در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم مرطوب کننده قوی آردن مدل آتوپیا حاوی ۵٪ اوره

Atopia Urea5% Dry Relief Cream

شناسه محصول: 817246
شناسه محصول: 817246
تولید کننده: آردن - Ardene آردن - Ardene
آماده ارسال
237,300 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت و بدن
  • نوع پوست : پوست های خشک و بسیار خشک
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

آردن در سال 1370 با هدف کمک به حفظ سلامت فرد، سلامت خانواده و در نهایت حفظ سلامت جامعه فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات تخصصی در زمینه‌ بهداشت و مراقبت از پوست آغاز کرد.

این برند ایرانی موفق با گذشت سه دهه از شروع کار خود، توانسته با تمرکز بر تولید محصولات اثرگذار رضایت مصرف‌کننده را به خوبی جلب کند. آردن با تکیه بر دستاوردهای پژوهشی خود و علم روز دنیا، تحت نظر متخصصین خبره و در آزمایشگاه‌های پیشرفته محصولات متنوعی را تولید و در دسترس مشتریان قرار داده است. یکی از بهترین محصولات این شرکت لوسیون مرطوب کننده 5% آردن مدل آتوپیا است که در ادامه قصد معرفی آن را داریم.


کرم مرطوب کننده و آبرسان چه کاربردی دارد؟

وجود یک مرطوب کننده و آبرسان خوب و با کیفیت در روتین مراقبت از پوست از ضروریات به شمار می‌آید. اما در برخی موارد استفاده از یک مرطوب کننده معمولی کافی نیست چرا که بعضی پوست‌ها بسیار خشک و زبر بوده با دچار مشکلات پوستی هستند. یکی از شایع‌ترین مشکلات پوستی درماتیت آتوپیک است که سلامت پوست را به خطر می‌اندازد.

لازم است توضیحی در مورد اینکه این بیماری پوستی چیست بدهیم. زمانی که لایه شاخی پوست نمی‌تواند به خوبی از بافت‌های زیرین در برابر خشکی، عفونت و استرس‌های مکانیکی محافظت کند؛ ضمن آسیب به پوست لایه اپیدرم آب زیادی را از دست می‌دهد و منجر به بیماری مزمن  درماتیت آتوپیک یا سایر مشکلات پوستی می‌شود.

بنابر گفته‌های بالا حفظ رطوبت پوست علاوه بر ایجاد ظاهری زیبا سبب سلامت پوست نیز می‌شود. در همین راستا کمپانی آردن لوسیون مرطوب کننده 5% آردن مدل آتوپیا را تولید کرده تا ضمن برطرف کردن مشکلات پوستی، پوستی زیبا و شاداب را برای مصرف‌کننده به ارمغان آورد.


لوسیون مرطوب کننده 5% آردن مدل آتوپیا چه تاثیری روی پوست می‌گذارد؟

لوسیون مرطوب کننده 5% اوره آردن مدل آتوپیا به عنوان یک نرم کننده قوی برای پوست‌های خشک، آسیب‌دیده و حساس تولید شده است. این محصول حاوی 5 درصد اوره و عصاره جو دوسر است.

اوره به کار رفته در این محصول موجب کاهش زبری، خشکی، حالت فلسی و پوسته‌ پوسته شدن به ویژه در نواحی آرنج، زانو و قوزک پا می‌شود. در کنار اوره ترکیب دیگری به نام اسید لاکتیک نیز وجود دارد که ضمن کمک به بهبود کارایی اوره بعد از تخریب سد دفاعی پوست به دلیل خاصیت هیدروفیلی (جاذب آب) در کنار لایه‌برداری، به ذخیره و حفظ آب در پوست نیز کمک می‌کند.

از دیگر ترکیبات موثر در این محصول آردن عصاره جو دوسر است که موجب تسکین و التیام التهابات پوست شده و با خاصیت آبرسانی قوی موجب نرمی و لطافت پوست می‌شود.


