0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: کرم پودر

Like A Doll Foundation

کرم پودر پوپا مدل لایک اِ دال

شناسه کالا:
شناسه کالا:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کرم پودر پوپا مدل لایک اِ دال
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

برند پوپا یک برند ایتالیایی است که در حوزه آرایشی فعالیت ‌می‌کند و محصولات با کیفیتی مثل کرم پودر، پرایمر، کانسیلر، مرطوب کننده، آبرسان و ... تولید ‌می‌کند. این برند به دلیل استفاده از مواد با کیفیت با فرمولاسیون قوی، مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و روز به روز ترکیب محصولات خود را بروزرسانی ‌می‌کند.

کرم پودر پوپا مدل like a doll یکی از محصولات پرطرفدار این برند است که از ترکیبات فوق‌العاده‌ای ساخته شده است و پوست شما را جادو ‌می‌کند! این کرم پودر دو فاز است که ترکیبات موجود در آن بر روی صورت شما ‌می‌نشینند و یک حالت شبنم یا ابریشمی ‌به پوستتان ‌می‌دهند. با استفاده از این کرم پودر، یک پوست طبیعی و درخشان خواهید داشت که در آن خبری از لک، جای جوش و چین و چروک نیست.

 


 

کرم پودر چیست و چه کاربردی دارد؟

کمتر کسی پیدا ‌می‌شود که با این محصول جادویی آشنایی نداشته باشد! کرم پودر یک محصول کاور کننده قدرتمند است که تمام عیوب پوست را ‌می‌پوشاند و آن را کاملا صاف و یکدست ‌می‌کند. کرم پودرها معمولا بافت سبک و نر‌می ‌دارند تا به راحتی بر روی پوست پخش شوند و احساس سنگینی برای شما ایجاد نکنند. این محصولات بر حسب نوع استفاده به کرم پودرهایی با بافت مایع، جامد و سیلیکونی تقسیم بندی ‌می‌شوند که بر حسب نیاز و سلیقه ‌می‌توانید یکی از آن را انتخاب کنید.

کرم پودر پوپا مدل لایک اِ دال، یک کرم پودر بی نظیر با قدرت پوشانندگی و کاور بالا است که تنها یک لایه نازک از آن تمام چین و چروک‌های سطحی پوست شما را صاف و محو ‌می‌کند. این کرم پودر حاوی ذرات جامد است که بر روی پوست شما رسوب ‌می‌کنند و جلوه‌ای ابریشمی ‌به پوستتان ‌می‌دهند. این محصول دوام و ماندگاری بالایی دارد و با برخورداری از فاکتور SPF 15 از پوست شما در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت ‌می‌کند.

 


 

ویژگی‌های کرم پودر پوپا مدل لایک اِ دال

  • بافت فوق سبک با اثرگذاری بالا

این کرم پودر پوپا بسیار سبک و بی وزن است و حس منحصر به فردی در پوست ایجاد ‌می‌کند. همچنین بافت ابریشمی ‌دارد که به هیچ وجه آن را بر روی پوست خود حس نمی‌کنید.

  • کاور بالا، نتیجه طبیعی و درخشان

این محصول از قدرت پوشانندگی بالایی برخورار است و تمام عیوب پوستی، لک، چین و چروک و جای جوش را محو ‌می‌کند و جلوه‌ای طبیعی و جذاب به صورت شما ‌می‌دهد.

  • دارای رنگدانه و پیگمنت‌های زیاد

رنگدانه‌های موجود در این محصول، بسیار زیاد بوده و تنها یک لایه از آن برای پوشاندن و کاور کردن پوست صورت کافی است.

  • دارای ساختار دو فاز

کرم پودر پوپا مدل like a doll دارای یک فرمول ابتکاری و کاملاً بی آب است که در آن رنگدانه‌ها و ذرات جامد در فاز مایع معلق هستند.

  • دارای فاکتور SPF 15

این کرم پودر با برخورداری از SPF 15 یک لایه محافظتی بر روی پوست ایجاد ‌می‌کند و از اثرات زیان بار اشعه UV جلوگیری ‌می‌کند.

  • غیر کمدوژنیک

کرم پودر like a doll پوپا غیر کمدوژنیک یا غیر جوش زا است و از ایجاد جوش در پوست شما جلوگیری ‌می‌کند.

  • بدون پارابن
  • بدون الکل و بو
  • خطر آلرژی کم
  • مناسب برای انواع پوست

 


 

مزایای مصرف کرم پودر پوپا مدل لایک اِ دال

مهم‌ترین مزیتی که برای کرم پودر پوپا مدل like a doll ‌می‌توان نام برد، رنگدانه‌های میکرونیزه فراوان آن هستند که باعث ‌می‌شود تنها یک لایه از این کرم، رنگ پوست شما را یکدست کند و سیاهی‌های زیر چشمتان را بپوشاند.

همچنین قابلیت دو فازی بودن، از دیگر ویژگی‌های این محصول است که شامل ذرات جامد معلق در مایع است. این ذرات بر روی پوست شما حالت ابریشمی ‌و درخشانی ایجاد ‌می‌کنند و جلوه‌ای صد برابر جذاب تر به شما ‌می‌دهند.

مزیت سوم کرم پودر لایک ا دال پوپا، خاصیت ضد آفتاب بودن آن است که از وزود اشعه‌های مضر به پوست جلوگیری ‌می‌کند.

نحوه مصرف کرم پودر پوپا مدل لایک اِ دال

  • قبل از استفاده، بطری را به خوبی تکان دهید تا مایع کاملاً مخلوط شود و ذرات رسوب شده کف بطری قرار نداشته باشد.
  • مقدار کمی ‌از محصول را در پشت دست خود بریزید و با لمس‌های ملایم از مرکز صورت شروع کنید و به سمت بیرون بکشید.
  •  سپس از چانه تا پایین گردن پیش بروید تا تفاوت رنگ بین صورت و گردن را از بین ببرید.
  • برای داشتن نتیجه ای حرفه‌ای‌تر، محصول را با براش فونداسیون از ناحیه مرکزی صورت به سمت بیرون تا خطوط و از پیشانی تا چانه و روی گردن استفاده کنید.

 


 

مواد تشکیل دهنده کرم پودر پوپا مدل لایک اِ دال

 لیست مواد به طور مداوم به روز ‌می‌شوند. بنابراین، لطفا به فرمول درج شده بر روی بسته بندی محصولات مراجعه کنید. مواد اصلی تشکیل دهنده کرم پودر پوپا مدل لایک اِ دال عبارتند از:

سیکلوهگزازیلوکسان، ایزودودکان، وینیل دایمتیکون/ متیکون سیلسسکویوکسان متقاطع پلیمر، اتیل هگزیل متوکسی سینامات، دایمتیکون، سیکلوپنتازیلوکسان، اتیلن، تیلن تی، الیوم، سینه، سیکل و سیلندر ONE، PEG-10 دایمتیکون، کربنات پروپیلن، متیکون، تالک.

 


 

یادداشت پایانی

اگر بخواهیم کرم پودر پوپا مدل لایک اِ دال را در چند خط خلاصه کنیم، باید بگوییم که این کرم قدرت پوشانندگی فوق‌العاده‌ای دارد و هیچ اثری از چین و چروک سطحی باقی نمی‌گذارد. این محصول به صورت دو فاز عرضه ‌می‌شود که ذرات جامد در فاز مایع آن معلق هستند و با قرار گرفتن بر روی پوست، حالتی ابریشمی ‌به آن ‌می‌دهند. غیر جوش زا بودن، آبرسانی پوست، صاف و یکدست کردن پوست، فاقد چربی بودن، برخورداری از SPF 15، بافت سبک و نرم از دیگر ویژگی‌های این محصول هستند.

داروخانه صبا یکی از بهترین داروخانه‌های آنلاین کشور است که محصولات بسیاری از جمله لوازم آرایشی، کرم‌های آرایشی، مکمل ورزشی، مکمل تقویتی و دارویی، عطر و ادکلن را با قیمتی مقرون به صرفه به فروش ‌می‌رساند. داروخانه صبا همواره بر اصل رضایت مشتری، کیفیت محصول و ارائه مشاوره به مشتریان خود پایبند است و همیشه در تلاش است که بهترین محصولات را عرضه کند.

برای خرید کرم پودر پوپا مدل لایک اِ دال ‌می‌توانید از طریق سایت داروخانه صبا محصول مورد نظر را ثبت سفارش کنید و یا با شماره 02141971 تماس بگیرید و محصولات انتخابی خود را به کارشناسان فروش مجموعه سفارش دهید.

 

 

 

 

کرم پودر پوپا مدل لایک اِ دال
کرم پودر پوپا مدل لایک اِ دال
50
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;