0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Hydrasel Rich Cream

کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل ریچ

شناسه کالا: 815917
شناسه کالا: 815917
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
211,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل ریچ
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

 

کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل ریچ

برند لایسل که اخیرا کار خود را در سوئیس آغاز کرده است سعی دارد با شعار «ساده اما مهم» لوازم آرایشی بهداشتی با کیفیتی را تولید و عرضه کند و از این طریق بتواند خدمت نوینی به جامعه کرده باشد.

لایسل برای تولید محصولات خود یک تیم قدرتمند شامل داروسازان با تجربه، پزشکان متخصص زیبایی، محققین و غیره تشکیل داده است؛ تا با تهیه فرمولاسیونی منحصر به فرد و با به کارگیری مواد اولیه درجه یک محصولی با کیفیت تولید کنند.ثمره تلاش تیم لایسل تولید محصولاتی است که توانسته‌اند در زمانی کوتاه، محبوبیت قابل توجهی را برای خود کسب کنند.

کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان از جمله محصولاتی‌اند که در سلامت پوست بسیار تاثیرگذار بوده و نقش مهمی را ایفا می‍‌کنند. در ادامه این مطلب قصد داریم یکی از محبوب‌ترین محصولات برند مذکور با نام کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل ریچ است.

 


 

مرطوب‌کننده و آبرسان لایسل چیست و چه کاربردی دارد؟

آبرسان‌ها نقش مهمی را در حفظ سلامت پوست ایفا می‌کنند. یکی از چندین کاربرد مرطوب‌کننده‌ها جوانسازی پوست است. اما در میان باید توجه داشته باشید که استفاده از مرطوب کننده و آبرسان با کیفیت و مرغوب، اهمیت بسیاری دارد. بنابراین باید توجه داشته باشید که آبرسان خود را از چه برندی انتخاب می‌کنید. برند لایسل مرطوب کننده‌ها و آبرسان‌های معجزه‌آسایی را تولید کرده که به بهترین شکل روند پیری پوست را متوقف می‌کند.

 


 

کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل ریچ چه تاثیری روی پوست دارد؟

از جمله مشکلات پوستی که بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند خشکی پوست است.

گرچه این مشکل در ابتدا آنقدر آزار دهنده نیست و جدی گرفته نمی‌شود اما در صورتی که برطرف نشود مشکلات جدی‌تری از قبیل خارش شدید، ترک‌ها و راش‌های پوستی، انواع اگزما و چین و چروک را در پی خواهد داشت. معمولا این مشکلات پوستی با قرمزی، التهاب و درد همراه هستند و به شدت فرد آزار می‌دهند.

کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل ریچ، مخصوص پوست‌های خشک است که سبب رطوبت رسانی طولانی مدت و عمیق پوست می‌شود. گفته می‌شود که این محصول دارای مکانیسم آبرسانی سه بعدی بوده و باعث ایجاد تعادل آب در لایه‌های مختلف پوست و بازسازی ساختار آسیب دیده آن می‌شود.

در فرمول ساخت کرم مرطوب کننده هیدراسل ریچ ترکیبات آنتی اکسیدانی نظیر ویتامین سی و میتوکینیل به کار رفته که دارای خواص ضد آلودگی و روشن کنندگی است.

با توجه به تحقیقات انجام شده کرم مرطوب کننده و آبرسان قوی هیدراسل لایسل با جذبی سریع سبب نرمی و درخشندگی و رطوبت‌رسانی عمقی و طولانی مدت به پوست می‌شود. این کرم با مکانیسم آبرسانی سه بعدی خود باعث ایجاد تعادل آب در لایه‌های مختلف پوست و بازسازی ساختار آسیب‌دیده آن می‌شود. این مرطوب کننده و آبرسان، مراقبت از پوست حاوی ترکیبات آنتی اکسیدانی نظیر ویتامین سی و میتوکینیل بوده که دارای خواص ضد آلودگی و روشن کنندگی است.

در ادامه توضیحی از برخی ترکیبات تاثیرگذار موجود در کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل ریچ را آورده‌ایم؛

 

Caprylic/Capric Triglyceride

یکی از ترکیبات به کار رفته در ساخت کرم مرطوب کننده هیدراسل ریچ  Caprylic/Capric Triglyceride است که یک امولیانت و نرم‌کننده سبک و فاقد چربی بوده و از گلیسیرین و روغن نارگیل به دست می‌آید. ترکیبی ایمن با بافتی سبک که با انواع پوست سازگاری دارد.

