0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه

The Thuppy Filler Cream

کرم پرکننده خطوط وچروک صورت لایسل

شناسه کالا: 819989
شناسه کالا: 819989
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
544,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم پرکننده خطوط وچروک صورت لایسل
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کرم پرکننده خطوط و چروک صورت لایسل

پوست به طور طبیعی با گذشت زمان و افزایش سن، دچار تغییرات بسیار زیادی می‌شود. روی سطح پوست پس از مدت زمانی چین و چروک‌های ریز و درشتی ایجاد می‌شود که شاید اعتماد به نفس بسیاری از خانم‌‌ها و آقایان را تحت تاثیر قرار دهد. همانطور که می‌دانید پوست صورت جزء مهمی از بدن است که همیشه در معرض آسیب‌های محیطی نظیر اشعه فرابنفش خورشید، سرما، گرد و غبار و... است. این آسیب‌ها همیشه روی جوانی و سلامت پوست تاثیرات منفی بسیار زیادی می‌گذارد.

استفاده از محصولات ضد چروک و لیفتینگ کمک بسزایی به حفظ سلامت پوست شما می‌کند و فرآیند پیر شدن پوست را به تاخیر می‌اندازد. کرم پرکننده خطوط و چروک صورت لایسل  بافت کاملا سبکی دارد و فاقد چربی است و با دارا بودن ترکیبات منحصر به فردی مانند ویتامین‌ها، آمینواسیدها، کلاژن و... که دارد، سبب آبرسانی به سلول‌های پوستی می‌شود.

در ادامه برای آشنایی بهتر با این محصول، آن را مورد بررسی قرار دادیم و نحوه اثرگذاری آن بر پوست، مزایا و ویژگی‌های منحصر به فرد آن را برایتان شرح دادیم. در صورتی که قصد دارید این محصول را از داروخانه آنلاین خریداری کنید، با ما تا پایان این مطلب همراه باشید.

 


 

 

ضد چروک و لیفتینگ چیست و چه کاربردی دارد؟

کرم‌های ضد چروک و لیفتینگ فرمولاسیون مخصوصی دارند و به حذف خطوط ریز و چین و چروک‌های پوستی به تنهایی یا به عنوان بخشی از درمان‌های گسترده‌تر کمک می‌کنند. با گذشت زمان و با بالا رفتن سن، در تمامی افراد علائم پیری بروز پیدا می‌کند. بارزترین این علائم، ایجاد چین و چروک روی سطح پوست است، اما موارد دیگری مانند کاهش درخشندگی پوست، از بین رفتن استحکام پوست و کاهش تراکم پوستی نیز اتفاق می‌افتد.

کرم پرکننده خطوط و چروک صورت لایسل ، با ترکیبات فعالی که دارد، به کاهش خستگی پوست و محو شدن چین و چروک‌های پوستی کمک فراوانی می‌کند. شما می‌توانید این محصول را از داروخانه آنلاین تهیه و به صورت مرتب در روتین مراقبت پوستی خود از آن استفاده کنید.

 


 

نحوه اثرگذاری کرم پرکننده خطوط و چروک صورت لایسل  بر پوست

کرم پرکننده خطوط و چروک صورت لایسل ، با فرمولاسیون مخصوصی که دارد، به پر شدن خطوط ریز پوستی کمک می‌کند و سبب محو شدن آن‌ها می‌شود. عسل موجود در این محصول دارای مواد آنتی اکسیدانی است و سبب کاهش چین و چروک پوستی می‌شود. از سویی دیگر این ماده خاصیت مرطوب‌کنندگی دارد و در لطیف شدن پوست نقش بسزایی دارد.

روغن جوجوبا میزان لطافت و انعطاف‌پذیری پوست را افزایش می‌دهد و دارای خاصیت نرم‌کنندگی است و التهابات و تحریکات پوستی را درمان می‌کند. روغن جوانه گندم نیز خاصیت آنتی اکسیدانی دارد و سرشار از ویتامین‌های E، D و A است. این روغن با پیری پوست مقابله می‌کند و موجب جوانسازی پوست می‌شود. روغن جوانه گندم در درمان بیماری‌های پوستی نظیر پسوریازیس و اگزما نقش پررنگی دارد.


 

 

ویژگی‌های کرم پرکننده خطوط و چروک صورت لایسل

همانطور که در بالا مطالعه کردید، کرم پرکننده خطوط و چروک صورت برند لایسل دارای ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فردی است. به همین منظور بسیار از خانم‌ها و آقایان پس از مصرف این کرم از نتیجه آن احساس رضایت کردند. چند ویژگی مهم کرم پرکننده خطوط و چروک صورت برند لایسل که این کرم را به نسبت سایر محصولات متمایز کرده عبارتند از:

  • برای استفاده انواع پوست‌ها مناسب است.
  • چروک‌های پوستی را به سرعت از بین می‌برد.
  • خطوط صورت را به خوبی پر می‌کند.
  • خاصیت جوانسازی دارد.
  • در آبرسانی به پوست نقش دارد.
  • میزان کشسانی پوست را افزایش می‌دهد.
  • موجب افزایش قوام و سفتی پوست می‌شود.
  • فاقد هرگونه ماده مضر نظیر پارابن است.

