0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه
برند:
دسته بندی: کرم پودر

Fondotinta Foundation

کرم پودر پوپا مدل فوندوتینتا

شناسه کالا: 821240
شناسه کالا: 821240
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم پودر پوپا مدل فوندوتینتا
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

امروزه برای پوشاندن جای جوش، چین و چروک و خطوط خنده از روش‌های مختلفی استفاده می‌کنند که کرم پودرها یکی از این روش‌ها و البته بی دردسرترین آن‌هاست. کرم پودر پوپا مدل فوندوتینتا یکی از محصولات فونداسیون موجود در بازار است که با بهترین مواد اولیه ساخته شده است. این کرم بافتی نرم و سبک دارد و برای پوشاندن تمام لک‌ها و ناهمواری‌های پوستی گزینه عالی است.

کرم پودر پوپا مدل فوندوتینتا ساخت شرکت پوپا است. پوپا از گذشته تاکنون مورد استقبال طرفداران زیادی قرار گرفته است و محصولاتی تولید می‌کند که همگی از مواد مرغوب ساخته شده اند و اکثرا با پوست شما سازگاری دارند. این برند در ایتالیا قرار دارد و در ابتدا به تولید لوسیون مشغول بود، اما اکنون یکی از شرکت‌های بزرگ با تولیدات انبوه است.

 

 


 

کرم پودر چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

کرم پودر نوعی محصول آرایشی است که با ایجاد یک لایه بر روی پوست، تمام عیوب پوستی را می‌پوشاند. درواقع کرم پودرها خاصیت پوشانندگی دارند و با قرار گرفتن بر روی پوست، چین و چروک‌ها و خطوط ایجاد شده در صورت را پر می‌کنند. همچنین این محصولات لک‌ها و سیاهی زیر چشم را هم برطرف می‌کنند و با صاف و یکدست کردن پوست جلوه‌ای طبیعی به آن می‌دهند.

کرم پودرها علاوه بر خاصیت پوشانندگی بالایی که دارند، از پوست شما در برابر چین و چروک، ایجاد جوش و اشعه UV محافظت می‌کنند. درواقع این نوع محصولات، آبرسان هم هستند و با حفظ رطوبت مورد نیاز پوست باعث جلوگیری از شل شدن آن و ایجاد چین و چروک می‌شوند. همچنین این محصولات با فاکتور SPF عرضه می‌شوند که سدی محافظتی در برابر اشعه‌های مضر خورشید است. در ادامه باید بگوییم که کرم پودرها در انواع و رنگ‌های مختلف ساخته می‌شوند که بسته به نوع مورد نیاز خود و رنگ پوستتان می‌توانید از بین آن‌ها یکی را انتخاب کنید.

کرم پودر پوپا مدل فوندوتینتا یک کرم پودر عالی با قدرت پوشانندگی بالا است که قادر است هرگونه لک را بپوشاند و تمام ناهمواری‌های پوست را صاف و یکدست کند. این کرم خاصیت آبرسانی هم دارد و برای انواع پوست‌ها قابل استفاده است. ضمن اینکه کرم پودر Pupa مدل فوندوتینتا با SPF 15 عرضه می‌شود و از پوست شما در برابر آفتاب محافظت می‌کند. اما نمی‌توان این محصول را به عنوان جایگزین مناسب برای ضد آفتاب معرفی کرد.

 


 

ویژگی‌های کرم پودر پوپا مدل فوندوتینتا

کرم پودر پوپا مدل fondotinta ویژگی‌های غنی و مفیدی برای پوست دارد که عبارتند از:

  • دارای بافت نرم و سبک

این محصول بافت نرم و سبکی دارد و به هیچ وجه روی پوست شما سنگینی نمی‌کند.

  • ماندگاری و دوام بالا

کرم پودر پوپا مدل فوندوتینتا از دوام بالایی برخوردار است و به راحتی تا حدود 14 ساعت بر روی پوست شما دوام می‌آورد.

  • جلوگیری از ریزش آرایش

این محصول بافت بی نظیری دارد، در پوست نفوذ می‌کند و با ایجاد یک لایه بر روی آن از ریزش آرایش بر اثر تعریق جلوگیری می‌کند.

  • مناسب برای انواع پوست

فرمولاسیون کرم پودر Pupa مدل فوندوتینتا برای انواع پوست تست شده است و همه بانوان می‌توانند از این محصول با خیال راحت استفاده کنند.

