0
سبد خرید شما خالیست!
میتوانید برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید.
مقایسه

ARGINMAX FORTE FOR WOMEN Cap

کپسول آرژین مکس فورته سیمپلی یو مخصوص بانوان 45 عددی

شناسه کالا: 817240
شناسه کالا: 817240
  • product vendor icon image فروشنده:
    داروخانه صبا
  •  زمان آماده سازی:
    آماده ارسال
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
امتیاز کاربران به: کپسول آرژین مکس فورته سیمپلی یو مخصوص بانوان 45 عددی
0
از 5
عالی
0 (0%)
خوب
0 (0%)
متوسط
0 (0%)
نامناسب
0 (0%)
ضعیف
0 (0%)
  • بررسی تخصصی
  • مشخصات
  • نظرات کاربران
بررسی تخصصی

کپسول آرژین مکس فورته سیمپلی یو مخصوص بانوان 45 عددی

کپسول آرژین مکس فورته سیمپلی یو مخصوص بانوان 45 عددی (Veresk Arginmax Forte For Women 45 Caps) از یک فرمولاسیون منحصر به فرد بهره‌مند است که از مواد تشکیل‌دهنده جنسی، میل جنسی، مواد محرک و حفاظتی فعال تشکیل شده است. این فرآورده حاوی ال آرژنین، ال سیترولین، گیاه تری بولوس، زعفران و عصاره ال سیترولین از گیاه Schisandra chinensis به عنوان مواد جنسی، میل جنسی و محرک فعال است. این عناصر باعث افزایش جریان خون در اندام تناسلی، افزایش تحرک و افزایش میل جنسی می‌شوند. همچنین، افزایش میزان شور و هیجان، رسیدن به اوج لذت جنسی و بهبود تورم مهبلی نیز از جمله اثرات این فرآورده است.

 


 

نحوه اثرگذاری کپسول آرژین مکس فورته سیمپلی یو مخصوص بانوان بر بدن

کپسول آرژین مکس فورته سیمپلی یو مخصوص بانوان 45 عددی (Veresk Arginmax Forte For Women 45 Caps) با یک فرمولاسیون منحصر به فرد ترکیب شده است که از مواد تشکیل دهنده جنسی، میل جنسی، مواد محرک و حفاظتی فعال بهره می‌برد.

ال آرژنین، ال سیترولین، گیاه تری بولوس، زعفران و عصاره ال سیترولین به عنوان مواد جنسی، میل جنسی و محرک فعال در این فرآورده وجود دارند که باعث افزایش جریان خون در اندام تناسلی، افزایش تحریک و میل جنسی، افزایش میزان شور و هیجان، رسیدن به اوج لذت جنسی و بهبود تورم مهبلی می‌شوند.

همچنین، لوتئین، بیوتین، ویتامین E و سایر ویتامین‌ها از جمله اسید فولیک، سیانوکوبالامین، سلنیوم و زینک به عنوان مواد محافظ فعال حفاظت از دیواره عروق، بافت اندام تناسلی و کاهش اثرات منفی پیری رگ‌ها را تقویت می‌کنند.

توصیه می‌شود که برای دستیابی به اثربخشی کامل، طول دوره درمان و مصرف در دراز مدت رعایت شود. پس از قطع مصرف نیز، تاثیر مثبت این محصول ممکن است تا ۲ هفته بعد ادامه داشته باشد.

 


 

مزایای کپسول آرژین مکس فورته سیمپلی یو

همانطور که در بالا مطالعه کردید کپسول آرژین مکس فورته سیمپلی یو یک محصول عالی برای تقویت قوای جنسی بانوان است. برخی از مزایای کپسول آرژین مکس فورته سیمپلی یو که آن را به یک مکمل دارویی عالی تبدیل کرده است، عبارت است از:

  • افزایش تحریک و میل جنسی با افزایش گردش خون در دستگاه تناسلی
  • کمک به کیفیت در رابطه جنسی و رضایت از تجربه زندگی جنسی
  • کمک به حفظ، ساخت و تحکیم دیواره‌های عروقی و بافت آندومتر
  • اثر محافظتی بر روی قلب و رگ‌های خونی
  • کمک به افزایش میزان آمادگی جسمانی
  • تسهیل در دستیابی به اوج لذت جنسی
  • کمک به افزایش میزان باروری
  • افزایش تمرکز و تقویت حافظه
  • بهبود تورم مهبلی

برای خرید این محصول با مزایای بالا، شما می‌توانید آن را از فروشگاه اینترنتی داروخانه آنلاین صبا خریداری کنید. پس از سفارش محصول را درب منزل تحویل خواهید گرفت.

نحوه مصرف کپسول آرژین مکس فورته سیمپلی یو

در هفته اول، توصیه می‌شود روزانه 3 عدد از کپسول آرژین مکس فورته ورسک با معده خالی، همراه با نصف لیوان آب مصرف گردد. در هفته دوم، این مقدار به 2 عدد کاهش یابد و از هفته سوم به بعد، روزانه 1 عدد کپسول مصرف شود. به دلیل ساختار کپسول و اثربخشی بالا و جذب بهتر محصول، توصیه می‌شود از معده خالی برای مصرف آن استفاده شود.

مشابه سایر محصولات جنسی، تاثیر محصول آرژین مکس فورته ورسک تنها زمانی قابل مشاهده است که پس از مصرف کپسول، فعالیت جنسی انجام شود.

