0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Hydralift Cream

کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل هیدرالیفت

شناسه کالا: 805658
شناسه کالا: 805658
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
128,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل هیدرالیفت
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل هیدرالیفت

 

درمالیفت از آن دسته از برندهای داخلی است که در زمینه مراقبت از پوست و مو بسیار خوب عمل کرده و به خوبی توانسته است اعتماد مردم را جلب کند. این برند موفق کار خود را از سال 1393 با ارائه درمان‌های تخصصی و منحصر به فرد پوست و مو آغاز کرده است.

تولیدات این برند ایرانی غنی از عصاره و اسانس‌های گیاهی بوده که اثربخشی فوری و طولانی مدتی را از خود بر جای می‌گذارند. محصولات درمالیفت آمیزه ای از تخصص، طبیعت، مدرنیته است که با رفع مشکلات پوست و مو احساس شادابی و آرامش را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.

درمالیفت محصولات خود را با همکاری کمپانی اکسپنساینس فرانسه (یکی از به نام‌ترین تولیدکننده‌های محصولات مراقبت از پوست ومو) و با پیشرفته‌ترین تکنولوژِی‌های روز دنیا تولید و عرضه می‌کند. این نیز گفتنی است که برای تولید این محصولات با کیفیت از دانش و تکنولوژی کمپانی‌های دیگری همچون سولابیا فرانسه و ایندوکم سوئیس نیز بهره برده است.

محصولات درمالیفت درموکازمتیک بوده و علاوه بر زیبایی خواص درمانی فوق‌العاده‌ای دارند.

یکی از محبوب‌ترین تولیدات این کمپانی کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل هیدرالیفت است که در ادامه قصد داریم توضیحاتی در مورد آن عنوان کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

کرم مرطوب کننده و آبرسان چیست و چه کاربردی دارد؟

آب و هوا، وراثت، افزایش سن، عوامل استرس زا، مصرف سیگار، مصرف الکل و ابتلا به بیماری‌های آتوپیک از جمله عواملی است که موجب خشکی پوست می‌شوند.

خشکی و عوارضی که در پی دارد، یکی از مهم‌ترین مسائل مربوط به پوست است که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. از بین رفتن طراوت و شادابی، کدر شدن پوست و پیری زودرس از مهم‌ترین عوارض خشکی و کم آبی پوست است.

در این زمان است که برای کاهش عوارض خشکی پوست و تغذیه آن ضرورت استفاده از یک کرم مرطوب کننده و آبرسان احساس می‌شود. آبرسان‌های زیادی در سطح بازار وجود دارند اما اینکه از برندی معتبر و با متریالی با کیفیت تولید شده باشند بسیار مهم است. کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل هیدرالیفت یکی از مرطوب‌کننده‌های با کیفیتی است که در بسیاری از داروخانه‌های معتبر وجود دارد و باعث بازگرداندن شادابی و طراوت به پوست می‌شود.

 


  

ترکیبات کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل هیدرالیفت چیست و چه کاربردی دارد؟

این محصول درمالیفت یک رطوبت‌رسان عمیق است که به خوبی به لایه‌های پوستی نفوذ کرده  و به خوبی خشکی پوست را از بین می‌برد و موجب تازه و شاداب شدن آن می‌شود.

همانطور که پیشتر اشاره کردیم؛ کمبود مواد مغذی و رطوب پوست، خشکی پوست را در پی دارد و موجب حساس شدن پوست در مقابل عوامل مختلف می‌شود و حالت زمخت و سفتی را برای پوست ایجاد می‌کند.

استفاده از کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل هیدرالیفت با کاهش میزان تبخیر رطوبت در سطح پوست و آبرسانی به لایه شاخی پوست باعث طراوت پوست می‌شود.

ترکیبات به کار رفته در کرم مرطوب کننده هیدرالیفت عبارتند از:

آب دیونیزه، گلیسیرین، پلی آکریلامید، سی ۱۳-۱۴ ایزو پارافین، لورت-۷، روغن آووکادو، آراشیدیل گلوکوزاید، پالکمتیک / استئاریک تری گلیسیرید، اوره، ساکارید هیدرولیزات، منیزیم اسپارتات، گلایسین، آلانین، کراتین، لاکتات سدیم، بایو ساکارید گام- ۱، اولیو گلایسرایدز، ایزو پروپیل میریاستات، روغن دانه سان فلاور، یونیفن پی-۲۳، لیزین آسپارتات، اسانس مجاز خوراکی.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی از ترکیبات موثر در کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت را آورده‌ایم:

روغن آووکادو

یکی از مهم‌ترین مواد به کار رفته در کرم آبرسان هیدرالیفت روغن آووکادو است. این ماده به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی به کار رفته است که به سلامت بدن کمک کرده، موجب افزایش رطوبت پوست و افزایش سطح کلاژن سازی می شود و همچنین در بازسازی پوست موثر است.

روغن آووکادو حاوی مقادیر بالای اولئیک اسید، و پالمتیک اسید و لینولئیک اسید است.

این روغن حاوی ویتامین E,A,D بوده و دارای قابلیت نفوذ فوق العاده‌ای به پوست است و می تواند لایه‌های مختلف پوست را تغذیه کند. این روغن نرم‌کننده بسیار قوی و مرطوب‌کننده به دلیل داشتن ویتامین E، دارای خواص آنتی‌اکسیدانی نیز هست. مصرف روغن آووکادو به عنوان یک روغن گیاهی با درصد بالای  اولئیک اسید، برای پوست های خشک توصیه می‌شود.

 

 

UNIMOIST

این ماده ترکیبی از اوره و گلیسیرین همراه با آمینو اسیدهای ضروری است که ساختاری مشابه مرطوب‌کننده‌های طبیعی دارد و موجب حفظ رطوبت پوست و آبرسانی به عمیق‌ترین لایه‌های پوست می‌شود.

سولین

این ماده موجب افزایش چربی‌های طبیعی پوست شده و به کورنئوسیت‌ها متصل شده و مانع از خروج رطوبت از لایه شاخی پوست شده و با این عملکرد باعث حفظ رطوبت و جلوگیری از دفع آن می‌شود.

آسپارلین

دلیل به کار بردن این ماده  در کرم مرطوب کننده هیدرالیفت این است که با افزایش میزان انرژی و متابولیسم سلول‌ها (ATP) موجب افزایش نرمی و طراوت پوست می‌شود.

 


 

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل هیدرالیفت

  • آبرسانی کامل به لایه‌های پوست
  • تقویت سد دفاعی پوست
  • افزایش شادابی و تازگی پوست
  • مرطوب کردن پوست با افزایش فاکتورهای رطوبت‌رسان طبیعی به پوست
  • برطرف کننده خشکی‌ زیاد پوست
  • حجم و قیمت مناسب در قیاس با کارایی فوق‌العاده

 


 

مزایای استفاده از کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل هیدرالیفت

کرم مرطوب کننده درمالیفت سد دفاعی پوست را ترمیم کرده و موجب شادابی و طراوت پوست می‌شود.

از دیگر مزایای این محصول افزایش میزان فاکتورهای مرطوب کننده طبیعی پوست، آبرسانی به عمیق‌ترین لایه‌های آن، کاهش تبخیر سطحی آب پوست و حفظ رطوبت لایه شاخی است.

 


 

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل هیدرالیفت چگونه است؟

قبل از استفاده از کرم موضع مورد نظر را کاملا شست و شو داده و خشک کنید. سپس مقدار کافی از مرطوب‌کننده را روی پوست قرار داده و به آرامی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود.

می‌توانید روزانه دو مرتبه از این آبرسان استفاده کنید؛ اگر پوست خشکی دارید می‌توانید میزان مصرف را افزایش دهید.

 از این کرم می توانید زیر آرایش نیز استفاده کنید.

توجه داشته باشید که؛

  • از تماس کرم با چشم‌ها بپرهیزید. در صورت تماس، چشم‌ها را با آب فراوان بشویید
  • دور از دسترس کودکان، نور مستقیم خورشید و در مکان خشک و خنک نگهداری شود
  • قبل از مصرف، بروشور داخل جعبه را مطالعه نمایید

 


 

مصرف کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل هیدرالیفت برای چه افرادی مناسب است؟

 مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل هیدرالیفت یک انتخاب عالی برای افرادی است که دچار خشکی پوست معمولی تا شدید هستند. محصول مورد بحث یک آبرسان فوق‌العاده بوده که به عمیق‌ترین لایه‌های پوست نفوذ کرده و پوست شاداب و لطیف را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.

 


 

خرید کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل هیدرالیفت

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

کرم مرطوب کننده قوی  درمالیفت مدل هیدرالیفت
کرم مرطوب کننده قوی درمالیفت مدل هیدرالیفت
قیمت:
128,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;