0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
افزودن به علاقه مندیها
مقایسه
برند:
دسته بندی: کمر بند

Surgical Binder & Abdominal Support 2053

کمربند چسبی فوتورو مدل 2053

شناسه کالا:
شناسه کالا:
انتخاب سایز:
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
قیمت:
325,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم

محصولات مشابه

امتیاز کاربران به: کمربند چسبی فوتورو مدل 2053
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کمربندهای طبی از جمله محصولات ارتوپدی هستند که باعث می‌شوند استرس و فشار کمتری به ناحیه کمر شما وارد شود. به طور کلی، هنگامی‌که از ناحیه کمر دچار آسیب شده‌اید و درد شدید یا خفیفی را احساس می‌کنید، می‌توانید از این محصولات جهت ثبات مهره‌های کمر و تسکین درد آن استفاده کنید.

کمربند چسبی فوتورو مدل 2053 یکی از کمربندهای طبی موجود در بازار است که با درجه حمایتی متوسط ساخته شده است. بنابراین می‌توانید از این محصول جهت رفع آسیب‌های خفیف تا متوسط مانند گرفتگی عضلات، مراقبت‌های پس از عمل، حمایت از کمر در حین فعالیت، بهبود کمر درد و پیشگیری از آسیب در حین ورزش استفاده کنید.

 


 

مشخصات و عملکرد کمربند چسبی فوتورو مدل 2053

اگر بخواهیم در رابطه با مشخصات کمربند چسبی فوتورو صحبت کنیم باید از طراحی و ساخت آن بگوییم. برند فوتورو در این نوع از ساپورت‌ های تنه خود، از متریال با کیفیت بهره برده است که به شما امکان می‌دهد کمر خود را گرم نگه دارید و از آن در برابر درد و آسیب‌های متوسط حمایت کنید.

کمربند چسبی فوتورو با برخورداری از جنس عالی و دو سایز مدیوم و لارج می‌تواند یک انتخاب عالی برای کمر درد شما باشد. سایز مدیوم این محصول با دور کمر 81.3 تا 106.7 سانتی‌متر متناسب است و سایر لارج آن نیز به دور کمر 10.6 تا 132.1 سانتی‌متر فیت می‌شود. ضمن اینکه جنس این محصول از الاستیک ساخته شده است و با قابلیت کشی که دارد، باعث توزیع فشار متناسب به ناحیه کمر و رفع درد، تورم و التهاب می‌شود.

همچنین در ساختار این محصول از مواد قابل تنفس برای پوست استفاده شده است که موجب عبور هوا از داخل الیاف‌ها و جلوگیری از حساسیت و تعریق می‌شود. ضخامت این کمر بند به گونه‌ای است که فرم نامناسبی زیر لباس ایجاد نمی‌کند و بنابراین می‌توانید روی آن هر نوع لباسی بپوشید.

 


 

 کمربند چسبی فوتورو مدل 2053 برای چه افرادی مناسب است؟

یکی از کاربردهای کمربند چسبی فوتورو این است که باعث حمایت گرمایشی کمر شده و با ایجاد گرمای خفیف به گردش خون بهتر کمک می‌کند. در نتیجه، موجب تسکین درد و شل شدن عضلات پس از گرفتگی‌های ناشی از تمرین‌های سخت یا فشار کاری زیاد می‌شود. بنابراین اگر کمر شما بر اثر ورزش یا بلند کردن اجسام سنگین دچار گرفتگی شده است، می‌توانید از این محصول جهت بهبود و رفع آسیب استفاده کنید.

از دیگر کاربردهای این کمربند ارتوپدی باید به حمایت عمومی ‌آن در حین فعالیت‌های ورزشی یاد کنیم. با بستن این کمربند در حین ورزش‌هایی مانند وزنه‌برداری، فیتنس و... می‌توانید از گرفتگی عضلات و فشار به مهره‌ها جلوگیری کنید. همچنین این کمربند مانع عرق باد شدن عضله پس از تمرین‌های سخت ورزشی می‌شود.