موارد منع مصرف

محصول آرژین مکس فورته با محدوده سنی ۱۸ سال به بالا قابل استفاده است و هیچ محدودیتی در استفاده از آن با افزایش سن وجود ندارد. با توجه به سلامتی فرد، فیزیولوژی بدن، تمایلات شخصی و مشاوره با پزشک، می‌توان از این محصول استفاده نمود.

اگر شما هر داروی دیگری (مثل داروهای فشار خون، عوارض قلبی و عروقی، یا دیابت) مصرف می‌کنید، قبل از شروع مصرف آرژین مکس فورته، بهتر است با پزشک یا داروساز مشورت کنید. این مشاوره بهترین اطمینان را ارائه می‌دهد و از هر احتمالی برای تداخل با داروهای دیگر یا اثرات جانبی غیرمنتظره جلوگیری می‌کند.

شرایط نگهداری کپسول آرژین مکس فورته سیمپلی یو

کپسول آرژین مکس فورته سیمپلی یو را باید در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد و دور از دسترس کودکان و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید. همچنین این محصول به صورت قوطی‌های پلاستیکی تولید و به بازار عرضه می‌گردد. بنابراین شما باید پس از هر بار مصرف، درب قوطی را محکم ببندید تا از ریخته شدن یا رطوبت به داخل آن جلوگیری کنید.

هشدارهای مصرف

هر نوع مکمل دارویی دارای برخی عوارض است که نباید از آنها به سادگی عبور کرد. برخی از هشدارهای مصرف کپسول آرژین مکس فورته سیمپلی یو به شرح زیر است:

  • مکمل آرژین مکس فورته سیمپلی یو ممکن است با برخی از داروها تداخل ایجاد کند. به همین منظور اگر از هر داروی دیگری نظیر فشار خون، داروهای مرتبط با قلب و عروق و دیابت استفاده می‌کنید، باید حتما قبل از مصرف این مکمل دارویی با پزشک یا داروساز مشورت نمایید.
  • محدودیت سنی این مکمل دارویی را نباید نادیده گرفت. چرا که این دارو به دلیل فرمولاسیون خاص، مناسب دختران زیر 18 سال نیست.
  • دوز مصرفی دارو را به هیچ عنوان بیشتر نکنید.
  • این فرآورده تنها یک مکمل دارویی است. بنابراین جهت تشخیص، پیشگیری یا درمان از بیماری نیست.
  • مکمل آرژین مکس فورته سیمپلی برای زنان باردار و شیرده مناسب نخواهد بود.

 


 

کپسول آرژین مکس فورته سیمپلی یو برای چه کسانی مناسب است؟

مصرف کپسول آرژین مکس فورته ورسک منجر به افزایش جریان خون در اندام تناسلی زنان می‌شود و باعث می‌شود آنان به راحتی‌تر به اوج لذت جنسی و ارگاسم برسند. این تجربه ارگاسمی فراگیر، به علاوه بازدارندگی از سلول‌های استرسی و افزایش احساس رضایت، مزایای زیادی برای سلامتی زنان به همراه دارد. از جمله این مزایا می‌توان به حفظ سلامت پوست، ارتقاء کارکرد صحیح قلب و عروق، و ارتقاء سلامت کلی بدن اشاره کرد. این نتایج نشان می‌دهند که مصرف این کپسول می‌تواند بهبودی در چندین جنبه از سلامت زنان ایجاد کند و تاثیرات مثبتی بر روی کیفیت زندگی جنسی و عمومی آنان داشته باشد.

ترکیبات کپسول آرژین مکس فورته بانوان (به ازای 3 کپسول)

عنوان

مقدار

نیاز روزانه

L-Arginine

1251 mg

*

L-Citruline

660 mg

*

(Dry Extract from The Fruits of Schisandra (Schisandra Chinensis

30 mg

*

(Dry Extract Ostniteho Siberian (Eleutherococcus senticosus

60 mg

*

(Dry Extract From the Leaves of Grapevines (Vitis vinifera

39 mg

*

Lutein

3 mg

*

(Vitamin E (D-a-Tocopherol

45 mg

375 %

Folic Acid

300 µg

150 %

Biotin

150 µg

300 %

(Vitamin B6 (Pyridoxine hydrochloride

3 mg

214 %

(Vitamin B12 (Cyanocobalamin

9 µg

360 %

(Extract of Natural Tribulus (Tribulus Terrestris

200 mg

*

(Extract of Poppy Saffron (Crocus Sativus

30 mg

*

(Zinc (ZnO

4 mg

40 %

(Selen (Sodium Selenite Pentahydrate

51.9 µg

94.4 %

*نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

 

کپسول آرژین مکس فورته سیمپلی یو مخصوص بانوان 45 عددی
کپسول آرژین مکس فورته سیمپلی یو مخصوص بانوان 45 عددی
ناموجود
این کالا فعلا موجود نیست اما می‌توانید زنگوله را بزنید تا به محض موجود شدن، به شما خبر دهیم
تصاویر کالا
موجود شدن
  • check box icon for ایمیل
  • check box icon for پیامک
نظرات کاربران ( 0 )
0
از 5
عالی
(0%)
خوب
(0%)
متوسط
(0%)
نامناسب
(0%)
ضعیف
(0%)
;