گلیسیرین

گلیسیرین از آن دسته از مواد است که در چربی طبیعی پوست نیز وجود دارد. این ترکیب روی پوست همچون فاکتورهای طبیعی مرطوب کننده پوست عمل می‌کند. برخورداری  از این ترکیب برای حفظ رطوبت طبیعی پوست بسیار ضروری است چرا که با افزایش سن، آسیب‌های محیطی و استفاده از مواد مضر ذخیره فاکتورهای طبیعی مرطوب‌کننده پوست دچار افت و کاهش می‌شود. ضمن اینکه گلیسیرین به عنوان یک جاذب آب نیز شناخته شده است و در کرم‌های آبرسان به کار می‌رود. این ماده مانند یک سد دفاعی روی پوست مانع از تبخیر و از دست رفتن رطوبت طبیعی پوست می‌شود.

اوره

اوره یک مرطوب کننده عمقی پوست با خاصیت کراتولیک است. خاصیت کراتولیک به این معنی است که قسمت های سخت‌شده پوست را جدا می‌کند و برخلاف سایر لایه‌بردارها که پوست را خشک می‌کند این ترکیب یک آبرسان عمقی پوست است که در بسیاری از آبرسان و مرطوب کننده‌های قوی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اوره نیز یکی از ترکیبات فاکتورهای مرطوب‌کننده طبیعی پوست یا NMF است. به دلیل خاصیت لایه‌برداری ملایم این ترکیب با نفوذ به پوست به طور عمقی پوست را آبرسانی می‌کند.

Trehalose

ترکیب آبرسان بعدی کرم مرطوب کننده پوست خشک لایسل ترکیب قندی Trehalose است که با ترکیباتی مشابه فاکتورهای مرطوب کننده پوست به افزایش رطوبت پوست کمک کرده و از آسیب عوامل محیطی (آلودگی‌، اشعه UV و …) به پوست محافظت می‌کند.

ویتامین B3

ماده دیگری که در فرمولاسیون کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل ریچ وجود دارد؛ ترکیب آنتی‌اکسیدانی نیاسین آمید یا ویتامین B3 است. مهم‌ترین ویژگی این ماده توانایی آن در بهبود عملکرد سد دفاعی پوست یا Skin Barrier است. این نیز گفتنی است که ویتامین B3 با متوقف کردن انتقال ملانین موجب روشن‌تر شدن پوست و درمان لک و تیرگی پوست می‌شود. هم‌چنین در تولید کلاژن و از بین بردن چین و چروک پوست نیز تاثیرگذار است.

 

 رتینیل پالمیتات

ماده دیگری که در  آبرسان لایسل هیدراسل ریچ به چشم می‌خورد رتینیل پالمیتات یکی از مشتقات ویتامین آ است.

درباره رتینیل پالمیتات گفته می‌شود که یک ضدچروک بوده و به دلیل خاصیت آنتی‌اکسیدانی از پوست در برابر اشعه UVB محافظت می‌کند.

ویتامین سی، ویتامین ای و ویتامین K1

ویتامین‌های نام برده به عنوان؛ کلاژن ساز، نرم کننده و جوانساز پوست در فرمولاسیون ساخت  آبرسان لایسل هیدراسل ریچ قرار گرفته‌اند.

 

pantothenic acid

ترکیب بعدی موجود در آبرسان لایسل هیدراسل ریچ pantothenic acid است که پس از قرار گرفتن روی پوست به ویتامین B5 تبدیل و سبب افزایش رطوبت، کاهش التهاب، تسکین و ترمیم و احیای پوست می‌شود. پروویتامین B5 یک جاذب آب پرقدرت است که قادر به جذب و حفظ رطوبت در پوست بوده و موجب بهبود عملکرد سد دفاعی یا لایه محافظ پوست می‌شود و بدین ترتیب از علایم خشکی و خارش پوست می‌کاهد.

روغن آووکادو

نروغن آووکادو یک آنتی اکسیدان قوی است که به سلامت بدن کمک کرده، موجب افزایش رطوبت پوست و افزایش سطح کلاژن سازی می شود و همچنین در بازسازی پوست موثر است.

روغن آووکادو حاوی مقادیر بالای اولئیک اسید، و پالمتیک اسید و لینولئیک اسید است.

این روغن حاوی ویتامین E,A,D بوده و دارای قابلیت نفوذ فوق العاده‌ای به پوست است و می تواند لایه‌های مختلف پوست را تغذیه کند. این روغن نرم‌کننده بسیار قوی و مرطوب‌کننده به دلیل داشتن ویتامین E، دارای خواص آنتی‌اکسیدانی نیز هست. مصرف روغن آووکادو به عنوان یک روغن گیاهی با درصد بالای  اولئیک اسید، برای پوست های خشک توصیه می‌شود.

شی‌باتر

کره شی یا شی‌باتر نوعی چربی است که از میوه درخت شی به دست می‌آید و به دلیل غنی بودن از اسیدهای چرب ضروری و خاصیت ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی سالیان درازی است که برای مراقبت از پوست به کار می‌رود.