 


 

مزایای مصرف کرم پرکننده خطوط و چروک صورت لایسل

همانطور که در بالاتر به آن اشاره کردیم کرم پرکننده خطوط و چروک صورت لایسل ، دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و به کاهش خطوط پوستی و پر شدن آن‌ها کمک می‌کند. در ادامه برخی دیگر از مزیت‌های این محصول را برایتان شرح دادیم:

  • آرنیکا موجود در این محصول یک آنتی اکسیدان قوی است و به رفع چین و چروک‌های پوستی کمک کرده و از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند.
  • گلیسیرین رطوبت مورد نیاز را در پوست حفظ می‌کند و موجب نرمی و لطافت آن می‌شود و از خشکی و دهیدراته شدن پوست جلوگیری می‌کند.
  • هیالورونیک اسید حفظ‌کننده رطوبت و نرم‌کننده پوست است و موجب ایجاد تعادل در مقدار آب پوست می‌شود. این ماده همچنین سبب افزایش استحکام پوست و رفع چین و چروک‌ها می‌شود.

 


 

نحوه مصرف کرم پرکننده خطوط و چروک صورت لایسل

متخصصان پوست توصیه می‌کنند که قبل از استفاده از محصولات مراقبت پوستی، صورت خود را به خوبی همراه با آب و مایع شوینده بشویید تا هیچگونه آلودگی روی سطح آن باقی نماند.

برای انجام این کار در ابتدا پوست خود را با آب ولرم نمدار کنید و بعد از آن ژل شستشو را کف دست ریخته و به تمامی نواحی صورت بزنید و به مدت 1 الی 2 دقیقه ماساژ دهید تا کف کند. در مرحله بعدی آبکشی را انجام دهید تا زمانی که هیچ آثاری از کف روی صورت شما باقی نماند

اکنون پوست شما برای استفاده از محصولات مراقبت پوستی آماده است. مقداری از کرم پرکننده خطوط و چروک صورت لایسل  را روی انگشت دست خود قرار داده و به تمامی نواحی صورت و گردن زده و به حالت دورانی ماساژ دهید تا به خوبی جذب پوست شود. برای دریافت نتیجه بهتر توصیه می‌شود روزی دوبار، یک نوبت صبح و یک نوبت شب از این محصول استفاده کنید.

 

 


 

کرم پرکننده خطوط و چروک صورت لایسل  برای چه کسانی  مناسب است؟

کرم پرکننده خطوط و چروک صورت لایسل  برای آقایان و بانوان با انواع پوست مناسب است و از شل شدن و افتادگی پوست آن‌ها جلوگیری می‌کند. این محصول همچنین حجم‌دهنده و بازگرداننده فرم کلی صورت است. برای جلوگیری از پیری زودرس و افزایش اعتماد به نفس خانم‌ها و آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند. بنابراین اگر شما هم به دنبال پوستی زیبا و جوان هستید، این محصول از برند لایسل می‌تواند برای شما مناسب و اثربخش باشد.

ترکیبات پرکننده خطوط و چروک صورت لایسل

کرم پرکننده خطوط و چروک صورت لایسل  فرمولاسیون مخصوص به خود را دارد و به محو شدن خطوط پوستی کمک فراوانی می‌کند. در ادامه برخی از ترکیبات تشکیل‌دهنده و موثر در این محصول را نام بردیم که عبارتند از:

لیستین ، کوآنزیم ۱۰ ،کواترنیوم ۱۵، موم زنبور عسل ، فسفولیپیدز، توکوفریل استات، رتنیل پالمیتات، پانتوتنیک اسید، آسکوربیل پالمیتات، کولکالسیفرول، فنوکسی اتانل، کاپریلیل گلایکول، شی باتر، پالمیتول تری پپتاید-۵ ، آرژنین، آسپارتیک اسید، پی سی آ، گلایسین، آلانین، سرین، والین، پرولین، تریونین، ایزولوسین، هیستیدین، فنیل آلانین، سرامید ان پی، سرامید، گلیکوپروتئین، عصاره آرنیکا، عصاره عسل، سیکلوپنتاسیلوکسان
، سدیم بنزوات، پتاسیم سوربات، پروپاندیول ،اتیل هگزیل کوکوآت، دایمتیکونول، روغن سویا، رتینول، دی متیل متوکسی کرومانول، میتوکینیل، پنتنیل گلایکول، فروکتوز، اوره، سدیم پی سی آ، مالتوز، بیزابولول، روغن جوجوبا، کلاژن، ویتامین ب ۶، عصاره جوانه گندم، پلیگونوم آویکولار اکسترکت، گلوکونولاکتون، گلیسیرین و آب دیونیزه

یادداشت پایانی

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید. در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

برای خرید کرم پرکننده خطوط و چروک صورت لایسل، می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

 

کرم پرکننده خطوط وچروک صورت لایسل
کرم پرکننده خطوط وچروک صورت لایسل
قیمت:
544,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;