0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

Super Rich Repair Hydrating & Repairing Rich Cream

کرم مرطوب کننده و بازسازی کننده کمپودرما مدل سوپر ریچ ریپیر

شناسه کالا: 824495
شناسه کالا: 824495
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم مرطوب کننده و بازسازی کننده کمپودرما مدل سوپر ریچ ریپیر
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم مرطوب کننده و بازسازی کننده کمپودرما مدل سوپر ریچ ریپیر

کرم مرطوب کننده و بازسازی کننده کمپودرما مدل سوپر ریچ ریپیر (Compoderma Super Rich  Repair Hydrating And Repairing Cream 50ml) با داشتن انواع و اقسام مواد مغذی و آبرسان به بازسازی و تقویت پوست شما کمک می‌کند. این محصول دارای ترکیب انحصاری SymRepair بوده که متشکل از چندین گیاه است. بنابراین شما با بهره از این کرم می‌توانید پوست خود را آبرسانی کنید و سبب نرمی و لطافت هر چه بیشتر آن شوید. در حقیقت شما با استفاده از این کرم می‌توانید به شفافیت پوست خود کمک کنید. مرطوب کننده و بازسازی کننده کمپودرما تحت لیسانس فرانسه در ایران تولید و به بازار عرضه می‌گردد.

 

 


 

نحوه اثرگذاری کرم مرطوب کننده و بازسازی کننده کمپودرما بر پوست

کرم مرطوب کننده و بازسازی کننده کمپودرما مدل سوپر ریچ ریپیر (Compoderma Super Rich  Repair Hydrating And Repairing Cream 50ml) دارا انواع و اقسام ترکیبات گیاهی است که به تقویت و ترمیم پوست آسیب‌دیده نیز کمک می‌کند. این محصول توسط برند Luxe Design Paris فرموله شده و کیفیت بسیار بالایی دارد. بنابراین بسیاری از مصرف‌کنندگان این محصول پس از استفاده از آن احساس رضایت می‌کنند.

امروزه با توجه به آب و هوا و آلودگی‌های موجود مراقبت از پوست و آبرسانی آن بیشتر از قبل اهمیت پیدا کرده است. بنابراین باید از پوست بدن و دستانتان که در معرض شستشوی بیشتر هستند باید مراقبت کنید. در غیراینصورت با خشکی بیش از حد و ایجاد چین و چروک، زیبایی ظاهری پوستتان به خطر افتاده و روی اعتماد به نفس شما تاثیرات منفی می‌گذارد.

یکی از محصولات عالی و فوق‌العاده که از پوست شما مراقبت می‌کند و سبب بازسازی پوست می‌شود، کرم سوپر ریچ کمپودرما است. شما برای خرید این محصول می‌توانید به فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید.

کرم مرطوب کننده و آبرسان وظیفه آبرسانی پوست را بر عهده دارد. پوست در ساختار خود دارای لایه‌ای به نام اپیدرم است. حفظ رطوبت این لایه بسیار مهم و حائز اهمیت بوده و شما باید هر روز از آن مراقبت کنید. با کاهش چربی و همچنین رطوبت در اپیدرم شما نشانه‌های خشکی  و چین و چروک را روی پوست خود احساس خواهید کرد. با مصرف کرم سوپر ریچ کمپودرما می‌توانید پوست را تقویت، بازسازی و تغذیه کنید و سبب بهبود وضعیت آن شوید.

 

 


 

ویژگی‌های کرم مرطوب کننده و بازسازی کننده کمپودرما

همانطور که در بالا مطالعه کردید، کرم مرطوب کننده و بازسازی کننده کمپودرما یک محصول فوق‌العاده عالی برای تقویت و بازسازی پوست شما است. بنابراین با مصرف یک دوره از این محصول می‌توانید از خشکی پوست خود جلوگیری کنید و سبب شفافیت و نرمی پوست شوید. برخی از ویژگی‌های مرطوب کننده و بازسازی کننده کمپودرما که سبب محبوبیت و فروش بالای این محصول شده، عبارت است از:

  • دارای ترکیب انحصاری Symrepair ۱۰۰
  • ترمیم کننده پوست آسیب دیده
  • بازسازی کننده لایه‌های پوست
  • تسکین دهنده و ضد التهاب

 