ترکیبات لوسیون مرطوب کننده 5% آردن مدل آتوپیا

ترکیبات به کار رفته در لوسیون مرطوب کننده آردن عبارتند از:

اوره، اسید هیالورونیک، سدیم لاکتات، اسید لاکتیک، عصاره جو دوسر، گلیسرین دارویی، اسیدهای چرب، کلسترول، سرامید، ایزوهگزادکان، متیل گلوکوز سسکونی استئارات، کوکگلیسرید،سوربیتول، ستئاریل الکل، گلیسریل استئارات، PEG-۱۰۰  استئارات، سوربیتان استئارات، فنوکسی اتانول، اتیل هگزیل گلیسرین، پانتنول، توکوفریل استات، سدیم آسکوربیل فسفات، دایمتیکون، بیزابولول، سدیم PCA، کاپریلویل گلایسین، گزانتن گام، پلی وینیل پیرولیدون، زینک PCA، آب دیونیزه

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی ترکیبات موثره در این محصول را آورده‌ایم:

زینک PCA  

از جمله ترکیبات موجود در لوسیون مرطوب کننده 5% آردن مدل آتوپیا زینک PCA است. زینک سبب تنظیم ترشح چربی در پوست و کاهش رشد و تکثیر باکتری‌های مولد آکنه می‌شود. این ماده در فرآیندهای آبرسانی نقش مهمی را ایفا می‌کند علاوه بر این موجب تولید کلاژن نوع ا در پوست نیز می‌شود.

 اسید هیالورونیک

این ماده مغذی به عنوان یک جاذب آب برای پوست شناخته شده که در بهبود زخم نیز تاثیر گذار است. ضمن اینکه در برابر میکروارگانیسم‌ها همچون سدی عمل کرده و موجب رشد و ترمیم کلاژن و الاستین نیز می‌شود.

از دیگر دلایل به کار بردن اسید هیالورونیک در این محصول تاثیر آن در حفظ رطوبت، ترمیم بافت‌ها و انعطاف پذیری پوست است.

گلیسیرین

از دیگر ترکیبات موثره به کار رفته در  این محصول گلیسیرین است. برخورداری از این ترکیب برای حفظ رطوبت طبیعی پوست بسیار ضروری است زیرا با بالا رفتن سن، آسیب‌های محیطی و استفاده از مواد مضر ذخیره فاکتورهای طبیعی مرطوب‌کننده پوست کاهش می‌یابد.

این ماده موجب افزایش انعطاف و رطوبت پوست خواهد شد. همچنین گلیسیرین به دفع مواد شیمیایی مضر از پوست و حفظ آب بیشتر در آن کمک کرده و در نهایت از دهیدراته شدن آن پیشگیری می‌کند.


ویژگی‌های لوسیون مرطوب کننده آردن

  • برطرف کننده خشکی نواحی مختلف بدن (قوزک پا، بازو، آرنج و زانو)
  • بدون ایجاد حس ناخوشایند سنگینی و چربی اضافی روی پوست
  • پیشگیری و کاهش زبری و خشکی
  • نرم کننده و مرطوب کننده بسیار قوی
  • رفع حالت فلسی و ضخامت پوست
  • سرعت جذب بالا
  • دارای آنتی اکسیدان
  • غیر کومدون زا


مزایای استفاده از لوسیون مرطوب کننده 5% آردن مدل آتوپیا

این کرم بدون ایجاد چربی اضافی و احساس سنگینی روی پوست، رطوبت مورد نیاز آن را تامین کرده علاوه بر این سبب التیام  اگزما و تسکین انواع التهابات پوستی ناشی از خشکی شده و با سرعت جذب بالا در همان زمان مصرف تاثیر خود را نشان می‌دهد.


نحوه مصرف لوسیون مرطوب کننده آردن

قبل از استفاده از این محصول حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از استفاده از این کرم موضع مورد نظر را با شوینده مناسب شسته و خشک کنید
  • می‌توانید  لوسیون مرطوب کننده آردن را روزی دوبار استفاده کنید
  • بعد از هر بار مصرف مرطوب کننده و آبرسان، درب محصول را کاملا ببندید
  • از  لوسیون مرطوب کننده آردن دور از دسترس کودکان، نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • در صورت بروز هرگونه تغییر ناگهانی و حساسیت، مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید


استفاده از لوسیون مرطوب کننده 5% آردن برای چه افرادی مناسب است؟

 لوسیون مرطوب کننده آردن یک آبرسان قوی بوده که به خوبی خشکی، زبری و التهابات پوستی را برطرف می‌کند؛ بنابراین گزینه‌ای عالی برای افرادی است که پوستی خشک و آسیب دیده و البته حساس دارند؛ چرا که این محصول فاقد چربی، رنگ، بو و غیر کومدون‌زا بوده و از بروز حساسیت پیشگیری می‌کند.


خرید لوسیون مرطوب کننده 5% آردن مدل آتوپیا

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.


اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس