در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
مقایسه

کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو

Hand And Nail Moisturizing Cream

شناسه محصول: 819667
شناسه محصول: 819667
دسته بندی: مرطوب کننده
تولید کننده: اِم کیو - MQ اِم کیو - MQ
آماده ارسال
165,500 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : دست و ناخن
  • نوع پوست : انواع پوست
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

کرم‌های مرطوب کننده یکی از پرمصرف‌ترین محصولات مراقبت از پوست هستند که روزانه چندین بار از آن‌ها استفاده می‌کنیم. اگر پوست خشکی دارید که بر اثر شستشو زیاد و قرار گرفتن در معرض باد دچار ترک و اگزما می‌شود، بهتر است از یک مرطوب کننده مناسب استفاده کنید.

کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو، از آن دسته محصولاتی است که همیشه باید همراه شما باشد حتی در سفر! این محصول حاوی مواد آبرسان و مرطوب کننده فوق العاده است که رطوبت موجود در پوست را حفظ می‌کند و مانع تبخیر آب میان بافتی از سطح پوست می‌شود.

اثرات مرطوب کنندگی این محصول بر روی ناخن نیز عالی است و با حفظ رطوبت در بافت ناخن‌ها، مانع شکسته شدن آن‌ها می‌شود. شما می‌توانید این محصول کاربردی را از داروخانه آنلاین یا مراکز آرایشی و بهداشتی خریداری کنید.

در ادامه، سعی کرده‌ایم شما را با ویژگی‌ها، کاربرد، ترکیبات و ساختار این محصول آشنا کنیم تا بهتر بتوانید انتخاب نهایی خود را انجام دهید. پس تا پایان با ما همراه باشید.


ترکیب اصلی کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو چیست و چه کاربردی دارد؟

اگر بخواهیم ترکیبات موثر در کرم مرطوب کننده ام کیو MQ را بیان کنیم باید به عصاره آلوئه ورا، روغن جوجوبا، آلانتوئین و ویتامین E اشاره کنیم. این ترکیبات از خواص مرطوب کنندگی و آبرسانی فوق العاده برخوردار هستند و موجب نرمی‌ و لطافت پوست می‌شوند.

اهمیت عصاره آلوئه ورا برای پوست

آلوئه ورا یک ماده مرطوب کننده و آبرسان است که خشکی پوست را برطرف می‌کند و موجب نرمی‌و لطافت پوست می‌شود. این ماده از تبخیر آب سطحی پوست جلوگیری می‌کند و با حفظ رطوبت در بافت‌های پوستی موجب مرطوب ماندن دست و ناخن می‌شود.

اهمیت آلانتوئین برای پوست

آلانتوئین یک ماده مرطوب کننده است که در کنار آبرسانی به پوست دست و ناخن، از اگزما و التهاب پوست بر اثر خشکی جلوگیری می‌کند. این ماده تکثیر سلول‌های اپیدرمی‌پوست را افزایش می‌دهد و از این طریق باعث بهبود بافت آسیب دیده پوست می‌شود.

اهمیت ویتامین E برای پوست

ویتامین E یک آنتی اکسیدان قوی است که از پوست در برابر عوامل محیطی مانند رادیکال‌های آزاد و نور خورشید جلوگیری می‌کند. در نتیجه مانع ایجاد چروک و شل شدن پوست دست می‌شود.

اهمیت روغن جوجوبا برای پوست

روغن جوجوبا خواص زیادی دارد و معمولا در ساختار کرم‌های مرطوب کننده استفاده می‌شود. این روغن خاصیت مرطوب کنندگی دارد و موجب نرمی‌و لطافت پوست می‌شود. همچنین سرشار از ویتامین E است و یک آنتی اکسیدان طبیعی برای حفاظت از پوست به شمار می‌آید. این ماده خاصیت ضد چروک دارد و باعث شادابی پوست دست می‌شود.


نحوه اثرگذاری کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو

شکستن ناخن، یکی از مشکلات رایج در افراد دارای ناخن بلند است که بر اثر کمبود آب اتفاق می‌افتد. معمولا ناخن‌ها بر اثر بی آبی خشک و شکننده می‌شوند و با یک فشار کوچک می‌شکنند.

کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو، یک گزینه عالی برای مرطوب کردن بافت ناخن است. این محصول باعث افزایش انعطاف پذیری ناخن‌ها می‌شود تا در مواقع خم شدن و اعمال فشار دچار شکستگی نشوند. ناگفته نماند که این مرطوب کننده باعث شادابی و براق شدن ناخن‌ها نیز می‌شود.

به طور کلی، اگر بخواهیم نحوه اثرگذاری این کرم پرطرفدار از برند MQ را شرح دهیم باید بگوییم که حاوی مواد به شدت آبرسان و مرطوب کننده است که با تامین رطوبت مورد نیاز پوست، موجب نرم شدن دست و ناخن و کاهش خشکی می‌شود.

در واقع این محصول، با ایجاد لایه محافظتی روی پوست، از تبخیر آب سطحی پوست جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود رطوبت بیشتری در پوست دست باقی بماند. این امر موجب می‌شود دست شما همواره نرم و مرطوب باشد و دیگر دچار اگزما، خارش و سوزش نشود.

در نهایت باید اشاره کنیم که بافت این محصول بسیار سبک است و به سرعت جذب پوست می‌شود. همچنین با رایحه خوش عطر خود، باعث خوشبو شدن دست و ناخن شما می‌شود.


ویژگی‌های کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو MQ

  • آبرسانی عمیق و مرطوب کننده پوست دست و ناخن
  • ایجاد نرمی‌ و لطافت در پوست
  • افزایش قوام و استحکام ناخن
  • افزایش انعطاف پذیری و جلوگیری از شکسته شدن ناخن‌ها
  • افزایش حالت ارتجاعی پوست
  • جلوگیری از ایجاد چین و چروک
  • حفظ طولانی رطوبت در پوست و جلوگیری از تبخیر سطحی آب میان بافتی
  • از بین بردن خشکی پوست
  • درمان خارش، اگزما و سوزش دست


مزایای مصرف کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو

چه مزیتی بهتر از اینکه کرم مرطوب کننده ام کیو یک همراه همیشگی برای شما می‌شود و شما می‌توانید این محصول را در کیف، سفر و مهمانی‌ها همراه خود داشته باشید. و مواقعی که در پوست دستتان احساس خشکی یا خارش داشتید از آن استفاده کنید.

ضمن اینکه این محصول، باعث آبرسانی و مرطوب شدن ناخن‌ها می‌شود و استحکام آن‌ها را افزایش می‌دهد. در نتیجه دیگر نگران شکسته شدن گاه و بی گاه ناخن‌هایتان نیستید.

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو

هر زمان که احساس خشکی در پوست دست خود داشتید، می‌توانید از کرم مرطوب کننده ام کیو MQ استفاده کنید. به طور کلی 2 بار در روز، صبح و شب روی پوست دست و ناخن‌هایتان بمالید.

توجه داشته باشید که:

  • در صورت بروز حساسیت، مصرف را متوقف کنید.
  • محصول را در جای خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.


کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو برای چه افرادی مناسب است؟

استفاده از این کرم مرطوب کننده MQ محدودیت خاصی ندارد و برای همه افراد (بزرگسالان) توصیه می‌شود. شما می‌توانید از این محصول برای رفع خشکی و اگزما پوست استفاده کنید.


یادداشت پایانی

داروخانه‌ صبا، از بزرگترین داروخانه‌‌های اینترنتی کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به مشتریان خود عرضه می‌کند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است.

برای خرید کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.


جدول ترکیبات کرم مرطوب کننده دست و ناخن ام کیو

ترکیبات

مقدار

آب

*

پارافین مایع

*

بوتیلن گلیکول

*

ایزوپروپیل پالمیتات

*

گلیسیرین

*

نشاسته آلومینیوم اکتنیل سوسینات

*

ستیل الکل

*

دایمتیکون

*

گلیسریل استئارات

*

PEG 100 استئارات

*

روغن جوجوبا

*

فنو اکسیل اتان

*

فنو اکسیل اتان سدیم اکریلوئیل دی متیل تاورات کوپلیمر

*

ایزوهکزادکان

*

کلرفنسین

*

عصاره ریشه Imperata cylindrica

*

عطر (رایحه)

*

آلانتوئین

*

تترا سدیم EDTA

*

پلی سوربات 80

*

سوربیتان اولئات

*

عصاره آلوئه ورا

*

کربومر

*

PEG-8

*

 


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس