0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Moisturizing Light Cream

کرم مرطوب کننده ورونیک مدل لایت مناسب برای پوست چرب

شناسه کالا: 823441
شناسه کالا: 823441
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
499,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم مرطوب کننده ورونیک مدل لایت مناسب برای پوست چرب
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

پوست یکی از عوامل مهم در زیبایی و جذابیت افراد است. مراقبت از پوست و استفاده از کرم‌های مرطوب کننده می‌تواند به حفظ سلامت و بهبود ظاهر پوست کمک کند. کرم مرطوب کننده ورونیک

پوست را نرم و لطیف کرده و همچنین از خشکی، ترک و التهابات پوستی جلوگیری می‌کند.

کمپانی ورونیک یک برند آرایشی و بهداشتی تحت لیسانس فرانسه است که محصولات متنوعی در زمینه مراقبت از پوست و زیبایی تولید و عرضه می‎‌کند. برند ورونیک محصولات خود را از مواد باکیفیت، فرمولاسیون‌ خاص و در نظر گرفتن نیاز‌های مشتریان تولید می‌کند.

قابل ذکر است این برند به حفظ محیط زیست و عدم آزمایش روی حیوانات توجه ویژه‌ای دارد.

محصولات برند مذکور شامل کرم‌های‌ ضدآفتاب، ضد لک، ضد جوش، روشن کننده، جوان‌کننده، ضد چروک صورت، لیفتینگ و رفع کننده چین و‌چروک، مرطوب کننده و آبرسان، لوسیون‌های بدن و غیره است.

یکی ازمحبوب‌ترین محصولات این برند کرم مرطوب کننده ورونیک مدل لایت مناسب برای پوست چرب نام دارد که در داروخانه آنلاین صبا موجود است.

در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی این کرم مرطوب کننده Moisturizing Light Cream بپردازیم؛ با ما همراه باشید.

 


 

کرم مرطوب کننده چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم مرطوب کننده یک محصول آرایشی و بهداشتی است که برای مرطوب و نرم کردن پوست استفاده می‌شود این کرم‌ها حاوی مواد فعالی هستند که به پوست کمک می‌کنند آب درون پوست را حفظ کند.

معمولا افرادی که دارای پوست‌های چرب و براقی هستند در مصرف آبرسان کوتاهی می‌کنند اما چرب بودن پوست ارتباطی با مرطوب بودن آن ندارد؛ بنابراین افرادی که پوست‌های چرب دارند نیز باید ازآبرسان‌ها استفاده کنند. اما این افراد باید توجه داشته باشند که از مرطوب‌کننده‌های مخصوص پوست چرب بهره ببرند چرا که این پوست به سبب ماهیتی که دارد بیشتر مستعد جوش بوده و بدیهی است که به مراقبت بیشتری هم نیاز داشته باشد.

کرم مرطوب کننده ورونیک یکی از آبرسان‌های پر قدرت است که در جوان‌سازی و مقابله با چین و چروک پوست نیز تاثیرگذار خواهد بود.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم مرطوب کننده ورونیک مدل لایت بر پوست چگونه است؟

کرم مرطوب کننده ورونیک برای پوست‌های چرب طراحی شده تا رطوبت لازم را به پوست ارائه دهد، در عین حال احساس سبکی به پوست بخشیده و براقیت و چربی اضافه را کنترل کند.

ضمن اینکه کرم مرطوب کننده Moisturizing Light Cream سریع جذب پوست می‌شود بنابراین شما می‌توانید بلافاصله پس از مصرف آن، از محصولات آرایشی و ضد آفتاب مناسب پوست خود استفاده کنید.

 


 

ترکیبات موجود در کرم مرطوب کننده ورونیک مدل لایت

مواد اولیه موجود در این محصول ورونیک عبارتند از:

آکوا، پی ای جی -۸ استئارات، ستئاریل اتیل هگزانوات، گلیسیریل استئارات، ستئاریل هپتانوآت، ستیل الکل، بوتیل استئارات، آرشیدیل الکل، بهنیل الکل، آرشیدیل گلوکوزاید، اولیو گلایسریدز، پالمتیک/ استئاریک تری گلیسیرید، زینک پی سی ای، نیاسینامید گلیسیرین، عصاره تتراسلمیس سوسیکا، هیالورونیک اسید، سرامید ان پی، سرامید آ پی، سرامید ای او پی، فیتوسفینگوزین، کلسترول، سدیم لوریل لاکتیلات، کربومر، زانتان گام، اتیل هگزیل گلیسیرین، عصاره هیدرولیز شده ویولا تریکالر، عصاره هسته انگور، پی ای جی -۴۰ هیدروژنیتد کستر اویل، توکوفرول، الکل، کره کاکائو، هیدروکسی اتیل سلولز، ایزوپروپیل ایزواستئارات، پلی گلیسیریل -۲ سسکیولئات، دکسپنتنول، توکوفریل استات، آلانتوئین، اسید لاکتیک، فنوکسی اتانول، کاپریلیل گلایکول، ا.د.ت.آ، اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی، آب دیونیزه.

