0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Lifting Day Cream

کرم لیفتینگ روز ورونیک

شناسه کالا: 821591
شناسه کالا: 821591
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
899,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم لیفتینگ روز ورونیک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

یکی از بهترین روش‌هایی که به جلوگیری و رفع افتادگی پوست کمک می‌کند؛ استفاده از کرم‌های ضد چروک و لیفتینگ پوست صورت است. ترکیبات به کار رفته در این نوع کرم‌ها استحکام لازم را به پوست می‌دهند و از افتادگی آن پیشگیری می‎‌کنند. تغییرات ایجاد شده روی پوست؛ به واسطه این محصولات به سرعت مشهود است بنابراین ضمن تاثیرات بلند مدتی که در پی دارند از تاثیرات کوتاه مدت نیز برخوردارند. کرم لیفتینگ ورونیک از جمله محصولات سفت کننده پوست است که تاثیرات چشمگیری روی پوست می‌گذارد.

ورونیک یکی از برندهای مطرح جهانی است که با تولید فراورده‌های گیاهی خود توانسته نظر بسیاری از افراد را به خود جلب کند. این برند مطرح در لاین‌های مختلفی خدمات رسانی می‌کند و با عرضه محصولات مرغوب مراقبت از پوست با قیمتی مناسب محبوبیت ویژه‌ای در میان مصرف‌کنندگان پیدا کرده است.

یکی از محصولات برتر این کمپانی کرم روز ورونیک (Lifting Day Cream) نام دارد که در داروخانه آنلاین صبا نیز عرضه می‌شود. در ادامه قصد معرفی و بررسی این محصول را داریم با ما همراه باشید.

 


 

کرم ضد چروک و لیفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

بروز چین و چروک و پیری پوست امری اجتناب ناپذیر است و دیر یا زود برای هر فردی اتفاق خواهد افتاد اما امروزه با وجود انواع محصولات مراقبت از پوست می‌توان آن را به تعویق انداخت. کرم لیفتینگ ورونیک از جمله همین محصولات است که در ترکیبات آن از موادی استفاده شده که با استفاده مداوم از آن‌ ضمن حفظ سلامت پوست می‌توان از روند پیری زودرس و بروز مشکلات پوستی نیز پیشگیری کرد.

 


 

نحوه تاثیرگذاری کرم لیفتینگ روز ورونیک روی پوست چگونه است؟

 کرم روز ورونیک (Lifting Day Cream) از جمله محصولات جوان‌کننده این برند مطرح است که در پاریس و به صورت کاملا منحصر به فردی فرموله شده است.

کرم لیفتینگ ورونیک علاوه بر ترمیم و بازگرداندن حجم از دست رفته هر قسمت از پوست بر اثر افزایش سن؛ سفتی، خاصیت ارتجاعی و لطافت پوست را نیز افزایش می‌دهد. این محصول با برخورداری از ترکیبات آبرسان از دهیدراته شدن پوست پیشگیری کرده و موجب جوان و شاداب شدن پوست خواهد شد. بدین ترتیب از ایجاد حس ناخوشایند کشیدگی، خشکی و همچنین بروز چین و چروک در صورت و گردن نیز پیشگیری می‌کند.

این محصول دارای خواص آنتی اکسیدانی بوده و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد و انواع آلاینده‌های محیطی محافظت می‌کند.

این نیز گفتنی است که ترکیبات طبیعی به کار رفته در محصول مورد بحث موجب حفظ سلامت و شفافیت پوست خواهد شد.

 


 

ترکیبات موجود در کرم لیفتینگ روز ورونیک

آکوا، پی ای جی-۷ گلیسیریل کواکوات، سوربیتان اولئات، کاپریلیک/کاپریک تری گلیسیرید، کربومر، تری- پی پی جی-۳ میریستیل اتر سیترات، سوربیتان لورات، هیدروکسی متوکسی فنیل پروپیل متیل متوکسی بنزوفوران، گلیسیرین، آنفلتیوپسیس کونسینا اکسترکت، پیروس مالوس (اپل) فروت اکسترکت، هیالورونیک اسید ویتیزوینیفرا(گریپ) سید اکسترکت، پی ای جی-۴۰ هیدروژنیتد کستراویل، توکوفرول، الکل، سدیم پی سی ای، سدیم لاکتات، آرژنین، آسپارتیک اسید، پی سی ای، گلایسین، آلانین، سرین، والین، پرولین، ترئونین، ایزولوسین، هیستیدین، فنیل آلانین، زایلیتیل گلوکوزاید، انهیدرو زایلیتول، زایلیتول، لسیتین، یوبی کینون، آسکوربیل تترا ایزوپالمیتات، سیکلوپنتاسیلوکسان، دایمتیکون کراس پلیمر، اتیل هگزیل کوکوات، بیس پی ای جی/پی پی جی ۱۴/۱۴ دایمتیکون، استئاریل دایمتیکون، دایمتیکون، استیل هگزاپپتاید-۸، اکنادسن، اسانس، اولیو گلایسریدز، پالمتیک/استئاریک تری گلیسیرید، دکسپنتنول، توکوفریل استات، پیریدوکسین هیدروکلراید، ایزوپروپیل میریستات، ایزوپروپیل پالمیتات، عصاره جلبک، عصاره بابونه، اسید لاکتیک، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، اد ت آ، آب دیونیزه

در ادامه توضیحی مختصر از برخی مواد موثره موجود در کرم لیفت ورونیک را آورده‌ایم:

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید است به عنوان عامل ضد پیری قوی، برطرف‌کننده افتادگی و شل شدگی پوست در این محصول به کار رفته و استحکام از دست رفته را به پوست باز می‌گرداند.

گلیسیرین

گلیسیرین از جمله ترکیباتی است که در چربی طبیعی پوست یافت می‌شود. این ماده روی پوست همچون فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده پوست عمل می‌کند. برخورداری  از این ترکیب برای حفظ رطوبت طبیعی پوست بسیار ضروری است چرا که با افزایش سن، آسیب‌های محیطی و استفاده از مواد مضر ذخیره فاکتورهای طبیعی مرطوب‌کننده پوست دچار افت می‌شود.

اسید لاکتیک

اسید لاکتیک موجود در کرم روز ورونیک با پاکسازی پوست و همچنین تحریک لایه‌های زیرین پوست به تولید کلاژن؛ علاوه بر لایه‌برداری عمیق پوست؛ آن را جوان و شاداب می‌کند. از دیگر خواص این ماده خاصیت مرطوب کنندگی قوی آن است که موجب نرمی و لطافت پوست خواهد شد.

عصاره جلبک

این عصاره شامل گونه‌های مختلفی از جلبک‌های سبز و قهوه‌ای است که برای تغذیه و تقویت سلول‌های پوستی استفاده می‌شود.

 


 

ویژگی‌های کرم لیفتینگ روز ورونیک

  • اصلاح و بازگرداندن حجم از دست رفته پوست
  • محافظت از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد
  • افزایش خاصیت ارتجاعی و لطافت پوست
  • دارای ترکیبات گیاهی و سازگار با پوست
  • حفظ سلامت و شفافیت پوست
  • مناسب انواع پوست
  • فاقد مواد مضر

 


 

مزایای استفاده از کرم لیفتینگ روز ورونیک

یکی از مزیت‌های مهم کرم روز ورونیک ترکیبات منحصر به فرد و گیاهی آن است که خاصیت ارتجاعی و لطافت پوست را افزایش داده و بدون اینکه احساس ناخوشایندی از خود برجای بگذارد به خوبی پوست را لیفت کرده و از شل شدگی و افتادگی آن پیشگیری می‌کند.

نحوه مصرف کرم لیفتینگ روز ورونیک چگونه است

قبل از استفاده از به نکات زیر توجه کنید:

  • پیش از مصرف محصول، ابتدا مقداری از آن را روی مچ دست خود مالیده تا اگر به آن حساسیت دارید متوجه شوید و از بروز حساسیت روی پوست صورت پیشگیری کنید
  • پیش از مصرف پوست خود را با شوینده مناسب بشویید
  • مقداری از آن را روی پوست صورت یا گردن قرار داده و به آرامی ماساژ دهید
  • برای کسب نتیجه مطلوب روزانه دو مرتبه صبح و ظهر از این محصول استفاده کنید
  • برای داشتن پوستی جوان و شاداب در استفاده از این محصول مداومت داشته باشید و به صورت مرتب مصرف کنید

 


 

استفاده از کرم لیفتینگ روز ورونیک برای چه افرادی مناسب است؟

فرمولاسیون کرم روز ورونیک طوری طراحی شده که برای استفاده انواع پوست مناسب است.

این کرم لیفت ورونیک فاقد هرگونه پارابن، سدیم لورات سولفات و روغن‌های معدنی است و هیچ گونه آسیبی به پوست وارد نمی‌کند. بدین ترتیب برای افرادی با پوست حساس نیز گزینه‌ای بسیار عالی است.

 


 

خرید کرم لیفتینگ روز ورونیک

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

برای مراقبت از پوست و داشتن پوستی سالم و بی نقص لازم است اصول مراقبت از آن را بدانید. یکی از اصول مهم این روتین استفاده از کرم‌های روز، ضد چروک و لیفتینگ است که موجب حفظ شادابی و جوانی پوست خواهد شد. پیشنهاد ما برای شما استفاده از کرم لیفتینگ ورونیک است.

کرم روز ورونیک یکی از بهترین محصولات موجود در داروخانه صبا است که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم امیدورایم مفید واقع شده باشد.

 

کرم لیفتینگ روز ورونیک
کرم لیفتینگ روز ورونیک
قیمت:
899,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;