در حال بارگذاری ...
سبــد خرید من
0 محصول
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید:
افزودن به لیست علاقه مندی ها
مقایسه

کرم پوست حساس درمالیفت مدل رزالیفت

Rosalift Cream

شناسه محصول: 805655
شناسه محصول: 805655
تولید کننده: درمالیفت - Dermalift درمالیفت - Dermalift
آماده ارسال
158,500 تومان
تعداد
امتیاز محصول
مشخصات فنی بیشتر
  • ناحیه مصرف : صورت
  • نوع پوست : پوست حساس
  • مناسب برای : خانم ها و آقایان
  • سن مصرف : بزرگسالان
بررسی و توضیحات کالا
بیشتر

محصولات مشابه
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی و توضیحات کالا

قرمزی و التهاب پوست یکی از بیماری‌های شایع پوستی است که بیشتر در پوست‌های حساس و خشک دیده می‌شود. این عارضه بر اثر عوامل متعددی مانند نور خورشید، وراثت، مشکلات گوارشی و اتساع عروق خونی به وجود می‌آید و معمولا به شکل لک‌های قرمز روی پوست دیده می‌شود. این عارضه درمان مشخصی ندارد، اما با استفاده از محصولات تخصصی می‌توان شدت آن‌ها را کاهش داد.

کرم پوست حساس درمالیفت مدل رزالیفت که در این صفحه به معرفی آن پرداخته‌ایم، می‌تواند در بهبود قرمزی و التهاب (یا همان رزاسه) بسیار موثر باشد. این محصول حاوی ترکیبات ضدالتهاب است که لک‌های سرخ روی پوست حساس شما را کاهش می‌دهد و خارش، سوزش و التهاب آن‌ها را نیز بهبود می‌بخشد.


 رزاسه چیست و چه علائمی ‌دارد؟

رزاسه همان لک‌های قرمز و ملتهب روی پوست هستند که بیشتر در نواحی بینی، گونه‌ها و پیشانی دیده می‌شوند. این لک‌ها که گاهی اوقات چرکی هستند، در افراد دارای پوست حساس یا پوست روشن شدت بیشتری دارند. البته گاهی اوقات در پوست‌های خشک به شکل التهاب همراه با خارش نیز دیده می‌شوند.

همانطورکه در بالا گفته شد، هنوز درمان خاصی برای این عارضه مشخص نشده است، اما با استفاده از محصولات ضدالتهاب و ضد قرمزی می‌توان از شدت آن‌ها کاست.


 نحوه اثرگذاری کرم پوست حساس درمالیفت مدل رزالیفت

از آنجایی که کرم پوست حساس درمالیفت به صورت تخصصی برای درمان رزاسه و قرمزی پوست‌های حساس فرموله شده است، بنابراین باید از خاصیت ضد قرمزی و التیام‌ بخش برخوردار شده باشد؛ به گونه‌ای که بتواند التهاب و سرخی پوست را بهبود ببخشد. بر این اساس، برند درمالیفت (Dermalift) از ترکیبات ضد قرمزی فوق‌العاده قوی در این محصول استفاده کرده است که به‌ راحتی می‌تواند علائم مربوط به روزاسه را درمان کند.

این ترکیبات به محض اعمال روی پوست، تکثیر سلول‌های اندوتلیال را (سلول‌هایی که در سیستم ایمنی پوست قرار دارند و باعث واکنش پوست و قرمز شدن آن می‌شوند) کاهش می‌دهد و از این طریق مانع قرمز شدن پوست می‌شود. همچنین این محصول باعث افزایش VEGF (فاکتور رشد اندوتلیال عروقی) می‌شود که در نتیجه آن، وسعت قرمزی را در نواحی مرکزی صورت کاهش می‌دهد.

از جمله ترکیباتی که در این کرم ضد قرمزی درمالیفت به کار رفته می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

روغن آووکادو

روغن آووکادو سرشار از ویتامین و اسیدهای آمینه است که در کنار آبرسانی و مرطوب کردن پوست، باعث تغذیه و ترمیم پوست می‌شوند. این ماده عوامل دفاعی پوست را تقویت می‌کند و باعث کاهش التهاب پوست می‌شود. همچنین با ایجاد تعادل بین چربی و آب موجود در پوست، خشکی و پوسته‌ریزی آن را کاهش می‌دهد و از این طریق به درمان رزاسه و قرمزی پوست کمک می‌کند.

حفاظت از پوست در برابر عوامل محیطی، رفع چین‌وچروک، کاهش پیری پوست و افزایش استحکام پوست از دیگر ویژگی‌های این روغن به شمار می‌آیند.

گلیسرین

گلیسیرین یک ترکیب مرطوب‌کننده قوی است که قدرت جذب آب بالایی دارد و باعث حفظ رطوبت در پوست می‌شود. در نتیجه خشکی پوست را برطرف می‌کند و از حساسیت پوست کاهش می‌دهد.

آسپارلین

آسپارلین به افزایش متابولیسم و سوخت‌وساز سلول‌ها کمک می‌کند و از این طریق باعث طراوت و نشاط پوست شما می‌شود.

کلاریتا

کلاریتا خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی دارد، بنابراین از پوست در برابر عوامل بیرونی محافظت می‌کند و مانع قرمزی و التهاب پوست می‌شود. رفع جوش‌های التهابی از دیگر خواص کلاریتا برای پوست به شمار می‌آید.

فوکوژل

این ماده نیز یک پلی ساکارید به شدت مرطوب‌کننده است که به لایه شاخی پوست نفوذ می‌کند و ضمن جلوگیری از تبخیر آب از سطح پوست، خشکی و حساسیت پوست را بهبود می‌بخشد.


 ویژگی‌های کرم پوست حساس درمالیفت مدل رزالیفت

  • رفع قرمزی و سرخی پوست
  • تسکین‌دهنده و رفع التهاب و خارش
  • موثر در درمان روزاسه
  • حاوی ترکیبات مرطوب‌کننده جهت حفظ رطوبت مورد نیاز پوست
  • آبرسان، درمان خشکی پوست و موثر در کاهش پوسته‌ریزی
  • تقویت سد دفاعی پوست و محافظت از آن در برابر عوامل بیرونی
  • ایجاد شادابی و طراوت در پوست
  • فاقد ترکیبات استروئیدی


 

مزایای مصرف کرم پوست حساس درمالیفت مدل رزالیفت

چه مزیتی بهتر از این که با مصرف کرم پوست حساس درمالیفت می‌توانید قرمزی و التهاب پوست خود را تسکین دهید و دیگر نگران لک‌های سرخ در اطراف بینی، گونه‌ها و پیشانی خود نباشید. ضمن این که این محصول فاقد ترکیبات استروئیدی است و از آسیب به پوست حساس شما جلوگیری می‌کند.

از دیگر مزیت‌های این کرم باید به ترکیبات مرطوب‌کننده و آبرسان آن اشاره کنیم که پوست حساس شما را به صورت عمقی آبرسانی می‌کند و با ایجاد یک لایه چرب، مانع تبخیر آب از طریق سطح پوست می‌شود. درنتیجه خشکی و التهاب پوست کمتر می‌شود.

ناگفته نماند که این محصول سد دفاعی پوست را تقویت می‌کند و از واکنش سلول‌های پوستی در ایجاد لک‌های قرمز جلوگیری می‌کند. برای خرید این محصول بی‌نظیر می‌توانید به سایت داروخانه صبا مراجعه کنید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید.

نحوه مصرف کرم پوست حساس درمالیفت مدل رزالیفت

روزانه 2 تا 3 بار مقداری از کرم مرطوب کننده درمالیفت را روی نقاط دارای قرمزی و التهاب بمالید و به خوبی ماساژ دهید تا جذب شود.

توجه داشته باشید که:

  •  مصرف این کرم را تا بهبودی کامل قرمزی پوست ادامه دهید.
  • از تماس این کرم با چشم‌ها و دهان خودداری کنید.
  • قبل از مصرف بروشور داخل جعبه را مطالعه کنید.
  • محصول را در دسترس کودکان قرار ندهید.
  • محصول را به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.


کرم پوست حساس درمالیفت مدل رزالیفت برای چه افرادی مناسب است؟

کرم پوست حساس درمالیفت برای پوست‌های حساس و خشک که دچار قرمزی و التهاب شده‌اند، قابل استفاده است. شما می‌توانید از این محصول به صورت روزانه جهت مرطوب کردن و کاهش روزاسه پوست خود استفاده کنید.


ترکیبات کرم پوست حساس درمالیفت مدل رزالیفت

آب دیونیزه، پلی آکریلامید، گلیسیرین، روغن آووکادو، سی ۱۳-۱۴ ایزو پارافین، لورت-۷، آراشیدیل گلوکوزاید، پالمتیک / استئاریک تری گلیسیرید، عصاره برگ کاملیا سینسیس، مالتو دکسترین، اولیو گلایسرایدز، بایوساکارید گام-۱، یونیفن پی-۲۳، ایزوپروپیل میریستات، لیزین آسپارتات، ساکارید هیدرولیزات.


مشتریان موارد زیر را نیز خریداری کرده اند
اطلاع به من در زمان : موجود شدن
اشتراک
بیشتر
دسته ها
جستجو
0 سبد
پروفایل
تماس