0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Moisturizing Face Cream

کرم مرطوب کننده الارو مناسب برای پوست خشک

شناسه کالا: 302117
شناسه کالا: 302117
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
424,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم مرطوب کننده الارو مناسب برای پوست خشک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

در سال 2007 بود که برند موفق الارو فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات مراقبت از پوست و مو را در فرانسه آغاز کرد. نام این برند معروف فرانسوی را از سه کلمه زندگی بخش زن، زیبایی و آب برگرفته‌اند. موسسین این کمپانی کار خود را برای تولید و عرضه محصولات آرایشی و بهداشتی مرغوب با شعار حفظ وقار و زیبایی شروع کرد و همچنان با تکیه بر علم روز دنیا برای مراقبت از پوست، در حرفه‌ای‌ترین آزمایشگاه‌ها و البته تحت نظر متخصصین و داروسازان مطرح دنیا ادامه می‌دهند.

اگر از آن دسته از افرادی هستید که به مراقبت از پوست خود توجه ویژه‌ای دارید حتما نام الارو برایتان آشناست. یکی از محبوب‌ترین محصولات تولید شده توسط این برند شناخته شده،کرم مرطوب کننده الارو مناسب برای پوست خشک است که در ادامه قصد داریم مطالبی را پیرامون آن عنوان کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

کرم مرطوب کننده و آبرسان چه کاربردی دارد؟

برای مراقبت و البته محافظت از پوست در برابر انواع محرک‌های داخلی و خارجی روش‌های بسیاری وجود دارد اما مصرف کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان نیز نقش مهمی در حفظ سلامت و زیبایی پوست ایفا می‌کنند.

یکی از نشانه‌های سلامت پوست وجود رطوبت کافی در آن است که در ترمیم و بازسازی پوست و رفع مشکلات آن نیز تاثیرگذار است. زمانی که آب موجود در خارجی‌ترین لایه پوست کم شود خشکی پوست رخ می‌دهد. یک مرطوب کننده‌ مرغوب با نگهداری آب در پوست عملکردی همچون سد دفاعی داشته و از لایه بیرونی پوست در برابر عوامل محیطی مانند نور خورشید و انواع آلودگی‌های محافظت می‌کند.

کرم مرطوب کننده و آبرسان مغذی حاوی پرو ویتامین الارو یکی از بهترین مرطوب‌کننده‌ها بوده که با فرمولاسیونی خاص راهی برای نجات پوست‌های خشک از کم آبی است.

 


 

کرم مرطوب کننده الارو چه تاثیری روی پوست خشک می‌گذارد؟

کرم مرطوب کننده الارو برای پوست خشک با برخورداری از مواد فعال ‎کننده ساخت کلاژن و  افزایش جذب رطوبت عملکردی ضد چروک و جوان ‎کننده دارد و موجب شادابی و طراوت پوست می‎شود.

کرم مرطوب‎ کننده حاوی پرو ویتامین B۵ الارو علاوه بر اثر نرم‎ کنندگی قوی بافتی سبک و جاذب داشته و بدون ایجاد حس سنگینی و چربی، خشکی پوست را رفع می‌کند. از دیگر تاثیرات این کرم بر پوست بهبود قرمزی پوست، روزاسه و اگزما است.

 


 

ترکیبات موجود در کرم مرطوب کننده الارو مناسب برای پوست خشک

مواد تشکیل دهنده کرم مرطوب‎ کننده حاوی پرو ویتامین B۵ الارو عبارتند از:

آب، گلیسرین، پارافین مایع، استئاریل هپتانوات، روغن هسته آرگان، روغن نارگیل هیدروزنه شده، استئارات -۲۱، بوتیلین گلیکول، گلیسریل استئارات، C۱۲-۱۵، الکیل بنزوات، ستیل الکل، شی باتر، ایزو هگزادکان، ستئاریل الکل، دایمتیکون، پانتنول (پیش ساز ویتامین B۵)، اسکوالن، ستئاریت -۲، پروتئین هیدرولیز شده سویا، توکوفریل استات، ۲/۱ هگزاندیول، کاپریلیل گلایکو یاکربومر ستیل پالمیتات، عطر، آکریلامید/سدیم اکریلوئیل دی متیل تاورات کوپلیمر، متیل پارابن، تترا سدیم EDTA، زانتان گام، C۱۳-۱۴ ایزو پارافین، سدیم هیدروکسید، لورت-۷، پلی سوربات ۲۰، فنوکسی اتانول، توکوفرول (ویتامین E)، اسکوربیل پالمیتات، گلیسریل اولئات، سوربیک اسید، پالمیتوئیل الیگو پپتید، سیتریک اسید، پالمیتوئیل تترا پپتید ۷، CI۱۷۲۰۰، لسیتن

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره در کرم مرطوب کننده الارو برای پوست خشک را آورده‌ایم:

روغن آرگان

یکی از مهم‌ترین ترکیبات به کار رفته در این محصول روغن آرگان است که مانند تمام روغن‌های گیاهی دیگر حاوی اسیدهای چرب ضروری بوده که در مقابل عمل اکسیده شدن بسیار بهتر از روغن زیتون عمل می‌کند. روغن آرگان حاوی ویتامین A،امگا6و9 و مقدار زیادی ویتامین E است.

دلیل به کار بردن این روغن معجزه‌آسا در کرم مرطوب کننده الارو برای پوست خشک برخورداری از ویتامین A  است که پوست را به خوبی تغذیه کرده و به رفع چین و چروک پوست کمک کرده؛ اگزما، جوش و جای زخم را ترمیم و پوست را مرطوب کرده و در نهایت موجب افزایش الاستیته پوست می‌شود.

هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید از قوی‌ترین ماده‌های جاذب رطوبت و مغذی برای پوست بوده که در بهبود زخم نیز تاثیر گذار است. ضمن اینکه مانند سدی در مقابل میکروارگانیسم‌ها عمل کرده و موجب رشد و ترمیم کلاژن و الاستین می‌شود.

از دیگر دلایل به کار بردن اسید هیالورونیک در کرم مرطوب کننده الارو برای پوست خشک تاثیر آن در حفظ رطوبت، ترمیم بافت‌ها و انعطاف پذیری پوست است. علاوه بر این‌ها چین و چروک و فرورفتگی هر قسمتی از بدن را به خوبی برطرف می‌کند.

شی باتر

این ترکیب به سبب برخورداری از اسیدهای چرب ضروری و خاصیت ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی در کرم مرطوب کننده الارو برای پوست خشک به کار رفته است. شی باتر به ترمیم و بازسازی لیپید سطح پوست، تامین رطوبت و کاهش علائم خشکی در پوست‌‌های خشک کمک می‌کند. این ماده حاوی ویتامین آ و ویتامین ایی  و خواص آنتی‌اکسیدانی بوده به همین دلیل مانند یک سد دفاعی در برابر آسیب‌ رادیکال‌های آزاد پوست عمل می‌کند.

روغن نارگیل

از دیگر ترکیبات به کار رفته در کرم مرطوب کننده الارو روغن نارگیل است که با نفوذ به لایه‎های عمیق پوست موجب نرم و مرطوب شدن آن شده و از خشکی و خارش که از عوارض دهیدراته شدن پوست هستند جلوگیری می‌کند.

عصاره سوجا

این ماده موجب افزایش جذب اكسیژن پوست شده و احیا كننده سلول های پوست است.

اسکوالن

دیگر ترکیب موثر به کار رفته در کرم مرطوب کننده الارو اسکوالن است که به عنوان نرم كننده طبیعی قوی و از بین برنده خشكی پوست عمل می‌کند.

 


 

 

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده الارو مناسب برای پوست خشک

  • حاوی مواد فعال ‎کننده ساخت کلاژن، ضد‎ چروک و جوان‎‎ کننده پوست
  • برطرف کننده خشکی و کمک به حفظ رطوبت طبیعی پوست
  • مناسب پوست‎ های خشک و خیلی خشک
  • بهبود قرمزی پوست و روزاسه
  • بهبود اگزما و خشکی پوست
  •  نرم‌کننده قوی

 


 

مزایای استفاده از کرم مرطوب کننده الارو مناسب برای پوست خشک

کرم مرطوب کننده پرو ویتامین الارو یک آبرسان قوی بوده که موجب تقویت و تغذیه پوست می‌شود. فرمولاسیون خاص این کرم سبب افزایش کلاژن سازی پوست شده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می‌کند.

ترکیبات معجزه‌آسای موجود در این کرم محرک سلولی بوده و در ترمیم و احیای سلول‌های پوست موثر است. از دیگر مزایای کرم آبرسان پوست خشک الارو این است که در برابر آب مقاوم بوده و به رفع خشکی و بهبود قرمزی پوست موثر است.

 


 

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده الارو مناسب برای پوست خشک

قبل از استفاده از این محصول حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از استفاده از این کرم موضع مورد نظر را با شوینده مناسب شسته و خشک کنید
  • می‌توانید کرم مرطوب کننده الارو را روزی دوبار استفاده کنید
  • بعد از هر بار مصرف مرطوب کننده و آبرسان، درب محصول را کاملا ببندید
  • از کرم مرطوب کننده الارو برای پوست خشک دور از دسترس کودکان، نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • در صورت بروز هرگونه تغییر ناگهانی و حساسیت، مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید

 


 

مصرف کرم مرطوب کننده الارو برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول الارو ضد حساسیت و ضد التهاب بوده و گزینه مناسبی برای افرادی است که نمی‌توانند هر نوع آبرسانی را استفاده کنند.

کرم مرطوب کننده الارو یک انتخاب عالی برای افرادی با پوست خشک است چرا که با ترکیبات منحصر به فرد خود زبری و خشکی پوست را از بین برده و پوستی نرم، لطیف و زیبا را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.

 


 

خرید کرم مرطوب کننده الارو مناسب برای پوست خشک

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

الارو این برند فرانسوی با تولید  کرم مرطوب کننده الارو مناسب برای پوست خشک توانسته نظرات زیادی را به خود جلب کند و به درمان کم‌آبی و رفع دیگر عوارض خشکی پوست کمک شایانی کند.

 

کرم مرطوب کننده الارو مناسب برای پوست خشک
کرم مرطوب کننده الارو مناسب برای پوست خشک
قیمت:
424,500 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;