0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Moisturizing Hydrating Cream

کرم مرطوب کننده دلانو مناسب برای پوست چرب

شناسه کالا: 822017
شناسه کالا: 822017
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم مرطوب کننده دلانو مناسب برای پوست چرب
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

دلانو این برند فرانسوی توانسته در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و مو نظر مثبت مصرف‌کننده را به خوبی به خود جلب کند.

کمپانی دلانو پس از انجام تحقیقات فراوان در مورد مضرات استفاده از پارابن در محصولات آرایشی و بهداشتی و با توجه به مسئولیت اجتماعی خود تصمیم گرفت تولیدات خود را بدون استفاده از مواد شیمیایی مضر به ویژه پارابن عرضه کند.

این کمپانی فرانسوی خود را ملزم می‌داند که تمامی محصولاتش را تحت نظر بهترین و کارامد ترین متخصصین پوست و مو در لابراتوارهای تخصصی و با تکیه بر علم روز دنیا و آخرین استانداردهای روز تولید کند.

در ادامه قصد داریم یکی از بهترین محصولات موجود در سبد فروش این کمپانی را با نام کرم مرطوب کننده دلانو مناسب برای پوست چرب معرفی کنیم. با ما همراه شوید.

 


 

کاربرد کرم مرطوب کننده و آبرسان چیست؟

همه انواع پوست نیازمند آبرسانی هستند؛ در پوست‌های چرب زمانی که آبرسانی به خوبی انجام نشود غدد درون پوست متوجه خشکی پوست شده و برای جلوگیری از خشکی، چربی بیشتری تولید می‌کنند؛ بنابراین افرادی با پوست چرب نیز نباید از استفاده از مرطوب‌ کننده و آبرسان غافل شوند. اما نکته قابل توجه برای این افراد این است که باید از آبرسانی سبک و مخصوص پوست خود بهره ببرند.

کرم آبرسان دلانو فاقد چربی  با ترکیب جوانساز پوست ضمن آبرسانی عمیق از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

 


 

کرم مرطوب کننده دلانو چه تاثیری روی پوست می‌گذارد؟

کرم آبرسان و مرطوب کننده دلانو قادر است اگزما و حساسیت به وجود آمده در پوست‌های چرب را به خوبی رفع کرده و با خاصیت آنتی اکسیدانی خود از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کند.

ترکیبات گیاهی این محصول ضمن تغذیه پوست منافذ باز پوست را بسته و در کنترل ترشح چربی پوست بسیار تاثیرگذار است.

 


 

ترکیبات به کار رفته در کرم مرطوب کننده دلانو

ترکیبات موجود در فرمولاسیون این محصول عبارتند از:

پلی سُوبووتن هیدروژن شده؛ کوکو گلیسرید؛ دی کاپریلیل اتر؛ دی اتیل هگزیل کربونات؛ پلی گلیسریل3 دی سیترات/استئارات؛ ستئاریل الکل؛ گلیسریل استئارات؛ ستیل پالمیتات؛ اتیل هگزیل گلیسرین.

روغن اپریکات کرنل؛ PEG6اس ترس؛ هیالورونیک اسید هیدرولیزه؛ پلی گلیسریل6 اولئات؛ پلی گلسیریل 10 اولئات؛ سوربیتان پالمیتات؛ دی ستیل فسفات؛ مگنولول؛ هونوکیول؛ کائمپ فرول.

در ادامه توضیحی مختصر از برخی از مواد موثره در این محصول را آورده‌ایم:

روغن هسته زردآلو

این روغن گیاهی حاوی آنتی اکسیدان و ویتامین بوده و از خواص ویژه‌ای برخوردار است، این ماده ضمن برطرف کردن چین و چروک، افتادگی و لک‌های پوستی و التهاب یک لایه برداری خوب نیز هست. علاوه بر این به کاهش چربی اضافه پوست، جای جوش و لک و درمان برخی بیماری‌های پوستی مانند اگزما نیز کمک می‌کند.

