0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

20%Vitamin C Moisturizing And Lightening Cream

کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن حاوی 20% ویتامین سی

شناسه کالا: 301421
شناسه کالا: 301421
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
323,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن حاوی 20% ویتامین سی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن حاوی 20% ویتامین سی

برند مدیلن با سابقه درخشانی که از خود بر جای گذاشته است یکی از محبوب‌ترین محصولات آرایشی و بهداشتی داخلی به شمار می‌آید. متخصصین این مجموعه با هدف تولید محصولات بهداشتی معتبر برای رفع نیاز‌های مردم و درمان برخی بیماری‌های پوستی فعالیت خود را آغاز کردند و با قدرت ادامه می‌دهند.

مدلین در سبد محصولات خود تولیدات متنوعی را برای انواع سلیقه‌ها و انواع پوست‌ها در نظر گرفته است. یکی از این محصولات کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن حاوی 20% ویتامین سی است که در ادامه قصد داریم مطالبی را پیرامون آن عنوان کنیم. با ما همراه باشید.

 


 

کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن چیست و چه کاربردی دارد؟

معمولا کرم‌های روشن کننده و مرطوب کننده حاوی ویتامین سی به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی عمل کرده و از پوست مقابل عوامل محیطی محافظت می‌کند. این کرم‌ها سبب روشن و مرطوب شدن عمیق پوست شده و آن را آبرسانی می‌کند و در نهایت درمان چروک، پیشگیری از پیری زودرس و عوامل سرطان زا می‌شود.

کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن غنی شده با ویتامین سی بر پایه سیلیکون تولید شده که موجب ایجاد بافتی نرم و ابریشمی بر روی پوست می‌شود.

 


 

کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن حاوی 20% ویتامین سی حاوی چه تاثیری روی پوست می‌گذارد؟

کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن حاوی 20% ویتامین سی از ویتامین زیبایی و سلامت پوست برخوردار است که تنها یک رطوبت رسان موثر است بلکه به و رفع تیرگی و لک‎های پوستی، جوانسازی و رفع چین و چروک پوست نیز کمک می‌کند.

کرم ویتامین C مدیلن با فرمولاسیون خاص خود به خوبی پوست را آبرسانی کرده و از خشکی پوست صورت نیز جلوگیری می‌کند. از دیگر مشخصات این محصول برخورداری از خاصیت آنتی اکسیدان قوی است که از پوست در مقابل عوامل بیرونی مخصوصا گرد و غبار و آلودگی هوا محافظت می‌کند.

با مصرف مداوم کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن از تمام مزایای ویتامین سی برای پوست بهره‌مند خواهید شد. ویتامین C دارا بودن آنتی اکسیدان  و اینکه یک کلاژن ساز قوی است موجب  درخشان شدن پوست می‌شود و از پوست در مقابل اشعه UV محافظت می‌کند.

متاسفانه با افزایش سن مقدار ویتامین C در بدن کاهش می‌یابد از این رو پوست دچار مشکلاتی مانند چروک، لکه و غیره می‌شود. بنابراین نیاز به ویتامین سی افزایش می‌یابد چراکه به خوبی می‌تواند از بروز نشانه‌های پیری جلوگیری کرده و در درمان جای جوش و لکه‌های پوستی که مدت‌هاست پدیدار شده‌اند موثر باشد. گفتنی است که علاوه بر بالا رفتن سن، قرار گرفتن در معرض نور خورشید و مصرف سیگار نیز باعث کمبود ویتامین C در بدن می‌شود.

مصرف کرم ویتامین سی نرمی بافت پوست و خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می‌دهد. تولید کلاژن، ساختاری را برای رگ‌های خونی که در حمل پروتئین و ویتامین C موثر است فراهم می‌کند که برای خشکی پوست مناسب است.

استفاده مداوم از کرم مدلین حاوی ویتامین C نه تنها در درخشندگی پوست بلکه برای مرطوب نگه داشتن پوست نیز مناسب است. کرم ویتامین C خطر خشکی پوست و تورم را به حداقل می‌رساند از دیگر مزایای کرم ویتامین سی این است که از بی‌رنگ شدن پوست و سرطان پوست نیز جلوگیری می‌کند و باعث می‌شود مصرف‌کننده پوست جوان‌تری داشته باشد.

