصاص داده شده است، همانند سایر کرم‌های جوانساز و ضد چروک نیز، پیری پوست و چین و چروک را درمان می‌کند. این محصول، ضمن حفظ رطوبت موجود در پوست باعث بهبود بافت پوست و کاهش خطوط اخم و لبخند می‌شود.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کرم ضد چروک لاکویینتا

کرم‌های چین و چروک اغلب مرطوب کننده‌هایی با مواد فعال و موثر هستند که مزایای زیادی را ارائه می‌دهند. اثربخشی این محصولات تا حدی به نوع پوست شما و ماده یا مواد موثره موجود در آن بستگی دارد. کرم ضد چروک لاکویینتا حاوی ترکیبات و مواد قدرتمندی است که بافت پوست و لایه اپیدرم را بهبود می‌بخشند و ظاهر کلی پوست را بازسازی می‌کنند. همانطور که می‌دانید با افزایش سن، پوست کلاژن کمتری تولید می‌کند و به سمت پیری و چین و چروک میل می‌کند. اما کرم ضد چروک لاکویینتا، به دلیل برخورداری از مواد تحریک کننده کلاژن، پوست را وادار به تولید کلاژن می‌کند و خاصیت کشسانی پوست را افزایش می‌دهد. در نتیجه پوست را جوان می‌کند و با شفاف کردن پوست، روند پیری و ایجاد چروک را کندتر می‌کند.

از دیگر خواص کرم ضد چروک لاکویینتا La Quinta این است که سلول‌های مرده سطح پوست را از بین می‌برد و با مواد آبرسانی که دارد، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند. این امر موجب اکسیژن رسانی به سلول‌های جدید می‌شود و رشد آن‌ها را افزایش می‌دهد. در نتیجه بافت پوست بهبود می‌یابد و دیگر اثری از خطوط ریز و چین و چروک بر روی آن مشاهده نمی‌شود.

ناگفته نماند که این محصول، موجب تحلیل بافت‌های چربی زیر پوست هم می‌شود و فرم کلی پوست را بسیار زیبا می‌کند.

 

 


 

ویژگی‌های کرم دور چشم لاکویینتا La Quinta

  • دارای بافت نرم و سبک
  • ایجاد نرمی ‌و لطافت در پوست
  • آبرسانی و حفظ رطوبت پوست
  • بهبود بافت‌های پوست
  • اکسیژن رسانی به لایه‌های پوستی
  • تحریک پوست به تولید کلاژن
  • افزایش خاصیت ارتجاعی پوست
  • رفع خطوط ریز و چین و چروک‌ها
  • لیفت و جوانسازی پوست
  • تحلیل چربی‌های زیر پوست و بهبود فرم اولیه صورت
  • حذف سلول‌های مرده و کمک به تنفس بهتر سلول‌های جدید

 


 

مزایای مصرف کرم ضد چروک لاکویینتا

از مهم‌ترین مزیتی که می‌توان برای کرم ضد چروک لاکویینتا La Quinta نام برد این است که پوست را روشن و درخشان می‌کند و هیچ اثری از خطوط اخم، خطوط خنده و خطوط پیشانی بر جای نمی‌گذارد. اگرچه روند درمان چین و چروک‌ها با استفاده از این کرم کمی ‌زمان‌بر است، اما نسبت به روش‌های لیزری و بوتاکس خطر کمتری برای پوست دارد.

با استفاده مداوم و روزانه از این محصول می‌توانید پوست خود را سفت و محکم کنید، چروک‌ها و خطوط مزاحم را پر کنید و از همه مهم‌تر پوست خود را شفاف و درخشان جلوه دهید!

نحوه مصرف کرم ضد چروک لاکویینتا La Quinta

برای استفاده از کرم ضد چروک و لیفتینگ لاکویینتا، مقداری از محصول را بردارید و روی صورت تمیز و بدون چربی خود بمالید.

برای ماساژ کرم، از مرکز صورت یا روی گونه‌ها شروع کنید و به سمت بیرون (شقیقه‌ها) بروید. در قسمت پیشانی نیز، دست خود را از وسط به سمت دو طرف بیرونی بکشید. با این کار، به از بین رفتن خطوط و لیفت صورت سرعت بیشتری خواهید داد.

توجه داشته باشید که:

  • از این محصول در کنار ضد آفتاب استفاده کنید. تا اثرات مضر نور خورشید باعث تخریب پوست و ایجاد چین و چروک نشود.
  • به اندازه و به درستی از محصول روی صورت خود استفاده کنید.
  • از تماس محصول با چشم‌ها، دهان و سطوح مخاطی بینی اجتناب کنید.
  • محصول را در جای مناسب و به دور از تابش نور قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

کرم ضد چروک لاکویینتا برای چه افرادی مناسب است؟

کرم ضد چروک لاکویینتا با خواص بی‌نظیری که دارد، قادر است هرگونه چین و چروک و پیر پوستی را از بین ببرد. بنابراین افراد دارای پوست کدر و افتاده با چین و چروک‌های زیاد می‌توانند از این محصول استفاده کنند.

همچنین افراد بالای 25 سال نیز می‌توانند از این محصول به عنوان پیشگیری از ایجاد چین و چروک و کاهش روند پیری پوست بهره ببرند.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید کرم ضد چروک لاکویینتا، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

کرم ضد چروک لاکویینتا
کرم ضد چروک لاکویینتا
قیمت:
662,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;