رفع افتادگی شکم یکی دیگر از موارد استفاده این کمربند طبی است که موجب می‌شود شکم شما ثبات بیشتری داشته باشد و در هنگام بستن، از چاق شدن و افتادگی شکمتان جلوگیری می‌کند. در مراقبت‌های پس از جراحی نیز با استفاده از این محصول می‌توانید حمایت و پشتیبانی بیشتری از کمر تازه جراحی شده خود داشته باشید و مانع حرکت اضافی آن شوید. درنتیجه، روند بهبود سریع‌تر اتفاق می‌افتد.

 


 

نحوه استفاده از کمربند چسبی فوتورو مدل 2053

برای استفاده از کمربند چسبی فوتورو مدل 2053 تنها کافی است این محصول را از زیر لباس روی کمر قرار داده به طوری که دو لبه بیرونی آن روی شکم باشد تا بتوانید چسب محصول را مطابق با دور کمر خود محکم کنید.

توجه داشته باشید که:

  • برای شستشو این محصول از آب ولرم و صابون استفاده کنید و جهت آبگیری، به هیچ وجه محصول را فشرده نکنید.
  • از شستشو این کمربند داخل ماشین لباسشویی خودداری کنید.
  • اجازه دهید محصول در هوای آزاد خشک شود.

برای خرید این محصول کاربردی جهت رفع کمردرد خود می‌توانید به سایت داروخانه صبا مراجعه و محصول مورد نظر خود را به صورت آنلاین و بدون دردسر هزینه‌های رفت‌و‌آمد و ترافیک خرید کنید.

 


 

ویژگی‌های کمربند چسبی فوتورو مدل 2053

  • ساخته شده از الاستیک و بسیار نرم
  • استفاده آسان و راحت
  • دارای چسب و متناسب با آناتومی‌ کمر
  • حمایت از کمر و تسکین درد
  • اعمال و توزیع فشار مناسب در کمر و موثر در رفع تورم و التهاب
  • مناسب برای کمر درد، گرفتگی عضله، فشار به مهره‌ها، مراقبت‌های پس از عمل جراحی
  • موثر در رفع افتادگی شکم
  • پیشگیری از آسیب به کمر در حین فعالیت‌های ورزشی و کارهای سنگین
  • دارای دو سایز مدیوم و لارج

 


 

مزایای استفاده از کمربند چسبی فوتورو مدل 2053

تسکین درد و ورم

کمربند چسبی فوتورو جهت آسیب‌های خفیف تا متوسط ساخته شده است و قادر است دردهای مزمن یا خفیف ناشی از گرفتگی، دیسک کمر، درد ناشی از بلند کردن اجسام سنگین و... را تسکین دهد. همچنین با اعمال فشار خفیف سبب افزایش گردش خون و بهبود تورم و التهاب می‌شود.

افزایش اعتماد به نفس در انجام امور روزانه

استفاده از این ساپورت طبی کمر باعث می‌شود حرکت کمر شما کمی ‌محدودتر شود. همچنین اعمال فشار توسط این محصول، کمر را محکم نگه می‌دارد و با جلوگیری از حرکات اضافه، از درد گرفتن ناگهانی آن جلوگیری می‌کند. درنتیجه با اعتماد به نفس بیشتر و خیال راحت‌تر می‌توانید کارهای روزمره خود را انجام دهید.

پیشگیری از آسیب به کمر

در پایان باید اشاره کنیم که در هنگام تمرین‌های ورزشی و شغل‌هایی که مستلزم فشار به کمر هستند، با استفاده از این محصول می‌توانید از آسیب به کمر و گرفتگی عضلات خود بر اثر فشار زیاد جلوگیری کنید.

 

 

 

کمربند چسبی فوتورو مدل 2053
کمربند چسبی فوتورو مدل 2053
قیمت:
325,000 تومان
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;