0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

Cold Cream

کلد کرم درماگور مناسب برای پوست خشک

شناسه کالا: 812975
شناسه کالا: 812975
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
799,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کلد کرم درماگور مناسب برای پوست خشک
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

درماگور یکی از چندین برند فرانسوی معروف است که در ایران طرفداران زیادی دارد.این کمپانی موفق فعالیت خود را در زمینه تولید لوازم آرایشی-بهداشتی با هدف حفظ زیبایی و مراقبت از پوست آغاز کرد.

درماگور برای حفظ و مراقبت از پوست؛ تلفیقی از دو دانش Dermatology (علم مراقبت از پوست) و Cosmetology (علم زیبایی و آرایش) را به کار گرفته است. نام این تلفیق که برند درماگور با تکیه بر آن محصولات خود را تولید می‌کند؛ dermocosmetology است.

تمام تلاش Dermagor مراقبت از پوست و درمان مشکلات آن با عرضه محصولاتی است که بر اساس آخرین دستاوردهای علمی Dermatology و Cosmetology، تحت نظر شیمی‌دان‌ها در آزمایشگاه‌های بسیار حرفه‌ای تولید شده‌اند.  در آزمایشگاه‌های درماگور چند لاین جداگانه وجود دارد از جمله لاین اریکالم، اتوپیکالم، ماتیدرم و غیره که در هر کدام بنا به نظر متخصصین و نیاز پوست‌های مختلف از مواد اولیه و فرمولاسیون‌ متنوع استفاده می‌شود.

یکی از بهترین محصولات این کمپانی کلد کرم درماگور مناسب برای پوست خشک است که در ادامه قصد معرفی آن را داریم. با ما همراه شوید.

 


 

کرم مرطوب کننده و آبرسان چه کاربردی دارد؟

یکی از شایع‌ترین معضلات پوستی خشکی پوست است که عوامل متعددی همچون تغییرات آب و هوا، استفاده از شوینده نامناسب، مراقبت نادرست از پوست، استفاده از داروهای خوراکی و غیره باعث به وجود آمدن آن می‌شوند. خشکی پوست نیز عوارض زیادی به همراه دارد مانند نازک و چروک شدن پوست، سوزش، خارش، التهاب و در نهایت پوسته ریزی. در این زمان است که استفاده از یک آبرسان قوی برای رفع خشکی ضروری می‌شود.

برند درماگور فرانسه با تولید این محصول به جنگ با پوست‌های دهیدراته می‌رود و پوستی نرم و لطیف را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد.

 


 

کلد کرم درماگور چه تاثیری روی پوست خشک می‌گذارد؟

این محصول یک مرطوب کننده و آبرسان پرقدرت است که از خشکی و پیری پوست پیشگیری کرده و قادر است سوزش و خارش پوست را که ناشی از خشکی شدید بوده از بین ببرد. این کرم سرشار از عصاره‌های گیاهی بوده که چربی پوست را کنترل کرده و مانع از چرب یا خشک شدن بیش از حد آن می‌شود.

علاوه بر این، این محصول همچون یک آنتی باکتریال عمل کرده و از رشد باکتری‌هایی که موجب بیماری‌های پوستی می‌شود نیز پیشگیری می‌کند.

عصاره گل رز و سایر ترکیبات موجود در این محصول موجب تسکین و التیام پوست شده ضمن اینکه با بافت غنی و مغذی خود تمام کمبودهای پوست خشک و تحریک شده را جبران می‌کند.

در ادامه توضیحی در مورد برخی از ترکیبات موثره موجود در محصول  را آورده‌ایم:

سیتریک اسید

سیتریک اسید، یک اسید ارگانیک و طبیعی است که به مقدار قابل توجهی در مرکباتی مانند پرتقال و لیمو وجود دارد. کاربرد این ماده در کلد کرم درماگور pH کرم و سطح پوست را تنظیم کرده و موجب می‌شود کرم ایجاد حساسیت و ناراحتی نکند. حضور این ماده در در این کرم به عنوان یک پاک کننده عمل کرده و آلودگی سطح پوست را از بین می‌برد و خواص دیگری مانند ضد پیری، کمک به بهبود زخم‌ها، از بین برنده لک و بهبود رنگ چهره نیز دارد.