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی مواد موثره موجود در این محصول را آورده‌ایم:

عصاره هسته انگور

عصاره هسته انگور به دلیل داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی با رادیکال‌های آزاد مضر مقابله کرده و روند پیری پوست را کاهش می‌دهد.

هیالورونیک اسید

اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن وجود دارد اما با بالا رفتن سن مقدار آن در پوست کاهش می‌یابد به همین دلیل یکی از ترکیبات عالی در آبرسان است. این ترکیب جز موادی است که وارد اپیدرم شده، آب را جذب می‌کند و به شدت آبرسانی پوست را بالا می‌برد.

اسید لاکتیک

اسید لاکتیک ‌نوعی آلفا هیدروکسی اسید است که برای از بین بردن سلول‌های مرده پوست، کمک به محو شدن لکه‌های تیره و نرم کردن خطوط ریز استفاده می‌شود.

گلیسیرین

گلیسیرین موجود در این محصول باعث حفظ رطوبت در پوست می‌شود و به پوست نرمی و لطافت می‌بخشد و همچنین عهده دار روشن کردن لکه‌های تیره که از آسیب‌های نور خورشید، تغییرات هورمونی و افزایش سن به وجود آمده است.

فنوکسی اتانول

فنوکسی اتانول یک نوع ماده شیمیایی است که به عنوان ضد باکتری و نگه‌دارنده برای جلوگیری از فساد یا از دست دادن اثر محصول به کار می‌رود.

 


 

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده ورونیک مدل لایت

  • محافظت کننده از پوست در برابر آسیب‌های محیطی
  • جلوگیری از تحریک و التهابات پوستی
  • تامین رطوبت پوست در طول روز
  • جلوگیری از براق شدن پوست
  • آبرسانی عمیق پوست
  • آنتی اکسیدان بسیار قوی
  • تنظیم کننده چربی پوست
  • کاهش منافذ پوست

 


 

مزایای استفاده از کرم مرطوب کننده ورونیک مدل لایت چیست؟

یکی از مشکلات معمول پوست؛ دهیدراته شدن آن است. با استفاده از کرم مرطوب کننده ورونیک Moisturizing Light Cream، می‌توانید از قدرت این کرم در حفظ رطوبت طولانی مدت پوست خود بهره ببرید و از خشکی و ترک‌های ناشی از کمبود رطوبت جلوگیری کنید.

از مزیت‌های دیگر این کرم آبرسان فرمولاسیون سبک آن است که باعث می‌شود تا به سرعت و به خوبی در پوست جذب شوند.

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده ورونیک مدل لایت

قبل از مصرف به نکات زیر توجه کنید :

  • ابتدا پوست خود را با یک شوینده مناسب تمیز کنید
  • حتما قبل از خشک شدن کامل پوست از مرطوب کننده استفاده نمایید (در این حالت پوست هنوز کمی نمناک است و آبرسانی اثر بهتری خواهد داشت)
  • مقدار کمی از کرم مرطوب کننده را روی پوست خود بریزید و به آرامی روی پوست ماساژ دهید
  • در صورت بروز هر نوع حساسیت مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید
  •  دور از دسترس کودکان و نور آفتاب قرار دهید

استفاده از کرم مرطوب کننده ورونیک مدل لایت برای چه افرادی مناسب است؟

کرم مرطوب کننده ورونیک عموما مناسب برای پوست‌هایی است با مشکل چربی زیاد روبرو هستند، این کرم علاوه بر اینکه پوست را مرطوب نگه‌ می‌دارد از حس سنگینی یا چربی اضافی و درخشش پوست هم جلوگیری می‌کند.

علاوه بر این محصول مذکور برای افرادی که می‌خواهند پوست خود را آماده میکاپ کنند و نیاز به یک کرم مرطوب کننده سبک و قابل جذب سریع دارند بسیار مناسب است.

 


 

خرید کرم مرطوب کننده ورونیک مدل لایت

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

اگر پوست شما دارای چربی زیاد است و به دنبال یک کرم مرطوب کننده سبک هستید، کرم مرطوب کننده ورونیک مدل لایت با عدم ایجاد حس سنگینی و جذب سریع برای آبرسانی پوست شما گزینه‌ای بسیار مناسب است. محصولی که در این نوشتار به معرفی آن پرداختیم در داروخانه صبا با قیمتی عالی عرضه می‌شود.

 

 

 

کرم مرطوب کننده ورونیک مدل لایت مناسب برای پوست چرب
کرم مرطوب کننده ورونیک مدل لایت مناسب برای پوست چرب
قیمت:
499,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;