شی باتر غنی از اسیدهای چرب ضروری مانند لینولئیک اسید، اولئیک‌اسید، استئاریک اسید و پالمیتیک اسید بوده و موجب ترمیم و بازسازی لیپید سطح پوست، تامین رطوبت و کاهش علائم خشکی در پوست‌‌های خشک می‌شود. شی باتر دارای ویتامین آ و ویتامین ایی است و خواص آنتی‌اکسیدانی این ویتامین‌ها از پوست در برابر آسیب‌ رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.

روغن آرگان

این روغن مفید از دانه میوه درخت آرگان استخراج می گردد. روغن آرگان مانند تمام روغن‌های گیاهی دیگر غنی از اسیدهای چرب ضروری است که در مقابل عمل اکسیده شدن بسیار بهتر از روغن زیتون عمل می‌کند. روغن آرگان حاوی ۳۸-۵۰٪ اولئیک‌اسید، ۲۸-۳۸٪ لینولئیک‌اسید و ۱۰-۱۸٪ پالمیتیک‌اسید و همچنین حاوی ویتامین A،امگا6و9 و مقدار زیادی ویتامین E است.

این روغن پر خاصیت به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی از ویتامین Aپوست را به خوبی تغذیه می‌کند و چین و چروک پوست را از بین می‌برد. اگزما، جوش و جای زخم را ترمیم می‌کند، پوست را مرطوب می‌کند و الاستیته پوست را افزایش می‌دهد. به دلیل اسیدهای فراوانی که در آن وجود دارد PH طبیعی پوست را ذخیره می‌کند. با توجه به غالب بودن اسید چرب اولئیک‌اسید، روغن آرگان ترکیب مناسبی برای پوست‌های خشک و دلیل خوبی برای به کار بردن آن در ساخت کرم مرطوب کننده و آبرسان درماتیپیک مناسب برای پوست خشک است.

 


 

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل ریچ        

  • حاوی ویتامین C برای تقویت هر چه بیشتر پوست
  • رطوبت رسانی ۲۴ ساعته به پوست
  • ساختار سبک و جذب سریع
  • حاوی عصاره‌های گیاهی
  • فاقد پارابن

 


 

مزایای استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل ریچ چیست؟

این محصول از برند لایسل، به طور عمیق به پوست آبرسانی کرده و شادابی و طراوت را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد. استفاده از آبرسان لایسل مدل هیدراسل ریچ روند پیری زودرس پوست را متوقف کرده و از ایجاد چین و چروک‌های پوستی نیز پیشگیری می‌کند.

مرطوب کننده و آبرسان لایسل حاوی انواع ویتامین‌ها است که همین امر موجب می‌شود با استفاده از آن پوست به خوبی تغذیه شود.

 


 

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل ریچ چگونه است؟

برای مصرف مرطوب کننده و آبرسان لایسل لازم است که ابتدا پوست خود را با شوینده مناسب شست و شو داده و خشک کنید. سپس مقدار کافی از این کرم را روی پوست مالیده و ماساژ دهید تا زمانی که کاملا به خورد پوست رود.

با توجه به نیاز و نوع پوست دفعات مصرف را از دو بار در روز آغاز کرده و در صورت تمایل آن را افزایش دهید.

توجه داشته باشید که؛

  • در صورت بروز هرگونه تغییر و حساسیت از ادامه مصرف خودداری شود
  • از هر گونه تماس کرم با چشم خودداری شود
  • دور از دسترس کودکان قرار گیرد
  • فقط جهت استعمال خارجی مصرف شود
  • از برخورد آن با مخاط و زخم جلوگیری شود

 


 

 

کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل ریچ برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول لایسل یک انتخاب عالی برای افراد دارای پوست‌های خشک و حساس است. مرطوب کننده و آبرسان لایسل در درمان التهابات پوستی، اگزما و آکنه بسیار تاثیر گذار است. این کرم حاوی انواع ویتامین‌ها بوده و از پوست در برابر انواع آلودگی‌های محیطی محافظت می‌کند. این نیز گفتنی است که محصول مورد بحث به سبب برخورداری از عصاره‌های گیاهی موجب تقویت پوست شده و شادابی و طراوت را برای پوست‌های مرده به ارمغان می‌آورد.

 


 

خرید کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل ریچ        

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان از احتیاجات هر پوستی است.  این محصولات به جوانسازی پوست کمک کرده و علاوه بر تغذیه پوست روند پیری آن را نیز متوقف می‌کند. بنابراین استفاده از مرطوب کننده و آبرسان با کیفیت و مرغوب، اهمیت بسیاری دارد. پیشنهاد می‌کنیم با استفاده از مرطوب‌کننده‌ها و آبرسان‌های برند لایسل با پوست خشک و مرده خود خداحافظی کنید.

 

کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل ریچ
کرم مرطوب کننده و آبرسان لایسل مدل هیدراسل ریچ
قیمت:
211,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;