 

ترکیبات به کار رفته در کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن

سایکلوپنتاسیلوکسان، آسکوربیک اسید، پلی سیلیکون-۱۱، اتیل هگزیل هیدروکسی استئارات، سایکلومتیکون دایمتیکون، پلی آکریلامید، C۱۴-۱۳ ایزوپارافین، لورت -۷، پارافین مایع سبک، گلیسریل استئارات، PEG– ۱۰۰ استئارات، ستئاریل الکل و ستئارت ۲۰، اتیل هگزیل گلیسرین، فنوکسی اتانول (نگهدارنده)، بوتیل هیدروکسی تولوئن

در ادامه توضیحی مختصر در مورد برخی ترکیبات تاثیرگذار این کرم روشن کننده مدیلن آورده‌ایم

دایمیتیکون

این ترکیب نوعی نرم کننده سیلیکونی است که حسی مخملی را بر روی پوست ایجاد می‌کند.

 

ویتامین C

این ویتامین نوعی محرک جهت ساخت کلاژن و ترمیم پوست بوده که به عنوان کاهنده چروک‌های موجود بر روی پوست، روشن کنندگی، کاهش میزان لک‌ها، مرطوب کننده و آبرسانی قوی در کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن به کار رفته است.

پارافین

نوعی نرم کننده و مرطوب کننده است که با برخورداری از خاصیت آنتی اکسیدانی در فرمولاسیون کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن وجود دارد.

 


 

ویژگی‌های کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن حاوی 20% ویتامین سی

  • ضد چروک قوی و آنتی اکسیدان
  • روشن کننده پوست و ضد لک
  • مرطوب کننده و آبرسان
  • محافظ پوست در مقابل عوامل مضر محیطی
  • ایجاد خاصیت ابریشمی، لطافت و شادابی در پوست
  • احیا کننده پوست
  • دارای قدرت جذب بالا
  • حداکثر نفوذ پذیری به دلیل پایداری ویتامین C

 


 

مزایای استفاده از کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن حاوی 20% ویتامین سی

ویتامین C یک درخشان کننده قوی پوست است و به سبب برخورداری از آنتی اکسیدان موجب ساخت کلاژن شده و از پوست در مقابل اشعه UV محافظت می‌کند.

ویتامین سی قادر است از بروز نشانه‌های پیری جلوگیری کرده و روند درمان جای جوش و لکه‌های پوستی را سرعت بخشد.

مصرف کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن حاوی 20% ویتامین سی موجب نرمی بافت پوست و افزایش خاصیت ارتجاعی آن می‌شود.استفاده مداوم از این محصول موجب کلاژن‌سازی و در نهایت جوان سازی پوست می‌شود و نه تنها در درخشندگی پوست بلکه برای آبرسانی عمیق به پوست نیز بسیار مناسب است.

 


 

نحوه مصرف کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن حاوی 20% ویتامین سی

قبل از استفاده از کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن حاوی 20% ویتامین سی موضع مورد نظر را به خوبی با شوینده مخصوص پوست خود شست و شو دهید و حداقل ۲ بار در روز به عنوان مرطوب کننده و البته روشن کننده روی پوست تمیز صورت و گردن قرار دهید و به صورت دورانی بمالید.

 


 

استفاده از کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن حاوی 20% ویتامین سی برای چه افرادی مناسب است؟

این کرم برای افرادی که در معرض نور آفتاب قرار دارند، افرادی که سیگار مصرف می‌کنند یا در معرض دود سیگار هستند و افراد مسن یک انتخاب عالی است.

این کرم برای افرادی که روی پوست خود لکه‌های قهوه‌ای ناشی از تابش آفتاب یا جای جوش دارند نیز انتخابی مناسب است چرا که به مرور زمان باعث کمرنگ شدن و رفع این لکه‌ها و تیرگی پوست می‌شود.

 


 

خرید کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن حاوی 20% ویتامین سی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 

 

 

 

کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن حاوی 20% ویتامین سی
کرم روشن کننده و مرطوب کننده مدیلن حاوی 20% ویتامین سی
قیمت:
323,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;