0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

AHA 15% Cream

کرم لایه بردار درماتیپیک مدل 15% AHA

شناسه کالا: 817037
شناسه کالا: 817037
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
299,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم لایه بردار درماتیپیک مدل 15% AHA
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پوست همواره در معرض آلودگی، دوده هوا، نور آفتاب و رژیم غذایی نامناسب قرار دارد و این عوامل به طور جدی بر روی پوست تاثیر می‌گذارند. به عنوان مثال، آلودگی هوا باعث ایجاد چربی بر روی پوست می‌شود یا قرار گرفتن در معرض نور خورشید، لک‌های قهوه‌ای روی صورت ایجاد می‌کند. درنتیجه لایه بیرونی پوست که اپیدرم نام دارد، حاوی سلول‌های مرده‌ای می‌شود که شفافیت پوست را از بین می‌برند و یک لایه کدر و پر از لک روی آن ایجاد می‌کنند. از این گذشته، خاصیت کلاژن سازی پوست از بین رفته  و به مرور دچار چین و چروک می‌شود.

استفاده از محصولات لایه بردار و اسکراب می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. کرم لایه بردار درماتیپیک AHA 15 درصد یک لایه بردار عالی است که به شما امکان می‌دهد سلول‌های مرده پوستتان را لایه برداری کنید تا سلول‌های جدید جای آن‌ها را بگیرند و با تولید کلاژن باعث افزایش استحکام و شفافیت پوست شوند. همچنین این محصول لک‌ها و ملانین‌های جمع شده در پوست را هم لایه برداری کرده و رنگ پوست را صاف و یکدست می‌کند.

 


 

لایه بردار و اسکراب چه کاربردی دارد؟

لایه بردار و اسکراب به محصولاتی گفته می‌شود که به طور مستقیم روی لایه‌های پوست اثر می‌گذارند و با لایه برداری، سلول‌های مرده، لک و جای جوش را از بین می‌برند. در نتیجه باعث شفافیت و شاداب به نظر رسیدن پوست می‌شوند. محصولات لایه بردار در انواع بتا هیدروکسی اسیدها (BHA)، آلفا هیدروکسی اسیدها (AHA) و رتنوئیک اسیدها در بازار وجود دارند که هرکدام کاربردهای مختص به خود را دارند.

کرم لایه بردار Dermatypique از نوع آلفا هیدروکسی اسید (AHA) است و در دسته اسیدهای محلول در آب قرار دارد. ترکیبات موجود در این محصول، از اسیدهای ملایم موجود در میوه‌ها، سبزیجات و نیشکر گرفته شده است که برای لایه برداری از پوست عالی عمل می‌کنند. شاید با خود فکر کنید ترکیبات اسیدی به پوست آسیب می‌زنند، اما این مواد خطری ندارند و با از بین بردن چربی اضافی موجود در اطراف سلول‌های مرده پوست، باعث سست شدن این سلول‌ها و در نتیجه از بین رفتن آن‌ها می‌شوند.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کرم لایه بردار درماتیپیک مدل آ اچ آ

کرم لایه بردار درماتیپیک مدل آ اچ آ حاوی مواد و ترکیباتی است که به لایه برداری از پوست کمک می‌کنند. در این محصول از موادی مانند اسید گلیکولیک، اسید لاکتیک، اسید مالیک، اسید سیتریک، اسید تارتاریک، اسید پیروویک، عصاره سیلیمارین، عصاره آلوئه ورا و آلانتوئین استفاده شده است.