تری اتانول آمین

از مهم‌ترین دلایل به کار بردن این ماده در فرمولاسیون این محصول تنظیم PH کرم است. که موجب می‌شود آسیبی به پوست وارد نشود و برای پوست‌های حساس نیز قابل استفاده باشد. از دیگر مزایای وجود این ترکیب در محصول مورد نظر ایجاد بافتی مناسب است که در نهایت سبب می‌شود کرم به صورت یکنواخت و خوب روی پوست بخوابد.

گلایسین

با وجود این که این ماده یک اسید آمینه غیرضروری در بدن است اما فواید بسیاری به همراه دارد.

یکی از مهم‌ترین فواید آن تولید کلاژن است؛ افزایش سطح کلاژن سازی، پوستی منعطف، جوان و به دور از چین و چروک را برای مصرف‌کننده به ارمغان می‌آورد.

 


 

ویژگی‌های کلد کرم درماگور مناسب برای پوست خشک

  • مناسب برای پوست خشک و حساس
  • ضد التهاب و تسکین دهنده
  • حاوی ترکیبات ضدچروک
  • ضد جوش و آکنه
  • آبرسان قوی

 


 

مزایای استفاده از کلد کرم درماگور

کلد کرم درماگور مناسب برای پوست خشک یک آبرسان پر قدرت بوده که ضمن تغذیه عمقی بافت پوست، قادر است التهاب، قرمزی و خارش را تسکین دهد و با ترمیم  بافت اپیدرم پوست به درمان بیماری‌های پوستی همچون آتوپیک کمک کند.

از دیگر مزایای این محصول بافت سبک و جذب سریع آن است که حس ناخوشایند چربی سنگین را به فرد القا نمی‌کند.

 


 

نحوه مصرف کلد کرم درماگور مناسب برای پوست خشک

قبل از استفاده از این محصول حتما به نکات زیر توجه کنید:

  • قبل از استفاده از این کرم موضع مورد نظر را با شوینده مناسب شسته و خشک کنید
  • می‌توانید این کرم را روزی دوبار استفاده کنید
  • بعد از هر بار مصرف مرطوب کننده و آبرسان، درب محصول را کاملا ببندید
  • از کلد کرم دور از دسترس کودکان، نور مستقیم خورشید و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید
  • در صورت بروز هرگونه تغییر ناگهانی و حساسیت، مصرف آن را قطع کنید
  • از تماس این محصول با چشم خودداری کنید

 


 

استفاده از کلد کرم درماگور برای چه افرادی مناسب است؟

این محصول انتخابی فوق‌العاده برای افرادی است که پوستی خشک و دهیدراته دارند. این افراد معمولا در پوست خود احساس کشیدگی و زمخت شدن می‌کنند و در هنگام تغییرات آب و هوایی یا برخورد با هرگونه آلودگی؛ خشکی و عوارض دیگر آن همچون سوزش و خارش بیشتری را تجربه می‌کنند. در این زمان است که این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها برای رفع مشکلات پوستی به شمار می‌آید.

 


 

خرید کلد کرم درماگور مناسب برای پوست خشک

داروخانه صبا یکی از بزرگترین و شناخته شده‌ترین مراکز عرضه‌کننده انواع لوازم آرایشی و بهداشتی است. شما می‌توانید انواع محصولات و لوازم بهداشتی را با مشخصات و نحوه مصرف و اطلاعات کامل محصول مطالعه نموده و بهترین نوع را بر حسب نیاز خود خریداری کنید.

در صورتی که نیاز به مشورت با مشاوران ما دارید می‌توانید با شماره تماس 02141971 تماس حاصل کرده یا از طریق سایت اقدام به خرید کنید.

 


 

یادداشت پایانی

داشتن پوستی خشک و زمخت برای هر کسی آزاردهنده است. استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان با کیفیت می‌تواند بهترین راه نجات برای خلاصی از خشکی پوست باشد. کلد کرم درماگور مناسب برای پوست خشک از آن آبرسان‌های مرغوب است که کمپانی فرانسوی درماگور آن را تولید و عرضه کرده است؛ که قادر است به خوبی پوست را نرم و لطیف کند.

کلد کرم درماگور مناسب برای پوست خشک
کلد کرم درماگور مناسب برای پوست خشک
قیمت:
799,800 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;