روغن فندق

دیگر روغن گیاهی موجود در فرمولاسیون این محصول روغن فندوق است که حاوی ویتامین E و اسید بوده که پوست را آبرسانی کرده، رطوبت آن را نگه داشته و قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد. این روغن قادر است به کاهش چربی و از بین بردن باکتری‌ها و همچنین تولید کلاژن کمک کند و خاصیت کشسانی پوست را افزایش دهد و با جوان نگه داشتن پوست از بروز چین و چروک نیز پیشگیری کند.

هیالورونیک اسید هیدرولیز شده

هیالورونیک اسید به کار رفته در این کرم یک ماده خارق العاده برای پوست صورت و بدن انسان است که آن را نرم و مرطوب کرده و به آن حجم می‌دهد. مهم‌ترین وظیفه این ماده، آبرسانی و حفظ رطوبت قسمت‌‌های مختلف بدن است. این ماده توانایی شگفت انگیزی در جذب و نگه‌داری آب در پوست دارد. هیالورونیک اسید هیدرولیز شده حالت ظاهری بهتر و لطافت بیشتری به پوست داده و روند پیری آن را کند می‌کند. این نیز گفتنی است که این ماده به عنوان یک آنتی اکسیدان عمل کرده و از پوست در برابر رادیکال‌‌های آزاد محافظت می‌کند.

روغن آفتاب گردان

از مهم‌ترین خواص روغن آفتابگردان برای پوست صورت می‌توان ضد جوش و آکنه بودن آن را نام برد. این مورد از خواص روغن آفتابگردان باعث می‌شود که منافذ پوست مسدود نشوند و همچنین روغن به‌ راحتی جذب شود. بنابراین روغن آفتابگردان، روغنی مناسب برای تولید محصولات آرایشی و درمانی پوست به شمار می‌رود.

 


 

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده دلانو مناسب برای پوست چرب

  • قابل استفاده برای پوست‌های حساس و اگزمایی
  • محافظ پوست در برابر راديكال‌های آزاد
  • محافظت کننده و تغذیه کننده پوست
  • دارای بافت سبک و جذب سریع
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • كنترل‎کننده چربي پوست
  • ضد چروک
  • فاقد چربی

 


 

مزایای مصرف کرم مرطوب کننده دلانو

از مهم‌ترین مزایای این کرم می‌توان به فاقد سیلیکون و پارابن بودن آن اشاره کرد. کرم مرطوب کننده دلانو غنی از آنتی اکسیدان و ویتامین است و موجب نرمی و لطافت پوست می‌شود. علاوه بر این محصول مورد نظر فاقد چربی بوده و به خوبی چربی پوست را تنظیم می‌کند.

 


 

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده دلانو مناسب برای پوست چرب

قبل از استفاده از این محصول حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از استفاده از این کرم موضع مورد نظر را با شوینده مناسب شسته و خشک کنید
  • می‌توانید این کرم را روزی دوبار استفاده کنید
  • بعد از هر بار مصرف مرطوب کننده و آبرسان، درب محصول را کاملا ببندید
  • از این محصول دور از دسترس کودکان، نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • در صورت بروز هرگونه تغییر ناگهانی و حساسیت، مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید

 


 

استفاده از کرم مرطوب کننده دلانو برای چه افرادی مناسب است؟

کرم مرطوب کننده فاقد چربی دلانو آبرسانی قوی برای انواع پوست به ویژه پوست‌های چرب و حساس است. این کرم به خوبی جذب پوست شده و حس ناخوشایند چربی اضافی و سنگینی را به فرد القا نمی‌کند بنابراین برای استفاده روزانه نیز انتخابی فوق‌العاده است.

 


 

خرید کرم مرطوب کننده دلانو مناسب برای پوست چرب

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

دهیدراته شدن، خشکی و خارش، پیری زودرس و بروز چین و چروک تنها چند مورد از عوارض کم‌آبی پوست است. بنابراین برای جلوگیری از بروز این موارد و البته تقویت و آبرسانی پوست لازم است مرطوب‌کننده مناسب با پوست را مصرف کنید. کرم مرطوب کننده دلانو علاوه بر کنترل چربی پوست؛ پوستی شاداب و با طراوت را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.

 

 

کرم مرطوب کننده دلانو مناسب برای پوست چرب
کرم مرطوب کننده دلانو مناسب برای پوست چرب
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;