 

مزایای مصرف کرم مرطوب کننده و بازسازی کننده کمپودرما

کرم مرطوب کننده و بازسازی کننده کمپودرما برای پوست فواید بسیار زیادی دارد. شما پس از یک دوره مصرف کامل از این محصول به طور کامل نتایج مطلوب و شگفت‌انگیز این محصول را روی پوست خود احساس خواهید کرد. برخی از مزیت‌های مصرف کرم مرطوب کننده و بازسازی کننده سوپر ریچ کمپودرما عبارت است:

  • از التهابات و قرمزی‌های پوست جلوگیری کرده و سبب تسکین همه آنها می‌شود.
  • لایه‌های پوست را بازسازی کرده و نتیجه سبب روشن شدن پوست صورت به ویژه لکه‌ها و آکنه‌ها می‌شود.
  • قدرت آبرسانی بالا پوست و  جلوگیری از خشک شدن و ایجاد چین و چروک ناشی از خشکی پوست.
  • نرمی و لطافت هر چه بیشتر پوست و همچنین تضمین‌کننده سلامت پوست در برابر برخی از عوامل منفی تاثیرگذار.

نحوه مصرف کرم مرطوب کننده و بازسازی کننده کمپودرما

جهت استفاده از این محصول ابتدا باید پوست را با یک شوینده ملایم بشویید. سپس روزانه 2 الی 3 بار این کرم مرطوب کننده را روی پوست تمیز خود بمالید و ماساژ دهید. پس از جذب کامل، این محصول سبب آبرسانی، تغذیه و تقویت پوست می‌شود.

شرایط نگهداری

این کرم را باید به دور از تابش مستقیم نور خورشید و همچنین دسترس کودکان در دمای خشک و خنک نگهداری کنید. این محصول به صورت تویوپی تولید می‌شود بنابراین در جایی که فشار زیادی روی آن باشد همه محتویاتش خارج می‌شود. بنابراین در جایی از آن نگهداری کنید که هیچ اشیایی روی آن قرار نگیرد.

هشدارهای مصرف

قبل از مصرف از این محصول ابتدا باید دستورات مصرف روی جعبه یا بروشور را با دقت مطالعه کنید. به برخی از هشدارهای مصرف باید توجه کنید:

  • از تماس محتویات کرم با چشم خودداری کنید. در صورت تماس با چشم حتما چشمان خود را با آب سرد یا ولرم رو به خنک شستشو دهید.
  • در صورت بروز هرگونه حساسیت اعم از قرمزی پوست، مصرف را متوقف کنید و با پزشک مشورت نمایید. برای جلوگیری از بروز حساسیت بهترین کار این است که قبل از مصرف مقداری از کرم را به یک ناحیه از پوست بدن مانند پوست ساعد دست بزنید و در صورت عدم واکنش جدی، از آن استفاده نمایید.

 


 

کرم مرطوب کننده و بازسازی کننده کمپودرما مناسب چه افرادی است؟

این کرم مناسب برای بزرگسالان و همه آقایان و خانم‌هایی است که قصد مراقبت از پوست را دارند. در حقیقت با مصرف این محصول شما می‌توانید پوستی شفاف، نرم و با طراوت داشته باشید. این محصول برای انواع پوست‌ها مناسب بوده و به عنوان یک آبرسان قوی شناخته می‌شود.

ترکیبات کرم مرطوب کننده و بازسازی کننده کمپودرما

همانطور که در ابتدا مطالعه کردید، این محصول حاوی ترکیبات مفید و موثری است که پوست را تقویت و تغذیه می‌کنند. برخی از این ترکیبات عبارتند از:

آب، اتیل اکسین پالمیتات، کاپریلیک تری گلیسرید، گلیسیرین، سلت-۲، ستئارت -۲۵، گلیسرول، ستیل پالمیتات، فنوکسی تانول، پارافین لیکوییدوم، لاوریل الکل، میریستیل، سدیم هیالورونات، اسانس آرایشی و بهداشتی، دی سدیم ادتا.

کرم مرطوب کننده و بازسازی کننده کمپودرما مدل سوپر ریچ ریپیر
کرم مرطوب کننده و بازسازی کننده کمپودرما مدل سوپر ریچ ریپیر
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;

آخرین محصولات مشاهده شده