  • دارای فاکتور SPF 15

این فاکتور به عنوان سد محافظتی در برابر آفتاب عمل می‌کند و از تابش اشعه مضر UV به پوست جلوگیری می‌کند.

  • قابلیت پوشانندگی بالا

کرم پودر پوپا قابلیت پوشانندگی بالایی دارد و با ایجاد یک لایه بر روی پوست، تمام ناهمواری‌ها مثل چین و چروک، خطور خنده، لک و ... را می‌پوشاند.

  • مرطوب کننده و آبرسان

خاصیت آبرسان بودن این محصول، رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‌کند و با مرطوب نگه داشتن آن در زمان آرایش از شل شدن پوست و کدر شدن به مرور آن جلوگیری می‌کند.

  • دارای ویتامین E

ویتامین E موجود در این محصول خاصیت آنتی اکسیدان دارد و از حرکات مضر رادیکال‌های آزاد جلوگیری می‌کند. همچنین این ویتامین برای آبرسانی، خاصیت ارتجاعی پوست و جلوگیری از پیری زودرس بسیار مفید است.

 


 

مزایای مصرف کرم پودر پوپا مدل فوندوتینتا

از مزیت‌های مهم استفاده از کرم پودر پوپا مدل فوندوتینتا می‌توان به برخورداری از ویتامین E اشاره کرد. این ویتامین ضد التهاب است و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. همچنین گفتنی است که محصولات دارای ویتامین E، آبرسانی خوبی برای پوست انجام می‌دهند و با اصلاح حرکات کشسانی پوست باعث جوانسازی آن و جلوگیری از پیری زودرس می‌شوند.

مزیت دیگر و قابل توجه کرم پودر پوپا مدل فوندوتینتا، خاصیت پوشانندگی بالای آن است که اثری از چین و چروک و لک بر روی پوستتان باقی نمی‌گذارد و رنگ و سطح آن را کاملا یکدست می‌کند.

نحوه مصرف کرم پودر پوپا مدل فوندوتینتا

همانطور که می‌دانید، استفاده از کرم پودر به روش و قانون خاصی نیاز ندارد و بسیار راحت بر روی پوست پخش می‌شود. اما برای اثرگذاری بهتر کرم پودر Pupa، به نکات زیر توجه کنید:

  • ابتدا پوست خود را با شوینده مناسب بشویید و تمام آلودگی‌های آن را پاک کنید.
  • جهت تاثیر بهتر این محصول، از یک مرطوب کننده آبرسان و پایه آرایش مناسب استفاده کنید تا پوستتان برای میکاپ آماده شود.
  • پیش از استفاده از کرم پودر، آن را به خوبی تکان دهید. سپس لایه نازکی بر روی صورت خود بمالید.
  • بهتر است از مرکز صورت به سمت بیرون بمالید، مثلا از استخوان گونه شروع کنید و به سمت شقیقه‌ها بروید. سپس از چانه به سمت گردن پخش کنید تا رنگ صورت و گردنتان یکدست شده و تضاد نداشته باشند.

توجه داشته باشید که:

  • برای بهتر پخش شدن محصول، این کار را با یک براش کرم پودر یا هر براش حرفه‌ای دیگر انجام دهید و کرم را به صورت ضربه‌ای محو کنید.
  • محصول را در جای خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم خورشید قرار دهید.
  • محصول را از دسترس کودکان خارج کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داروخانه صبا، یکی از بزرگترین داروخانه‌های اینترنی و آنلاین کشور است که بیش از صدها نوع محصول آرایشی، دارویی، مکمل و ... به فروش می‌رساند. این مجموعه با به کارگیری کارمندان مجرب در ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود گام برداشته و همواره بر اصل کیفیت محصول و رضایتمندی مشتریان خود پایبند است. با مراجعه به سایت داروخانه صبا می‌توانید محصول مورد نظر خود را جستجو کرده و پس از اطلاع از قیمت، جزئیات و اطلاعات محصول نسبت به خرید آن اقدام کنید.

همچنین برای خرید کرم پودر پوپا مدل فوندوتینتا می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا و یا تماس با شماره 02141971 اقدام کنید. همچنین در داروخانه صبا انواع محصولات آرایشی و مراقبتی پوست عرضه می‌شود که می‌توانید با مراجعه به سایت و مشاهده قیمت‌های آن‌ها اقدام به خرید کنید.

 

 

کرم پودر پوپا مدل فوندوتینتا
کرم پودر پوپا مدل فوندوتینتا
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

مشتریانی که از این مورد خریداری کرده اند

تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;