پنج اسید اول، از ترکیبات یک لایه بردار AHA هستند که بر خلاف اسمشان، ترکیبات ملایمی ‌دارند و به آرامی ‌روی پوست اثر می‌گذارند. گلیکولیک اسید در هنگام اعمال روی پوست، با لایه اپیدرم (لایه بالایی پوست) واکنش می‌دهد و سبوم و چربی اضافی این لایه را تجزیه می‌کند و همچنین سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. لاکتیک اسید، علاوه بر پاکسازی پوست از سلول‌های مرده، باعث آبرسانی به پوست و حفظ رطوبت آن می‌شود تا پوستتان در هنگام لایه برداری پوسته پوسته نشود. تارتاریک اسید نیز یک لایه بردار ملایم است که باعث روشن شدن پوست و از بین بردن لک‌های پوستی می‌شود. آلانتوئین موجود در این کرم نیز، سلول‌های مرده پوست را لایه برداری می‌کند و موجب آبرسانی به پوست می‌شود.

به این ترتیب، کرم لایه بردار درماتیپیک با حذف سلول‌های مرده و لک‌های موجود در پوست، باعث جایگزینی سلول‌های جدید در لایه بالایی پوست و شفاف و جوان تر به نظر رسیدن آن می‌شوند. همچنین این کرم با لایه برداری ملایم خود، باعث تولید کلاژن و افزایش الاستین پوست می‌شود و به تدریج خطوط و چین و چروک‌های عمقی پوست را درمان می‌کند.

 


 

ویژگی‌های کرم لایه بردار درماتیپیک مدل آ اچ آ

  • لایه برداری ملایم پوست
  • از بین بردن لک و تیرگی‌های روی پوست
  • روشن کننده و شفاف کننده
  • رفع لک‌های قهوه ای جوش
  • افزایش کلاژن سازی و الاستین پوست
  • بهبود بافت پوست و افزایش استحکام آن
  • سفت کننده و جوان کننده پوست
  • از بین بردن چروک‌های ریز
  • مناسب برای ادامه درمان بعد از AHA 10 درصد
  • با کمترین حساسیت

 


 

مزایای مصرف کرم لایه بردار درماتیپیک مدل آ اچ آ

یکی از مزیت‌های کرم لایه بردار درماتیپیک مدل AHA 15 درصد، این است که پوست را جوان و شفاف می‌کند و سلول‌های مرده پوست را از بین می‌برد. این محصول، کلاژن سازی را افزایش می‌دهد و در نتیجه باعث استحکام مویرگی سلول‌ها و سفت شدن پوست هم می‌شود. همچنین کرم لایه بردار درماتیپیک قادر است چین و چروک‌های ریز را برطرف کند و با عمل لایه برداری، عمق چروک‌های قدیمی ‌را هم کاهش بدهد.

 

نحوه مصرف کرم لایه بردار درماتیپیک مدل آ اچ آ

برای استفاده از کرم لایه بردار AHA درماتیپیک توجه داشته باشید که:

در هفته اول روزی یک بار و در هفته‌های بعد، به صورت یک روز در میان از این محصول بر روی پوست خود استفاده کنید.

هشدار!

  • از این کرم لایه بردار، تنها برای از بین بردن لک‌های قهوه ای جوش استفاده کنید و آن را بر روی لک‌های صورتی جوش نمالید، چراکه لک‌های صورتی آسیب پذیر هستند.
  • از این محصول در ناحیه اطراف چشم، لب‌ها و بینی استفاده نکنید.
  • حدالامکان در هنگام شب از این محصول استفاده کنید تا نور به پوست شما نخورد.
  • در طول روز حتما از ضد آفتاب مناسب پوستتان استفاده کنید.
  • پس از استفاده درب محصول را محکم ببندید.
  • محصول را در شرایط دمایی مناسب و به دور از دسترس کودکان قرار دهید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های آنلاین و اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است. با مراجعه به سایت داروخانه صبا می‌توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از اطلاع از قیمت، جزئیات و اطلاعات محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید.

برای خرید کرم لایه بردار درماتیپیک مدل آ اچ آ 15درصد، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

  

کرم لایه بردار درماتیپیک مدل 15% AHA
کرم لایه بردار درماتیپیک مدل 15% AHA
قیمت:
299,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;